Control

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پلتفرم: Xbox One, PS4 و PC
سازنده: Remedy
ناشر: 505 Games
تاریخ انتشار: 27 August 2019


بررسی بازی Control




پیش‌نمایش بازی‌سنتر:
معرفی بازی Control - بازی سنتر
نگاهی به دموی بازی کنترل در نمایشگاه E3 2019 - اختصاصی بازی سنتر - بازی سنتر
بازی جدید خالقان «Alan Wake» و «Quantum Break» با عنوان «Control» در طول کنفرانس «E3» شرکت «سونی» معرفی شد. عنوان کنترل شباهت‌های فراوانی به عنوان Quantum Break دارد.

داستان:
بعد از آن که یک آژانس امنیتی در شهر «نیویورک» مورد حمله قرار می‌گیرد، شما تبدیل به مدیر برای کنترل اوضاع می‌شوید. عنوان کنترل داستان «Jesse Fadens» را بازگو می‌کند. پلات اصلی بازی، به دنبال جواب سوال Jesse به عنوان مدیر این گروه است. جهان عنوان کنترل دارای ماموریت‌های فرعی، شخصیت‌های مختلف و راز های گوناگونی است. همچنین در طول بازی شما با بقیه اعضا آژانس امنیتی و آزمایش های علمی گوناگون سر و کار دارید.

گیم‌پلی:
همانند عنوان کوانتوم‌بریک، کنترل یک شوتر سوم شخص بر پایه استفاده از قدرت‌های گوناگون است. البته در این بازی شما قابلیت تغییر و آپگرید این قابلیت‌ها را خواهید داشت.

ویژگی‌ها:
محیط داینامیک که با توجه نحوه بازی شما دچار تغییر خواهد شد.
یک دنیا تاریک و بی‌رحمانه که توسط یک گروه فاسد کنترل می‌شود.
بازی در یک ساختمان در شهر نیویورک جریان دارد که مدام تغییر می‌کند و شرایط و محیط های غیر قابل پیش‌بینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سم‌لیک در خصوص معرفی بازی گفت:
« کنترل پیوستن رویا به حقیقت است. به رمدی و کارگردان بازی «Mikael Kasurinen» افتخار می‌کنم.»

اسکرین‌شات:

officeoffice-1300x731.jpg takeoverdot-1300x731.jpg Security_team_bodies-1300x731.jpg Ritual_Point_combat_2-1300x731.jpg Jesse_levitating_tunnel-1300x731.jpg FaceOff-1300x731.jpg Drifter_combat-1300x731.jpg Bad_day_at_the_offce-1300x731.jpg bweiss-1300x731.jpg circle-1300x731.jpg different_things-1300x731.jpg haunting-1300x731.jpg
DfdQ25aVMAAhide (1).jpg
 

Attachments

  • photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    51.3 KB · مشاهده: 17,734
Last edited by a moderator:
رمدی ای که برای ساخت کوانتوم بریک که یک بازی کاملا خطی بود 5 سال زمان صرف کرد چطور اینجا 2 ساله داره بازی میسازه:|
اگه از 2017 ساخت این کنترل شروع شده باشه میشه 2 سال ولی برای یه بازی خطی مثل کوانتوم 5 سال پول و سرمایه مایکروسافت رو به باد دادن
مشخصه اینا با مایکروسافت پشت پرده مشکلات زیاد داشتن و چقدر خوشحالم که مایکروسافت از اینا بیرون کشید

بازی جدید کجا بود
این بازی همون Quantum Break اه، DLC براش ساختن به اسم دیگه دارن منتشر می کنن
 
  • Like
Reactions: Only Xbox
بازی جدید کجا بود
این بازی همون Quantum Break اه، DLC براش ساختن به اسم دیگه دارن منتشر می کنن
خب بعد اینا واقعا ارزش همکاری دارن؟
ip که متعلق به مایکرو هست برمیدارن کپی ازش میسازن به اسم بازی جدید منتشر میکنن
حیف پول و سرمایه ای که مایکرو به اینا داد و براشون تبلیغات کرد
 
بعد از مدت ها ...
Time for a FanArtFriday Control post

IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B2_%DB%B2%DB%B2%DB%B4%DB%B5%DB%B3%DB%B9.jpg

IMG_۲۰۱۹۰۱۱۲_۲۲۴۵۳۹.jpg IMG_۲۰۱۹۰۱۱۲_۲۲۴۱۲۴.jpg
 
مظلوم‌ترین بازی امساله رسما.
خیلی اطلاعات جالبی از بازی منتشر شده.
یکی از مواردی که Game Informer خیلی ازش تعریف میکرد تخریب‌پذیری محیط‌ها بود. توی ویدیوها هم می‌دیدم خیلی چیزایی که توی 99 درصد بازیا همیشه ثابت میمونن رو میشه نابود کرد.
یه چیز دیگه که این روزها خیلی از سازنده‌ها بهش اهمیت نمیدن هوش مصنوعیه...رمدی یه سیستم جدید طراحی کرده که یه جورایی هوش مصنوعیِ Procedural هست! یعنی دشمنا همیشه از یه جای اسکریپت شده‌ای بهتون حمله‌ور نمیشن و در واقعا با توجه به شرایط بازی و مکانی که قرار دارید بصورت تصادفی از موقعیت‌های مختلف سوپرایزتون میکنن...یه جورایی میشه گفت وضعیت دشمنا و چالشی که رو به روتون هست، هر بار که بازی می‌کنی قراره متفاوت باشه. چیز خیلی جدیدی هم نیست...یه همچین چیزی رو یادمه چندتا بازی مستقل هم انجام داده بودن... ولی همین که دارن سیستم هوش مصنوعی خودشون رو آپدیت میکنن خیلی خوبه...خیلیا از استدیوها از دو نسل پیش به هوش مصنوعی بازیاشون دست نزدن!
مثل اینکه بازی ساید کوئست هم داره که گفتن بزودی در موردش اطلاعات میدن. اگه اشتباه نکنم اولین باره رمدی ساید کوئست هم به بازیش اضافه کرده.
گرافیک بازی هم با هر نمایش خفن‌تر و واقع‌گرایانه‌تر میشه...با اینکه محیط بازی مرتبا در حال تغییره ولی کلا از نظر تکنیکی و فیزیک محیط‌ها بشدت جلوتر از بازیهای دوره‌ی خودشه و واقعا بد زمونه‌ای شده که چنین چیزی چندان تحویل گرفته نمیشه...
البته بنده‌خداها معلومه بودجه‌ی زیادی برای مارکتینگ ندارن و ناشرشونم که چندان بزرگ نیست...قشنگ از حرفای کارگردان بازی معلوم بود منابعشون بشدت محدوده.
 
مظلوم‌ترین بازی امساله رسما.
خیلی اطلاعات جالبی از بازی منتشر شده.
یکی از مواردی که Game Informer خیلی ازش تعریف میکرد تخریب‌پذیری محیط‌ها بود. توی ویدیوها هم می‌دیدم خیلی چیزایی که توی 99 درصد بازیا همیشه ثابت میمونن رو میشه نابود کرد.
یه چیز دیگه که این روزها خیلی از سازنده‌ها بهش اهمیت نمیدن هوش مصنوعیه...رمدی یه سیستم جدید طراحی کرده که یه جورایی هوش مصنوعیِ Procedural هست! یعنی دشمنا همیشه از یه جای اسکریپت شده‌ای بهتون حمله‌ور نمیشن و در واقعا با توجه به شرایط بازی و مکانی که قرار دارید بصورت تصادفی از موقعیت‌های مختلف سوپرایزتون میکنن...یه جورایی میشه گفت وضعیت دشمنا و چالشی که رو به روتون هست، هر بار که بازی می‌کنی قراره متفاوت باشه. چیز خیلی جدیدی هم نیست...یه همچین چیزی رو یادمه چندتا بازی مستقل هم انجام داده بودن... ولی همین که دارن سیستم هوش مصنوعی خودشون رو آپدیت میکنن خیلی خوبه...خیلیا از استدیوها از دو نسل پیش به هوش مصنوعی بازیاشون دست نزدن!
مثل اینکه بازی ساید کوئست هم داره که گفتن بزودی در موردش اطلاعات میدن. اگه اشتباه نکنم اولین باره رمدی ساید کوئست هم به بازیش اضافه کرده.
گرافیک بازی هم با هر نمایش خفن‌تر و واقع‌گرایانه‌تر میشه...با اینکه محیط بازی مرتبا در حال تغییره ولی کلا از نظر تکنیکی و فیزیک محیط‌ها بشدت جلوتر از بازیهای دوره‌ی خودشه و واقعا بد زمونه‌ای شده که چنین چیزی چندان تحویل گرفته نمیشه...
البته بنده‌خداها معلومه بودجه‌ی زیادی برای مارکتینگ ندارن و ناشرشونم که چندان بزرگ نیست...قشنگ از حرفای کارگردان بازی معلوم بود منابعشون بشدت محدوده.
اتفاقا این بازی از روز اول ب دو دلیل نظرمو جلب کرده
1: رمدی پشتشه
2- شبیه ب کوانتوم بریکه ک دوسش داشتم (البته میشه این مورد منفی هم درنظر گرفت)
ولی واقعا مارکتینگ جالبی نداره. یعنی نصف کسایی ک میشناسم اصلا یا اسم بازی رو نشنیدن یا کلا یادشون رفته
حالا ک میگین بودجه محدود دارن ، پس معلوم شد واسه چی اینقدر تبلیغاتش ضعیفه.
کاش پیش مایکی میموندن حداقل از این جور مشکلات نداشتن
 
  • Like
Reactions: noorihamid99
مظلوم‌ترین بازی امساله رسما.
خیلی اطلاعات جالبی از بازی منتشر شده.
یکی از مواردی که Game Informer خیلی ازش تعریف میکرد تخریب‌پذیری محیط‌ها بود. توی ویدیوها هم می‌دیدم خیلی چیزایی که توی 99 درصد بازیا همیشه ثابت میمونن رو میشه نابود کرد.
یه چیز دیگه که این روزها خیلی از سازنده‌ها بهش اهمیت نمیدن هوش مصنوعیه...رمدی یه سیستم جدید طراحی کرده که یه جورایی هوش مصنوعیِ Procedural هست! یعنی دشمنا همیشه از یه جای اسکریپت شده‌ای بهتون حمله‌ور نمیشن و در واقعا با توجه به شرایط بازی و مکانی که قرار دارید بصورت تصادفی از موقعیت‌های مختلف سوپرایزتون میکنن...یه جورایی میشه گفت وضعیت دشمنا و چالشی که رو به روتون هست، هر بار که بازی می‌کنی قراره متفاوت باشه. چیز خیلی جدیدی هم نیست...یه همچین چیزی رو یادمه چندتا بازی مستقل هم انجام داده بودن... ولی همین که دارن سیستم هوش مصنوعی خودشون رو آپدیت میکنن خیلی خوبه...خیلیا از استدیوها از دو نسل پیش به هوش مصنوعی بازیاشون دست نزدن!
مثل اینکه بازی ساید کوئست هم داره که گفتن بزودی در موردش اطلاعات میدن. اگه اشتباه نکنم اولین باره رمدی ساید کوئست هم به بازیش اضافه کرده.
گرافیک بازی هم با هر نمایش خفن‌تر و واقع‌گرایانه‌تر میشه...با اینکه محیط بازی مرتبا در حال تغییره ولی کلا از نظر تکنیکی و فیزیک محیط‌ها بشدت جلوتر از بازیهای دوره‌ی خودشه و واقعا بد زمونه‌ای شده که چنین چیزی چندان تحویل گرفته نمیشه...
البته بنده‌خداها معلومه بودجه‌ی زیادی برای مارکتینگ ندارن و ناشرشونم که چندان بزرگ نیست...قشنگ از حرفای کارگردان بازی معلوم بود منابعشون بشدت محدوده.
تحویل گرفته نشدن کارای رمدی از لحاظ تجاری و منتقدا بیشتر به ضعف خود بازیا مربوطه تا اینکه بگیم بازیشون خیلی خوبه و کسی توجهی نمیکنه بهشون. همین کوانتوم بریک که واقعا نا امید کننده بود. الن ویک هم نسبت به اون همه هایپ و تبلیغات واقعا چیز معمولی بود. طبیعیه که اصلا تو اون اندازه هایپ و تبلیغات دور بازیشون نباشه. اینا تو 10 سال گذشته نشون دادن با اون همه تبلیغات و هایپ برا بازیشون تا دم عرضه، بازی اصلا تو حدی که براش تبلیغات میشه نیست. حالا اینجا حداقل اگه واقعا چیز خوب و یونیکی ساخته باشن شرایط برای بازی بعدیشون قطعا خیلی بهتر میشه
 
تحویل گرفته نشدن کارای رمدی از لحاظ تجاری و منتقدا بیشتر به ضعف خود بازیا مربوطه تا اینکه بگیم بازیشون خیلی خوبه و کسی توجهی نمیکنه بهشون. همین کوانتوم بریک که واقعا نا امید کننده بود. الن ویک هم نسبت به اون همه هایپ و تبلیغات واقعا چیز معمولی بود. طبیعیه که اصلا تو اون اندازه هایپ و تبلیغات دور بازیشون نباشه. اینا تو 10 سال گذشته نشون دادن با اون همه تبلیغات و هایپ برا بازیشون تا دم عرضه، بازی اصلا تو حدی که براش تبلیغات میشه نیست. حالا اینجا حداقل اگه واقعا چیز خوب و یونیکی ساخته باشن شرایط برای بازی بعدیشون قطعا خیلی بهتر میشه
والا من حرفم صرفا در مورد کنترل بود!
درسته مایکرو سر QB مثل هر بازی انحصاری دیگه‌شون بیش از حد هایپ کرد ولی کنترل بدون هایپ و تبلیغات بازی بهتر و جاه‌طلبانه‌تری از QB بنظر می‌رسه و اینکه خیلی پیرامونش هایپ نیست، یکمی ناعادلانست بنظرم.
در مورد الن ویک هم نظرت شخصیه...بنظرم همین الان بین اونایی که بازی کردن نظرسنجی بزاریم، درصد بالایی به اینکه بازی منحصربفردی بود رای میدن و شدیدا خواستار نسخه‌ی دومش هستن. اگه یه بازی معمولی بود، اینهمه اشتیاق برای نسخه دومش نبود. هیچی شبیه‌اش الان توی بازار وجود نداره. دقیقا برعکسِ معمولیه! :D
 
مظلوم‌ترین بازی امساله رسما.
خیلی اطلاعات جالبی از بازی منتشر شده.
یکی از مواردی که Game Informer خیلی ازش تعریف میکرد تخریب‌پذیری محیط‌ها بود. توی ویدیوها هم می‌دیدم خیلی چیزایی که توی 99 درصد بازیا همیشه ثابت میمونن رو میشه نابود کرد.
یه چیز دیگه که این روزها خیلی از سازنده‌ها بهش اهمیت نمیدن هوش مصنوعیه...رمدی یه سیستم جدید طراحی کرده که یه جورایی هوش مصنوعیِ Procedural هست! یعنی دشمنا همیشه از یه جای اسکریپت شده‌ای بهتون حمله‌ور نمیشن و در واقعا با توجه به شرایط بازی و مکانی که قرار دارید بصورت تصادفی از موقعیت‌های مختلف سوپرایزتون میکنن...یه جورایی میشه گفت وضعیت دشمنا و چالشی که رو به روتون هست، هر بار که بازی می‌کنی قراره متفاوت باشه. چیز خیلی جدیدی هم نیست...یه همچین چیزی رو یادمه چندتا بازی مستقل هم انجام داده بودن... ولی همین که دارن سیستم هوش مصنوعی خودشون رو آپدیت میکنن خیلی خوبه...خیلیا از استدیوها از دو نسل پیش به هوش مصنوعی بازیاشون دست نزدن!
مثل اینکه بازی ساید کوئست هم داره که گفتن بزودی در موردش اطلاعات میدن. اگه اشتباه نکنم اولین باره رمدی ساید کوئست هم به بازیش اضافه کرده.
گرافیک بازی هم با هر نمایش خفن‌تر و واقع‌گرایانه‌تر میشه...با اینکه محیط بازی مرتبا در حال تغییره ولی کلا از نظر تکنیکی و فیزیک محیط‌ها بشدت جلوتر از بازیهای دوره‌ی خودشه و واقعا بد زمونه‌ای شده که چنین چیزی چندان تحویل گرفته نمیشه...
البته بنده‌خداها معلومه بودجه‌ی زیادی برای مارکتینگ ندارن و ناشرشونم که چندان بزرگ نیست...قشنگ از حرفای کارگردان بازی معلوم بود منابعشون بشدت محدوده.
چرا باید هایپ باشیم؟ بازی "ظاهرا" شبیه کوانتوم بریکه. QB ای که متاسفانه هرچقدر توی داستان عالی بود ولی توی طراحی مراحل اونقدر ضعیف و روایت سریالی فیلم اونقدر نامناسب بود که خیلی ها رو ناامید کرد. QB خوب نبود ، کنترل هم که بنظر شبیه کوانتوم بریکه چرا باید برای من هایپ کننده باشه! اتفاقا من قبل از معرفی کنترل خیلی هایپ بودم برای بازی جدیدشون ولی بعد از نمایش اولیه ی بازی اونقدر خورد تو ذوقم که الان حتی بعنوان طرفدار دو اتیشه ی سم لیک و کسی که برای الن ویک جامه میدره( والا :D! ) کلا امیدم از این تیم رخت بربسته! این اطلاعاتی که شما گفتی واقعا اونقدر هایپ برانگیز نیستن که بخوایم بگیم تیم واقعا داره یکار متفاوت انجام میده حداقل فعلا نیستن ( فیزیک بازی تو qb هم خیلی خفن بود اینم همون انجینه فکر کنم ). تنها چیزی که امیدوارم برای بازی اتفاق بیفته یه طراحی مراحل درستو حسابیه ، یه گیم دیزاینی که گیم پلی ، مراحل و روایت داستان رو جوری کنار هم بذاره که اینهمه ایراد نداشته باشه. یکی از مشکلات اصلی الن ویک هم گیم پلی بود که خیلی ها ایراد میگرفتن ساده است تنوع نداره و الخ ولی برای من اونقدر اتمسفر و داستان بازی گیرا ، خفن و یونیک بود که بازی برام کامل کامل بود. درکل برای کنترل تا وقتی بازی نیومده میگم یه اثر متوسطه، بازی ای که بنظر نمیرسه یک جهش برای رمدی باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or