Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy
یه چیزی را بگم خودتون را زیاد درگیر dx9 یا 10 و 11 نکنید اینا همش جنبه تبلیغاتی داره . crysis که یادتونه؟
ن
یه لطف کنید همین ویدئو ی مربوط به این عکسها را نگاه کنید :
http://www.youtube.com/watch?v=oOMmFkDP5m4&feature=player_embedded
یعنی راحت کراسیس اورجینال را میزاره توجیبش ! من توضیح زیادی نمیتونم بدم فقط نگاه کنید .
عزیز دایرکس 10 و11 یک چیزی ولی 9 با10 خیلی فرق دارن :d
بابت لینک هم ممنون
 
یه چیزی را بگم خودتون را زیاد درگیر dx9 یا 10 و 11 نکنید اینا همش جنبه تبلیغاتی داره . crysis که یادتونه؟
نکته دوم اینکه که این طرز تفکری که همه چیز را از رو عکس تصمیم میگیرید برزید دور ! سطح خودتون را اینطوری پایین نیارید ! عکس فقط 30 در صد قضیست شما تو عکس هیچ وقت افکتهای داینامیک و ریزه کاریشس ها را نمیتونید ببیند .
همین عکس ها که از نسخه pc نمایش داده شده حتی اگر در حالت dx9 باشه واقعا در یک کلمه خارق العادند یعنی واقعا تحت تاثیرم قرار داد !
یه لطف کنید همین ویدئو ی گیمپلی مربوط به این عکسها را نگاه کنید :
http://www.youtube.com/watch?v=oOMmFkDP5m4&feature=player_embedded
یعنی راحت کراسیس اورجینال را میزاره توجیبش ! من توضیح زیادی نمیتونم بدم فقط نگاه کنید عقل از سرتون بپره! نورپردازیش هم چی بگم یه چیزی تو مایه های بازی AW و شایدم بهتر , واقعا تماشایی !
کلا بازی تو زمینه نورپردازی و افکتهای اب و اتش و جزئیات اسلحه همراه با افکتهاش و همچنین از لحاظ هنری پیشرفت فوق العاده نسبت به شماره قبلیش داشته .

یعنی با این نتیجه گیریت منو به جد خوشحال کردی=d>

چند صفحه پیش دیدم چند برادر خنسولی از عدم تفاوت چشمگیر این تصاویر با نسخه کنسولی میزدن منم علارقم میل باطنی مجبور شدم مثاله زیر رو بیارم

مهمترین دلیل عدم شناخت تفاوت هایه گرافیکی:


بزارید بایک داستان براتون توضیح بدم:پسر عمه 8 ساله من 1 روز اومده بود خونه ما(ایشون سیستمشون در حد پنتیوم هست).بهم گفت من gta میخوام :منم گفتم باشه عموجان و براش gta گذاشتم

بعد اون 1 ساعت بازی کرد و بهش گفتم اینو قبلا بازی کردی؟؟ گفت اره بابا تا اخرشم رفتم

حالا چطور ممکنه یه سیستم بر پایه پنتیوم 4 بتونه اندازه سیستم با داشتن gtx 480 گرافیک بده؟؟؟؟

جواب:سادست چون gta که من براش گذاشته بودم این بود

397.jpg
gta4-gangsta-killa-s-fuel-mod-version-2-1.jpg

اما gta که این برادر درخونشون بازی میکرد این بود

GTASA100.jpg

جفتشون gta اند اما درک فهمیدن اینکه گرافیکشون زمین تا اسمان با هم تفاوت داره از عهده بچه با اون سن و سال خارج بود(و انتظاری هم نیست)

پس انتظار ما از رفقا bc این میره که با توجه به سن و تجربشون خاطره هایه این چنین رو زنده نکنن

پس افرین به این درک کامل


عزیز دایرکس 10 و11 یک چیزی ولی 9 با10 خیلی فرق دارن :d
بابت لینک هم ممنون

حسین جان تمامی افکت هایی که در dx10 وجود داره قابل برنامه ریزی در 9 هستش.وارهد نمونه بارزش بود که دیدیم.

اما در dx11 ما تسلیشن یعنی بنیان dx11 رو داریم که خوب یک قدم از dx9&10 جلوتره.

درغیره این صورت تمام تکنیک هایه مختلف بین این API ها میتونه مشترک باشه
 
ويديو خيلي خوب بود !!
حتما همه ببينن !!!


رامين جان اگه منظورت از دوستاي غنسولي منم بودم، كه من بعد از پي اس 2 ديگه كنسوا نخريدم و اومدم روي پي سي !
و چيزي هم كه گفتم طبق چيزي بود كه ديدم !!
نميدونم منطق چي ميتونه بگه؟
يعني اون تصاوير افتضاح رو ببينم بعد بگم فلانه ؟؟؟

ويديو اي كه اين دوستمون گذاشت يه مدرك درست حسابيه براي بحث !
نه حرفاي شما كه ميگفتيد نه اين فلانه قراره فلان باشه و ...
با يه سري عكس از جي تي اي و خاطرات خوشتون با اقوام :)


در هر صورت از شما و از وحيد بي اي و اون دوست عزيزمون Gartall هم تشكر ميكنم كه كمك كردن به درك بهتر موضوع
 
ويديو خيلي خوب بود !!
حتما همه ببينن !!!


رامين جان اگه منظورت از دوستاي غنسولي منم بودم، كه من بعد از پي اس 2 ديگه كنسوا نخريدم و اومدم روي پي سي !
و چيزي هم كه گفتم طبق چيزي بود كه ديدم !!
نميدونم منطق چي ميتونه بگه؟
يعني اون تصاوير افتضاح رو ببينم بعد بگم فلانه ؟؟؟

ويديو اي كه اين دوستمون گذاشت يه مدرك درست حسابيه براي بحث !
نه حرفاي شما كه ميگفتيد نه اين فلانه قراره فلان باشه و ...
با يه سري عكس از جي تي اي و خاطرات خوشتون با اقوام :)


در هر صورت از شما و از وحيد بي اي و اون دوست عزيزمون Gartall هم تشكر ميكنم كه كمك كردن به درك بهتر موضوع

اصلا منظورم شما نیستی دوست من;)

من به طوره کلی برایه روشن سازی افکار دوستان بود(الاخصوص دوستانه کنسول گرا:) ).این که هیچ وقت گرافیک کنسولی رو معادل PC قرار ندن.

من تمام بازی هایه کنسولی چه PS3 و چه XBOX360 رو رویه Panasonic G10 رفتم با مد کابلیره تلوزیون(برایه این اینو گفتم که بدونید با واقع گرایانه ترین HDTV تصویر رو ارزیابی کردم).

اصلا مقایسه این ها تحت هر شرایطی نابرابر و غیره قابله درکه.حتما باید همزمان این هارو تست کرده باشید تا بتونید صحبت من و متوجه بشید.

کنسول ها عالین اما فقط برایه اینکه تونسته باشی بازی رو انجام بدی(نمونش METRO 2033 که هرکس نسخه PC رو بازی کرده باشه یا همین COD BLACK OPS که تنها فقط تفاوت کیفیت تکسچر ها با نسخه 360 برایه من دهشتناک بود)

کیفیت کنسولی لاقل برایه من اصلا راضی کننده نیست به همین خاطر برایه یک High end pc اینقدر خرج کردم(یا میکنن)

البته این جدایه بحث رزولوشن بسیار بالاتر pc یا aa و باقیه فاکتور هاست قیاس من در رزولوشن برابر یعنی hd که با upscler کنسول میشه fullhd ;)
بحث کلیه

پس لطفا کسی صحبت هایه من و به خودش نگیره

سپاس
 
آخرین ویرایش:
درود برهمه دیدیم همه ایننترنت پر سرعت ندارن شاید گیم پلی ندیده باشند
چند تا عکس از گیم پلی با کیفیت 720 که همین الان با برنامه ازش گرفتم می زارم ببینید
فقط می تونم بگم با کیفیت ترین بازی هست که تو عمرم دیدیم خودم به شخصه انتظار همچین گرافیکی را نداشتم

 
آخرین ویرایش:
عزیز دایرکس 10 و11 یک چیزی ولی 9 با10 خیلی فرق دارن :d
بابت لینک هم ممنون

من کاری با فرق کردنشون ندارم . منظورم اینه که تو این نسل همه بازی ها برپایه dx9 ساخته میشن و dx 10 و 11 فقط جنبه تبلیغاتی دارند . نمونه همون کرایسیس 1 که dx10 فقط جنبه تبلیغاتی برای crysis داشت همچنین سری کارتهای 8800 که بعدا توسط یک هکر قفل تنظیمات very high برای ویندوز xp یا همون dx9 هم ازاد شد که میتونستی همون تنظیمات را روی dx9 هم داشته باشی که در نهایت همین crysis warhead که دیگه ختم کلام بود .

-------------------------------
فقط تو بعضی از فرومها تعجب میکنم که بعضی فنها دقیقا برمیدارن از بدترین قسمت های ویدئو تصویر میگیرن تا بازی را تخریب کنن یعنی واقعا این کاراشون تابلو هست !
از همون ویدئو که دوستان از نسخه pc تصاویر گذاشتن را با ماله من مقایسه کنید تا به حرفم برسید . این چندتا شات را خودم گرفتم واقعا دیدن دارن هرچند هیچ وقت جای اینو نمیده که برید اون ویدئو که گذاشتم را ببینید .





 
یه لطف کنید همین ویدئو ی گیمپلی مربوط به این عکسها را نگاه کنید :
http://www.youtube.com/watch?v=oOMmF...layer_embedded
فوق العادست ! هرچند حداقل برای من اون تعجبی که بعد از دیدن Crysis زمان خودش داشتم رو نداره ولی واقعآ زیباست !!!
من با گیم پلی Crysis زیاد حال نکردم ولی این یکی به جز گرافیک بی نظیر , به نظر میاد از نظر گیم پلی هم جالب تر شده.

خوب اینهم یک چیز اختصاصی برای کریسی فنها..:d

lol ! :دی
 
من کاری با فرق کردنشون ندارم . منظورم اینه که تو این نسل همه بازی ها برپایه dx9 ساخته میشن و dx 10 و 11 فقط جنبه تبلیغاتی دارند .

به چه زبونی باید گفته بشه که Tesselation جنبه ی تبلیغاتی نیست فقط ؟ :d

یکی این ویدئو رو جون من با کیفیت آپ کنه ما هم ببینیم :d
 
فرخ دایرکس 11 جنبه تبلیغاتی نداره عزیز من

فرقش با داریرکس 10
360 درجست

اونوقت باز میگی جنبه تبلیغاتی داره؟!!!!

برم ویدئو رو ببینم چطوریاس
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or