Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy
کجای کنسول واست فریم رو نشون میدن
کجای کنسول اون بالاش مینویسه دایرکس 9؟
کجای کنسول مینویسن 32 BIT?
کجای کنسول همچین گرافیکی داره؟
کجای کنسول رو میشه توش باگ ایجاد کرد و روی هوا راه رفت؟
کجای کنسول مشخصات مموری رو واسه اون بالا میزنن؟


چقدر اعصاب نداريا !! :d
 
گیریم که حرفت درست
اما مهم اینکه بدون پچ و دستکاری نمیشد اون تنظیمات رو روی dx9 گذاشت
الان هم بدون ویندوز 7 نمیشه اون تنظیمات رو روی xp داشت
الان فهمیدی؟:d
خب که چی ؟ crysis warhead که روی xp راحت میشد تنظیمات اخر را گرفت .
در ضمن الان crytek داره سرتون را تو این مورد شیره میماله افتخار هم میکنی ؟ :d

برای من همیشه این نکته جالب بوده که خیلیا میگن تو کرایسیس ما فرقی بین دی ایکس 9 و 10 ندیدیم !!!!
عجب!!!
کلا کرایسیس تنها بازی بود که تا حدودی قدرت دی ایکس 10 رو مخصوصا در زمینه نورپردازی و سایه زنی نشون داد.
امیدوارم تو کرایسیس 2 هم قدرت دی ایکس 11 رو ببینیم .چون احتمالا این اولین و آخرین عنوانیه که میشه تو این نسل بهش از نظر گرافیکی چشم امید بست .
به علت گند گاری به وجود اومده به نظر من EA باید تاریخ انتشار این بازی رو جلو بندازه و نهایتا تا چند روزه دیگه بازی رو رلیز کنه !!! ( البته امیدواریم)!

عزیزم من دارم خیلی روان و ساده حرف میزنم شما متوجه نیستید ؟!
crytek تنظیمات very high را اختصاصا بر روی dx10 پیاده کرده بود و در عوض برای dx9 فقط تنظیمات high بود که مثلا نشون میداد تفاوت dx10 و 9 اینقدر هست ! ولی یکی از هکر ها اومد کاری کرد که میشد تنظیمات very high را روی dx9 هم انجام داد و تمام ویژگیهاش . یعنی میشد به این نتیجه رسید که فقط کرایتک بین تنظیمات dx9 و 10 یه قفل قرار داده بود که نمیشد تنظیمات very high را روی dx9 داشت ولی در نهایت این قفل شکست و تمام ! به قول دوستان گورتولده!
crysis warhead دیگه گویای همه چی هست ! کلا این شانس ماست از اغاز این نسل روی این چیز بحث کردم و اخر هم حرف من ثابت شد ولی گویا باز 2 ریالیه بعضی ها نیفتاده ؟!

خلاصه کاری کنید که برم مقاله gamespot را که کلا در این ضمینه توضیح داده را بیام اینجا نشون بدم که حداق حرفش سنده ؟!
 
جای تمامی بچه ها BC خالی عجب شاهکاریه!
تو منوی تنظمیات گرافیکی خاصی نداشت! (ریز ریزه جزئیات مثل نسخه قبل)
از اون طرفم در حد هیولا باگ داره اینقدر که نشه بازی کرد!
 
جای تمامی بچه ها BC خالی عجب شاهکاریه!
تو منوی تنظمیات گرافیکی خاصی نداشت! (ریز ریزه جزئیات مثل نسخه قبل)
از اون طرفم در حد هیولا باگ داره اینقدر که نشه بازی کرد!

چند تا شات میگرفتی تا هم باگهارو ببینیم و هم گرافیک
 
خب که چی ؟ crysis warhead که روی xp راحت میشد تنظیمات اخر را گرفت .
در ضمن الان crytek داره سرتون را تو این مورد شیره میماله افتخار هم میکنی ؟ :d



عزیزم من دارم خیلی روان و ساده حرف میزنم شما متوجه نیستید ؟!
crytek تنظیمات very high را اختصاصا بر روی dx10 پیاده کرده بود و در عوض برای dx9 فقط تنظیمات high بود که مثلا نشون میداد تفاوت dx10 و 9 اینقدر هست ! ولی یکی از هکر ها اومد کاری کرد که میشد تنظیمات very high را روی dx9 هم انجام داد و تمام ویژگیهاش . یعنی میشد به این نتیجه رسید که فقط کرایتک بین تنظیمات dx9 و 10 یه قفل قرار داده بود که نمیشد تنظیمات very high را روی dx9 داشت ولی در نهایت این قفل شکست و تمام ! به قول دوستان گورتولده!
crysis warhead دیگه گویای همه چی هست ! کلا این شانس ماست از اغاز این نسل روی این چیز بحث کردم و اخر هم حرف من ثابت شد ولی گویا باز 2 ریالیه بعضی ها نیفتاده ؟!

خلاصه کاری کنید که برم مقاله gamespot را که کلا در این ضمینه توضیح داده را بیام اینجا نشون بدم که حداق حرفش سنده ؟!
تا اون جایی که یادمه امکان نداشت بشهMotionBlur 4.0 رو در XP اجرا کرد حتی با پچ.یه سری کامنت هم این حرفو تایید می کردند.
 
خب که چی ؟ crysis warhead که روی xp راحت میشد تنظیمات اخر را گرفت .
در ضمن الان crytek داره سرتون را تو این مورد شیره میماله افتخار هم میکنی ؟ :d



عزیزم من دارم خیلی روان و ساده حرف میزنم شما متوجه نیستید ؟!
crytek تنظیمات very high را اختصاصا بر روی dx10 پیاده کرده بود و در عوض برای dx9 فقط تنظیمات high بود که مثلا نشون میداد تفاوت dx10 و 9 اینقدر هست ! ولی یکی از هکر ها اومد کاری کرد که میشد تنظیمات very high را روی dx9 هم انجام داد و تمام ویژگیهاش . یعنی میشد به این نتیجه رسید که فقط کرایتک بین تنظیمات dx9 و 10 یه قفل قرار داده بود که نمیشد تنظیمات very high را روی dx9 داشت ولی در نهایت این قفل شکست و تمام ! به قول دوستان گورتولده!
crysis warhead دیگه گویای همه چی هست ! کلا این شانس ماست از اغاز این نسل روی این چیز بحث کردم و اخر هم حرف من ثابت شد ولی گویا باز 2 ریالیه بعضی ها نیفتاده ؟!

خلاصه کاری کنید که برم مقاله gamespot را که کلا در این ضمینه توضیح داده را بیام اینجا نشون بدم که حداق حرفش سنده ؟!

میدونم هک شد و تو اکس پی هم تونستیم تا خرخره گرافیک رو بالا ببریم ... خودمم اینو تست کردم ولی باز هم اون چیزی نبود که اون موقع تو ویستا بهم نشون میداد! بازم فرق بود!
 
جای تمامی بچه ها BC خالی عجب شاهکاریه!
تو منوی تنظمیات گرافیکی خاصی نداشت! (ریز ریزه جزئیات مثل نسخه قبل)
از اون طرفم در حد هیولا باگ داره اینقدر که نشه بازی کرد!


اول از همه خوش به حالتون در حد لیگ برتر انگلستان :d

میشه مشخصات کانفیگ سیستمتونو بفرمایدد و اینکه در ماکسیمم تنظیمات قابل دسترس چند فرم به طور متوسط میگرفتید؟

ویرایش:

با اجازه رفتم تو پروفایلتون و تصویره سیستمتونو دیدیم.(با توجه به 2 تا 6 پین احتمال میدم 5870 داشته باشید البته 99% همون 5870 با توجه به طول کارت )
 
آخرین ویرایش:
میدونم هک شد و تو اکس پی هم تونستیم تا خرخره گرافیک رو بالا ببریم ... خودمم اینو تست کردم ولی باز هم اون چیزی نبود که اون موقع تو ویستا بهم نشون میداد! بازم فرق بود!
این حرف خود سایت gs هست :
As far as we can tell, the difference between very high quality in Windows XP and Windows Vista is quite subtle

http://www.gamespot.com/features/6182140/index.html

مثلا همین تصاویر را گذاشته واقعا ببین تفاوتی درش هست ؟
Vista-Very High Quality
crysis1.jpg


XP-Very High Quality
crysis1_2.jpg
Vista-Very High Quality
crysis2.jpg


XP-Very High Quality
crysis2_2.jpg
Vista-Very High Quality
crysis3.jpg


XP-Very High Quality
crysis3_2.jpg
 
اول از همه خوش به حالتون در حد لیگ برتر انگلستان :d

میشه مشخصات کانفیگ سیستمتونو بفرمایدد و اینکه در ماکسیمم تنظیمات قابل دسترس چند فرم به طور متوسط میگرفتید؟

ویرایش:

با اجازه رفتم تو پروفایلتون و تصویره سیستمتونو دیدیم.(با توجه به 2 تا 6 پین احتمال میدم 5870 داشته باشید البته 99% همون 5870 با توجه به طول کارت )

بله درسته اما اون سیستم محله کارمه :d که با اونم فردا میتستم.
ولی سیستم که تو خونه دارم
Phenom x4 , رم 4 گیگ Corsair ddr 3 و vga 4870 معمولی و Monitor 22
اینم چنتا شات ::d
ky0zts05slcswp59s7j.jpg

mr4bwqezwemoziaws5l.jpg
دقیقا اینجا که میرسم همه چی تو صفحه غیب میشن!!
اونم از اسلحش :d
 
این حرف خود سایت gs هست :
As far as we can tell, the difference between very high quality in Windows XP and Windows Vista is quite subtle

http://www.gamespot.com/features/6182140/index.html

مثلا همین تصاویر را گذاشته واقعا ببین تفاوتی درش هست ؟
Vista-Very High Quality


XP-Very High Quality
Vista-Very High Quality


XP-Very High Quality
Vista-Very High Quality


XP-Very High Quality

نه خیر ! مثل اینکه شما مثل سابق هستی و داری سر یه بحثی که کاملا مشهوده و همه به اتفاق دارن میگن آقا تفاوت داشته میگید که فرقی نداشته
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or