Crash Bandicoot N.Sane Trilogy توسط یک خرده فروشی مجارستانی برای Xbox One لیست شد

Hamid Payne

کاربر سایت
jpg

خرده فروشی مجارستانی SuperGamer به تازگی نسخه Xbox One عنوان Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را برای عرضه در هشتم دسامبر سال جاری لیست کرده است.
در صورت رسمی بودن اقدام خرده فروشی SuperGamer، این اولین حضور سری Crash Bandicoot در قلمرو ناشناخته Xbox One خواهد بود.
سری Crash Bandicoot بعنوان یک عنوان انحصاری برای کنسول پلی استیشن متولد شد. چهار نسخه ابتدایی این سری توسط Naughty Dog ساخته شدند. عنوان N.Sane Trilogy همه عناوین ساخته استدیو خالق Uncharted بجز عنوان فرعی Crash Team Racing را شامل می شود.
لازم به ذکر است که پیش از این جزئیاتی در مورد عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بر روی PC نیز منتشر شده بود. همچنین تاریخ 8 دسامبر که برای عرضه بازی بر روی Xbox One انتخاب شده نیز ممکن است یک بازه باشد و تاریخ عرضه دقیق در آینده اعلام شود.
 
آقا الان یه سوالی
تیکه ای از بازی که توی آنچارتد 4 استفاده کردن هنوز واسه اکتیویژن محسوب میشه دیگه با اینکه سازنده اش ناتی داگه.گیری چیزی به ناتی داگ نداد اکتیویژن که چرا استفاده کردید و اینا؟
تا جایی که میدونم (میدونستیم) حقوق 4تا بازیه اول دست سونی هست. و میتونه بدون اجازه اکتی به قولی رو یخچال هم منتشر کنه!:دی
ولی الان مشخص نیست قضیه ی ریمستر چطوره!
درسته ناشر اکتیه! ولی اگر امتیاز این بازی ها دست سونی باشه، قاعدتا بدون توافق نمیتونند بازی رو مولتی کنند! چون طراحی مراحل و ... همونه!
اگرم سونی موافقت کرده باشه که لعنت بهش:p

ولی ممکنه سونی امتیاز همین بازی ها رو هم داده باشه و رفته:| ، کلا اوضاع این بازی ها خیلی قاطیه!:-" هیچیش معلوم نیست:دی
 
تا جایی که میدونم (میدونستیم) حقوق 4تا بازیه اول دست سونی هست. و میتونه بدون اجازه اکتی به قولی رو یخچال هم منتشر کنه!:D
ولی الان مشخص نیست قضیه ی ریمستر چطوره!
درسته ناشر اکتیه! ولی اگر امتیاز این بازی ها دست سونی باشه، قاعدتا بدون توافق نمیتونند بازی رو مولتی کنند! چون طراحی مراحل و ... همونه!
اگرم سونی موافقت کرده باشه که لعنت بهش:p

ولی ممکنه سونی امتیاز همین بازی ها رو هم داده باشه و رفته:| ، کلا اوضاع این بازی ها خیلی قاطیه!:-" هیچیش معلوم نیست:D

یه بار یادمه گفته بودن که مالکیت برند کرش برای اکتی محدودیت زمانی داره و از دستشون خارج میشه توی یه بازه ی زمانی مشخصی.
هرچند اصلا ناتی داگ خیلی خط فکریشون تفاوت کرده , بعید میدونم اگر صاحب IP هم میبودن دنباله اش رو میساختن.خیلی فرق کردن از اون زمان تا حالا
 
یه بار یادمه گفته بودن که مالکیت برند کرش برای اکتی محدودیت زمانی داره و از دستشون خارج میشه توی یه بازه ی زمانی مشخصی.
هرچند اصلا ناتی داگ خیلی خط فکریشون تفاوت کرده , بعید میدونم اگر صاحب IP هم میبودن دنباله اش رو میساختن.خیلی فرق کردن از اون زمان تا حالا
اون مالکیت IP کلا بحث ـش جداست از اون 4تای اول!
رسما معادله ی 20 مجهولیه قضیه ی بازی :|
 
مثل اینکه این بازی تمام مراحلش و داستانش با همون نسخه قدیی که برای پلی استیشن 1 بود مشابه هست. گویا فقط گرافیک بالاتری داره و میشه گفت از لحاظ گرافیکی بروز شده...
 
کلا جز این بازی چنتا انحصاری دیگه Ps4 داره که نه رسما اعلام میشه انحصاری صد در صد هست و نه رسما تایید میشه که برای PC و یا حتی
XBOX میان!
در کل باید صبرکنیم ببینیم وضعیت این قرارداد های جدید سونی چگونه هست.
البته وضعیت کرش از همه پیچیده تره
 
زیاد برام مهم نیست نیست که بازی مولتی میشه یا نه اما اینو هیچ وقت فراموش نکنیم که این پشت کار و اصرار و پافشاری فن های پلی استیشن بود که الان کرش ریمیک رو تبدیل به واقعیت کرده. یادم نمیاد کسی از پلتفرم های دیگه براش مهم بوده باشه این قضیه که الان خوشحالی میکنن و منتظر موقعیت هستن :دی یعنی بدون استثنا توی هر کنفرانس کوچیک و بزرگی سونی فن ها کچلمون کردن رسما :دی
 
زیاد برام مهم نیست نیست که بازی مولتی میشه یا نه اما اینو هیچ وقت فراموش نکنیم که این پشت کار و اصرار و پافشاری فن های پلی استیشن بود که الان کرش ریمیک رو تبدیل به واقعیت کرده. یادم نمیاد کسی از پلتفرم های دیگه براش مهم بوده باشه این قضیه که الان خوشحالی میکنن و منتظر موقعیت هستن :D یعنی بدون استثنا توی هر کنفرانس کوچیک و بزرگی سونی فن ها کچلمون کردن رسما :D
کاملا در اشتباهی. این ریمیک به همت و تلاش شبانه روزی تیم LSD بوده که رنگ واقعیت به خودش گرفته و بچه های تیم هر گونه عوارض جانبی رو به جون خریدن. مثلا الان ماکان روانیه ولی خب ارزشش رو داشت.

پ.ن: من به عنوان کسی که آخرین کنسولم، PS1 بوده و الان PC گیمره، باید بگم برای من مهم بوده:D دروغ نگم، Crash برای من اهمیتش در حد اهمیت Dark Souls هست:D همیشه هم اولین خواسته-م ریمیک این بازی بوده و همیشه هم این رو توی تاپیک های مختلف گفتم. حتی اگر روی پلتفرمی که الان دارم، عرضه نشه.
 
آخرین ویرایش:
با این که این 3 نسخه رو روی پی اس 1 جویدم و همه رو 100% و 101% و 102% کردم بدم نمیاد یبار دیگه روی پی سی برمشون:D
بازی که بدون شک واسه پی سی منتشر میشه ولی با یه وقفه زمانی چند ماهه!
کاملا مشخصه بازی انحصاری نیست و اکتی میخواد برای بقیه پلتفرما هم منتشرش کنه!دوستان عزیز این آی پی متعلق به اکتیویژن هست و سونی هیچ کاری نمیتونه بکنه!
در مورد بازی Yakuza و Persona هم باید بگم که مالکیت این بازی ها متعلق به Sega هست که جدیدا هم به Pc و استیم علاقه مند شده و خودشون گفتن به زودی بازیای بیشتری واسه Pc منتشر میکنن!بازی های ژاپنی روی Pc کم طرفدار ندارن!
 
  • Like
Reactions: JOKERACN7
کاملا در اشتباهی. این ریمیک به همت و تلاش شبانه روزی تیم LSD بوده که رنگ واقعیت به خودش گرفته و بچه های تیم هر گونه عوارض جانبی رو به جون خریدن. مثلا الان ماکان روانیه ولی خب ارزشش رو داشت.

پ.ن: من به عنوان کسی که آخرین کنسولم، PS1 بوده و الان PC گیمره، باید بگم برای من مهم بوده:D دروغ نگم، Crash برای من اهمیتش در حد اهمیت Dark Souls هست:D همیشه هم اولین خواسته-م ریمیک این بازی بوده و همیشه هم این رو توی تاپیک های مختلف گفتم. حتی اگر روی پلتفرمی که الان دارم، عرضه نشه.
قبل از به وجود اومدن تیم LSD ، یک بنده خدای دیگه ای خودشو به در و دیوار میکوبید برای این بازی:(
بنده خدا اون طرف فقط براش ترول هایی که میشد موند و جشن پیروزی رو یک تیم دیگه گرفتن:-" :D

ولی باشد که به خاطر این بازسازی،آخرین کنسولت ، بشه PS4 ! >:) (البته فعلا:دی )
 
آخرین ویرایش:
قبل از به وجود اومدن تیم LSD ، یک بنده خدای دیگه ای خودشو به در و دیوار میکوبید برای این بازی:(
بنده خدا اون طرف فقط براش ترول هایی که میشد موند و جشن پیروزی رو یک تیم دیگه گرفتن:-" :D
تو استارت کار رو خیلی زود زدی و هیچ مقدمه ای نچیده بودی:D اون موقع هنوز ایمان ملت به حد کافی نرسیده بود. ما چند سال تحقیقات و بازاریابی انجام دادیم و کلی دعوت نامه فرستادیم و کلی سر و صدا کردیم تا بالاخره شد:D چندبار هم خودت رو دعوت کردیم ولی نپذیرفتی:|:D الان هم داریم روی پروژه های سنگین تر کار میکنیم که چون محرمانه هستن زیاد نمیتونیم در موردشون حرف بزنیم و فقط میتونیم هینت بدیم:-":D
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
تو استارت کار رو خیلی زود زدی و هیچ مقدمه ای نچیده بودی:D اون موقع هنوز ایمان ملت به حد کافی نرسیده بود. ما چند سال تحقیقات و بازاریابی انجام دادیم و کلی دعوت نامه فرستادیم و کلی سر و صدا کردیم تا بالاخره شد:D چندبار هم خودت رو دعوت کردیم ولی نپذیرفتی:|:D الان هم داریم روی پروژه های سنگین تر کار میکنیم که چون محرمانه هستن زیاد نمیتونیم در موردشون حرف بزنیم و فقط میتونیم هینت بدیم:-":D
استارت کار رو خود سونی خیلی زود زد:دی از شب لانچ PS4 :دی ، زرت و زورت هم هر روز هینت میداد! حالا یا واقعا هینت بودن،یا میخواستن با احساسات ما بازی کنند! :دی ، ولی به هر حال هم از طرف خودشون، هم طرفدارا شرایطی پیش اومد که بالاخره تونستیم کراش رو ببینیم:دی
فکر میکنم اگر ASBRـی نداشتیم، هیچوقت چنین شرایطی پیش نمیومد و کراش همچنان داشت خاک میخورد یک گوشه ی ذهن خیلی ها:دی ، ولی با حضور نداشتنش توی اون بازی و موج درخواست ها و اعتراضات، گویا یک حرکاتی انجام شد:-" :دی

به هر حال، الان منتظر CTR و یا Spyro برای PSX میباشیم:دی به نظرم 95% جفتشون رو به زودی میبینیم:دی (نه با هم البته:دی )
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
واقعا تعجب میکنم بعضی از دوستان هنوز با کلمه انحصاری مشکل دارند خب عزیزان همین انحصاری ها هستند که کنسول ها رو زنده نگه داشتن

ببین ایده آل ترین حالت بنظرم اینه که شرکت ها روی بازی هایی که تولید می کنن و فروش کپی های بازیهاشون سود کنن نه اینکه این وسط یه واسطی وجود داشته باشه و به زور یه پلتفرمی رو در نظر بگیره براشون و اینا بیان بسازن.اونجوری سود خالص میرسه به سازنده , از این طرف هم گیمر روی هر پلتفرمی که بخواد میتونه بره کارش رو بکنه (پلتفرم منظورم پی سی هست البته)
 
زیاد برام مهم نیست نیست که بازی مولتی میشه یا نه اما اینو هیچ وقت فراموش نکنیم که این پشت کار و اصرار و پافشاری فن های پلی استیشن بود که الان کرش ریمیک رو تبدیل به واقعیت کرده. یادم نمیاد کسی از پلتفرم های دیگه براش مهم بوده باشه این قضیه که الان خوشحالی میکنن و منتظر موقعیت هستن :D یعنی بدون استثنا توی هر کنفرانس کوچیک و بزرگی سونی فن ها کچلمون کردن رسما :D
این تا جایی که میدونم ریمیک نیست، خود سازنده ها گفتن فراتر از ریمستر هست ولی هنوز ریمستره این با ریمیک فرق میکنه!
بنظرم اگر قرار بود خواسته فن های پلی استیشن برآورده بشه الان داشتیم در مورد کراش جدیدی صحبت می کردیم که توسط یکی از استدیوهای داخلی سونی و ترجیحا ناتی داگ ساخته شده بود نه ریمستر بازی های 20 سال پیش اونم زیر نظر خود اکتیویژن و تو یکی از استدیوهاش!
 
آخرین ویرایش:
ببین ایده آل ترین حالت بنظرم اینه که شرکت ها روی بازی هایی که تولید می کنن و فروش کپی های بازیهاشون سود کنن نه اینکه این وسط یه واسطی وجود داشته باشه و به زور یه پلتفرمی رو در نظر بگیره براشون و اینا بیان بسازن.اونجوری سود خالص میرسه به سازنده , از این طرف هم گیمر روی هر پلتفرمی که بخواد میتونه بره کارش رو بکنه (پلتفرم منظورم پی سی هست البته)
كلا كنسولا هم جمع شن خوش و خرم و همه با هم در كنار تا ابد خوشبخت زندگي كنيم ! هپيلي اور افتر !
اصلا هم نميدونستم استيم هم به خاطر گل روي ناشرا و رفاه و اسايش گيمرا بازيا رو رو شبكه اش منتشر ميكنه ! همه چي بهشتي !
فقط اين كنسول سازا و كنسول فن ها هستن كه فاشيستن (انصافا معني اين كلمه رو ميدونيد انقدر راحت به زبون اورديد)
روزي كه كنسولا جمع شن بايد بريم با اسمارت فونامون انگري برد بازي كنيم ! در بهترين حالت موبيوس فاينال فانتزي و غيره و ذلك
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or