طی مراسم Xbox Partner Preview بلوبر تیم از جدیدترین اثر خود در ژانر ترسناک و علمی تخیلی رونمایی کرد.
بازی طی تاریخ نامشخصی در ۲۰۲۵ برای کنسولهای نسل ۹ و pc منتشر میشود.
خودشون گفتند با یک میلیون نسخه فروش ، روند سود دهی آغاز می شود !!!!با این حساب پرخرج ترین عنوان داخلی استودیوست.
پس با 3-2 میلیون فروش میتونن به سوددهی برسن.
بعدها گیم پس ، اپیک گیمز و... هم هست که میتونن سوددهی مضاعفی داشته باشن.
گویا واقعا سختهاقا بازی به نظرتون زیادی سخت نیست؟ گوه گیجه گرفتم من نه ammo درست حسابی میده نه درجه سختی داره انتخاب کنی نه داج و پری و.... داره melee اتک هاشم به شدت ضعیفه دشمنو نمیکشه .صد رحمت به سولز لایک ها![]()
![]()
میدونی مسئله اینه که سختیش لذت بخش نیست و برعکس عذاب اوره .مثلا من الان دارم همزمان سیلک سانگ هم میرم اونجا هم باس های به شدت سخت داره شاید باسی بوده بالای 10 بار ازش شکست خوردم ولی میدونستم خودم یه جای کارم میلنگه و خوب بازی نکردم انقدر تکرار میکنی تا بالاخره شکستش میدی و یه احساس بسیار خوبی هم از این کار داری.گویا واقعا سخته
تو نقدها هم به سخت شدن غیر طبیعی بازی در بیشتر مواقع ، خرده گرفته بودند
چه احساس خوبی؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟میدونی مسئله اینه که سختیش لذت بخش نیست و برعکس عذاب اوره .مثلا من الان دارم همزمان سیلک سانگ هم میرم اونجا هم باس های به شدت سخت داره شاید باسی بوده بالای 10 بار ازش شکست خوردم ولی میدونستم خودم یه جای کارم میلنگه و خوب بازی نکردم انقدر تکرار میکنی تا بالاخره شکستش میدی و یه احساس بسیار خوبی هم از این کار داری.
حالا اینجا ما کنترل یه شخص به شدت سنگین و کند را داریم فقط یه اسلحه داره با تعداد بسیار کمی مهمات. روش اون چنان خاصی هم برای کشتن نداری حالا یه هدشات و شلیگ شارژی هست.دیشب یه جا گیر کردم تیر هم کم داشتم باید 3 تا دشمنو میکشتی تا مسیر برات باز بشه (یعنی فرار هم نمیشد کرد) 2 تا جعبه بود که هر با میشکوندی رندوم یا مهمات یا متریال یا جون میداد.انقدر ری استارت باید میکردی تا شانسی بهت تیر بده بتونی ردش کنی.امیدوارم در ادامه که سلاح ها و اپگرید های بیشتر میگیری بازی راه دست تر بشه.
من کلا عادت ندارم یه بازی رو که میخرم نصفه ولش کنم باید تمومش کنم ولی این اگه همین جوری بخواد سخت بی منطق باشه ولش میکنم

حق داری . درستهمیدونی مسئله اینه که سختیش لذت بخش نیست و برعکس عذاب اوره .مثلا من الان دارم همزمان سیلک سانگ هم میرم اونجا هم باس های به شدت سخت داره شاید باسی بوده بالای 10 بار ازش شکست خوردم ولی میدونستم خودم یه جای کارم میلنگه و خوب بازی نکردم انقدر تکرار میکنی تا بالاخره شکستش میدی و یه احساس بسیار خوبی هم از این کار داری.
حالا اینجا ما کنترل یه شخص به شدت سنگین و کند را داریم فقط یه اسلحه داره با تعداد بسیار کمی مهمات. روش اون چنان خاصی هم برای کشتن نداری حالا یه هدشات و شلیگ شارژی هست.دیشب یه جا گیر کردم تیر هم کم داشتم باید 3 تا دشمنو میکشتی تا مسیر برات باز بشه (یعنی فرار هم نمیشد کرد) 2 تا جعبه بود که هر با میشکوندی رندوم یا مهمات یا متریال یا جون میداد.انقدر ری استارت باید میکردی تا شانسی بهت تیر بده بتونی ردش کنی.امیدوارم در ادامه که سلاح ها و اپگرید های بیشتر میگیری بازی راه دست تر بشه.
من کلا عادت ندارم یه بازی رو که میخرم نصفه ولش کنم باید تمومش کنم ولی این اگه همین جوری بخواد سخت بی منطق باشه ولش میکنم
این استدیو متوسطی هستیه چندروزیه بازی رو ول کردم اومدم سمت hallow knight .با این که تا وسطای بازی برام لذت داشت یهو بهم حس تکراری شدن و یکنواخت شدن داد.فکر کنم این حس رو بخاطر محیط های بازی گرفتم که خیلی یکنواخت و شبیه همه و این که کلا دشمنای بازی دو سه نوع بیشتر نیستن.نمیدونم چرا تنوع بیشتری ایجاد نکردن.بعدا میرم سراغش تمومش میکنم.
دقیقا انگار سوزن پرتاب میکنهشلیک معمولی حروم کردن گلوله هست.![]()
