CPU و هارد Xbox One معادل سه کنسول در فضای ابری !

HosseinBrusli

کاربر سایت
xboxone-allunits-600x300.jpg


Xbox One از فضای ابری پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به نمونه های اولیه گروه Jeff Henshaw ، این کنسول ازاین طریق توسعه دهندگان قادر خواهند بود تا سه برابر قدرت بیشتر در CPU و فضای ذخیره سازی به کاربر ارئه دهند . Henshaw طی گفت گویی با OXM گفت :
بدین صورت توسعه دهندگان قادر چیزهای بزرگتری را به صور مداوم برای کاربران Xbox One ارائه کنند. ما در حال تامین یکی از ساخته های خودمان برای توسعه دهندگان به صورت فیزیکی هستیم ، ما در حال تامین معادل CPU و حافظه ذخیره سازی مورد نیاز در فضای ابری هستیم ، ما در حال هموار کردن کار ها هستیم ، به طوریکه میتوانیم فرض کنیم هر توسعه دهنده 3 برابر منابع مورد نیاز رادر دست دارد ، پس میتواند چیز های بزرگی خلق کند . این موارد چیز هایی است که به طور مداوم شامل حال بازیباز ها نیز میشود . آنها میتوانند این کار بزرگ را انجام دهند .
علاوه براین ، سخنگوی ایکس باکس استرالیا گفته که :
Xbox One زمانی که از قابلیت فضای ابری استفاده کند ، 40 برابر بیشتر از X360 قدرت پردازشی دارد . Xbox One بیش از 10 برابر از قویتر از X360 است ، پس به طور موثر قدرتش به نسبت X360 درفضای ابری 40 برابر خواهد بود . اگر به فضای ابری نگاه کنید میتوانید ببینید که بدون شک این فضا در طول زمان به تکامل خواهد رسید و این فضا همانند جادویی است که هیچ محدودیتی در قدرت پردازشی Xbox One به وجود نخواهد آورد .
در آخر هم گفته : من فکرمیکنم این یک موضع بسیار هیجان انگیز است ، نه فقط برای استرالیا ،برای هر کسی که قراره Xbox One بخره !!! . هفته قبل هم تو گزارشی کامل EA EVP و CTO Rajat Taneja ادعا کرده بودند که کنسول PS4 یک نسل جلوتر از رایانه های رومیزی هست. جزئیاتش رواینجا ببینید .

منبع
 
جدا از بحث این ماکروسافت به جا همایش 1 ساعته 2 ساعت سالن اجاره میکرد از اول همه چیرو میگفتن از وقتی که همایش برگزار شده و تموم شده 10تا خبر دیگه اومده بیرون.
 
جدا از بحث این ماکروسافت به جا همایش 1 ساعته 2 ساعت سالن اجاره میکرد از اول همه چیرو میگفتن از وقتی که همایش برگزار شده و تموم شده 10تا خبر دیگه اومده بیرون.

سالن خودش بود.. میتونست یک هفته برنامه اجرا کنه ولی یک مراسم دیگه هست به اسم E3 که مخاطب هاش خیلی بیشتره..
 
این فضای ابری حالا حالا ها به درد تکنولوژی و اینترنت حالای بشر نمیخوره!!
پهنای باندی که برای اجرای یک بازی روی فضای ابری مورد نیاز هستند چندین برابر پهنای باند مورد نیاز یه فیلم full hd توی 60 فریم کامله....
چون توی این تکنولوژی مسئله هماهنگی بین سخت افزار شما و سیستم ابری بوجود میاد(همون مسئله respond محاسبات نسبت به هم) که سرعت نقل و انتقال اطلاعات رو روی نت بسیار بالا میبره!!...اونم توی این حجم عظیم پردازش!!!!!
+++
ضمنا شما بگید اگه مثلا در یک آن 5 میلیون نفر در دنیا در حالا انجام فقط یه بازی باشند که روی سیستم ابری قراره نصف بازی(نه سه برابرش)پردازش بشه به نظرتون آیا تموم ابر رایانه های ناسا رو هم جمع کنیم میتونیم به قدرتی پردازش 5 میلیون برابر سخت افزار xbox one برسیم؟؟!!...اصلا هزینه چنین سخت افزار و سرورهایی چقدره؟؟!!!...بهتر نیست همون اول یه سرمایه گذاری چند صد دلاری اضافه روی هر کنسول بگذاریم تا دیگه چنین ابر سیستمها و ابر سرورهایی مورد نیاز نباشه؟؟؟یا اصلا خود شما به عنوان یک خریدار XONE یا PS4 توی هر جای دنیا(چه میدونم آمریکا یا ژاپن یا هر جای دیگه دنیا به غیر از ایران:d)ترجیح نمیدین که مثلا حتی تا 300-200 دلار بیشتر بالای کنسول بدین تا برای چندین سال(شاید 5 یا حتی 10 سال) از شر چنین سیستمهایی با اینهمه دردسر که میتونه به راحتی بازی رو برای آدم تبدیل به جهنم بکنه راحت شین؟؟!!
البته به نظر من اینها تمومش لاپوشونی سخت افزار ضعیف XONE هست،چون مایکرو به شدت نسبت به انتقادهای شدید نسبت به کنسولش ترسیده!!!
 
آخرین ویرایش:
سالن خودش بود.. میتونست یک هفته برنامه اجرا کنه ولی یک مراسم دیگه هست به اسم E3 که مخاطب هاش خیلی بیشتره..
جدا راست میگی؟!!!!!!!!=))
دوست عزیز من خودم میدونم توی E3 هم میتونست این چیزا رو بگه یا چیزای جدید تری بگه. ولی منظورم اینکه این اطلاعاتی که از وقتی که کنسول رونمایی شده چرا همه رو تو همایشش نگفت. سونی رو نگاه مثل بچه ی خوب اومد همه چیرو گفت و رفت اینقدر حرف و بحث دیگه پشتش نکشیدن بیارن.
شرط میبندم بازم منظورمو نفهمیدی.!/:)

بعضیام که فقط منتظرن مایکروسافت یه حرفی بزنه بیان بکوبنش
yahoo_22.gif
چرا میگی بعضیا خوش حال میشم اسممو یاد بگیری و بگی.
من دارم یه نظر خیلی ایده آل میدم. مگه دارم بهش فحش میدم؟! دارم میگم این اطلاعات رو توی همایشش میگفت هم بهتر بود و جو همایش عضو میشد و دیگه میشد یه همایش خوب و کامل.
شرط میبندم بازم منظورمو نفهمیدی.!
yahoo_23.gif
 
جدا راست میگی؟!!!!!!!!=))
دوست عزیز من خودم میدونم توی E3 هم میتونست این چیزا رو بگه یا چیزای جدید تری بگه. ولی منظورم اینکه این اطلاعاتی که از وقتی که کنسول رونمایی شده چرا همه رو تو همایشش نگفت. سونی رو نگاه مثل بچه ی خوب اومد همه چیرو گفت و رفت اینقدر حرف و بحث دیگه پشتش نکشیدن بیارن.
شرط میبندم بازم منظورمو نفهمیدی.!/:)


چرا میگی بعضیا خوش حال میشم اسممو یاد بگیری و بگی.
من دارم یه نظر خیلی ایده آل میدم. مگه دارم بهش فحش میدم؟! دارم میگم این اطلاعات رو توی همایشش میگفت هم بهتر بود و جو همایش عضو میشد و دیگه میشد یه همایش خوب و کامل.
شرط میبندم بازم منظورمو نفهمیدی.!/:)

گفتم بعضیا که توی همه ی تاپیکهای مایکروسافت حضور دارن,منظورمو فهمیدین؟/:)
 
شما نت 20-30 مگ دارید؟ نت 30 مگ هم بدرد Cloud نمیخوره:دی
نه بابا به همچين نتي هم ديگه احتياج نيست....كل بازي هم اگه از cloud پردازش بشه با نت كمتر از اينم ميشه بازيش كرد چه برسه به اينكه قسمتيش از cloud پردازش بشه
البته اينايي كه ميگيم همش حرف و چون تا حالا همچين چيزي در اين وسعت انجام نشده حالت محوي داره سرنوشتش:d

ً
 
نه بابا به همچين نتي هم ديگه احتياج نيست....كل بازي هم اگه از cloud پردازش بشه با نت كمتر از اينم ميشه بازيش كرد چه برسه به اينكه قسمتيش از cloud پردازش بشه
البته اينايي كه ميگيم همش حرف و چون تا حالا همچين چيزي در اين وسعت انجام نشده حالت محوي داره سرنوشتش:d

ً

خود سونی رسما گفته برای پردازش بازی به صورت ابری به پهنای باند حداقل 5 مگ برای رزولوشن( HD ( 1280X720 و برای پردازش ( FULL HD (1920X1080 به پهنای باندی برابر با 10 مگ و برای دریافت تصاویر 1920X1080 به صورت 60 فریم ثابت به پهنای باندی معادل 20 مگ نیاز داریم !!!!! حالا دیگه یادم نیست که در مورد SHARE بودن یا نبودن هم چیزی گفته بودن یا نه !

البته اینا رو به صورت مطلوب و بدون هیچ گونه لگ و تاخیر میدونستن ! وگرنه با 512 های 8 به 1 خودمون هم میتونیم بازی HD تو لایو بزنیم . خیلیا هم تجربه کردن .
 
خود سونی رسما گفته برای پردازش بازی به صورت ابری به پهنای باند حداقل 5 مگ برای رزولوشن( HD ( 1280X720 و برای پردازش ( FULL HD (1920X1080 به پهنای باندی برابر با 10 مگ و برای دریافت تصاویر 1920X1080 به صورت 60 فریم ثابت به پهنای باندی معادل 20 مگ نیاز داریم !!!!! حالا دیگه یادم نیست که در مورد SHARE بودن یا نبودن هم چیزی گفته بودن یا نه !

البته اینا رو به صورت مطلوب و بدون هیچ گونه لگ و تاخیر میدونستن ! وگرنه با 512 های 8 به 1 خودمون هم میتونیم بازی HD تو لایو بزنیم . خیلیا هم تجربه کردن .
اين براي پردازش كل بازي از طريق ابري هست ديگه....شايد واسه بازي قسمتيش به صورت ابري پردازش بشه نه همش(طبق همين مقاله اخير df) و يا حتي نخوان تو 60 فريم ارايه كنن كه در اون صورت 20 ...30 مگ نياز نيس

مطمين باشين اگه شركتي بره سمت اين تكنولوژي قبلش پهناي باند ميانگين مشتريهاشو مي سنجه و اگه تونست تو اون پهناي باند محصول مطميني ارايه بده ميره سمتش


.
 
اين براي پردازش كل بازي از طريق ابري هست ديگه....شايد واسه بازي قسمتيش به صورت ابري پردازش بشه نه همش(طبق همين مقاله اخير df) و يا حتي نخوان تو 60 فريم ارايه كنن كه در اون صورت 20 ...30 مگ نياز نيس

.

کل پردازش به وسیله سرور صورت میگیره و این 10 مگ فقط پهنای باند مورد نیاز برای جلوگیری از ایجاد گلوگاه تو اجرای بازیه ! یه جورایی به نظرم اومدن از سیستم ONLIVE تقلید کردن . ONELIVE الان به صورت رسمی تو انگلیس بازی هاش و ازطریق فضای ابری به مشتریاش ارائه میکنه و کلی هم فروش داره .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or