Cliff Bleszinski در حال کار بر روی یک پروژه جدید

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنا بر گفته های Cliff Bleszinski، خالق بازی هایی همچون Gears of War، وی در حال کار بر روی یک بازی جدید با اسم رمز "Silverstreak" است.


20110526bleszinski.jpg


وی در مصاحبه با StickSkills گفت: "در ابتدا قصد داشتم برای بازی جدیدی که به آهستگی در حال کار کردن بر روی آن هستم، اسم رمز را Bluestreak انتخاب کنم، که بعدا به Silverstreak تغییر کرد. من نمی خواهم اسلحه اره برقی (Lancer) تبدیل به میراث من در این صنعت شود. هر وقت لیستی از بهترین اسلحه های بازی ها ایجاد می شود، Lancer و Energy Sword ار Halo در آن وجود دارند. با وجود اینکه اسلحه های دیگری مانند BFG از سری Doom نیز واقعا اسلحه های خوبی هستند. افراد زیادی وجود دارد که برای مدت زمان زیادی بازی می کنند و فکر می کنند این اسلحه (و سری Gears of War) تنها چیزی هستند که من خلق کرده ام."


وی افزود:


"بسیاری از مردم Jazz Jackrabbit و Unreal Tournament که من خلق شان کردم را به یاد نمی آورند. من روی بازی های دیگری مثل Bulletstorm و کمی هم بر روی Shadow Complex نیز کار کرده ام. من می خواهم چیزی بسازم که تبدیل به میراث جدید من در صنعت بازی های رایانه ای شود."

منبع
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
من نمی خواهم اسلحه اره برقی (Lancer) تبدیل به میراث من در این صنعت شود
افراد زیادی وجود دارد که برای مدت زمان زیادی بازی می کنند و فکر می کنند این اسلحه (و سری Gears of War) تنها چیزی هستند که من خلق کرده ام."
به این میگن بازیساز دغدغه مند که به فکر شخصیت هنریش هست واقعا این چند وقته با اخبار و توییت هایی که ازش میاد خیلی باهاش حال کردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر