کپکام همیشه بعضی از مردم درمورد ریبوت بازی Devil May Cry نگران هستند.
بازی جدید 15 ژانویه عرضه می شود.گیمر ها زیاد خوشحال برنظر نمی رسند در مورد استدیو جدید سازنده در انگلستان و کارگردانی جدید بازی. نگرانی در مورد توسعه دهنده و حتی رنگ موی Dante قهرمان بازی نیز وجود دارد.
مدیر بازاریابی اروپای شرکت Capcom آقای Michael Pattison در مصاحبه ای با MCV اذعان کرد:" معتقد هستیم مردم بعد از مشاهده چیزهای بیشتری از بازی جدید نظراتشان تغییر کرده است.
او به MCV گفت: همواره fanbase اصلی است که طرح های ما را زیر سوال می برند."
" هر وقت شما تلاش می کنید که یک فرنچیز را تغییر دهید، همواره تعدادی کمی از مردم را ناراحت می بینید، آنان کمی نگران این هستند که چه کاری می خواهیم با آن برند انجام بدهیم. ما احساس می کنیم مردمی که کارهای ما را دیده اند به ما اعتماد بیشتری می کنند.
Pattison افزود:" Capcom از ریسک های موجود برای این مجموعه اطلاع داشته است.
" نسخه قبل Devil May Cry فروش نسبتا خوبی داشته است. مردم ریسک پذیر نیستند و اگر، شما کار جدیدی را نشان ندهید با عواقب سوء استفاده از مصرف کنندگان روبرو می شوید. آنان وقتی تصمیم به توسعه ریبوت Devil May Cry در مسیری متفاوت گرفتند ریسک کاری را که می خواستند انجام بدهند را می دانستند.
بازی جدید 15 ژانویه عرضه می شود.گیمر ها زیاد خوشحال برنظر نمی رسند در مورد استدیو جدید سازنده در انگلستان و کارگردانی جدید بازی. نگرانی در مورد توسعه دهنده و حتی رنگ موی Dante قهرمان بازی نیز وجود دارد.
مدیر بازاریابی اروپای شرکت Capcom آقای Michael Pattison در مصاحبه ای با MCV اذعان کرد:" معتقد هستیم مردم بعد از مشاهده چیزهای بیشتری از بازی جدید نظراتشان تغییر کرده است.
او به MCV گفت: همواره fanbase اصلی است که طرح های ما را زیر سوال می برند."
" هر وقت شما تلاش می کنید که یک فرنچیز را تغییر دهید، همواره تعدادی کمی از مردم را ناراحت می بینید، آنان کمی نگران این هستند که چه کاری می خواهیم با آن برند انجام بدهیم. ما احساس می کنیم مردمی که کارهای ما را دیده اند به ما اعتماد بیشتری می کنند.
Pattison افزود:" Capcom از ریسک های موجود برای این مجموعه اطلاع داشته است.
" نسخه قبل Devil May Cry فروش نسبتا خوبی داشته است. مردم ریسک پذیر نیستند و اگر، شما کار جدیدی را نشان ندهید با عواقب سوء استفاده از مصرف کنندگان روبرو می شوید. آنان وقتی تصمیم به توسعه ریبوت Devil May Cry در مسیری متفاوت گرفتند ریسک کاری را که می خواستند انجام بدهند را می دانستند.