Multi Platform Clive Barker’s Hellraiser: Revival

1756242895151.png


استودیوهای Saber Interactive و Boss Team Games به صورت رسمی از یک پروژه جدید و هیجان‌انگیز در دنیای وحشتناک Hellraiser با عنوان Clive Barker's Hellraiser: Revival رونمایی کردند. این بازی که یک عنوان اکشن، ترس و بقای تک‌نفره و داستان‌محور است، برای عرضه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، و کامپیوترهای شخصی (از طریق Steam) برنامه‌ریزی شده است.


مقدمه‌ای بر دنیای Hellraiser
برای درک اهمیت این پروژه، لازم است به ریشه‌های این فرنچایز اشاره شود. مجموعه «هل‌ریزر» بر اساس رمان کوتاه «قلب دوزخی» (The Hellbound Heart) اثر نویسنده و فیلم‌ساز برجسته، کلایو بارکر، شکل گرفت. این دنیا حول محور جعبه‌های پازل مرموزی مانند «پیکربندی تأسف» (Lament Configuration) می‌چرخد که حل کردن آن‌ها، دروازه‌ای به یک بعد جهنمی را باز می‌کند. از این دروازه، موجوداتی فرازمینی به نام «سنوبیت‌ها» (Cenobites) پدیدار می‌شوند. این موجودات، به رهبری شخصیت نمادین «پین‌هد» (Pinhead)، کاهنانی هستند که مرزهای میان درد و لذت را از بین برده و به دنبال تجربیات افراطی بر روی روح انسان‌ها هستند.

جزئیات داستانی و گیم‌پلی
بازی Revival یک خط داستانی کاملاً جدید را روایت می‌کند که ضمن الهام‌گیری از فضای فیلم‌های اولیه، هویتی مستقل دارد.

  • شخصیت اصلی و هدف: بازیکنان کنترل شخصیتی به نام «اِیدن» (Aidan) را در دست می‌گیرند. هدف اصلی او نجات دوست‌دخترش، «سانی» (Sunny)، از یک ورطه جهنمی است. برای این کار، او ناچار به استفاده از قدرت‌های یک جعبه پازل جدید به نام «پیکربندی جنسیس» (Genesis Configuration) می‌شود و با پین‌هد پیمان می‌بندد.
  • مکانیک‌های گیم‌پلی: بازی به صورت اول شخص دنبال می‌شود تا حس غوطه‌وری و وحشت را به حداکثر برساند. بازیکنان باید از ترکیبی از سلاح‌های زمینی و «توانایی‌های جهنمی» که از جعبه پازل به دست می‌آورند، برای مقابله با دشمنان استفاده کنند. طبق توضیحات منتشر شده، این توانایی‌ها برای «وارد کردن دردهای استخوان‌شکن و گوشت‌سوز» طراحی شده‌اند. دشمنان شامل موجودات پست جهنمی، منحرفان، اعضای فرقه پرستنده سنوبیت‌ها و کاهنان می‌شوند.

نقش چهره‌های کلیدی در پروژه
دو عامل مهم، اعتبار و اصالت این پروژه را تضمین می‌کنند:

  • بازگشت داگ بردلی: داگ بردلی (Doug Bradley)، بازیگر اصلی و شناخته‌شده نقش پین‌هد در فیلم‌های کلاسیک، برای اولین بار پس از نزدیک به دو دهه، برای صداپیشگی این شخصیت بازگشته است. حضور او برای طرفداران قدیمی به معنای بازگشت صدای نمادین و کاریزماتیک پین‌هد است.
  • مشارکت مستقیم کلایو بارکر: خود کلایو بارکر به عنوان مشاور در پروژه حضور دارد و در توسعه داستان با تیم سازنده همکاری کرده است. او در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:
    کار بر روی اولین بازی واقعی هل‌ریزر، سفری به تاریک‌ترین گوشه‌های تخیلات من بود. تعهدی که Saber و Boss Team Games نشان داده‌اند، فوق‌العاده است. آن‌ها جوهره این دنیا را به تصویر کشیده‌اند: کشش اغواکننده رنج و زیبایی نهفته در گروتسک.

اتمسفر و جایگاه فعلی فرنچایز
تریلر اولیه بازی به وضوح نشان می‌دهد که سازندگان به دنبال بازسازی اتمسفر سنگین و ظاهر بصری فیلم‌های اواخر دهه ۸۰ میلادی هستند. این بازی در زمانی معرفی می‌شود که فرنچایز هل‌ریزر با عرضه فیلم ریبوت در سال ۲۰۲۲، دوباره توجهات را به خود جلب کرده است.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Clive Barker's Hellraiser: Revival مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود جزئیات بیشتر در طول سال ۲۰۲۵ منتشر گردد.

 
آخرین ویرایش:
در کل بهترین خبر امسال برای من بود. شدیدا به بازی امیدوارم، مشخصه تمام توانشونو گذاشتن که حداکثر استفاده رو از پتانسیل هل ریزر ببرن.
ترکیب بسیار جالبی هم بوجود اومده. حضور خود کلایو بارکر افسانه ای بعنوان مشاور پروژه، صدا پیشه پین هد که نوستالژی تمام هست و اون ابهت و مرموز بودن رو دوباره خواهیم شنید و حضور تیم ویلیتس که نشون داده فضاهای سنگین و خفقان آور و ترسناک رو به خوبی میتونه پیاده کنه. زمانی که توی id software بود کارگردانی doom 3 رو بر عهده داشت و بعنوان یکی از کلیدی ترین دیزاینرها روی نسخه اول quake هم کار کرده.
اخیرا هم که روی warhammer کار کرد و ناشر quiet place هم بودن.
من فقط امیدوارم اینا بارکر رو برگردونن تا دوباره روی undying یا jericho هم کار کنه. حالا hell raiser که جای خودشو داره ولی من شدیدا دوست دارم ip هایی که مشخصا برای مدیوم گیم ساخته شده بودن رو بالاخره بعد سال ها نسخه جدیدی ازشون ببینیم.
 
دیدن اسم ها و نماد های قدیمی و سابقه دار و خوشنام که احیا میشند همیشه خوشایند هست، چی بهتر از به میدان برگشتن یک خالق با سابقه خوشنام و ایکانیک؟

به امید موفقیت بازی..

*از لحظه ای که اسم بازی اومد، ناخوداگاه یاد اهنگ هل ریزر از Ozzy افتادم، و دقیقا چند ساعت بعدشم خبر فوت خود ازی اومد.... روانش شاد و دمش گرم برای این همه خدمتی که بشریت و موسیقی و هنرش کرد... امثال ازی و لمی چنان هویت مستقلی داشتند که تکرار نشدنی هستند...
 
دیدن اسم ها و نماد های قدیمی و سابقه دار و خوشنام که احیا میشند همیشه خوشایند هست، چی بهتر از به میدان برگشتن یک خالق با سابقه خوشنام و ایکانیک؟

به امید موفقیت بازی..

*از لحظه ای که اسم بازی اومد، ناخوداگاه یاد اهنگ هل ریزر از Ozzy افتادم، و دقیقا چند ساعت بعدشم خبر فوت خود ازی اومد.... روانش شاد و دمش گرم برای این همه خدمتی که بشریت و موسیقی و هنرش کرد... امثال ازی و لمی چنان هویت مستقلی داشتند که تکرار نشدنی هستند...
واقعا اشاره خوبی کردین👏. متاسفانه دیشب پدر سبک متال از دنیا رفت و چقدر جالب که یکی دو هفته پیش یک مراسم شکوهمند خداحافظی براش ترتیب داده بودن که گروه های بررگ متال از جمله متالیکا هم حضور داشتن و روی صحنه رفتن. و دیشب اوزی ازبورن از دنیا رفت. آهنگ هل ریزر رو که گفتین و معرفی بازی هل ریزر باز هم از یک فیلم قدیمی و کارگردان و نویسنده ای قدیمی و صاحب سبک بهمون نشون میده که چقدر هنر وامدار سرمایه های فکری و معنوی هنرمندان بزرگش هست. پس قدرشونو باید خیلی بیشتر دونست.
روح اوزی ازبورن در آرامش🙏🖤
 
در کل بهترین خبر امسال برای من بود. شدیدا به بازی امیدوارم، مشخصه تمام توانشونو گذاشتن که حداکثر استفاده رو از پتانسیل هل ریزر ببرن.
ترکیب بسیار جالبی هم بوجود اومده. حضور خود کلایو بارکر افسانه ای بعنوان مشاور پروژه، صدا پیشه پین هد که نوستالژی تمام هست و اون ابهت و مرموز بودن رو دوباره خواهیم شنید و حضور تیم ویلیتس که نشون داده فضاهای سنگین و خفقان آور و ترسناک رو به خوبی میتونه پیاده کنه. زمانی که توی id software بود کارگردانی doom 3 رو بر عهده داشت و بعنوان یکی از کلیدی ترین دیزاینرها روی نسخه اول quake هم کار کرده.
اخیرا هم که روی warhammer کار کرد و ناشر quiet place هم بودن.
من فقط امیدوارم اینا بارکر رو برگردونن تا دوباره روی undying یا jericho هم کار کنه. حالا hell raiser که جای خودشو داره ولی من شدیدا دوست دارم ip هایی که مشخصا برای مدیوم گیم ساخته شده بودن رو بالاخره بعد سال ها نسخه جدیدی ازشون ببینیم.
این بنده خدا سنش دیگه خیلی رفته بالا.
الان 72 سالشه.

من حتی برای همین بازی هم فکر میکنم حضور اسمش بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشه تا اینکه بخواد به طور پیوسته مشاوره بده یا نظارت کنه.
ولی در عین حال تگ اسمش که میاد با خودش بار کیفی هم به استودیو تحمیل میکنه که نمیتونن یک سری مسائل رو سرسری بگیرن و باید تا جایی که میتونن در حد اسم و استاندارد ایشون خروجی خوبی رو داشته باشن.
امیدوارم ایندفعه دیگه یه بازی کالت ولی کم فروش رو نبینیم و فروش بازی هم خوب در بیاد.
که فضا برای ادامه کار استودیو و ساخت باقی عناوین هم به وجود بیاد.
=========

ویرایش:
الان رفتم دیدم Mike Pondsmith از Cyberpunk هم 71 سالشه که داره با CDPR همکاری میکنه.
خب پس Barker هم برخلاف چیزی که بالا نوشتم باید بتونه کمی بیشتر درگیر پروژه باشه.

بعد تقریبا 20 سال دوباره اسمش افتاده سر زبونها.
یه جورایی انگار برگشتیم به نسل 7.
 
سبک بازی چیه؟ ترس و بقاست یا اکشن؟
امیدوارم مثل Undying یا Fear باشه تا این اول شخص های clunky ترس و بقا مثل outlast و RE ها.

روح اوزی ازبورن در آرامش🙏🖤
فکککک نکنم :دی
1000176146.png
 
آخرین ویرایش:
این بنده خدا سنش دیگه خیلی رفته بالا.
الان 72 سالشه.

من حتی برای همین بازی هم فکر میکنم حضور اسمش بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشه تا اینکه بخواد به طور پیوسته مشاوره بده یا نظارت کنه.
ولی در عین حال تگ اسمش که میاد با خودش بار کیفی هم به استودیو تحمیل میکنه که نمیتونن یک سری مسائل رو سرسری بگیرن و باید تا جایی که میتونن در حد اسم و استاندارد ایشون خروجی خوبی رو داشته باشن.
امیدوارم ایندفعه دیگه یه بازی کالت ولی کم فروش رو نبینیم و فروش بازی هم خوب در بیاد.
که فضا برای ادامه کار استودیو و ساخت باقی عناوین هم به وجود بیاد.
=========

ویرایش:
الان رفتم دیدم Mike Pondsmith از Cyberpunk هم 71 سالشه که داره با CDPR همکاری میکنه.
خب پس Barker هم برخلاف چیزی که بالا نوشتم باید بتونه کمی بیشتر درگیر پروژه باشه.

بعد تقریبا 20 سال دوباره اسمش افتاده سر زبونها.
یه جورایی انگار برگشتیم به نسل 7.
۷۲ ساله های اونا با ۷۲ ساله های ما فرق دارن😁. بارکر باید برگرده به صنعت بازی و پروژه های ناتمومش رو تموم کنه من گوشم به این حرفا بدهکار نیست ماکان جان، یه undying باید بسازه حتما😁.
سبک بازی چیه؟ ترس و بقاست یا اکشن؟
امیدوارم مثل Undying یا Fear باشه تا این اول شخص های clunky ترس و بقا مثل outlast و RE ها.


فکککک نکنم :دی
View attachment 386932
قطعا شبیه outlast نیست. توی تصاویری هم که اومده احتمال خیلی زیاد یه چیزی مابین undying و jericho باشه. مثل همونا قراره هم سلاح گرم داشته باشیم هم جادو و...
 
Jericho یکی از معدود fps هایی هست که چندین بار تمومش‌ کردم. واقعا نمیدونم دلیلش دقیقا چی هست. اما شاید بخاطر ستینگ و فضا سازی و همینطور تا حدودی کاراکترها و داستان بازی برام جذاب بود. گیم پلی هم خوب و تاثیر گذار بود. دو سه تا از کاراکترها قابلیت های باحالی داشتند، هر چند در کل گیم پلی بهتر هم میتونست باشه و پتانسیل خوبی داشت.

Undying هم خیلی وقت پیش فکر کنم حدود یک ساعت بازی کردم واسه همین چیز زیادی یادم نمیاد.

این بازی با اینکه خیلی آشنایی با دنیای hellraiser ندارم و چیز زیادی درباره اش نمیدونم اما از ‌همین تریلر و سطح gore و خشونتی که داره معلومه چیز جالبی هست. امیدوارم بخاطر طرفداراهای بارکر هم شده بازی خوبی از اب در بیاد.
 

Hellraiser: Revival Will Push The Rating System To Its Absolute Limits​



===========
مثل اینکه بازی خیلی 18 پلاسه.
میگه تو جلسه رونمایی قبلی به خاطر خشن و اذیت کننده بودن نمایش کیسه های تهوع در دسترس بیننده ها گذاشته بودن.
از لحاظ نمایش روابط جنسی هم اصلا خودسانسوری نکردن و میگه از بخشی که برامون نمایش دادن با یه رابطه جنسی پراحساس که Full Frontal رو نشون میداده شروع شده.

==============
خیلی خوبه که تو بازیهای AAA هم بالاخره بعد از یک دوره رکود این شکل از جسارت رو داریم میبینیم.
تو این چند سال اخیر به جز چندتا استثنا واقعا بازیها خیلی ترسو شده بودن.
حتی تو RPGهای بزرگ هم گزینه ای برای یه رومنس ساده هم وجود نداشت.
 
آخرین ویرایش:
1756243153356.png

  • حدود ۷ تا ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد.
  • کاملاً به نام Hellraiser وفادار است و در نمایش کامل وحشت، خونریزی، برهنگی کامل، صحنه‌های جنسی، «تم‌های BDSM فراوان» و غیره هیچ کوتاهی نمی‌کند.
  • حسی شبیه به ترکیب بازی‌های «Condemned» و «Resident Evil Village» دارد.
  • تمرکز بر مبارزات تن به تن، عناصر ترسناک فانتزی عجیب، اسلحه و مدیریت Inventory است.
  • کیفیت ساخت و تولید چشمگیر است، «فکر نمی‌کنم هرگز Hellraiser را با این سطح از کیفیت و وفاداری در فیلم‌ها دیده باشم.»
  • صحنه آغازین بازی یک صحنه جنسی کامل و بدون سانسور است.
  • آنقدر بی‌رحمانه و گرافیکی است که تیم سازنده در نمایشگاه Gamescom کیسه‌های استفراغ آماده کرده بودند تا اگر کسی حالش بد شد از آنها استفاده کند.
  • به نظر می‌رسد استودیوی Saber در تلاش برای احترام به اثر کلایو بارکر، «رویکردی دقیق و پالوده» در پیش گرفته و با او برای توسعه این بازی همکاری می‌کند.
  • در داستان تغییراتی ایجاد شده تا خطوط داستانی جدیدی معرفی شوند که در فیلم‌ها دیده نشده‌اند.
  • وقتی شخصیت اصلی، Aidan (یک محکوم سابق)، پس از اینکه پین‌هد دوست‌دخترش (سانی) را می‌رباید، به هوش می‌آید، خود را در چنگال «کلیسای اسکارلت» می‌بیند - یک فرقه که سعی دارد با کشتار و شکنجه مردم برای لذت، هنر و در هم آمیختن درد، به دنیای دیگر راه پیدا کند.
  • Aidan مجبور می‌شود وارد این دنیا شود، مخفی‌کاری کند، دشمنان را بکشد و اجساد مثله‌شده در همه جا دیده می‌شوند.
  • مبارزات: ساده اما مستحکم، شامل جاخالی دادن است و سلاح‌ها به مرور زمان می‌شکنند.
  • باید خود را در برابر دشمنان خاص وفق دهید، به عنوان مثال: دشمنی که لباس چرمی پوشیده با چاقو آسیب نمی‌بیند و شما را مجبور می‌کند از یک چوب بیسبال میخ‌دار استفاده کنید.
  • دشمنان دیگری مانند Cenobiteهای مرگبار در دنیای دیگر/جهنم وجود دارند که باید از دست آنها فرار کنید.
  • در یکی از سکانس‌های تعقیب و گریز، در حالی که Chatterer شما را دنبال می‌کند، باید بدوید، سُر بخورید و از تله‌ها جاخالی دهید.
  • همچنین می‌توانید از مکعب پازلی «Genesis Configuration» به عنوان یک سلاح جادویی استفاده کنید.
  • قابلیت ساخت مهمات و بسته‌های سلامتی و همچنین ارتقاء سلاح‌ها وجود دارد، اما خبری از درخت مهارت (skill tree) نیست.
  • به نظر می‌رسد دشمنان هنگام کشته شدن توسط شما، لذت می‌برند.
 
آخرین ویرایش:

Hellraiser: Revival Will Push The Rating System To Its Absolute Limits​



===========
مثل اینکه بازی خیلی 18 پلاسه.
میگه تو جلسه رونمایی قبلی به خاطر خشن و اذیت کننده بودن نمایش کیسه های تهوع در دسترس بیننده ها گذاشته بودن.
از لحاظ نمایش روابط جنسی هم اصلا خودسانسوری نکردن و میگه از بخشی که برامون نمایش دادن با یه رابطه جنسی پراحساس که Full Frontal رو نشون میداده شروع شده.

==============
خیلی خوبه که تو بازیهای AAA هم بالاخره بعد از یک دوره رکود این شکل از جسارت رو داریم میبینیم.
تو این چند سال اخیر به جز چندتا استثنا واقعا بازیها خیلی ترسو شده بودن.
حتی تو RPGهای بزرگ هم گزینه ای برای یه رومنس ساده هم وجود نداشت.
پروداکشن ولیو بازی خیلی بالاس ظاهرا. به شدت خشنه و کاملا یک اثر بزرگسالانه حساب میشه. چیزی مابین condamned و re village هست.
تمام مولفه های جذاب رو داره تا شخصا مورد انتظار ترین عنوان موجود برام باشه.
گرافیکش چقدر عالیه. امیدوارم یه نمایش کوتاه ام که شده از گیم پلی بازی پخش کنن😍😍
 
View attachment 390326

  • حدود ۷ تا ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد.
  • کاملاً به نام Hellraiser وفادار است و در نمایش کامل وحشت، خونریزی، برهنگی کامل، صحنه‌های جنسی، «تم‌های BDSM فراوان» و غیره هیچ کوتاهی نمی‌کند.
  • حسی شبیه به ترکیب بازی‌های «Condemned» و «Resident Evil Village» دارد.
  • تمرکز بر مبارزات تن به تن، عناصر ترسناک فانتزی عجیب، اسلحه و مدیریت Inventory است.
  • کیفیت ساخت و تولید چشمگیر است، «فکر نمی‌کنم هرگز Hellraiser را با این سطح از کیفیت و وفاداری در فیلم‌ها دیده باشم.»
  • صحنه آغازین بازی یک صحنه جنسی کامل و بدون سانسور است.
  • آنقدر بی‌رحمانه و گرافیکی است که تیم سازنده در نمایشگاه Gamescom کیسه‌های استفراغ آماده کرده بودند تا اگر کسی حالش بد شد از آنها استفاده کند.
  • به نظر می‌رسد استودیوی Saber در تلاش برای احترام به اثر کلایو بارکر، «رویکردی دقیق و پالوده» در پیش گرفته و با او برای توسعه این بازی همکاری می‌کند.
  • در داستان تغییراتی ایجاد شده تا خطوط داستانی جدیدی معرفی شوند که در فیلم‌ها دیده نشده‌اند.
  • وقتی شخصیت اصلی، Aidan (یک محکوم سابق)، پس از اینکه پین‌هد دوست‌دخترش (سانی) را می‌رباید، به هوش می‌آید، خود را در چنگال «کلیسای اسکارلت» می‌بیند - یک فرقه که سعی دارد با کشتار و شکنجه مردم برای لذت، هنر و در هم آمیختن درد، به دنیای دیگر راه پیدا کند.
  • Aidan مجبور می‌شود وارد این دنیا شود، مخفی‌کاری کند، دشمنان را بکشد و اجساد مثله‌شده در همه جا دیده می‌شوند.
  • مبارزات: ساده اما مستحکم، شامل جاخالی دادن است و سلاح‌ها به مرور زمان می‌شکنند.
  • باید خود را در برابر دشمنان خاص وفق دهید، به عنوان مثال: دشمنی که لباس چرمی پوشیده با چاقو آسیب نمی‌بیند و شما را مجبور می‌کند از یک چوب بیسبال میخ‌دار استفاده کنید.
  • دشمنان دیگری مانند Cenobiteهای مرگبار در دنیای دیگر/جهنم وجود دارند که باید از دست آنها فرار کنید.
  • در یکی از سکانس‌های تعقیب و گریز، در حالی که Chatterer شما را دنبال می‌کند، باید بدوید، سُر بخورید و از تله‌ها جاخالی دهید.
  • همچنین می‌توانید از مکعب پازلی «Genesis Configuration» به عنوان یک سلاح جادویی استفاده کنید.
  • قابلیت ساخت مهمات و بسته‌های سلامتی و همچنین ارتقاء سلاح‌ها وجود دارد، اما خبری از درخت مهارت (skill tree) نیست.
  • به نظر می‌رسد دشمنان هنگام کشته شدن توسط شما، لذت می‌برند.
بازی اول شخص وشحت بقا و جاخالی؟
برام سواله چطور دراومده
 
آخرین ویرایش:
View attachment 390326

  • حدود ۷ تا ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد.
  • کاملاً به نام Hellraiser وفادار است و در نمایش کامل وحشت، خونریزی، برهنگی کامل، صحنه‌های جنسی، «تم‌های BDSM فراوان» و غیره هیچ کوتاهی نمی‌کند.
  • حسی شبیه به ترکیب بازی‌های «Condemned» و «Resident Evil Village» دارد.
  • تمرکز بر مبارزات تن به تن، عناصر ترسناک فانتزی عجیب، اسلحه و مدیریت Inventory است.
  • کیفیت ساخت و تولید چشمگیر است، «فکر نمی‌کنم هرگز Hellraiser را با این سطح از کیفیت و وفاداری در فیلم‌ها دیده باشم.»
  • صحنه آغازین بازی یک صحنه جنسی کامل و بدون سانسور است.
  • آنقدر بی‌رحمانه و گرافیکی است که تیم سازنده در نمایشگاه Gamescom کیسه‌های استفراغ آماده کرده بودند تا اگر کسی حالش بد شد از آنها استفاده کند.
  • به نظر می‌رسد استودیوی Saber در تلاش برای احترام به اثر کلایو بارکر، «رویکردی دقیق و پالوده» در پیش گرفته و با او برای توسعه این بازی همکاری می‌کند.
  • در داستان تغییراتی ایجاد شده تا خطوط داستانی جدیدی معرفی شوند که در فیلم‌ها دیده نشده‌اند.
  • وقتی شخصیت اصلی، Aidan (یک محکوم سابق)، پس از اینکه پین‌هد دوست‌دخترش (سانی) را می‌رباید، به هوش می‌آید، خود را در چنگال «کلیسای اسکارلت» می‌بیند - یک فرقه که سعی دارد با کشتار و شکنجه مردم برای لذت، هنر و در هم آمیختن درد، به دنیای دیگر راه پیدا کند.
  • Aidan مجبور می‌شود وارد این دنیا شود، مخفی‌کاری کند، دشمنان را بکشد و اجساد مثله‌شده در همه جا دیده می‌شوند.
  • مبارزات: ساده اما مستحکم، شامل جاخالی دادن است و سلاح‌ها به مرور زمان می‌شکنند.
  • باید خود را در برابر دشمنان خاص وفق دهید، به عنوان مثال: دشمنی که لباس چرمی پوشیده با چاقو آسیب نمی‌بیند و شما را مجبور می‌کند از یک چوب بیسبال میخ‌دار استفاده کنید.
  • دشمنان دیگری مانند Cenobiteهای مرگبار در دنیای دیگر/جهنم وجود دارند که باید از دست آنها فرار کنید.
  • در یکی از سکانس‌های تعقیب و گریز، در حالی که Chatterer شما را دنبال می‌کند، باید بدوید، سُر بخورید و از تله‌ها جاخالی دهید.
  • همچنین می‌توانید از مکعب پازلی «Genesis Configuration» به عنوان یک سلاح جادویی استفاده کنید.
  • قابلیت ساخت مهمات و بسته‌های سلامتی و همچنین ارتقاء سلاح‌ها وجود دارد، اما خبری از درخت مهارت (skill tree) نیست.
  • به نظر می‌رسد دشمنان هنگام کشته شدن توسط شما، لذت می‌برند.
عجب چیز مریضیه بازی ولی. سال ها منتظر همچین چیزی بودم.
این بارکر باید برگرده به ویدئوگیم، همون دوتا اثر قبلیش هم خاص ترین آثار ژانر وحشت هستن. Hellraiser دقیقا چیزی بود که میبایست توی این نسل میدیدیم و دست خوب آدمایی هم افتاده اینبار و ساختش قطعا با نهایت دقت و کیفیت انجام میشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or