Counter Strike 2

درود.
کانتر استریک جدید اینبار با عنوان Global Offensive وارد عرصه جهان بازی های اکشن آنلاین شده.
کانتر استریک یکی از قدیمیترین بازیهای اکشن آنلاین است که از سال 2000 یعنی قریب به 12 سال پیش جای خود را در بین گیمرهای جهان به خوبی باز کرد.
در این تاپیک به بحث در مورد این بازی مهیج و قدیمی خواهیم پرداخت، بازی که به زودی رلیز خواهد شد.


attachment.php


در این سری ما شاهده مپ های قدیمی و پرطرفدار که بار دیگر باز سازی شدن به علاوه مپ های جدیدی خواهیم بود.
هم اکنون نسخه بتای این بازی آماده برای تست است.
 

Attachments

  • 277326_counter-strike-global-offensive.jpg
    277326_counter-strike-global-offensive.jpg
    47.5 KB · مشاهده: 2,076
با ping تقریبا ۱۲۰ به بالا نمیتونم بازی کنم چون بقیه پلیر ها اکثرا پینگشون پایین ۴۰ هست و شرایط برابر نیست قصد دارم بازی رو دلت کنم اعصاب خارجی هارو هم بهم نریزم
 
  • Like
Reactions: GameMasterr
با ping تقریبا ۱۲۰ به بالا نمیتونم بازی کنم چون بقیه پلیر ها اکثرا پینگشون پایین ۴۰ هست و شرایط برابر نیست قصد دارم بازی رو دلت کنم اعصاب خارجی هارو هم بهم نریزم
کار ندارم ping بالا رو مخه ولی با 230-250 گلوبال و faceit lvl 8
زیاد حساس نشو :))
 
  • Like
Reactions: milad.ps4
رو نت مخابرات نه کانتر نه دوتا مچ پیدا نمیکنن اصلا
الکترو هم تاثیری نداشت این سایتای کاهش پینگم اکثرا سرویس نمیدن راهی نیست بشه بازی کرد؟
 
دوستان facite چیه و چطور میشه استفاده کرد ؟
مچ میکینگ 3rd party هست
سرور های 128 tick به جای 64. سرعت اپدیت سرور هست فکر کن مثله رفرش ریت مانیتور
آنتی چیت قوی تر داره که باید دانلود کنی
به جای رنک هم لول داره از 1 تا 10، بالاترم elo داره مثل دوتا
رایگان هست. پولی هم داره که تو انتخاب مپ اولویت میده و یه سری چیزا دیگه
امتحان کن باحاله

ادیت: faceit pro league هم هست که fpl بهش میگن، خیلی از پلیر های جدید از همین fpl شناخته شدن که بعد دعوتشون کردن برای تیم
لیگ های دیگه هم هست برای هر سطحی، که مقام بیاری جایزه داره
 
  • Like
Reactions: milad.ps4
مچ میکینگ 3rd party هست
سرور های 128 tick به جای 64. سرعت اپدیت سرور هست فکر کن مثله رفرش ریت مانیتور
آنتی چیت قوی تر داره که باید دانلود کنی
به جای رنک هم لول داره از 1 تا 10، بالاترم elo داره مثل دوتا
رایگان هست. پولی هم داره که تو انتخاب مپ اولویت میده و یه سری چیزا دیگه
امتحان کن باحاله

ادیت: faceit pro league هم هست که fpl بهش میگن، خیلی از پلیر های جدید از همین fpl شناخته شدن که بعد دعوتشون کردن برای تیم
لیگ های دیگه هم هست برای هر سطحی، که مقام بیاری جایزه داره
ممنون حتما امتحان می کنم 🙏
 
دوستان facite چیه و چطور میشه استفاده کرد ؟
در این حد بهت بگم که CS یعنی Faceit

و MM سالاست به فنا رفته، من توی این 3-4 سالی که Faceit بودم تا حالا چیتر ندیدم
پلیرهای حرفه ای و بازی های خیلی سخت تر
اما خب اینم بدون که سروراش فیلتر هست و باید با Game assist بری داخل (مثل گاد پینگ هست برای Face it )
 
  • Like
Reactions: milad.ps4
این رسما بیشترین حجم تغییر بازیه.
تیک ریت بالا یا 128 که تو Faceit یا سرور ایرانی بازی میکردیم و خب تجربه جدیدی برامون نیست ولی این تغییر اسموک که میشه با تیر زدن یا نید کردن برای لحظه ای زاویه دید به اون سمتش داشت عملا کل بازی رو تحت تاثیر قرار میده.

Responsive Smokes​


===============
در مورد تیک ریت من چیزی نخوندم ولی ویدئویی که دادن انگار ویژگی RollBack که تو فایتینگها استفاده میشه رو آوردن به بازی.
نمیدونم شاید اشتباه میکنم ولی توضیحی که طرف داد من یاد اون ویژگی انداخت:

Moving Beyond Tick Rate​

 
آخرین ویرایش:
این رسما بیشترین حجم تغییر بازیه.
تیک ریت بالا یا 128 که تو Faceit یا سرور ایرانی بازی میکردیم و خب تجربه جدیدی برامون نیست ولی این تغییر اسموک که میشه با تیر زدن یا نید کردن برای لحظه ای زاویه دید به اون سمتش داشت عملا کل بازی رو تحت تاثیر قرار میده.

Responsive Smokes​


===============
در مورد تیک ریت من چیزی نخوندم ولی ویدئویی که دادن انگار ویژگی RollBack که تو فایتینگها استفاده میشه رو آوردن به بازی.
نمیدونم شاید اشتباه میکنم ولی توضیحی که طرف داد من یاد اون ویژگی انداخت:

Moving Beyond Tick Rate​

rollback کارش اینه که بازی رو روی کلاینت شبیه سازی کنه و در صورت تغییرات ناشی از لگ و پینگ بالا به عقب برگردونه که این تو اکثر بازیایی که سرور و کلاینت جداست بالاخره به یه نحوی دیده میشه چون همه باید با سرور هماهنگ بشن. رول بک تو بازیای فایتینگ تکنولوژی جدید محسوب میشه چون اونا همه P2P هستن و سروری در کار نیست که وقتی پینگت بالاست باهاش sync بشی. تو کانتر الانم با پینگ بالا موقع دویدن تیر بخوری خیلی واضح rollback میخوری و برمیگردی به عقب. اصل این تغییر اینه که الان تو CSGO بازی فقط هر تیک اعمال پلیر رو ثبت میکنه و دلیل اصلی فرق زیاد بین 64 و 128 همینه، ولی Valve میخواد کاری کنه که تایمینگ حرکات و اعمال پلیر به صورت دقیق تر محاسبه بشه و دیگه تیک ریت زیاد مهم نباشه.
 
rollback کارش اینه که بازی رو روی کلاینت شبیه سازی کنه و در صورت تغییرات ناشی از لگ و پینگ بالا به عقب برگردونه که این تو اکثر بازیایی که سرور و کلاینت جداست بالاخره به یه نحوی دیده میشه چون همه باید با سرور هماهنگ بشن. رول بک تو بازیای فایتینگ تکنولوژی جدید محسوب میشه چون اونا همه P2P هستن و سروری در کار نیست که وقتی پینگت بالاست باهاش sync بشی. تو کانتر الانم با پینگ بالا موقع دویدن تیر بخوری خیلی واضح rollback میخوری و برمیگردی به عقب. اصل این تغییر اینه که الان تو CSGO بازی فقط هر تیک اعمال پلیر رو ثبت میکنه و دلیل اصلی فرق زیاد بین 64 و 128 همینه، ولی Valve میخواد کاری کنه که تایمینگ حرکات و اعمال پلیر به صورت دقیق تر محاسبه بشه و دیگه تیک ریت زیاد مهم نباشه.
من فکر نکنم رولبک الان روی CSGO باشه ، اونچیزی که من ازش میدونم اینه که AI حرکات بازیکن رو جلوتر حدس میزنه و روی سیستم تو شبیه سازی میکنه و در آخر اگه مغایرت داشته باشه طرف برمیگردونه سرجاش و این همینطور ادامه داره.

اینی که الان Csgo داره کلا لگه ، من چیزی که میگم شبیه این بازی جدید سازنده های قبلی بلیزارد که قرار هست رقیب استارکرفت باشه هست.
یا همون بازی فایتیگهایی که اشاره میکنی.

بحث هم همینه که چه تکنولوژی داره استفاده میکنه؟
چون توضیحی که داد خیلی مفهوم نبود فقط گفت داریم فلان کار میکنیم.
تو رقیبش Valorant هم چنین چیزی نمیبینیم که از پایه مدرنتره و اونجا هم تو بعضی سرورها مشکل داریم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or