Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
در اینکه این بازی پسرفت گرافیکی داشته هیچ شکی نیست . گرافیکی که ما در Crysis 1 شاهد اون بودیم به هیچ وچه در Crysis 2 نخواهیم دید و دلیلش هم واضحه !
صحبت های اخیر یرلی کاملا حرف های شما رو نقض میکنه قابلیت اصلی و محل خودنمایی اصلی CE3
همین قابلیت سازگاری با پلاتفورم های مختلف و ساخت موازی ولی مجزا از هم بازیه.
من که شک ندارم گرافیک Ultra بازی اول رو حتی در سطحی بالاتر و با نرخ فریم بهتری شاهد خواهیم بود.
 

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,656
نام
iMAN
به نظر من با توجه به سخنان مسئولان کرایتک باید شاهد نسل جدید گرافیک در بازی ها باشیم .
( البته اگه این قضیه آمدن برای کنسول خرابش نکنه!!! )
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
صحبت های اخیر یرلی کاملا حرف های شما رو نقض میکنه قابلیت اصلی و محل خودنمایی اصلی CE3
ما به صحبت های یرلی کاری نداریم.
اشاره کردم هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه :D

ما هم تریلر رو دیدیم چیزی به اسم پیشرفت ندیدیم...همش پسرفت هست. دلیلش هم مشخصه.
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
صحبت های اخیر یرلی کاملا حرف های شما رو نقض میکنه قابلیت اصلی و محل خودنمایی اصلی CE3
همین قابلیت سازگاری با پلاتفورم های مختلف و ساخت موازی ولی مجزا از هم بازیه.
من که شک ندارم گرافیک Ultra بازی اول رو حتی در سطحی بالاتر و با نرخ فریم بهتری شاهد خواهیم بود.

والا زیاد مفهوم نبود نوشته شما اما لازم به ذکرِ که از حرف تا عمل خیلی فاصله هست !
ما چشم داریم و داریم میبینیم تریلر های بازی رو و چیزی هم که مشخصه اینه که به هیچ عنوان این بازی اون چیزی نیست که ازش میگن .
نه تنها من بلکه عقیده خیلی های دیگه این هست که گرافیک این بازی به هیچ وجه به پای عنوان قبلی Crytek یعنی Crysis 1 نمیرسه مگر اینکه تو این زمان باقیمونده یه سری پیشرفت هایی در این زمینه بکنند که با توجه به مولتی پلتفرم بودن بازی خیلی بعید به نظر میرسه .
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
والا زیاد مفهوم نبود نوشته شما اما لازم به ذکرِ که از حرف تا عمل خیلی فاصله هست !
ما چشم داریم و داریم میبینیم تریلر های بازی رو و چیزی هم که مشخصه اینه که به هیچ عنوان این بازی اون چیزی نیست که ازش میگن .
نه تنها من بلکه عقیده خیلی های دیگه این هست که گرافیک این بازی به هیچ وجه به پای عنوان قبلی Crytek یعنی Crysis 1 نمیرسه مگر اینکه تو این زمان باقیمونده یه سری پیشرفت هایی در این زمینه بکنند که با توجه به مولتی پلتفرم بودن بازی خیلی بعید به نظر میرسه .
اینجوری هم که شما میگید نیست. بهتره دوباره کرایسیس 1 رو نصب کنید و بعد دوباره تریلر ها رو ببینید. بعد متوجه پیشرفت خواهید شد. تنها نگرانی من اینه که حجم تکسچرها توی نسخه pc به خاطر نسخه کنسولی پایین نیاد
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
والا زیاد مفهوم نبود نوشته شما اما لازم به ذکرِ که از حرف تا عمل خیلی فاصله هست !
ما چشم داریم و داریم میبینیم تریلر های بازی رو و چیزی هم که مشخصه اینه که به هیچ عنوان این بازی اون چیزی نیست که ازش میگن .
نه تنها من بلکه عقیده خیلی های دیگه این هست که گرافیک این بازی به هیچ وجه به پای عنوان قبلی Crytek یعنی Crysis 1 نمیرسه مگر اینکه تو این زمان باقیمونده یه سری پیشرفت هایی در این زمینه بکنند که با توجه به مولتی پلتفرم بودن بازی خیلی بعید به نظر میرسه .

به نظر من کریتک برای عدم لطمه خوردن نسخه های کنسولی اقدام به مانور روی pc آز لحاظ تبلیغاتی نمی کنه ...الان هم اگه به تریلر ها توجه کنید مثل ترلر gdc10 تصاویر زیادی از نسخه ی pc منتشر نشده بیشتر به کنسول ها ارجاع داده میشه...
ا نظر من میتونیم شاهد همان سطح بالای شماره ی اول با نرخ فریم بهتر باشیم البته قاعدتا تا اومدن اولین hands - on ]ای نسخه ی رایانه های شخصی همه ی این حرفها به نوعی پیش داووری هست که میتونه گاها منعکس کننده ی سلایق افراد باشه...
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
اینجوری هم که شما میگید نیست. بهتره دوباره کرایسیس 1 رو نصب کنید و بعد دوباره تریلر ها رو ببینید. بعد متوجه پیشرفت خواهید شد. تنها نگرانی من اینه که حجم تکسچرها توی نسخه pc به خاطر نسخه کنسولی پایین نیاد

اتفاقا چون من همین اخیرا 1 Crysis رو برای بار چندم بازی کردم دارم این حرف رو میزنم . نه تنها من بلکه خیلی های دیگه هم با من هم عقیده ان .
به نظر بنده تو این تریلر هایی که من تا به الان دیدم این بازی تا به این جای کار از لحاظ گرافیک نه تنها پیشرفت بلکه پسرفت کرده نسبت به شماره قبلی خودش و پسرفتش هم کاملا مشهوده ! دلیلش هم همونطور که خودتون گفتید مربوط میشه به همون عرضه شدن این بازی برای کنسول ها ! چون تا جایی هم که من یادم میاد Crytek اعلام کرده بود که کلیت بازی ( اعم از گرافیک ) در هر سه نسخه با همدیگه یکسانه .
حالا من بازم میگم هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باید صبر کنیم ببینیم نمایش های بعدی بازی چه طوری خواهد بود ( نسخه PC مخصوصا )

به نظر من کریتک برای عدم لطمه خوردن نسخه های کنسولی اقدام به مانور روی pc آز لحاظ تبلیغاتی نمی کنه ...الان هم اگه به تریلر ها توجه کنید مثل ترلر gdc10 تصاویر زیادی از نسخه ی pc منتشر نشده بیشتر به کنسول ها ارجاع داده میشه...
ا نظر من میتونیم شاهد همان سطح بالای شماره ی اول با نرخ فریم بهتر باشیم البته قاعدتا تا اومدن اولین hands - on ]ای نسخه ی رایانه های شخصی همه ی این حرفها به نوعی پیش داووری هست که میتونه گاها منعکس کننده ی سلایق افراد باشه...

همونطور که در بالا گفتم بهتره منتظر بمونیم تا اینده همه چیز رو معلوم کنه و به قول شما از طرفی منتظر همون Hands on های بازی باشیم .
 
آخرین ویرایش:

qwe333

کاربر سایت
Dec 22, 2009
53
فکر میکردم کریسیس 2 یه سیستم فضایی میخواد ولی میبینم با همون 9600 خودم به راحتی از پسش برمیاد ...من که فکر نکنم حتی در حد کریسیس 1 هم بشه گرافیکش ....
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
فکر میکردم کریسیس 2 یه سیستم فضایی میخواد ولی میبینم با همون 9600 خودم به راحتی از پسش برمیاد ...من که فکر نکنم حتی در حد کریسیس 1 هم بشه گرافیکش ....
جان؟!؟! :shocked:
شما عکسای بازی رو دیدی؟! گرافیک بازی بسیار بالاـه!
http://forum.bazicenter.com/showpost.php?p=960903&postcount=36
http://forum.bazicenter.com/showpost.php?p=992051&postcount=61

بازم این حرفو میزنی؟:-"
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
حالا همه ژست کارشناس به خودشون گرفتن:-"!!

متاسفانه دقیقا!!!

ظاهرا فعلا کوبیدن CE3 اظعار فضل محسوب میشه!!!
حالا تو سایت یکی بازم یه چیزی حالیشه یه حرفی میزنه آدم میگه باشه
ولی دیگه نه اینکه هرکی از را برسه یه ذره تکسچر وبافت سر هم کنه بعد بگه واقعا CE 3.0 ضعیفه فلانه....
 

pedramstalker

کاربر سایت
Jan 7, 2010
926
نام
پدرام
حالا همه ژست کارشناس به خودشون گرفتن:-"!!
من که تا حالا چیزی در مورد بازی نگفتم ولی باید بگم تاپیک جای این حرفاست همه که نباید نظرشون مثل شما باشه ، شما اگه خوشت نمیاد میتونی نخونی و این حرف های تکراری رو تو تاپیک نزنی ، دیگه خسته شدم اینقدر از این جور پستا دیدم ، نمیدونم چرا بعضیا همش میخوان دیگرونو کوچیک کنن.
به خدا من خودم فن کرایسیس 2 هستم ولی خدا رو چه دیدین یه وقت مثل بعضی بازیها ادامش خوب از آب در نیومد(خدای نکرده) .
 

aydingta

کاربر سایت
May 30, 2006
541
نام
ایدین
غیر گرافیک ,گیم پلی بازی بالا باشه خودش کافیه !در صورتی که چیزه خاصی از گرافیک هم تو عکس ها وتریلر پیدا نبود.
بعضی از دوستان هم حرف های عجیب و بچه گانه ای میزنن !! ادم اینجا نظرشو نگه کجا بگه !؟نظر ها کاملا با هم فرق داره !این دلیل نمیشه چون متفاوتن کسی نظرشو نگه و اینجور و با این لحن گفته بشه که همه ژست کارشناس گرفتن!!:eek:
 
آخرین ویرایش:

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
حرف دوستان در مورد کوبیدن ce3 و بازی crysis2 متین :-"ولی دوستان توجه دارید که از روی عکس و فیلم نمیشه در مورد یک بازی نظر داد چه بسا بسیاری از بازی ها بودن که تو عکس ها و فیلم ها عالی بودن ولی بعد از انتشار همه رو نا امید کردن پس تا روز انتشار باید منتظر بمونیم(البته برای ما ایرانی ها تا روز دانلود:laughing:) تا ببینیم چه بلایی قرار سر شاهکار crytec بیاد که امیدوارم مثل دنباله های مزخرف یوبی سافت نشه:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر