Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy
یعنی با اینکارش احترام من به کرایتکر بشدت خدشه دار میکنه.جدا اگه این کارو یعنی عرضه با drm انجام بده بلافاصله نسخه لیک شده+ تشویق دوستان به رفتن همین نسخه تا اخر میکنم:d

دیگه باید به مشتریاش که به احترامش اکثرا گیمر هارو تشویق به خرید نسخه اریج کردن احترام بزاره.drm قبل از اونکه به خریدار حال بده.یک حال اساسی ازش میگیره.با این کارش به فروشش ضربه میزنه

جدا ناراحتم کرد:|
چی میگی برا خودت:d؟ مگه گفته DRM از نوع یوبی سافتی قراره روش بذاره؟! عجبا!!! این یوبی تو جون همه پایرسی خورا ویروس فوبیا انداخته:d
 
چی میگی برا خودت:d؟ مگه گفته DRM از نوع یوبی سافتی قراره روش بذاره؟! عجبا!!! این یوبی تو جون همه پایرسی خورا ویروس فوبیا انداخته:d

:))
من اعصاب ندارما.میزنم جواد و لهش میکنم خونش پایه خودته مازیار:d حالا خود دانه که میخواد DRM اش چطوری باشه.مثله یوبی باشه یا EA ایی:d
 
بچه ها من چند تا صحنه از بازی ضبط کردم #:-s
گفتم ببینید نسخه بتاشو :p
البته من بعد این کار بازی رو پاک کردم b-):>

فقط به خاطر حجم زیادش و سرعت بالای اینترنت ما /:):-s
نشد با فرمت اصلش اپلود کردم

با فرمت MKV اپلود کردم که حجمشم پاییینه و کیفیتشم بدک نیس

چیزایی که مد نظرم بود
یعنی جدید بود :
1: امکان اپدیت و اضافه کردن Addon به سوییت با زدن دکمه H
2:شکل دسترسی به ویژگی های سوییت
E: ویژگی ناپدید شدن (Cloak)
Q: ویژگی Armor
ترکیبی بین V و Space واسه ویژگی نیرو
Shift : هم که Speed

3: هوش مصنوعی سوییت که واقعا بازی رو جذاب کرده
4: عوض شدن بعضی کلیدا تو بازی
5: امکان اسکن اطراف و ابجکت ها و تگ کردن اونا
6:نانو ویژن بی نهایت زیبا (اسکنر گرمایی)
7: هوش مصنوعی وحشتناک زیبا
و خیلی چیزای دیگه که واقعا به چشم میاد

البته این نسخه بتا بود یا هرچی
کلی باگ داشت

چیز جالبش اینه که دیگه مثل سری قبلی باید اول ویژگی سوییتو انتخاب میکردی و بعد ازش استفاده میکردی با زدن دکمه وسط موس یا هرچی

اینجا هر ویژگی دکمه خاص خودشو داره

البته مدل قبلی هم همچنان پا برجاس

در صورت نیاز :

Winrar واسه خارج کردن از فشرده سازی
K-Lite Codec واسه پخش فرمت

به دلیل ضعیف بودن Cpu موقع ضبط شدیدا افت فرم داشتم
رزولوشن : 1680 در 1050

کارت گرافیک 260 - 216 Core
1GB
:-s:-s

به قول یار گفتنی تریلر ها : :))

منوی اصلی
5 مگ

گرافیک - چنتا باگ و ویژگی نانو ویژن و سوییت اپدیت
20 مگ

Allien ها
18 مگ

درگیری بین Allien ها و سربازا و هوش مصنوعی
20 مگ

شکل سربازای Allien
2 مگ
-----------------------------------------------------------------------------
شدیدا پیشنهاد میکنم نسخه بتا رو نگیرید :d

یه چیز جالب دیگه سرور اختصاصی بازی بود
یعنی بیشتر اسکریپت های بازی روی سرور کرایتک خواهد بود ؟
devf9tyl7qwb6z22fmt2.jpg

:|:-s
nuul2jb457si2ickb1w.jpg
 
آخرین ویرایش:
Crysis 2 Soundtrack (Hans Zimmer and Lorne Balfe)

32h3j71uzbjgiyp201l8.jpg


هر جا که هانسزمیر باشه غوغا میکنه مثه مادرن 2



Genre: Score
Date: 2011
Country: USA
Audio codec: MP3
Quality: 320 kbps
Playtime: 1:28:16


01. Insertion (3:10)
02. Battery Park (3:26)
03. New York - Aftermath (2:44)
04. No Escape (2:31)
05. Close Encounter (2:00)
06. SOS New York (2:05)
07. Chase (2:28)
08. Under Assault (2:01)
09. Crynet - Shoot Him Down! (2:07)
10. Sneak and Shoot (3:45)
11. Gate Keepers (2:18)
12. Rampage (1:54)
13. Nanosuit 2 - Crynet Systems (1:13)
14. Rising Spear (1:18)
15. Dead Man Walking (2:04)
16. Contamination (2:24)
17. Sinister Breed (2:02)
18. Where is the Exit? (1:17)
19. Dystopian Nightmares (2:06)
20. Catastrophic Beauty (2:04)
21. Semper Fi (1:58)
22. Flooded Streets - Aquarium (1:32)
23. In Obscurum (2:20)
24. Devastation (1:39)
25. Shadowzone (2:27)
26. Alien Suite (2:05)
27. Unsafe Haven (1:55)
28. Terminal Escape (0:57)
29. Under the Clock (1:51)
30. Morituri (2:23)
31. Intersection (1:32)
32. Times Square Evacuation (1:58)
33. Burning Night (1:27)
34. Resolution (Reprise) (2:05)
35. Eye of the Storm (2:28)
36. New York Theme (2:36)
37. Our Only Hope (2:04)
38. Out of the Ashes (1:59)
39. Alien Logo (0:44)
40. The End of the Beginning (2:01)
41. Walk in the Park (2:01)

42. Epilogue (3:17)


دانلود


 
  • Like
Reactions: shefer
منم بازی رو گرفتم. گرافیک بازی که فوق العادس. اول ناامید شده بودم از محیط بازی که تو شهره اما الان واقعا هیجان زده شدم از نیویورک!!! گیم پلی بازی هم تغییر آنچنان نکرده. راستش رو
بخواین اصلا تغییر نکرده.
 
دیروز بازی را نصب کردم واقعا خیلی دپرس شدم نمیدونم دوستانی چجوری از گرافیک این بازی تعریف میکنند؟؟درسته گرافیک بالایی نسبت به سایر بازی ها داره ولی اصلا قابل مقایسه با کرایسیس1 نیست. امروز من هر دو را همزمان بازی کردم با اینکه چندین بار کرایسیس را تمام کردم ولی هنوزم تو کف گرافیک بازی میمونم دوست دارم چند ساعتی را به طبیعت فوق العاده اش خیره بشم ولی کرایسیس 2 اصلا اون حس را القا نمیکنه.یه سری ساختمان و ماشین های مصنوعی و حتی درختای نه چندان با کیفیت و کم که هیچ حس واقعیتی نمیده درسته نورپردازی و فیزیکس و یه سری تنظیمات گرافیکی نسبت به نسخه اول پیشرفت کرده که کاملا عادیه چون 3 4 سال گذشته ولی واقعا محدود شدن کرایسیس به خاطر کنسول را میشه حس کرد.دوستان میگویند بازی فریمش خیلی خوب شده ولی در اصل گرافیک به اندازه کرایسیس 1 نیست هنوزم معتقدم اگه کرایتک کرایسیس1 را با بهترین شکل بهینه کنه و امسال منتشر کنه بهترین گرافیک ها هم به گریه می افتند.
نمیدونم دوستانی که میگویند گرافیک کرایسیس 2 از کرایسیس بالاتره ویدئو gdc 2006 کرایسیس را دیدند یا نه یا حتی مدش را بازی کردند یا نه؟
من میتونم براتون یه سری عکس از کرایسیس در ویندوز xp با تنظیمات high بدون aa دایرکس9 بزارم و با کرایسیس 2 مقایسه کنم که ببینید گرافیک چیه؟واقعیت چیه؟
 
نمیدونم دوستانی که میگویند گرافیک کرایسیس 2 از کرایسیس بالاتره ویدئو gdc 2006 کرایسیس را دیدند یا نه یا حتی مدش را بازی کردند یا نه؟
من میتونم براتون یه سری عکس از کرایسیس در ویندوز xp با تنظیمات high بدون aa دایرکس9 بزارم و با کرایسیس 2 مقایسه کنم که ببینید گرافیک چیه؟واقعیت چیه؟

این همون عکسی هست که از ویدیو gdc 2006 گرفته شده.اسلحه کیفیت چندانی نداره اما به محیط اطراف توجه کنید.محاله همچین چیزی تو crysis 2 دیده بشه.دلیل اصلیشم بنظر من عرضه بازی روی کنسولها میتونه باشه.برای همین از جنگل به شهر نقل مکان کردن.

57477279870433949553.jpg
 
سلام دوستان . من به مشکل برخوردم . من نسخه ی بتا شو فکر کنم دارم که هنگام بازی بالا سمت راست صفحه نوشنه هایی وجود داره . من وقتی بازیو اجرا می کنم هکمون اول که تو زیر دریایی هستش 1 کم که میگذره تا حرکت می کنم صفحه ی مانیتور ابی و سیستم ریست میشه . لطفا کمک کنید . مرسی
گرافیک : Geforce 9800 . 512MB . 265 Bit
رم : 4 GIG
سی پی یو : AMD Phenom 8450 Triple-Core
 
این همون عکسی هست که از ویدیو gdc 2006 گرفته شده.اسلحه کیفیت چندانی نداره اما به محیط اطراف توجه کنید.محاله همچین چیزی تو crysis 2 دیده بشه.دلیل اصلیشم بنظر من عرضه بازی روی کنسولها میتونه باشه.برای همین از جنگل به شهر نقل مکان کردن.

57477279870433949553.jpg
درسته دلیل اصلیش کنسوله خود کرایتک گفته بود هنوزم هم نمیتونیم کرایسیس 1 را روی کنسول به اون خوبی pc اجرا کنند همین جواب تمام سوال هاست.خوب معلومه کنسول نمیتونه اون جزئیات و محیط جنگلی را رندر کنه اخه چهارتا ساختمان و خیابان های معمولی که تو هر بازی با هر موتورپایه با همین کیفیت پیدا میشه کاری نداره.اخه یکی نیست با خودش بگه چرا کل کرایسیس 1 و وارهد تو جنگل و محیط طبیعی بوده؟؟حتما باید قدرت مانور موتورپایه روی اون باشه نه چندتا ساختمان ؟؟

من به دوستان کنسولی حق میدم انقدر ذوق کنند و از گرافیک بازی تعریف کنند چون تا به حال ندیدند ولی از دوستان pc گیمر بعیده از گرافیک بازی راضی باشند وقتی کرایسیس را تو سال 2007 بازی کردند.تو روز روشن بازی کنسولیزه شده دوستان از گرافیک تعریف میکنند.:dاز بحث گرافیک بگذرم از همه نظر کنسولیزه شده واقعا الان قدر انحصار را میدونم.متاسفانه به نظر میرسه جزئیات تو pc و کنسول یکیه یه مثال ساده اش اینه جاهای پارک شهری مثلا 6 7 تا درخت و چمن به زور به کار رفته چون برای کنسول مشکل فریم و رندر پیش میاد در صورتی که میشد برای pc جزئیات و درخت های بیشتری به کار میبرد چون قدرتش خیلی بیشتره.اصل کنسولیزه شدن همینه که از تمام قدرت یه پلتفرم استفاده نشه.




دوستان این 2 تا عکس را با هم مقایسه کنید هر دو مرحله دوم کرایسیس و کرایسیس 2 هستند.





تازه از این مد عکس نگذاشتم اگه تو گوگل بزنید crysis gdc06 mod پیدا میشه اگه اینا بازی کنید عمرا سراغ کرایسیس 2 برید.
 
  • Like
Reactions: koorosh sh
100 % کرایسیس 1 یه چیزی بود که تکرار نخواهد شد با اون محیط فوق لادش من هنوز کسانی رو میشناسم که نتونستن این بازی رو روی درجه ی اخر تنظیمات بازی کنن با اینکه چند بار سیستمشون رو عوض کردن و هنوز تو کفشن که روی تنظیمات اخر بازی کنن و مشکل لگ دارن با اینکه این بازی سال 2007 الی 2008 اومد ولی هنوز که هنوزه تو گرافیک حرف اول رو میزنه به نظرم :-o:>

و باور کنید من این 6 روزه نسخه ی بتا رو روی میز کامپیوترم دارم میبینم ولی 1 بار نصبش کردم همون اولش رو دیدم پاکش کردم با این که سالم بود ولی باید صبر کنی ( گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی :d) من که توقهم بیشتر از این بتاس امیدوارم نسخه ی فاینالش از اینی که هست بهتر باشه :-s
این تصاویر رو نگاه کنید واقعا میگم اون چیزی نیست که من انتظارشو داشتم
Crysis2-2011-02-13-14-55-30-05-1024x576.jpg

Crysis2-2011-02-13-14-57-00-37-1024x576.jpg

Crysis2-2011-02-13-14-57-23-98-1024x576.jpg

Crysis2-2011-02-13-15-00-37-56-1024x576.jpg

این همه ما رفتیم GTX 580 بستیم برا کیسمون و اونطور که گفته بودند اول بازی تبلیغ انویدیا GTX 580 هم میکنه توی نسخه ی فاینالش حالا باید دید.

به این تصویر دقت کنید طراحی گوشه کنار ها و پاهای نفر جلویی خیلی افتضاح کار شده انگاری پاهاش از کاغذه :))=((
54729458788555347085.jpg
باز هم به این نگا کنید نفر جلویی لباسش خیلی زننده هست :((>:)
46080366286185756126.jpg
به این یکی نگاه کنید دسکشش و ساعد دستش اینگاری تخته چوبه خیلی گند زده
69258113452799016403.png

خلاصه امید وارم نسخه ی نهایی خیلی بهتر از این باشه هنوز نمیشه قضاوت کرد باید صبر کردو دید ;)/:)#:-s
 
آخرین ویرایش:
اچيود ويت كراي انجين تري !!! =))
هر وقت تريلر هارو ميبينم اينو اخرش ميگه بعد عكسارو ميبينم !!
كلا جور در نمياد واقعا :d
بايد بازي كرد و ديد
 
سلام ، تویکی از مرحله ها که دستگیرش میکنن یهو صفحه سیاه میشه ، کسی تونسته این مشکل رو حل کنه ؟
ضمنا اگه کسی تونسته این بازی رو تا آخر بره سیو بازیش رو لطفا آپلود کنه
ممنون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or