Castlevania Lord Of Shadow 2 معرفی خواهد شد!؟

  • Thread starter Thread starter Naruto
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Naruto

کاربر سایت
در 2 سال گذشته بازی های نسبتا کمی در سبک Hack&Slash عرضه شده ولی به جرات می توان گفت که یکی از بهترین این بازی ها Lord Of Shadow است.

آقای Dave Cox یکی از تهیه کننده گان شرکت Konami در پیامی که در صفحه ی Twitter خود فرستاده عرضه ی نسخه ای دیگر از این سری را وعده داده است.همچنین در مقاله ای دیگری که در سایت CVG آمده است و بازی هایی که احتمال عرضه در سال 2012 را دارند ، نام بازی Lord Of Shadow 2 نیز به چشم میخورد.

با توجه به پست آقای Dave Cox به احتمال زیاد باید منتظر معرفی رسمی LoS 2 در هفته های آینده باشیم.
 
David Cox تهیه کننده بازی : چاره ای جز الگو برداری از یک عنوان موفق در این سبک ، برای رسیدن به موفقیت نداشتیم .
اصلا نمیتونیم منکر این شیم که اربابان سایه از خدای جنگ الگو برداری کرده ، البته الگو برداری به اون معنی تقلید نه . من یه مثال برای درک بهتر میزنم ... کلیفی بی وقتی میخواست گیرز 1 رو درست کنه ، کاملا از رزیدنت اویل 4 الگو برداری کرد ، دوباره از اون طرف کپکام میخواست رزیدنت اویل 5 رو درست کنه ، کاملا به گیرز نگاه میکنه و ازش به نوعی الگو برداری میکنه . خب این الآن کجاش زشته ؟ مشکل چیه دقیقا ؟ گاد او وار 1 ، اومد یه سیستم ناموفق و گند زده در یکی از 3 بدترین بازی تاریخ ، یعنی Castlevania: Lament of Innocence رو کاملا بهبود میبخشه ، دیوید جف اصلا کسلوانیا های دو بعدی رو نگاه نکرده . تقلیدی هم بوده ، از ضجه بی گناهی (LoI) صورت گرفته . کار سانتا مونیکا فوق العاده با ارزش بوده ... 2010 مریکوری استیم باید چکار میکرد ؟ باید به همون ضجه بی گناهی رو نگاه میکرد و ازش الگو میگرفت ؟ یا یه بازی موفق تو گذر زمان ؟ خدای جنگ واقعا تو این 6 سال که از تولدش میگذره واقعا موفق عمل کرده . البته اربابان سایه کلوسوس کشی رو هم از سایه ی کلوسوس در آورده ؛ اگر انگ تقلیدیه ، اینجا راحت تر میشه وارد شد ...
دقیقا همین وضعیت توی DMC هم هست ، اصلا اون محیط های گاتیک و اون استایل که تو دویل می کرای 1 بود ،دقیقا" از سری کلاسیک کسلوانیا برداشته شده . دوباره تو سال 2010 اربابان سایه میاد چکار میکنه ، Combo type بازی خودش رو شکل شماره سوم دویل می کرای میکنه .
این تقلید و الگو برداری ، از اذل بوده ، و تا ابد هم خواهد بود ...
 
David Cox تهیه کننده بازی : چاره ای جز الگو برداری از یک عنوان موفق در این سبک ، برای رسیدن به موفقیت نداشتیم .
اصلا نمیتونیم منکر این شیم که اربابان سایه از خدای جنگ الگو برداری کرده ، البته الگو برداری به اون معنی تقلید نه . من یه مثال برای درک بهتر میزنم ... کلیفی بی وقتی میخواست گیرز 1 رو درست کنه ، کاملا از رزیدنت اویل 4 الگو برداری کرد ، دوباره از اون طرف کپکام میخواست رزیدنت اویل 5 رو درست کنه ، کاملا به گیرز نگاه میکنه و ازش به نوعی الگو برداری میکنه . خب این الآن کجاش زشته ؟ مشکل چیه دقیقا ؟ گاد او وار 1 ، اومد یه سیستم ناموفق و گند زده در یکی از 3 بدترین بازی تاریخ ، یعنی Castlevania: Lament of Innocence رو کاملا بهبود میبخشه ، دیوید جف اصلا کسلوانیا های دو بعدی رو نگاه نکرده . تقلیدی هم بوده ، از ضجه بی گناهی (LoI) صورت گرفته . کار سانتا مونیکا فوق العاده با ارزش بوده ... 2010 مریکوری استیم باید چکار میکرد ؟ باید به همون ضجه بی گناهی رو نگاه میکرد و ازش الگو میگرفت ؟ یا یه بازی موفق تو گذر زمان ؟ خدای جنگ واقعا تو این 6 سال که از تولدش میگذره واقعا موفق عمل کرده . البته اربابان سایه کلوسوس کشی رو هم از سایه ی کلوسوس در آورده ؛ اگر انگ تقلیدیه ، اینجا راحت تر میشه وارد شد ...
دقیقا همین وضعیت توی DMC هم هست ، اصلا اون محیط های گاتیک و اون استایل که تو دویل می کرای 1 بود ،دقیقا" از سری کلاسیک کسلوانیا برداشته شده . دوباره تو سال 2010 اربابان سایه میاد چکار میکنه ، Combo type بازی خودش رو شکل شماره سوم دویل می کرای میکنه .
این تقلید و الگو برداری ، از اذل بوده ، و تا ابد هم خواهد بود ...
کیوان خیلی خوب توضیح دادی. دقیقا منم منظورم اینه. بهتره بگیم الگو برداری تا تقلید. وقتی یه بازی ای اومده و موردی رو به کمال رسونده دیگه نباید که از صفر شروع کرد و از پایه حرکت کنیم. مثلا وقتی یکی رئیس جمهور میشه و دیواری رو میسازه، رئیس جمهور بعدی میاد دیوار رو ادامه میده نه که خراب کنه از اول بسازه (البته تو ایران فرق داره ها :دی ) حالا منم همین و میگم که اینقدر نگین خالص سبک و ... این بازی ها GOW بود. با این مشکل پیدا کردم که کم مونده بگن دنیای بازی های کامپیوتری نبود اما GOW بود :دی
 
David Cox تهیه کننده بازی : چاره ای جز الگو برداری از یک عنوان موفق در این سبک ، برای رسیدن به موفقیت نداشتیم .
اصلا نمیتونیم منکر این شیم که اربابان سایه از خدای جنگ الگو برداری کرده ، البته الگو برداری به اون معنی تقلید نه . من یه مثال برای درک بهتر میزنم ... کلیفی بی وقتی میخواست گیرز 1 رو درست کنه ، کاملا از رزیدنت اویل 4 الگو برداری کرد ، دوباره از اون طرف کپکام میخواست رزیدنت اویل 5 رو درست کنه ، کاملا به گیرز نگاه میکنه و ازش به نوعی الگو برداری میکنه . خب این الآن کجاش زشته ؟ مشکل چیه دقیقا ؟ گاد او وار 1 ، اومد یه سیستم ناموفق و گند زده در یکی از 3 بدترین بازی تاریخ ، یعنی Castlevania: Lament of Innocence رو کاملا بهبود میبخشه ، دیوید جف اصلا کسلوانیا های دو بعدی رو نگاه نکرده . تقلیدی هم بوده ، از ضجه بی گناهی (LoI) صورت گرفته . کار سانتا مونیکا فوق العاده با ارزش بوده ... 2010 مریکوری استیم باید چکار میکرد ؟ باید به همون ضجه بی گناهی رو نگاه میکرد و ازش الگو میگرفت ؟ یا یه بازی موفق تو گذر زمان ؟ خدای جنگ واقعا تو این 6 سال که از تولدش میگذره واقعا موفق عمل کرده . البته اربابان سایه کلوسوس کشی رو هم از سایه ی کلوسوس در آورده ؛ اگر انگ تقلیدیه ، اینجا راحت تر میشه وارد شد ...
دقیقا همین وضعیت توی DMC هم هست ، اصلا اون محیط های گاتیک و اون استایل که تو دویل می کرای 1 بود ،دقیقا" از سری کلاسیک کسلوانیا برداشته شده . دوباره تو سال 2010 اربابان سایه میاد چکار میکنه ، Combo type بازی خودش رو شکل شماره سوم دویل می کرای میکنه .
این تقلید و الگو برداری ، از اذل بوده ، و تا ابد هم خواهد بود ...
کیوان بهترین توضیح ممکن رو دادی ولی برای تشریح توضیحاتت شاخ های این سبک رو به F دادی :دی
 
خواهشن یکم اطلاعات بدست بیارید بعد این حرف ها رو بزنید.
1. این بال ها و دابل جامپ ها از اولین شماره های کسوانیا تو بازی بود و اگر به گفته شماست GOW کپی کرده.
2. اشاره به جواب شماره 1.
3. اشاره به قابلیت های shanoa.
خب درسته من هیچ کدوم از کسلوانیا های گذشته رو تموم نکردم و همه رو نیمه کاره ول کردم بنابراین به این موارد نرسیدم. دقیقا هم نمیدونم تو کدوم شماره هاش بوده که الان بخوام برم دنبالش.( شما اگه یادت هست ممنون میشم معرفی کنی ) به هر حال مسئله اینه که دو نسل گذشته و از زمانی که بازی های 3D شدن این GOW بود که اینها رو به کار گرفت. برا همین وقتی کسی LoS رو بازی میکنه این خیلی راحت تر به ذهنش میرسه که بازی چقدر شبیه خدای جنگه تا اینکه فکر کنه چقدر به یه بازی Side-Scroll در 20-25 سال قبل شباهت داره.(این حرفت مثل این میمونه که بگیم Halo یا CoD از Contra تقلید یا الگوبرداری کردن!) حتی LoS آدم رو یاد اون کسلوانیای 3 بعدی که برا PS2 اومد هم نمیندازه زیاد.
4. عزیز من شما چرا متوجه نمیشید چرخوندن شلاق از در ابتدا از سری کسوانیا و خانواده بلمونت شروع شد؟!!
متوجه هستی اونی که داری باهاش میزنه چیه؟ زنجیریه که داره میچرخونه. و آیا جالب نیست برات اینی که داری میبینی مال سال 1986ـه؟!!
مگه من گفتم اونی که باهاش میزنه شلاق نیست؟! خودم میدونم اون شلاقه منظورم استفاده از اون برای پریدن و پلتفرمینگ هست.
من هم میگم این که میگیم از فلان بازی تقلید یا الگوبرداری کرده اصلا به معنی بد بودن بازی نیست ولی واقعیتی هست که باید قبول کرد.
مثلا همین آنچارتد که یکی از موفق ترین IP های این نسل هست در اصل از Tomb Raider و کیل سوییچ (سیستم کاورگیری) الگو برداری یا همون تقلید کرده ولی به جایی رسید که الان Tomb Raider در مقابلش یه بازی چیپه!
 
من نميدونم كي ميخوان يك عده قضيه كپي برداري رو بيخيال شن؟

Castlevania از GOW كپي كرده.Uncharted از Geow كپي كرده.تمامي FPS هاي تاريخ از Halo كپي برداري كردن.Bayonetta از DMC كپي برداري كرده(اين ديگه خيلي جالب بود)........

خوب مسمله كه تمام بازي سازها وقتي بازي ميسازن بازيهاي ديگه به خصوص عنواين موفق رو تو ذهنشون دارن و بعضا يك چيزاي جديدي هم به بازي اضافه ميكنن.به اين ميگن الگوبرداري نه كپي برداري.

همين الگوبرداري رو بلد نيستيم كه كشورمون 100 سال از دنيا عقبه چون حتي نميتونيم نمونه هاي موفق رو الگو برداري كنيم.
 
برا همین وقتی کسی LoS رو بازی میکنه این خیلی راحت تر به ذهنش میرسه که بازی چقدر شبیه خدای جنگه تا اینکه فکر کنه چقدر به یه بازی Side-Scroll در 20-25 سال قبل شباهت داره
لازم نیست به 25 سال قبل برگردی. Castlevania HOD رو بازی کنی کافیه که تو سال 2010 هم ارزه شده. ;)
 
من نميدونم كي ميخوان يك عده قضيه كپي برداري رو بيخيال شن؟

Castlevania از GOW كپي كرده.Uncharted از Geow كپي كرده.تمامي FPS هاي تاريخ از Halo كپي برداري كردن.Bayonetta از DMC كپي برداري كرده(اين ديگه خيلي جالب بود)........

خوب مسمله كه تمام بازي سازها وقتي بازي ميسازن بازيهاي ديگه به خصوص عنواين موفق رو تو ذهنشون دارن و بعضا يك چيزاي جديدي هم به بازي اضافه ميكنن.به اين ميگن الگوبرداري نه كپي برداري.

همين الگوبرداري رو بلد نيستيم كه كشورمون 100 سال از دنيا عقبه چون حتي نميتونيم نمونه هاي موفق رو الگو برداري كنيم.
باز داری واسه دعوا جا باز میکنین . اینجا بحث گاو و کسلوانیا هست . زود اومدی انحصاریای 360 رو علم میکنی . دست وردار نیستی ؟
 
ببینید در درجه اول الهام گرفتن در صورتی که در آخر، کاری رو تحویل بدن که از الگوی خودش بهتر باشه یا نباشه مشکلی نداره ولی C LOS به صورت کاملا ناشیانه روی GOW اسکی رفته ! دیگه اینکه بیایم بگیم حتی از سری GOW بهتر بود معذرت میخوام حماقته اصلاً ! :دی ما هم قبول داریم توی سبک خودش جزو عناوین شاخص و خوب به حساب میاد اما نه اونقدری که سعی در بزرگ کردنش دارید . به هیچ عنوان در اون حد نیست .
حالا دوستان میان مثلا اون سیستم کامبت و کومبوهای بازی رو به سریهای قبلی Castlevania ربط میدن . خب درسته سلاح اصلی ضخصیتهای اصلی این سری اکثرا یه صلیب دارای زنجیز!! بوده ولی نحوه پیاده سازیش در LOS دقیقا مشابه GOW بوده از این مثالها براش زیاد هست . باس فایتهای غول پیکر هم که معرف حضورتون هست شما رو یاد shadow of the colossus نمیندازه ؟ بازم درسته که این بازی از المانهای موفق عنوانهای عالی این سبک الهام گرفته ولی تو همه اونها موفق نبوده .
 
اقا شما خسته نشدید با این ایراد های بنی اسرائیلی از کسلوانیا میگیرید تاریخچه و رکورد های این بازی واقعا تکه اون گاو حتی یدونشو هم نداره
یکی میگه بازی طولانی بود(این ایراد باید تو گینس ثبت بشهLOL) دوست من مجبوری بازیرو ادامه بدی اون طولانی بودن کاملا منطقی بود (اگه داستان رو فهمیده باشی) و اینکه اصلا خسته کننده نبود اون گاو 6 ساعته تموم شد (البته بازیش واقعا زیبا بود) ولی از اون معما های گاو1و2 خبری نبود بعدش گاو 10تای این بازی هایپ داره باعث میشه کسی هم که تاحالا یه بار بازیش نکرده فنش بشه حالا از این گذشتیم....
شخصیت گابریل شل بود!!!!!!!!!! (رکورد ایراد اولی رو زد!!) شما از روی چه چیزی یه همچین ایرادی گرفتی لطفا درست توضیح بده یعنی چی شل بود؟؟؟
بخاطر اون حال روحی که داشت شخصیت اینطوری بود اصلا هم شل نبود خیلی اروم بود در ضمن این شخصیت کوجیما خلق کرده وقتی داری ایراد میگیری یعنی از کوجیما داری ایراد میگیری خیلی از ژست هاشم از MGS بود پس اون شخصیت دیوانه گاو بهتر بود هرکی میومد جلوش تیکه پارش میکرد
میتونم قسم بخورم اگه همین بازیرو (با تمام این مشخصات) سانتا مونیکا عرضه میکرد کسی جرعت نداشت ازش بد بگه(فقط بخاطر هایپ های بی پایان سونی) اگه مایکروسافت همون حمایتی رو که از هیلو میکرد از کسلوانیا میکرد(در شرایطی که انحصاری بود) اونوقت حال روز گاو دیدنی بود.....
 
اقا شما خسته نشدید با این ایراد های بنی اسرائیلی از کسلوانیا میگیرید تاریخچه و رکورد های این بازی واقعا تکه اون گاو حتی یدونشو هم نداره
یکی میگه بازی طولانی بود(این ایراد باید تو گینس ثبت بشهLOL) دوست من مجبوری بازیرو ادامه بدی اون طولانی بودن کاملا منطقی بود (اگه داستان رو فهمیده باشی) و اینکه اصلا خسته کننده نبود اون گاو 6 ساعته تموم شد (البته بازیش واقعا زیبا بود) ولی از اون معما های گاو1و2 خبری نبود بعدش گاو 10تای این بازی هایپ داره باعث میشه کسی هم که تاحالا یه بار بازیش نکرده فنش بشه حالا از این گذشتیم....
شخصیت گابریل شل بود!!!!!!!!!! (رکورد ایراد اولی رو زد!!) شما از روی چه چیزی یه همچین ایرادی گرفتی لطفا درست توضیح بده یعنی چی شل بود؟؟؟
بخاطر اون حال روحی که داشت شخصیت اینطوری بود اصلا هم شل نبود خیلی اروم بود در ضمن این شخصیت کوجیما خلق کرده وقتی داری ایراد میگیری یعنی از کوجیما داری ایراد میگیری خیلی از ژست هاشم از MGS بود پس اون شخصیت دیوانه گاو بهتر بود هرکی میومد جلوش تیکه پارش میکرد
میتونم قسم بخورم اگه همین بازیرو (با تمام این مشخصات) سانتا مونیکا عرضه میکرد کسی جرعت نداشت ازش بد بگه(فقط بخاطر هایپ های بی پایان سونی) اگه مایکروسافت همون حمایتی رو که از هیلو میکرد از کسلوانیا میکرد(در شرایطی که انحصاری بود) اونوقت حال روز گاو دیدنی بود.....
واقعا سخنان گوهر باری بود!
شما لطف کن برو یه بار دیگه بازی رو امتحان کن تا خودت متوجه بشی منظورشون از شل بودن چیه؟
 
ببینید در درجه اول الهام گرفتن در صورتی که در آخر، کاری رو تحویل بدن که از الگوی خودش بهتر باشه یا نباشه مشکلی نداره ولی C LOS به صورت کاملا ناشیانه روی GOW اسکی رفته ! دیگه اینکه بیایم بگیم حتی از سری GOW بهتر بود معذرت میخوام حماقته اصلاً ! :دی ما هم قبول داریم توی سبک خودش جزو عناوین شاخص و خوب به حساب میاد اما نه اونقدری که سعی در بزرگ کردنش دارید . به هیچ عنوان در اون حد نیست .
حالا دوستان میان مثلا اون سیستم کامبت و کومبوهای بازی رو به سریهای قبلی Castlevania ربط میدن . خب درسته سلاح اصلی ضخصیتهای اصلی این سری اکثرا یه صلیب دارای زنجیز!! بوده ولی نحوه پیاده سازیش در LOS دقیقا مشابه GOW بوده از این مثالها براش زیاد هست . باس فایتهای غول پیکر هم که معرف حضورتون هست شما رو یاد shadow of the colossus نمیندازه ؟ بازم درسته که این بازی از المانهای موفق عنوانهای عالی این سبک الهام گرفته ولی تو همه اونها موفق نبوده .
این پست امید ، مخصوصا قسمتهای قرمزش بدجوری LOL میطلبه خدایی ...
دو ساعت ما قصه کلثوم ننه تعریف کردیم دور همی .
اون خط آخر هم که کلاسِس لول .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or