Capcom: مردم کمی در مورد DMC ناراحت هستند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
کپکام همیشه بعضی از مردم درمورد ریبوت بازی Devil May Cry نگران هستند.

dmc-dante-and-vergil-devil-may-cry.jpg


بازی جدید 15 ژانویه عرضه می شود.گیمر ها زیاد خوشحال برنظر نمی رسند در مورد استدیو جدید سازنده در انگلستان و کارگردانی جدید بازی. نگرانی در مورد توسعه دهنده و حتی رنگ موی Dante قهرمان بازی نیز وجود دارد.

مدیر بازاریابی اروپای شرکت Capcom آقای Michael Pattison در مصاحبه ای با MCV اذعان کرد:" معتقد هستیم مردم بعد از مشاهده چیزهای بیشتری از بازی جدید نظراتشان تغییر کرده است.
او به MCV گفت: همواره fanbase اصلی است که طرح های ما را زیر سوال می برند."

" هر وقت شما تلاش می کنید که یک فرنچیز را تغییر دهید، همواره تعدادی کمی از مردم را ناراحت می بینید، آنان کمی نگران این هستند که چه کاری می خواهیم با آن برند انجام بدهیم. ما احساس می کنیم مردمی که کارهای ما را دیده اند به ما اعتماد بیشتری می کنند.

Pattison افزود:" Capcom از ریسک های موجود برای این مجموعه اطلاع داشته است.

" نسخه قبل Devil May Cry فروش نسبتا خوبی داشته است. مردم ریسک پذیر نیستند و اگر، شما کار جدیدی را نشان ندهید با عواقب سوء استفاده از مصرف کنندگان روبرو می شوید. آنان وقتی تصمیم به توسعه ریبوت Devil May Cry در مسیری متفاوت گرفتند ریسک کاری را که می خواستند انجام بدهند را می دانستند.

 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
برای نو آوری نیاز به تغییر شخصیت نیست،میتونستن با همون شخصیت قبلی یک عالمه نو آوری توی گیم پلی انجام بدن،یا اصلا با یک شخصیت جدید یک تو همین بازی نوآوری های جدید انجام بدن،اینجوری نیست که چون اسم بازی DMC هست حتما باید داستان در مورد دانته باشه
اتفاقا من با انجام دادن دمو هیچ نوآوری توی گیم پلی ندیدم،تغییر شخصیت و جو یک بازی نوآوری نیست از نظر من،نوآوری اضافه کردن ایده های تازه به یک سبک هست مثل vanquish
تازه همون ایجاد نوآوری و این حرفها هم کار هر شرکتی نیست نمونه اش هم بلاهایی که سر عناوینی مثل NG3 و RE6 اومد

کدوم تغییر شخصیت !!! دیگه از دانته DMC2 که بدتر نشده ! چطور اون رو میشه به عنوان دانته قبول کرد ولی دانته DmC شده شخصیت جدید ؟! اونم در حالی که دقیقا همون رفتاری رو داره از خودش نشون میده که اگه دانته DMC3 توی یه همچین موقعیتی قرار میدادید همین نتیجه رو به همراه میداشت !

برعکس DMC4 که علنا اومدن یه دست به سر و روی گیم پلی DMC3 کشیدن و به عنوان یه بازی جدید عرضه اش کردن ( مخصوصا بخش دانته ) اینبار توی DmC تغییرات خیلی زیادی داده شده که 2 تا از مهمترین تغییرات "حذف استایل ها" و "حذف سیستم Lock-On دستی " بوده

با حذف استایل ها ، DmC به بازیکن اجازه میده بدون درگیر شدن با یه سیستم نسبتا پیچیده بتونه تمام حرکات رو به راحتی اجرا کنه ! نینجا تئوری بدون اینکه بخواد عمق سیستم مبارزات بازی رو کاهش بده تونست استایل ها رو حذف کنه که این خودش یه تغییر خیلی بزرگه

اون حذف "Lock-On دستی" هم واقعا یکی از تغییراتی بود که سری DMC بهش احتیاج داشت ، بعد از اومدن بازی هایی مثل Bayonetta که به خوبی و بدون "Lock-On دستی" به بازیکن اجازه میدادن هر کمبویی دلش میخواست اجرا کنه بودن این سیستم توی سری DMC یه جور ضعف به حساب میومد. خود ایتسونو ( کارگردان شاهکار DMC3 ) هم میگفت که از همون نسخه 3 قصد داشتن Lock-On" دستی" رو حذف کنند ولی موفق نشدن یه سیستم مناسب برای جایگزینیش طراحی کنند که NT تونست اینکار رو انجام بده

حالا بماند تغییراتی مثل دوربین ، محیط ، رنکینگ سیستم ، موسیقی ، پلتفورمینگ و ....

نکنه شما اینا رو تغییر و نوآوری نمیدونی ؟ نکنه نوآوری یعنی اینکه بیان یه QTE به بازی اضافه کنند یا اینکه بخش هایی از بازی رو به FPS تغییر بدن ؟
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
من کاری به DMCهای قبلی ندارم،چون غیر از 3 (اونم یکمی :d ) بقیه رو بازی نکردم :d
اما دموی DmC از نظر من بازی خوبی بود! و با چلنج هایی که توی بازی بود میتونه خیلی سرگرم کننده باشه و مدت زیادی درگیرمون کنه! :d (البته روی آخرین درجه سختی که توی دمو بود هم بازم آسون بود بازی :d )
کلا نظر من مثبته در مورد این بازی :d
شمایی هم که عاشق DMC هستید این رو به عنوان یک IP جدید به نام DmC قبول کنید :d ( IP جدیدی به این نام : دی،امِ کوچیک،سی :d )
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
کدوم تغییر شخصیت !!! دیگه از دانته DMC2 که بدتر نشده ! چطور اون رو میشه به عنوان دانته قبول کرد ولی دانته DmC شده شخصیت جدید ؟! اونم در حالی که دقیقا همون رفتاری رو داره از خودش نشون میده که اگه دانته DMC3 توی یه همچین موقعیتی قرار میدادید همین نتیجه رو به همراه میداشت !

برعکس DMC4 که علنا اومدن یه دست به سر و روی گیم پلی DMC3 کشیدن و به عنوان یه بازی جدید عرضه اش کردن ( مخصوصا بخش دانته ) اینبار توی DmC تغییرات خیلی زیادی داده شده که 2 تا از مهمترین تغییرات "حذف استایل ها" و "حذف سیستم Lock-On دستی " بوده

با حذف استایل ها ، DmC به بازیکن اجازه میده بدون درگیر شدن با یه سیستم نسبتا پیچیده بتونه تمام حرکات رو به راحتی اجرا کنه ! نینجا تئوری بدون اینکه بخواد عمق سیستم مبارزات بازی رو کاهش بده تونست استایل ها رو حذف کنه که این خودش یه تغییر خیلی بزرگه

اون حذف "Lock-On دستی" هم واقعا یکی از تغییراتی بود که سری DMC بهش احتیاج داشت ، بعد از اومدن بازی هایی مثل Bayonetta که به خوبی و بدون "Lock-On دستی" به بازیکن اجازه میدادن هر کمبویی دلش میخواست اجرا کنه بودن این سیستم توی سری DMC یه جور ضعف به حساب میومد. خود ایتسونو ( کارگردان شاهکار DMC3 ) هم میگفت که از همون نسخه 3 قصد داشتن Lock-On" دستی" رو حذف کنند ولی موفق نشدن یه سیستم مناسب برای جایگزینیش طراحی کنند که NT تونست اینکار رو انجام بده

حالا بماند تغییراتی مثل دوربین ، محیط ، رنکینگ سیستم ، موسیقی ، پلتفورمینگ و ....

نکنه شما اینا رو تغییر و نوآوری نمیدونی ؟ نکنه نوآوری یعنی اینکه بیان یه QTE به بازی اضافه کنند یا اینکه بخش هایی از بازی رو به FPS تغییر بدن ؟
اون دو موردی که گفتین از نظر من بیشتر بهبود گیم پلی هستن البته من از بازی مثب DMC انتظار نوآوری آنچنانی ندارم چون میدونم که ایجاد نوآوری تو سبک H&S سخته ولی به نظر من اگه یک شخصیت جدید با قابلیت های متفاوت و داستان جدید می بود خیلی بهتر میشه روش مانور داد.در مورد موسیقی هم که به من به جز موسیقی هم که باید بگم با اینکه تعدادش بیشتر بود ولی ترک ها ضعیف تر بودن،کلا من هر کاری کنم نمیتونم از این بازی خوشم بیاد دست خودمم نیست:dحالا شاید بعد عرضه بازی نظرم عوض شد
 

ashkanhsj

کاربر سایت
Sep 18, 2007
249
فرقی نمی کنه که چی بسازن. هدف بازی سازی و فیلم سازی پول درآوردنه. مردم ساده دل همیشه پولشون رو دور میریزن. با این پول ها چه کارهایی که نمیشه کرد!
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
فرقی نمی کنه که چی بسازن. هدف بازی سازی و فیلم سازی پول درآوردنه. مردم ساده دل همیشه پولشون رو دور میریزن. با این پول ها چه کارهایی که نمیشه کرد!

با 60$ میشه یه شیشه زهر ماری خرید خورد میشه هم یه بازی خرید 100 ساعت خوشی کرد:D

اما در مورد تیکه اول!یعنی واقعاً بین یه بازی مثل RE6 که به همه چیز از جمله شعور مخاطب خودش گند میزنه با یه بازی مثل GTA هیچ فرقی نیست!؟:-/


پرچم Dante Never Cry تا آسمون 12اُم بالاس:D
خدا به بقیه بازی ها هم یه همچین فن هایی بده>:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر