Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy
دوستان حتما این را ببینید
Crysis 2′s Shocking Tech Compromise


Having played Crysis 2, the latest from the former technical innovators at Crytek, I have to express that I’m not only horrified, but also shocked, at the paucity of graphical accomplishments in what should have been a groundbreaking game. It’s quite clear that massive compromises have been made in order to keep the console market happy, meaning the PC version of the game is crippled to the point where it’s literally impossible to look at without feeling physically sick. I have put together some detailed analysis of the differences between CryEngine 2 and CryEngine 3, to prove that the developers have let everyone down.

First of all, let’s take a look at the technical range.
Crysis, built in the CryEngine 2, was capable of a 32.2m pixel spread across a 12 joule range, displayed in a dynamically generated four-part volumetric resource buffer. This meant a broad spectrum resonance in the upper 40s, with significant occlusion.
However, when we perform our benchmark tests on the CryEngine 3, it registers only 32.1m pixels in the 12J, reducing the BSR to a measly 43, with almost negligible ambience.
crygraph1.jpg

But it gets worse once you include the Verticle [sic] Sync Module. CryEngine 2 was praised by for its revolutionary VSM, significantly upscaling especially on NVidia chipsets. When we take a look at the CE3 VSM figures they reveal a significant drop in upscaling, and a worrying trend demonstrating an increase in downscaling.
crygraph2.jpg

So how does this translate in real terms? Well, let’s take a look at a simple in-game object, a basic crate model. In order to remain impartial we’ve selected boxes appearing in darker areas. Here’s Crysis:
crycrate1.jpg

And here’s Crysis 2:
crycrate2.jpg

At first glance the textures in Crysis 2 may look improved, with the appearance of more detail, and a slightly more realistic look. Certainly if you were only to run past them that may be the impression you’re left with. But let’s take a closer look at what’s really going on here.
Here’s the Crysis texture:
crycrate3.jpg

And here’s the reality of the Crysis 2 texture:
crycrate4.jpg

As you can see there’s absolutely no comparison, the Crysis 2 “cardboard box” barely featuring a fifth of the parametric mesh generation of its predecessor, unquestionably as a result of the PS3′s weaker OpenMP.
That’s at a micro scale, but the same deficiencies appear on a macro scale. For instance, let’s take a look at a scene from near the beginning of Crysis:
crypic1.jpg

And now a scene a similar distance into Crysis 2:
crypic2.jpg

Immediately you’ll notice not only a downturn in colour (almost 32.3% by our benchmark), but also a significant reduction in flora. It’s quite clear that the development of CryEngine 3 for the consoles has led to a devastating effect on the in-game environments, lowered ambient conditions for both AI and NPCs (inevitably as a result of the 360′s eDRAM chip), and a raise in carbon production by over 300%. With Crysis having supported DX12, and Crysis 2 not even shipping with DX11 support, it’s nothing short of a disgrace.
At the time of writing Crytek have refused to respond to any of the points made above, and it’s pretty obvious why.


راستی پچ دایرکس 11 کرایسیس 2 هم هنوز معلوم نیست.
no patch was ever confirmed
خب دیگه همه فهمیدن crysis2 کنسولیزه شده! حتی اگه پچی برای dx11 هم درکار باشه من فکر نمیکنم تفاوت معنی داری توش ببینیم. ولی خداییش همینایی که الان اینطور دارن پر پر میزنن و این همه اطلاعت ازش میکشن بیرون اگه crysis2 رو میومدن و با dx11 اونم با تمام امکاناتش میساختن تحویل pcگیمرا میدادن، چقدر فروشش رو افزایش میداد؟100 هزارتا؟ یا شاید 200هزار تا؟ من که فکر نمیکنم بیشتر میشد! همون crysis1 با اون گرافیک وحشتناکش ساخته شد اخرش که چی؟1.5 میلیون فروخت تازه به اندازه دوبرابرش pcگیمرا بازی رو پایرت کردن بعد تازه با کمال پر رویی میرفتن از خود سایت اصلی پچهاش هم دان میکردن:d! بعد از اون طرف به sc2 نگاه کنید؛ بازی ای که اصلا گرافیک شاخی نداره و از این لحاظ به پای خیلی از RTSهای روز هم نمیرسه ولی تا به حال بیشتر از3.5 میلیون فروخته،تازه انتظار دارن فروشش از مرز 7 میلیون هم رد بشه!اونم در حالیه که انحصاری روی pcهست!!!
من بازم میگم crytek شاهکار کرد.گرافیک این بازی روی pc عالیه و یه سر و گردن از تمامی بازیهای دیگه(به استثنای یکی دو تا)بالاتره. از همه مهمتر crysis2 یه FPS کامل برای pcگیمراست که از هر لحاظ روی pc با کیفیت تره علاوه بر اون خوب هم تو بخش انلاین pcگیمرا رو ساپورت کرده.خب واقعا همینقدر کافی نیست؟
 
PC gamer ها برای سازندگانی که براشون ارزش قائل میشن هر کاری می کنن . Valve .. Bilizard .. id ... مطمئن باش فروش بازی های اینا رو PC تضمین شدست . نسخه اول هم خب روی خیلی از سیستم ها درست نمیومد بالا توقع فروش رو نباید ازش بصورت بالا میداشتی .
این نسخه مطمئن باش اگه با PC gamer جماعت خوب تا کرده بودن فروششون 1 میلیون تضمینی میگم بیشتر میشد . بهرحال منتقدا بازی رو بهتر نقد میکردن رو PC . تبلیغات خود ِ PC فن ها تو اینترنت . الان اکثرا یه ذهنیت بدی از C2 دارن رو PC برای همین فروشش در صورتی که من گفتم میتونست خیلی بالاتر باشه .
PC gamer جماعت مشکل پسنده . مثه کنسولیاش نیست پای هر آشغالی پول بده برای همین من از کرایتک و همچین تیم با تجربه ای که میدونن PC gamer جماعت چطوریه انتظار چنین حرکتی نداشتم .
نسخه اول هم با توجه به Optimize نبودن خوب فروخت به نظرم ..
 
  • Like
Reactions: A-L-I
چرا اینقدر تخریب میکنید ؟

CRYSIS 2 واقعا فوق العادس ! فقط از نظرمن پشتیبانی از DX11 مشکل هست که امیدوارم حل بشه !

شاید وقتی زوم کنی روی یک سنگ کیفیتش پایین تر از بازی اول بشه اما این یکی از همه لحاظ نسخه ی 1 و وارهد رو قورت میده !

میانگینش هم که از Warhead بالاتره از بازی اصلی هم فقط دو تا کمتره !

جو گیر نشید فکر کنید بزنید بازی رو بترکونید خیلی PC gamer خفنی هستید !
 
PC gamer ها برای سازندگانی که براشون ارزش قائل میشن هر کاری می کنن . Valve .. Bilizard .. id ... مطمئن باش فروش بازی های اینا رو PC تضمین شدست . نسخه اول هم خب روی خیلی از سیستم ها درست نمیومد بالا توقع فروش رو نباید ازش بصورت بالا میداشتی .
این نسخه مطمئن باش اگه با PC gamer جماعت خوب تا کرده بودن فروششون 1 میلیون تضمینی میگم بیشتر میشد . بهرحال منتقدا بازی رو بهتر نقد میکردن رو PC . تبلیغات خود ِ PC فن ها تو اینترنت . الان اکثرا یه ذهنیت بدی از C2 دارن رو PC برای همین فروشش در صورتی که من گفتم میتونست خیلی بالاتر باشه .
PC gamer جماعت مشکل پسنده . مثه کنسولیاش نیست پای هر آشغالی پول بده برای همین من از کرایتک و همچین تیم با تجربه ای که میدونن PC gamer جماعت چطوریه انتظار چنین حرکتی نداشتم .
نسخه اول هم با توجه به Optimize نبودن خوب فروخت به نظرم ..
Optimize نبودن؟! میدونی اینا چه حجم تسلاشن یا تکسچری رو روی dx9 یا 10 پیاده کردن؟ crysis1 یا حتی warhead در بهترین شرایط داشتن اون فریم رو میدادن و به هیچ وجه انتظار اوپتیمایز تر شدن رو نباید داشته باشی! من دارم همینو میگم دیگه! اگه قرار بود به همون نسبتی که شماره اول پیشرفت میکرد، شماره دوم رو هم پیشرفت میدادن، باید یه چیزی تو مایه های 3d mark2011 میساختن تا تازه ویژگیهای واقعی dx11 رو بتونی ببینی! اگه نه تا دلت بخواد بازی با اسم dx11 تو بازار هست ببین چقدر تفاوت با dx9 یا 10 دارن؟ من تو فروم mycrysis یا incrysis خیلیها رو میدیدم که شکایت داشتن که ما کارت dx11 رو برای این بازی خریدیم و فلان و این حرفا ولی اگه واقعا کرایتک میومد یه بازی با ماکسیمم تواناهاییهای dx11 میساخت و یه تفاوت معنی دار توی گرافیک ایجاد میکرد، اونوقت هیچ کدوم از این کارتا قدرت اجراش رو نداشتن چون عملا تا اومدن سری کپلر انویدیا هیچ کارتی نمیتونه کیفیت dx11 رو درست پردازش کنه.بعد اونوقت چی میشد؟ اون کسایی که به امید دیدن معجزه با یه کارت 460 انویدیا یا سری 6000 ati بازی رو روی 15 فریم اجرا میکردن و بعد روشون بر میگشت میگفتن این چه وضعیه من فلان قدر هزینه کردم ولی نمیتونم بازی رو خوب اجرا کنم و خاک تو سرت کرایتک و.......... یه دوجین از این حرفا نثار کرایتک میکردن همونطور که رو شماره اول این کار رو کردن ولی باور کنید همین الان کرایتک یه بازی با کیفیت به pc گیمرا داده و همه این حرفا فقط بهونست...
 
  • Like
Reactions: A-L-I
من هیچوقت نه بازی رو تخریب کردم نه چیزی .
قبول دارم بازی هم عالیه هیچ کس منکر این نیست . اما گرافیک بازی اصلا در حد اون کرایسیسی نیست که من 2 سال رو سیستمم بود هر روز بازیش میکردم و رو کمترین تنظیمات ممکن 15 فریم میگرفتم .
خود کرایتک گفت که Crysis به قد ِکافی Optimize شده نبود من خبرشو همینجا هم خوندم البته .
تمام خوبیهاشو قبول دارم ... خودم هم اصلا دلم نمیخواد رو کنسولم بازی کنم وحید میدونه گفتم تا PC ـه توپ نبندم بازیش نمی کنم ...
 
PC gamer ها برای سازندگانی که براشون ارزش قائل میشن هر کاری می کنن . Valve .. Bilizard .. id ... مطمئن باش فروش بازی های اینا رو PC تضمین شدست . نسخه اول هم خب روی خیلی از سیستم ها درست نمیومد بالا توقع فروش رو نباید ازش بصورت بالا میداشتی .
این نسخه مطمئن باش اگه با PC gamer جماعت خوب تا کرده بودن فروششون 1 میلیون تضمینی میگم بیشتر میشد . بهرحال منتقدا بازی رو بهتر نقد میکردن رو PC . تبلیغات خود ِ PC فن ها تو اینترنت . الان اکثرا یه ذهنیت بدی از C2 دارن رو PC برای همین فروشش در صورتی که من گفتم میتونست خیلی بالاتر باشه .
PC gamer جماعت مشکل پسنده . مثه کنسولیاش نیست پای هر آشغالی پول بده برای همین من از کرایتک و همچین تیم با تجربه ای که میدونن PC gamer جماعت چطوریه انتظار چنین حرکتی نداشتم .
نسخه اول هم با توجه به Optimize نبودن خوب فروخت به نظرم ..

دیگه به کنسول بازا توهین نکن

در ضمن حرفت غلطه دقیقا به خاطر فروش افتضاح نسخه ی اول بود که نسخه ی دوم کنسولیزه شد اونم تا این حد
 
اتفاقا فروش crysis 2 روی PC حرف نداشته.تو هفته اول توی chart UK سهم فروشش 14% روی PC بوده.بنظرتون توی مکانی که فقط چیزی بنام کنسول اونجا شناخته شدست زیاد نیست؟یادم میاد اون موقع که mafia 2 با اون تبلیغات وحشتناک روی PC فقط 7% توی هفته اول UK فروش داشت.نسبت به اینم بگیریم میشه دوبرابر.زیاد نیست؟!! حالا بماند که اصل شوتر بازا و فروش اصلیش امریکاست.
 
من هیچوقت نه بازی رو تخریب کردم نه چیزی .
قبول دارم بازی هم عالیه هیچ کس منکر این نیست . اما گرافیک بازی اصلا در حد اون کرایسیسی نیست که من 2 سال رو سیستمم بود هر روز بازیش میکردم و رو کمترین تنظیمات ممکن 15 فریم میگرفتم .
خود کرایتک گفت که Crysis به قد ِکافی Optimize شده نبود من خبرشو همینجا هم خوندم البته .
تمام خوبیهاشو قبول دارم ... خودم هم اصلا دلم نمیخواد رو کنسولم بازی کنم وحید میدونه گفتم تا PC ـه توپ نبندم بازیش نمی کنم ...

یه خورده داری بی انصافی میکنی بازی واقعا از crysis چشم نوازتر شده
درسته که تکسچرها کیفیتشون اومده پایین اما این خیلی هم بد نیست چون اینجوری عده بیشتری از pc گیمرها میتونن بازی رو تجریه کنن

برو 3dmark11 نصب کن روی سیستمت و اونوقت باهاش یه تست بگیر ...با 2 تا 580 بهت 30 فریم هم نمیده:))
اگه اینا میخواستن اینقدر حجم گرافیک بازی رو بالا ببرن و قابلیت های دایرکس 11 رو کامل استفاده کنن الان خودت نمیتونستی روی pc تجربش کنی بقیه که بماند...
خودت این عکسها رو ببین و قضاوت کن :
i208770_5.jpg
i208769_4.jpg

i208768_3.jpg
i208767_2.jpg

i208766_1.jpg
i208785_6.jpg
دیگه به کنسول بازا توهین نکن

در ضمن حرفت غلطه دقیقا به خاطر فروش افتضاح نسخه ی اول بود که نسخه ی دوم کنسولیزه شد اونم تا این حد

کنسول بازی بفرما بیرون
برو توی بخش خودت فعالیت کن اگه مشکلی باشه ناظما خودشون تذکر میدن یا میتونی گزارش کنی

اینکه crysis مولتی شد به خاطر این بود که crytek میخواست خودشو ثابت کنه و به همه بفهمونه روی سخت افزار محدود هم میتونه بهترین گرافیک رو خلق کنه
 
دیگه به کنسول بازا توهین نکن

در ضمن حرفت غلطه دقیقا به خاطر فروش افتضاح نسخه ی اول بود که نسخه ی دوم کنسولیزه شد اونم تا این حد
توهین نبود . خب واقعیت ِ . هر آشغالی برسه دستشون بازی می کنن ... نمونش هم زیاد هست ...

همه سازنده ها فکر می کنن فروش رو PC افتضاحه برای همین میرن سمت کنسول ... اما کی بازی با کیفیت خدا رو PC دادن مه اینو بدونن ؟!
کرایسیس 1 بخاطر سنگینی بازی خیلی فروشش کم شد ... بعدشم آمار نسخه دیجیتالی رو هم حساب می کنن تو فروش !؟
 
  • Like
Reactions: hosein me
کرایسیس 1 بخاطر سنگینی بازی خیلی فروشش کم شد ... بعدشم آمار نسخه دیجیتالی رو هم حساب می کنن تو فروش !؟

تا حالا هیچ آماری از فروش نسخه های دیجیتالی منتشر نشده.اما NPD گفته که در ماه های آتی حتما اون ها رو هم محاسبه و منتشر میکنه.
 
Optimize نبودن؟! میدونی اینا چه حجم تسلاشن یا تکسچری رو روی dx9 یا 10 پیاده کردن؟ crysis1 یا حتی warhead در بهترین شرایط داشتن اون فریم رو میدادن و به هیچ وجه انتظار اوپتیمایز تر شدن رو نباید داشته باشی! من دارم همینو میگم دیگه! اگه قرار بود به همون نسبتی که شماره اول پیشرفت میکرد، شماره دوم رو هم پیشرفت میدادن، باید یه چیزی تو مایه های 3d mark2011 میساختن تا تازه ویژگیهای واقعی dx11 رو بتونی ببینی! اگه نه تا دلت بخواد بازی با اسم dx11 تو بازار هست ببین چقدر تفاوت با dx9 یا 10 دارن؟ من تو فروم mycrysis یا incrysis خیلیها رو میدیدم که شکایت داشتن که ما کارت dx11 رو برای این بازی خریدیم و فلان و این حرفا ولی اگه واقعا کرایتک میومد یه بازی با ماکسیمم تواناهاییهای dx11 میساخت و یه تفاوت معنی دار توی گرافیک ایجاد میکرد، اونوقت هیچ کدوم از این کارتا قدرت اجراش رو نداشتن چون عملا تا اومدن سری کپلر انویدیا هیچ کارتی نمیتونه کیفیت dx11 رو درست پردازش کنه.بعد اونوقت چی میشد؟ اون کسایی که به امید دیدن معجزه با یه کارت 460 انویدیا یا سری 6000 ati بازی رو روی 15 فریم اجرا میکردن و بعد روشون بر میگشت میگفتن این چه وضعیه من فلان قدر هزینه کردم ولی نمیتونم بازی رو خوب اجرا کنم و خاک تو سرت کرایتک و.......... یه دوجین از این حرفا نثار کرایتک میکردن همونطور که رو شماره اول این کار رو کردن ولی باور کنید همین الان کرایتک یه بازی با کیفیت به pc گیمرا داده و همه این حرفا فقط بهونست...
من کاری به فروش و ... ندارم . ولی ترجیح میدادم کرایسیس 2 هم مثل نسخه 1 تحول گرافیکی باشه حتی اگه لازم باشه مثل شماره قبل برای لذت بردنش چندین بار کارتم رو عوض کنم. من بیش از 6 بار کرایسیس 1 رو تموم کردم هر دفعه هم حال کردم . گرافیکش اون زمان مثال زدنی بود. در پایان به نظرم ادم پول کارت میده باید یه چیز هم ببینه حالا 15 فریم هم بشه. نه اینکه پول هم بده و چیزی نبینه. این بازی خیلی خوبه ولی نه در حد نام کرایسیس ( از نظر گرافیکی گفتم)
 
من کاری به فروش و ... ندارم . ولی ترجیح میدادم کرایسیس 2 هم مثل نسخه 1 تحول گرافیکی باشه حتی اگه لازم باشه مثل شماره قبل برای لذت بردنش چندین بار کارتم رو عوض کنم. من بیش از 6 بار کرایسیس 1 رو تموم کردم هر دفعه هم حال کردم . گرافیکش اون زمان مثال زدنی بود. در پایان به نظرم ادم پول کارت میده باید یه چیز هم ببینه حالا 15 فریم هم بشه. نه اینکه پول هم بده و چیزی نبینه. این بازی خیلی خوبه ولی نه در حد نام کرایسیس ( از نظر گرافیکی گفتم)

sorry for english at work!

Dar kol crytek be in fek mikone ke aksariat baziro bazi konan ke ye poliam dasteshon biad bad az kharjaye milioni. pas barashon mohem nist ke shoma az bazi khoshet biad ya nayad mohem ine ke be jaye 1.5 milion forosh betonan in bar 6 milion forosh dashte bashan
va mohemtar az in harfa ine ke Crysis2 vase man shakhsan behtarin bazie fps bood va avalin fps ke hoselam gereft va hal kardam 2 bar tamom konam va age forsat she dobare bazi mikonam! chon gameplay besiar khoobi dasht va graphic bazi ham khieli khoob bood. hala keyfiat texture haro payin ovorde bodan vali baghie chizash behtar bood. shoma yekam sabr kon ta game badi ke midan biron biad bad on moghe hal mikoni
 
sorry for english at work!

Dar kol crytek be in fek mikone ke aksariat baziro bazi konan ke ye poliam dasteshon biad bad az kharjaye milioni pas.barashon mohem nist ke shoma az bazi khoshet biad ya nayad mohem ine ke be jaye 1.5 milion forosh betonan in bar 6 milion forosh dashte bashan
va mohemtar az in harfa ine ke crysiss vase man shakhsan behtarin bazie fps bood va avalin fps ke hoselam gereft va hal kardam 2 bar tamom konam va age forsat she dobare bazi mikonam! chon gameplay besiar khoobi dasht va graphic bazi ham khieli khoob bood. hala keyfiat texture haro payin ovorde bodan vali baghie chizash behtar bood. shoma yekam sabr kon ta game badi ke midan biron biad bad on moghe hal mikoni
اینم نظریه برای خودش . شما انگار از جانب کرایتک حرف میزنی . من یه عنوان یه user صحبت میکنم. همه حرفای شما درست ولی نگرفتی چی شد: من میگم این بازی خوبی هست ولی اون چیزی نبود که از اسم کرایسیس انتظار داشتند . کرایتک این بازی رو ساخته و داره فروش هم میکنه . و نشون داده که فروش بازی براش نسبت به هر چیز دیگه ای در اولویت قرار داره ( مشکلی هم نیست )ولی بعضی از دوستان از این موضوع صرفنظر کردند و صرفا میخوان ثابت کنند این بازی شاهکاری مانند نسخه اول هستش ( البته از نظر گرافیک). بنده نظر خودم رو گفتم. درسته نه نظر من و نه نظر شما برای کرایتک چیزی رو عوض نمیکنه.
ولی وقتی یاد حرف ها و تک دمو هایی که کرایتک مدتها قبل داده بود میافتم خندم میگیره که چی می گفتند و چی شد.
در کل گرافیک بازی واقعا چشم نواز هستش ولی حداقل روی pc تحول محسوب نمیشه ( برخلاف نسخه قبل)
 
اینم نظریه برای خودش . شما انگار از جانب کرایتک حرف میزنی . من یه عنوان یه user صحبت میکنم. همه حرفای شما درست ولی نگرفتی چی شد: من میگم این بازی خوبی هست ولی اون چیزی نبود که از اسم کرایسیس انتظار داشتند . کرایتک این بازی رو ساخته و داره فروش هم میکنه . و نشون داده که فروش بازی براش نسبت به هر چیز دیگه ای در اولویت قرار داره ( مشکلی هم نیست )ولی بعضی از دوستان از این موضوع صرفنظر کردند و صرفا میخوان ثابت کنند این بازی شاهکاری مانند نسخه اول هستش ( البته از نظر گرافیک). بنده نظر خودم رو گفتم. درسته نه نظر من و نه نظر شما برای کرایتک چیزی رو عوض نمیکنه.
ولی وقتی یاد حرف ها و تک دمو هایی که کرایتک مدتها قبل داده بود میافتم خندم میگیره که چی می گفتند و چی شد.
در کل گرافیک بازی واقعا چشم نواز هستش ولی حداقل روی pc تحول محسوب نمیشه ( برخلاف نسخه قبل)

be nazare man az nazare graphic ham nemishe moghayese kard chon in crysis 2 aslan jangal nist mohitesh va shahrie va az nazare graphic to in sabk behtarin bode ta alan. badam alan zamani nist ke betonan tahavole bozorgi ijad konan sakht afzar hanoz ejaze nemide! bayad montazere game badishon bood ke man fek miknam crysis 3 bashe va ro console ham nadan magar inke console nasle jadid biad va dx 11 support kone. shayadam ta on mgohe dx 12 biad ro kar. raje be tak demohayi ham ke ghablan dade bodan chizi ke man to bazi didam khieli khoob bod va farghi nadasht nazare mokhalef nemikham bedam vali shoma yejori migi chi gofte bodan va chi shod engar ke bazi ro gand zadan:D
in ro ham dar nazar dashte bashim behtare ke cryengine 3 khieli khafantar az in harfast va be moghash chizi misazan ke dahane hamaro bebandan
badam man fek nemikonam baziro aslan bar asase dx 11 develop karde bashan ke hame noskheha forosh kone bazam bekhatere masaleye mali va inke hardware haye emroozi nemitonan game dar hade 3dmark2011 ro javab bedan.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or