Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy
از اونور کنسولی ها به زور 30 فریم میگیرن
اونوقت اینجا ما فریم گاهی اوقات به 100 هم میرسه:d

اصلا لذت cr2 به فریم بالای 50 جاس

i197727_cr1.jpg

i197728_cr2.jpg



این صحنه رو شکار کردما
i197729_cr3.jpg
 
  • Like
Reactions: shefer
مرسي وحيد :x

البته فريم ما به صد تاي شما نميرسه
اما مينيممش در بدترين شرايط از ماكسيمم كنسول بالاتره :d
زير چهل به زور ميومد توي نسخه ي بتا
 
دوستان اون نسخه قبلی که دانلود کردیم به درد نمیخوره یعنی باید دوباره دانلود کرد

چیزی نیست کرک یا پچی که روی نسخه قبلی که اومد بود واسه دانلود بریزیم و قابل استفاده باشه
 
یه مشت بچه مچه چارتا عکس میبینن میگن کرایتک کرایتک ، به قول یکی آخه بچه تو رو چه به نقد و بررسی . یه عکس طرف یه جا میبینه فکر میکنه وای خدا دیگه چی شده .. این عکس رو ببینید ، از همین منبعی هست که دوستمون با کلی فحش به کرایتک قرار داده :))

لینک عکس Full Size

اگر ببینید توی PS3 که اصلا هیچی ، توی XBOX که زده Contrast رو کرده چقدر ! و فقط توی PC ــه که خیلی ساده همه چیز موجوده ، اگر دقت کنید یه پارتیکل با کیفیتی دست راست ( دود ) وجود داره توی PC که توی بقیه نیست و اگر روی جزئیات صحنه خیلی ریز نگاه کنید واقعا مشخصه که PC توی این عکس خیلی سرتر ــه از ورژن های کنسولی ..

ویرایش : این عکسو ببینید ..

لینک عکس Full Size

PS3 که اصلا هوا گرگ و میشه ( یعن اول صبحه ) برایت‌نِس رو گزاشته روی درجه ی آخر . XBOX که دیگه خودتون نگاه کنید .. آسمون هم پیدا نیست ، هَندِل ــه کنتراست و برایتنس رو چسبونده به ته .. تنها ورژنی که صحنه کاملا طبیعیه با تمامی جزئیات PC هست ، روی زمین رو نگاه کنید ، بافت ها چقدر با کیفیت هستند ، جای تایر ماشین ..

ویرایش : Crack گروه FLT کامل و عالی بود . بازی رو نصب کردم و کرک رو ریختم بدون مشکل بازی اجرا شد ، من با GameRig *ــه ضعیفی که دارم خیلی خوب FPS می گرفتم و بازی گرافیک فوق العاده ای داشت ، بهتره بگم خیره کننده . فیزیک و همه چیز عالی بود ، پارتیکل ، نور پردازی همه چیز حرف نداشت توی این 1 ساعتی که من بازی کردم ولی یه مقداری خسته کننده بود روند بازی و گاهی یه باگ های کوچیکی داشت که البته اصلا به چشم نمیومد . اما گیم پلی بازی فوق العاده بود و منو مجاب کرد که CD Key بخرم برای آنلاین ، به نظر من FPS ــه استانداردی بود و در مقابل بازی های ضعیفی مثل HomeFront که ادعای گیم پلی متفاوت میکردند بـــــسیار خوب عمل کرده ، مشکلات نسخه های قبلی رو کاملا بر طرف کرده و با یک گیم پلی روون و خوب روبرو هستیم ، هرچند امکانات NanoSuit از یه طرف بهتر و کاربردی تر شده و از طرف دیگر یه کم و کسری هایی نسبت به نسخه ی قبلی ایجاد کرده ولی باز هم فوق العادست ، پیشنهاد میکنم هر چه سریع تر بازی رو تهیه کنید ..
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mehdy.z
یه مشت بچه مچه چارتا عکس میبینن میگن کرایتک کرایتک ، به قول یکی آخه بچه تو رو چه به نقد و بررسی . یه عکس طرف یه جا میبینه فکر میکنه وای خدا دیگه چی شده .. این عکس رو ببینید ، از همین منبعی هست که دوستمون با کلی فحش به کرایتک قرار داده :))

لینک عکس Full Size

اگر ببینید توی PS3 که اصلا هیچی ، توی XBOX که زده Contrast رو کرده چقدر ! و فقط توی PC ــه که خیلی ساده همه چیز موجوده ، اگر دقت کنید یه پارتیکل با کیفیتی دست راست ( دود ) وجود داره توی PC که توی بقیه نیست و اگر روی جزئیات صحنه خیلی ریز نگاه کنید واقعا مشخصه که PC توی این عکس خیلی سرتر ــه از ورژن های کنسولی ..

ویرایش : این عکسو ببینید ..

لینک عکس Full Size

PS3 که اصلا هوا گرگ و میشه ( یعن اول صبحه ) برایت‌نِس رو گزاشته روی درجه ی آخر . XBOX که دیگه خودتون نگاه کنید .. آسمون هم پیدا نیست ، هَندِل ــه کنتراست و برایتنس رو چسبونده به ته .. تنها ورژنی که صحنه کاملا طبیعیه با تمامی جزئیات PC هست ، روی زمین رو نگاه کنید ، بافت ها چقدر با کیفیت هستند ، جای تایر ماشین ..

ویرایش : Crack گروه FLT کامل و عالی بود . بازی رو نصب کردم و کرک رو ریختم بدون مشکل بازی اجرا شد ، من با GameRig *ــه ضعیفی که دارم خیلی خوب FPS می گرفتم و بازی گرافیک فوق العاده ای داشت ، بهتره بگم خیره کننده . فیزیک و همه چیز عالی بود ، پارتیکل ، نور پردازی همه چیز حرف نداشت توی این 1 ساعتی که من بازی کردم ولی یه مقداری خسته کننده بود روند بازی و گاهی یه باگ های کوچیکی داشت که البته اصلا به چشم نمیومد . اما گیم پلی بازی فوق العاده بود و منو مجاب کرد که CD Key بخرم برای آنلاین ، به نظر من FPS ــه استانداردی بود و در مقابل بازی های ضعیفی مثل HomeFront که ادعای گیم پلی متفاوت میکردند بـــــسیار خوب عمل کرده ، مشکلات نسخه های قبلی رو کاملا بر طرف کرده و با یک گیم پلی روون و خوب روبرو هستیم ، هرچند امکانات NanoSuit از یه طرف بهتر و کاربردی تر شده و از طرف دیگر یه کم و کسری هایی نسبت به نسخه ی قبلی ایجاد کرده ولی باز هم فوق العادست ، پیشنهاد میکنم هر چه سریع تر بازی رو تهیه کنید ..
دوست من معلومه نسخه PC بهتر از نسخه کنسوله پس شما انتظار داری کیفیت بافت هاش کمترباشه.شما اگه معمولا مقایسه تصاویر بازی ها را ببینی همیشه PC سرتر بوده این چیز معلومیه(تو اکثر بازی های 360 کانتراکسش بالا بوده).اما تفاوت چقدره؟در حد تفاوت METRO 2033 نسخه 360 و PC هست؟؟
شما جزئیات را تو عکس ها ببین تفاوت PC و کنسول در حد یه جای تایره.معلومه کنسول نمیتونه بازی را با جزئیات بالا تحمل کنه ولی PC چی؟حدش همینه؟بردار من کنسولیزه شدن یعنی همین.

حالا هی دوستان میگویند تو کرایسیس 2 فریم خیلی بهتر شده بازی بهینه شده.اما من میگم نه دوستان بازی بهینه نشده گرافیک افت کرده 4 تا ساختمان و درخت بی کیفیت که طراحیش با کنسول یکی بوده گرافیک نمیخواد که فریم کم بیاری.اگه قرار بر بهینه شدن بود همون کرایسیس 1 را بهینه میکردند میبردند روی کنسول اما چرا نشد؟چون هنوزم کنسول نمیتونه کرایسیس را بکشه.من به شما قول میدم اگر همین امسال کرایسیس1 را کاملا بهینه شده دوباره منتشر کنند بازم شما مشکل فریم خواهی داشت.
 
دوست من معلومه نسخه PC بهتر از نسخه کنسوله پس شما انتظار داری کیفیت بافت هاش کمترباشه.شما اگه معمولا مقایسه تصاویر بازی ها را ببینی همیشه PC سرتر بوده این چیز معلومیه(تو اکثر بازی های 360 کانتراکسش بالا بوده).اما تفاوت چقدره؟در حد تفاوت METRO 2033 نسخه 360 و PC هست؟؟
شما جزئیات را تو عکس ها ببین تفاوت PC و کنسول در حد یه جای تایره.معلومه کنسول نمیتونه بازی را با جزئیات بالا تحمل کنه ولی PC چی؟حدش همینه؟بردار من کنسولیزه شدن یعنی همین.

حالا هی دوستان میگویند تو کرایسیس 2 فریم خیلی بهتر شده بازی بهینه شده.اما من میگم نه دوستان بازی بهینه نشده گرافیک افت کرده 4 تا ساختمان و درخت بی کیفیت که طراحیش با کنسول یکی بوده گرافیک نمیخواد که فریم کم بیاری.اگه قرار بر بهینه شدن بود همون کرایسیس 1 را بهینه میکردند میبردند روی کنسول اما چرا نشد؟چون هنوزم کنسول نمیتونه کرایسیس را بکشه.من به شما قول میدم اگر همین امسال کرایسیس1 را کاملا بهینه شده دوباره منتشر کنند بازم شما مشکل فریم خواهی داشت.
شما مطمئنی فهمیدی من چی گفتم ؟

حالا هی دوستان میگویند تو کرایسیس 2 فریم خیلی بهتر شده بازی بهینه شده.اما من میگم نه دوستان بازی بهینه نشده گرافیک افت کرده 4 تا ساختمان و درخت بی کیفیت که طراحیش با کنسول یکی بوده گرافیک نمیخواد که فریم کم بیاری.اگه قرار بر بهینه شدن بود همون کرایسیس 1 را بهینه میکردند میبردند روی کنسول اما چرا نشد؟چون هنوزم کنسول نمیتونه کرایسیس را بکشه.من به شما قول میدم اگر همین امسال کرایسیس1 را کاملا بهینه شده دوباره منتشر کنند بازم شما مشکل فریم خواهی داشت.

هه :d ، شما اونجا بودی که بازیو ساختن دیگه نه ؟ :d یکم Detail بده از موتور ببینیم .. =))
برادر من ، شما الان این حرفا روی چه دلیل عقلی و منطقی داری میزنی ؟ اگر به این حرفا که شما میگی باشه CryEngine 3 با اون همه دَب دَب ــه و کَب کَب ـه ساخته شده که فقط هایپ خور کنه که آره ما گرافیکو بردیم بالا و بهینه سازی کردیم اف پی اس اومده پایین در صورتی که آبجکت ها و کیفیت طراحی اومده پایین ؟ خیر اصلا چنین چیزی نیست . چیزی که یه موتور رو برتر میکنه تکنولوژی ــه اونه . چند وقت پیش اومدن گفتن کیل زون 3 از نهایت قدرت PS3 استفاده میکنه و دیگه از این گرافیک بالا تر نمیشه . سه سوت بعد یکی اومد گفت که عزیزان یعنی چی گرافیک بهتر از این نمیشه ، بهینه سازی و " استفاده از تکنولوژی جدید " که با Resource کمتر ، کیفیت بیشتر رو ارائه میده باعث میشه که شما با استفاده از یک تکنولوژی جدید ، با 1/4 ــمه قدرت PS3 کلیزون رو با FPS چمیدونم 100 پِر سِکِند اجرا کنی . این که نشد حرف که دل من .. رو دل که نمیشه آدم از خودش بگه آره آبجکتا کم شده . شما پالیگان ها و لول ها که دیزاین شده دیدی ؟ اگر حرف شما حقیقت داشته باشه پس CryEngine 3 = پشم ، فیزیک که Havok هست ، بافت و افکت هم که چیز خاصی نیست ، مدلینگ هم کم کردن که اف پی اس بده . آخه این چه حرفیه آدم حسابی ! CryEngine 3 برای این بهترین موتور ساخت بازی شناخته میشه چون با منابع مشابه کیفیت بیشتر و پر استفاده تری نسبت به موتور های دیگه و الاالخصوص CryEngine 2 میده ، خودت فرض کن ، بازی سال 2007 عرضه شده الان 2011 هستیم هنوز توی سایت های سخت افزار اولین بازی رو برای ملاک کارت های گرافیک بازی Crysis قرار میدهند و دیگه خیلی گرافیک و هاردویر خَفَن باشه 60 - 70 تا FPS روی رزولیشن بالا بده . خب این یه ایراده :d ، مثل این میمونه ماشین بسازی 1 تا 100 رو توی نیم ثانیه پر کنه مثلا ، بعد هر 100 کیلومتر 20 لیتر بنزین مصرف کنه .. چه فایده ؟ :d الان CryEngine 3 هنرش در کامپایل کردن هرچه بهتر و سبک تر بازی ها بوده و به قول بچه ها رندرینگ ــش " بهینه " شده و این یه امر طبیعی و لازم ــه ..
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m0jtaba
شما مطمئنی فهمیدی من چی گفتم ؟



هه :d ، شما اونجا بودی که بازیو ساختن دیگه نه ؟ :d یکم Detail بده از موتور ببینیم .. =))
برادر من ، شما الان این حرفا روی چه دلیل عقلی و منطقی داری میزنی ؟ اگر به این حرفا که شما میگی باشه CryEngine 3 با اون همه دَب دَب ــه و کَب کَب ـه ساخته شده که فقط هایپ خور کنه که آره ما گرافیکو بردیم بالا و بهینه سازی کردیم اف پی اس اومده پایین در صورتی که آبجکت ها و کیفیت طراحی اومده پایین ؟ خیر اصلا چنین چیزی نیست . چیزی که یه موتور رو برتر میکنه تکنولوژی ــه اونه . چند وقت پیش اومدن گفتن کیل زون 3 از نهایت قدرت PS3 استفاده میکنه و دیگه از این گرافیک بالا تر نمیشه . سه سوت بعد یکی اومد گفت که عزیزان یعنی چی گرافیک بهتر از این نمیشه ، بهینه سازی و " استفاده از تکنولوژی جدید " که با Resource کمتر ، کیفیت بیشتر رو ارائه میده باعث میشه که شما با استفاده از یک تکنولوژی جدید ، با 1/4 ــمه قدرت PS3 کلیزون رو با FPS چمیدونم 100 پِر سِکِند اجرا کنی . این که نشد حرف که دل من .. رو دل که نمیشه آدم از خودش بگه آره آبجکتا کم شده . شما پالیگان ها و لول ها که دیزاین شده دیدی ؟ اگر حرف شما حقیقت داشته باشه پس CryEngine 3 = پشم ، فیزیک که Havok هست ، بافت و افکت هم که چیز خاصی نیست ، مدلینگ هم کم کردن که اف پی اس بده . آخه این چه حرفیه آدم حسابی ! CryEngine 3 برای این بهترین موتور ساخت بازی شناخته میشه چون با منابع مشابه کیفیت بیشتر و پر استفاده تری نسبت به موتور های دیگه و الاالخصوص CryEngine 2 میده ، خودت فرض کن ، بازی سال 2007 عرضه شده الان 2011 هستیم هنوز توی سایت های سخت افزار اولین بازی رو برای ملاک کارت های گرافیک بازی Crysis قرار میدهند و دیگه خیلی گرافیک و هاردویر خَفَن باشه 60 - 70 تا FPS روی رزولیشن بالا بده . خب این یه ایراده :d ، مثل این میمونه ماشین بسازی 1 تا 100 رو توی نیم ثانیه پر کنه مثلا ، بعد هر 100 کیلومتر 20 لیتر بنزین مصرف کنه .. چه فایده ؟ :d الان CryEngine 3 هنرش در کامپایل کردن هرچه بهتر و سبک تر بازی ها بوده و به قول بچه ها رندرینگ ــش " بهینه " شده و این یه امر طبیعی و لازم ــه ..
دوست من واقعا متوجه نمیشم شما چی میگی؟؟
افت گرافیک بازی چیزی نیست که من بخوام برای شما اثبات کنم و این هم حرف منم نیست همه میگویند.کافیه یه سری به فروم های مختلف بزنی تا بفهمی.
بعدشم دوست من شما معنی یک نسل گرافیکی را نمیفهمی.برای همینه کرایسیس1 را همیشه ملاک قرار میدند چون یه نسل جلوتره.مشکل از کرایسیس نیست فریم نمیده مشکل از سخت افزار هاست چون با یه بازی از نسل جلوتر روبرو شدن و کم آوردن تازه کرایسیس تو 2007 با گرافیک اصلیش منتشر نشد چون اون خیلی بالاتر بود.دوست من کرایسیس1 را با تصاویر واقعی مقایسه میکردند نه با کیلزون 3.کجای کرایسیس 2 حس واقعیت میده؟
بعدشم میدونی مشکل شما و یه سری دوستان چیه؟شما میشین black opps میزنین بعدشم کرایسیس 2 میگید خدایا گرافیک فوق العاده است.شما کرایسیس 1 را نصب کن و حالا مقایسه کن.هنوز که هنوزم بازی را نصب میکنم تو کف مناظر طبیعیش که به واقعیت شبیه میمونم.اخه کجای شهر مصنوعی کرایسیس 2 کف کردن داره.
بعدشم این مطلب را ببین(حالا با کرایسیس 2 pc سرتر شده یا کنسول؟)
اخه اگه کرایتک فکر pc بود تو e3 یا gdc یا ...فقط نسخه کنسولی بازی و موتورپایه را نشون نمیداد.
Crysis 2 is the closest consoles come to PC gaming

http://www.stoeltingdesign.com/pwngamer/?p=637
 
متاسفانه شما اینجا متوجه یه سری چیزا نیستی ، کرایسیس 1 بیش از حد از منابع استفاده میکرد اونم بخاطر Engine ــش بود که ما الان بهش میگیم نسل قبل CryEngine ، هم ؟ و اینکه شما داری میبافی ، مربوط به " مدلینگ " میشه نه Engine . کراسیس 1 به این دلیل واقعی جلوه میکرده بخاطر نور پردازیش ، بخاطر افکت هاش ، بخاطر طراحی جزء به جزء مدل هاش ، لود میکرد ، گرافیک داشت FPS نمیداد . خب این یه ایراده وقتی با بالاترین تکنولوژی روز این بازی اونروز 40FPS میداد و الان نسخه ی جدید بازی با تکسچر های قوی تر ، مدلینگ بهتر ، فضای عظیم تر که من نمیدونم به نظر شما 4 تا درخت و یه دریا رندر ــش سخت تره یا 10 تا ساختمون که هر کدوم هزاران شیشه دارند و انواع و اقسام " آبجکت های مختلف ؟! " کرایسیس 1 همش چمن بود و درخت . یه سری آبجکت تکراری ، ولی الان توی شهر کلی ماشین ، کلی در و دیوار و ساختمون و شیشه و آتش و .. اینا رو هم در نظر بگیر ، الان با سیستم " معمولی به پایین من " بازی 30 فریم میده و این خیلی مهمه .. بعد من هیچ کجای حرفم نگفتم کرایسی رو با کیلزون مقایسه میکنند .. و اینکه من مثل شما با حس و عادت بررسی نمیکنم . کارشناسانه بگم حالا مسخره میکنند . با دلیل دارم حرف میزنم و نکته اینجاست که شما که این حرفو میزنی " افت گرافیک بازی چیزی نیست که من بخوام برای شما اثبات کنم و این هم حرف منم نیست همه میگویند.کافیه یه سری به فروم های مختلف بزنی تا بفهمی. " اتفاقا شما باید برای من اثبات کنی گرافیک بازی اومده پایین و بگید کدوم یک از Forum های معتبر توسط کارشناسان حرفه ای و " معتبر " این حرفو زدن ؟! اره یکی مثل شما توی یه کامیونیتی بیاد حرف بزنه که دلیل نمیشه ;))
 
متاسفانه شما اینجا متوجه یه سری چیزا نیستی ، کرایسیس 1 بیش از حد از منابع استفاده میکرد اونم بخاطر Engine ــش بود که ما الان بهش میگیم نسل قبل CryEngine ، هم ؟ و اینکه شما داری میبافی ، مربوط به " مدلینگ " میشه نه Engine . کراسیس 1 به این دلیل واقعی جلوه میکرده بخاطر نور پردازیش ، بخاطر افکت هاش ، بخاطر طراحی جزء به جزء مدل هاش ، لود میکرد ، گرافیک داشت FPS نمیداد . خب این یه ایراده وقتی با بالاترین تکنولوژی روز این بازی اونروز 40FPS میداد و الان نسخه ی جدید بازی با تکسچر های قوی تر ، مدلینگ بهتر ، فضای عظیم تر که من نمیدونم به نظر شما 4 تا درخت و یه دریا رندر ــش سخت تره یا 10 تا ساختمون که هر کدوم هزاران شیشه دارند و انواع و اقسام " آبجکت های مختلف ؟! " کرایسیس 1 همش چمن بود و درخت . یه سری آبجکت تکراری ، ولی الان توی شهر کلی ماشین ، کلی در و دیوار و ساختمون و شیشه و آتش و .. اینا رو هم در نظر بگیر ، الان با سیستم " معمولی به پایین من " بازی 30 فریم میده و این خیلی مهمه .. بعد من هیچ کجای حرفم نگفتم کرایسی رو با کیلزون مقایسه میکنند .. و اینکه من مثل شما با حس و عادت بررسی نمیکنم . کارشناسانه بگم حالا مسخره میکنند . با دلیل دارم حرف میزنم و نکته اینجاست که شما که این حرفو میزنی " افت گرافیک بازی چیزی نیست که من بخوام برای شما اثبات کنم و این هم حرف منم نیست همه میگویند.کافیه یه سری به فروم های مختلف بزنی تا بفهمی. " اتفاقا شما باید برای من اثبات کنی گرافیک بازی اومده پایین و بگید کدوم یک از Forum های معتبر توسط کارشناسان حرفه ای و " معتبر " این حرفو زدن ؟! اره یکی مثل شما توی یه کامیونیتی بیاد حرف بزنه که دلیل نمیشه ;))
نه دوست من ایراد نیست الان اگه همین کرایسیس نبود همین گرافیک های قوی هم نبود و 8800ultra داشت پادشاهی میکرد همینه که میگفتند و میگویند کرایسیس یه نسل جلوتره.کرایسیس تحول ایجاد کرد و این توقع را در pc گیمرها ایجاد کرده که کرایسیس 2 گرافیک بالاتری داشته باشه.الان بحث سر اینه که ما میخواهیم بازی های واقعی تر بشه.دوست من از سال 2005 که کرایتک به این تکنولوژی دست پیدا کرد تمام مانورش روی مناظر طبیعی و آب و ... بوده و اصل چیزی که موتورپایه را یه نسل جلوتر میبره همینه نه ساختمان های مصنوعی.شما فکر میکنی طراحی چندتا درخت واقعی آسون تره یا ساحتمان؟
به هرحال میخوام این بحث را تموم کنم چون معمولا بحث ها کش دار میشه:dو به هیچ جایی هم نمیرسه.
در اخرم بگم کرایسیس اولین و آخرین بازی نبوده که کنسولیزه شده ولی چون ما روش تعصب داشتیم کمی برامون سخته.
 
خدا رو شکر که بلاخره یک نفر پیدا شد از ناموس و قاموس pc دفاع کرد و من با چشم خودم دیدیم .>:d<
عزیزان تا کی ؟ تا کی می خواین بشینید و کرایسیس 1 رو یا وارهد رو ملاک قرار بدید ؟؟؟ ها ! تا کی !!!! میدونم که هر کدومتون مثل من کرایسیس 1 و وارهد رو بارها با هر درایور انویدیا یا پچ جدیدش دوباره و دوباره و دوباره تموم کردید . خسته نشدید؟
بلاخره باید ی چیزی جدید بیاد که از اون به بعد اون رو ملاک سنجش قرار بدید ؟
درسته کرایتک حداقل شاید تا 6 ماه آینده هم پچ دایرکت 11 رو برای pc بیرون نده تا کنسول ها خوب فروش کنن . اما بعدش چی ؟ بلاخره اون شرکتی که کلی رو این بازی سرمایه گذاری کرده تا کارت گرافیک هاش فروش برن هم این وسط هست . این همه گرافیک dx11 ساپورت بیخود فروخته نشده . حالا من و شما هیچ . بقیه جاهای دیگه دنیا انتظار دارن . ما دستمون به جایی نمیرسه . اونا میرن کارت رو پس میدن پولشون رو می گیرن . من و شما هم بزنیم تو سر و کله هم .
بعد هم این realistic که به اون اشاره شد اگه منظور شما دقیقا بازسازی عوامل طبیعی در طبیعت باشه حتی با dx11 فعلی و حتی با موتور کرایتک چه قبلی و چه جدید اگر بخواد به صورت واقعی پیاده بشه خت افزارهای فعلی هنوز جواب گو نیست . کنسول که اصلا در این حدا نیست (خارج قسمت) . ولی اینکه موتور بهینه تر شده . آره شده و حرفی نیست . نمی دونم بعضیها از کرایسیس چی می خوان ؟!!!!! فیزیکش که معرکه هست اگر فیزیک در حد مافیا می خواین با 27 فریم برید اون رو بازی کنید . نور پردازی و جزییاتش هم که همونطور که دوستمون اشاره کرد از همه کنسول ها سرتره .(sun shaft). ولی موضوع شاید فقط سر texture ها باشه و کیفیتشون که باز هم pc به لحاظ داشتن کارت گرافیک و حافظه بیشتر الزاما باید texture های بهتری داشته باشه . خصوصا اینکه هرچی رزولوشن بالاتر بره texture ها smooth تر و بافت ها دقت بیشتری پیدا می کنن .
پس کسانی که میان و میگن کرایسیس 2 فلان است و فلان .این عزیزان دنبال اشکال تراشی هستن .
اگه واقعا gamer باشی اینقدر به این جزییات گیر نمیدی . فقط گرافیک بازی مهم نیست . جنبه های دیگه هم در کنارش پیدا میشه که ازش لذت ببرید .
مرسی .
 
من رو ps3 بازي كردم رو pc الان ! در كل فرق خواصي ندارن ولي رو pc gameplaye يه جورايي بيشتر حال داد بهم:d به خصوص كه 3d هم support ميكنه pc من :d
حالا volumetric lighting و draw distance که یه تفاوت خیلی معنی دار و فاحش با نسخه کنسولی داره بماند... ولی شما با یه رزولوشن زیر 720p بازی رو روی ps3 بازی کردی، بعد اومدی با یه رزولوشن native رو pc هم داری بازی میکنی ولی فرق زیادی با این حال ندیدی؟! احیانا مانیتوری که شما داری باهاش کار میکنی 15 یا 17 نیست؟انصافم خوب چیزیه واقعا...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or