Comic Book Center - خطر اسپویلر

بهترین کمیک جدید/دنباله دار سال 2015


  • مجموع رای دهنده‌ها
    42

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
@ghost

پویا چیزی ر رابطه با Rat Queens خوندی؟ :D ارزش داره، نداره؟ :D

یه چندتا چی جدید برای من حداقل معرفی کن این عیدی بیوفتیم به جونشون :D
 
  • Like
Reactions: ghost

Morrigan

کاربر سایت
Apr 15, 2006
631
نام
رژین
سلام

یه سرچی تاپیک رو کردم دیدم از Monstress صحبت نشده (فکر کنم؟ آخرین بار که اومدم سایت این شکلی نبود و خیلی با استرس "جستجو" رو پیدا کردم) حیفم اومد یه معرفی کوتاه نکنم

تا الان 6 جلدش توسط Image Comics منتشر شده و فعلا رفت تا اگوست.. نویسنده ـش Marjorie Liu و آرت کار یه خانوم ژاپنیه به اسم Sana Takeda که راستش همین آرت واقعا چشم نوازش بود که باعث شد من در درجه اول شروع کنم کامیک رو. واقعا صفحه صفحه ی کار خوشگله.

داستان کمی خشونت داره - مرگ های بغرنج، کودک آزاری، موجودات کیوت بی گناه که در واقع نیمه هیولان. اما اگه خیلی روحیه لطیفی ندارین آزارتون نمیده.


به نظرم یه شانسی بدین به جلد یک و دوش. حتا اگه داستان به هر دلیلی نگیرتتون واقعا فقط زل زدن به منظره ها و رنگ بندیش هم لذت بخشه.


 

ghost

کاربر سایت
Apr 4, 2007
1,680
نام
پویا
@ghost

پویا چیزی ر رابطه با Rat Queens خوندی؟ :D ارزش داره، نداره؟ :D

یه چندتا چی جدید برای من حداقل معرفی کن این عیدی بیوفتیم به جونشون :D

Rat Queens ارزش خوندن رو داره البته اگه به سلیقه ات بخوره. مخلوطی از buffy the vampire slayer و ghost busters هست با شخصیت های تماماً مونث که قراره به جون هیولاها بی افتن و به شدت bad a$s باشن. تو این 15 شماره تقریبا بدون افت بوده.

اگه به داستان های مذهبی که بیشتر به سمت sacrilegious میره علاقه داری The Goddamned رو بخون.
اگه به کارای فان علاقه داری هم Tiny Titans Return To The Treehouse عالیه :D
The Squidder هم ادمو یاد مدمکس می اندازه. از لحاظ بصری و طراحی واقعا حرف نداره. از بین کارای بلند تر و تموم شده هم سری کمیک های تام تیلور ( The Unwritten) عالیه. مخصوصا The Unwritten Apocalypse که دیگه به اوجش میرسه.

از کارای قدیمی تر هم من Wolverine Noir رو چند وقت پیش خوندم که عالی بود! 4 قسمته.
کلا این سری Marvel Noir ( تمام کارای مارول با ترکیبی از تم نوآر و داستانای pulp ) عالیه ! مینی سری هست و شامل این شش تا کاراکتر میشه:

 
آخرین ویرایش:

Torch Bearer

کاربر سایت
Feb 13, 2010
93
نام
حمید
9WRYCMs.jpg
خب بتمن شماره 50 هم اومد و کسایی که این آرک رو دنبال میکردن میدونن که این شماره قرار بود بازگشت بروس وین به عنوان بتمن باشه.
نکته ی جالبش برا خودم این بود که بر خلاف چیزی که تو شماره های قبل به نظر میومد اتفاق بیفته، اصلا اینجوری نبود که همه (از جمله خود گوردون) کاملا کم آورده باشن و بروس بیاد یه تنه همه ی مشکلات رو حل کنه. اتفاقا برعکس، شکست دادن ویلن داستان به طور مناسبی تقسیم میشه بین دو تا بتمن و حتی بقیه.
گوردون تو این شماره یه مونولوگ طولانی داره که واقعا عالیه، و هم این مونولوگ و هم کلیت داستان یه جوری پیش میره که یادآور اون دیالوگ برشت تو نمایشنامه ی گالیله س:
"-بیچاره ملتی که قهرمان ندارد.
-نه؛ بیچاره ملتی که نیاز به قهرمان دارد!"
در واقع داستان به شکل مناسبی نشون میده که وظیفه ی بتمن به عنوان یه سوپرهیرو چیزی فراتر از اینه که سوپرویلن ها رو دستگیر کنه و بندازه زندان!
نکته ی مهم دیگه هم تعویض کاستوم بتمنه که من شخصا از کاستوم جدیدش خوشم نیومد:

شماره ی 51 آخرین شماره ی اسنایدر و کاپولو رو بتمن هستش. بعد از اون کاپولو با مارک میلار رو یه مینی سریز کار میکنه و اسنایدر هم به احتمال خیلی خیلی زیاد (حتی فک کنم تایید هم شده) میره رو Detective Comics.
و شش ماه بعد دوباره با همدیگه روی یک عنوان دیگه از دی سی کار خواهند کرد (هنوز معلوم نیست چیه ولی اسنایدر تو مصاحبه های قبلیش خیلی به واندروومن اشاره میکرد. احتمال داره واندروومن باشه)
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
بعد از این اتفاقات این یکی دو هفته تلگراف یه مقاله داده که چه کسانی باید کامیک بخونن. ترجیح میدم من همون کودک باقی بمونم:tearsofjoy:
No self-respecting adult should buy comics or watch superhero movies

نظر شما چیست؟ البته به خاطر این که انگار این تفکر طرفدارای زیادی پیدا کرده مطرح میکنم و گرنه منبع همچین خوبی هم نیست تلگراف
 

sinan

کاربر سایت
Dec 25, 2011
151
سلام دوستان من به تازگی به دنیای کمیک علاقه مند شدم ولی هنوز خیلی تازه کارم اگه میشه لطف کنید چند تا از بهترین کمیک های زندگیتون رو معرفی کنید من برم شروع کنم بخونم D:
ترجیحا اگه میشه پایان یافته باشه و اگه ترجمه هم نشده باشه مشکلی نداره ! خیلی ممنون :x
 

Torch Bearer

کاربر سایت
Feb 13, 2010
93
نام
حمید
چرا اینجا اینقدر متروکه؟:D
فک کنم اینجا تا حالا زیاد در مورد سری های کمدی بحث نشده باشه برا همین چند تا معرفی میکنم.
اولیش سری Auteur هست از انتشارات Oni Press
The Auteur 001-000.jpg
کلمه ی Auteur در اصطلاح به فیلمسازایی میگن که به کل جنبه های فیلمشون نظارت دارن و فیلم یه جورایی به اسم اونا شناخته میشه و مولف اون فیلم شناخته میشن. (در زمینه ی ویدیوگیم هم تا حدی به کار میره، به عنوان مثال برای کوجیما)
این سری کمیکش هم (با طعنه خاص اسمش) راجع به یه فیلمسازی هست که تقریبا ایده یا مدیریت خاصی رو فیلمش نداره و به خاطر شکستی که فیلم قبلیش خورده برای ساخت فیلم جدیدش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنه.
یکی از ویژگی های جالب این سری استفاده ی متناوب کاراکتر اصلیش از مواد مخدر برای گرفتن ایده هست که باعث میشه یه سری سکانس های خیلی سایکدلیک در طی داستان داشته باشیم.
از طرف دیگه مقدار زیادی از بار کمدی داستان به خاطر وجود صحنه های به شدت خشن و nsfw هستش.
بهترین توصیفی که میشه از این سری کرد Ed Wood on Crack هستش :D:D
The Auteur 005-006.jpg
این سری کلا 10 شماره بود و تو دو تا آرک 5 قسمتی اومده تا الان و تموم شده.

سری دیگه هم The Fix هستش که همین امروز اولین شمارش اومده.
The Fix 001-000.jpg
داستانش هم اگه نخوام سپویل کنم فقط میتونم بگم که راجع به دو تا خلافکار خرده پاست. نویسنده و نقاشش هم نیک سپنسر و ستیو لیبر ان که با همدیگه رو Superior Foes of Spider-Man کار میکردن. اگه اون سری رو دنبال کرده باشین تقریبا میدونین این سری هم چه تم و داستانی داره. فقط با این تفاوت که این سری توسط Image چاپ میشه و مخاطبش هم بزرگسال هان و به خاطر همین واسه جوک های جنسی محدودیتی نداره و به خاطر همین خیلی حنده دار تر و جذابتره.

Archer & Armstrong (2012- ) - Digital Exclusives Edition 023-000.jpg
انتشارات Valiant هم کمیک های خیلی خوبی داره، سری Archer & Armstrong راجع به دو نفر هستش با این اسم ها که یکیشون (آرچر) توانایی کپی کردن هر توانایی و کاری رو که ببینه داره و اون یکی (آرمسترانگ) یک ایمورتال از دوران تمدن بین النهرین هستش که تا الان خیلی از افراد مهم تاریخ رو دیده و در جریان خیلی از اتفاقات مهم تاریخی حضور داشته. حالا این تیم دو نفره طی ماجراهای مختلف داستان با یه سری کانسپیرسی تئوری ها و ماجراهای مختلف درگیر میشن و مسائل مختلفی (از افسانه ی گیل گمش گرفته تا خیام و منطقه 51 رازول و فرقه های فراماسونری و سلبریتی های مختلفی مثل جیمی موریسون و جان کندی....) به نحوی تو داستان حضور پیدا میکنن.
این سری هم تو سال 2012 سری جدیدش شروع شد و 25 شماره ازش اومد. بعد از اون هم یه کراس اوور 4 قسمتی با Quantum & Woody داشتن به اسم The Delinquents که اون هم به شدت خنده دار و جذاب بود. و حالا سری جدیدش به اسم The Adventures Of Archer And Armstrong شروع شده با یک تیم جدید و فعلا یک شماره ازش اومده.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
چرا اینجا اینقدر متروکه؟:D

مشتاق کمیک یکم کمه یا اگه هم هستن، خسته ان :D من خودم اینجا چیز قابل ارزشی باشه یا جدید باشه میام میگم :D پویا هم هست که خب اونم کم سر میزنه :D سینا هم قبلا بود ولی الان خیلی وقته غیب شده
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
مشتاق کمیک یکم کمه یا اگه هم هستن، خسته ان :D من خودم اینجا چیز قابل ارزشی باشه یا جدید باشه میام میگم :D پویا هم هست که خب اونم کم سر میزنه :D سینا هم قبلا بود ولی الان خیلی وقته غیب شده
سینا البته جدیدا تو تاپیک های فیلم و بازی رویت شده:D بازم اگه سری هست که تعداد قسمت هاش کم باشه معرفی کنید بریم بخونیم من خودم شش ماه میشه چیزی نخوندم
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

Torch Bearer

کاربر سایت
Feb 13, 2010
93
نام
حمید
سینا البته جدیدا تو تاپیک های فیلم و بازی رویت شده:D بازم اگه سری هست که تعداد قسمت هاش کم باشه معرفی کنید بریم بخونیم من خودم شش ماه میشه چیزی نخوندم
شما اول بگو تعریفت از تعداد قسمت کم یعنی چند تا :D
من محض اطمینان چند تا داستان done in one معرفی میکنم که همینا رو اگه نخوندی بخونی تا بعدا سر سری های کوتاه دیگه هم بحث کنیم. و خب به خاطر این که فقط یک شماره ان واقعا چیزی نمیشه از خلاصه داستانشون گفت :D

Hellblazer 027 (1990) (digital-Empire) 001.jpg
Hold Me
اولیش Hellblazer شماره 27 که نویسندش نیل گیمن خودمونه :D
نقاشش هم دیو مک کینه که معروف ترین کارش در زمینه ی کمیک Arkham Asylum ه که با گرنت موریسون کار کردن.
سری هل بلیزر هم همونطور که احتمالا میدونید راجع به جان کانستنتین کارآگاه سوپرنچرال هستش. این شماره معمولا تو لیست های بهترین داستان های هل بلیزر هم جایگاه بالایی داره ( و با وجودی که فقط یک شمارست جایگاهی در کنار داستان های چندین قسمتی نویسنده های مهم دیگه سری مثل انیس داره)


The Punisher (2001-2003) 006-000.jpg
Do Not Fall In New York City
گارث انیس هم یه دوران نسبتا طولانی ای شخصیت پانیشر مارول رو مینوشت، دوره ای که به نظر خیلی ها بهترین Run یک نویسنده رو کمیک های این شخصیت محسوب میشه.
این شماره Punisher Max 6 هستش. نقاشش هم استیو دیلونه که بهترین نقاش کارای انیسه و این دو تا واقعا بهترین کاراشون با همدیگس (مثل همین سری پانیشر و Preacher) فقط حواست باشه مال سری 2001 رو دانلود کنی (Marvel Knights) البته کل سری های پانیشر انیس ارزش دارن، حتی اونایی که دیلون نقاششون نیست.


Detective Comics 826 (2007) (digital-Empire) 001.jpg
Slayride
پل دینی رو احتمالا میشناسی، یکی از بهترین نویسنده های بتمن که تعدادی از بهترین اپیزودای Batman The Animated Series رو هم نوشته (هارلی کویین رو هم اون خلق کرده). یه مدت دیتکتیو کامیکس رو اون مینوشت، چند تا از شماره هاش داستان های تکی هستن. و یکی از بهترین هاشون هم شماره 826 ه که تمرکز داستانش رو تیم دریک و جوکره.


supermanannual11-00 for the man who has everything.jpg
For The Man Who Has Everything
آلن مور هم که نیازی به معرفی نداره اصلا :D
دیو گیبونز هم نقاش واچمنه و کیفیت کارش مشخصه.
این داستان هم یکی از بهترین داستان های سوپرمنه و برا یه اپیزود جاستس لیگ هم مستقیما ازش استفاده شده بود (حتی یه شایعه ای هست که میگه اون اپیزود تنها اقتباس از کمیک های آلن موره که خودش خوشش اومده:D)

(در کنار این داستان، Whatever Happened To The Man Of Tomorrow مور هم به شدت محبوب و عالی هست و خوندنش واجبه ولی اون شناخته شده تره و نیازش به معرفی کمتره و از طرف دیگه دو شمارست برا همین به این پست نمیخورد:D.)
آلن مور یه سری داستان های کوتاه دیگه هم تو کمیک های دی سی داره که به شدت عالی ان. داستان هایی که برا گرین لنترن و اومگا من نوشته رو باید خوند. هرکدوم در حد 4-5 صفحه ان و شماره کمیکی که توش چاپ شدن رو هم نمیدونم :D ولی یه تورنتی از مجموعه ی کارای دی سی مور بود که داشت همرو.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
بروبچ سایت غیر شیلتر برا کمیک می خوام و اینکه یکی به من بگه برای ددپول اولین کمیک جدیدش که در واقع آغاز کارش هست شماره چنده ؟ از چه سایتی دقیقن بخونم که شیلتر میلتر نباشه و اینکه آیا برای دانلود موجوده یا نه

همچنین... برای Thor و Loki هم یه جورایی سرآغازشون رو می خوام که ماجرای Sigyn و اینا هم توش باشه، کمکککککککککککککککک!! کجا برم از شماره چند شروع کنم ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر