Multi Platform Call OF Duty MWlll

1716314915021.jpeg

Developer: Sledgehammer (multiplayer) & Infinity Ward (only story) & Treyrach (Zombies)
Publisher: Activision
Genre: First Person Shooter
Release Date: November 10, 2023
Platforms: Xbox Series X/S , Xbox One , Playstation 5 , Playstation 4, Microsoft Windows


 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,348
نام
مهدی
خلاصه جریان اینه:
یه کمپین زیره ۴ ساعته بیکیفیت که فقط اسمش کمپین هست و در عمل بخش تمرینی وارزون یا شبیه ساز dmz و اسپک اوپس سابقه از بس بیخودی مپ ها بزرگن و هیچ هیجان خاصی مثل بخش های تک نفره نسخه سال های قبل نداره که اون همه صحنه های حماسی فوق العاده با آدرنالین بالا داشت.
مپ های مولتی هم که برای 12 سال پیشن و ریمستر شدن و سرتاسر حس کهنگی میدن.
موومنت بازی رو هم که عمدا توی MWll خراب کردن که الان بخوان در MWlll درست کنن وگرنه این نسخه چی داشت که بخواد بهش بنازه و فروش بره ؟!
۷۰ دلار دزدی محض.
این بازی فقط و فقط بخاطر فروش اسکین ساخته شد.میترسیدن بگن dlc هست نکنه شکست بخوره.
به عنوان cod فن پیشنهاد میکنم اگر طی ماه های اینده با قیمت معقول تونستید تهیش کنید سمتش برید وگرنه عمرا با این قیمت فعلی بصرفه.تنها کاری که این بازی باهاتون میکنه باعث میشه موهای سرتونو بکنید از بس اپدیت حجیم بده و ظرفیت ssd را ببلعه.
تا سال آینده که cod بعدی را تری ارک بده بیرون ببینیم چی کردن چون زمان توسعش خیلی بالا بوده الان چهارمین سال توسعش هست
 
آخرین ویرایش:

Sam Fisherrr

کاربر سایت
Dec 7, 2018
86
نام
Sam Fisher
Call-of-Duty-Modern-Warfare-3_012-1024x576-1.jpg

اشتراک‌گذاری بازی در Modern Warfare 3 کار نمی‌کند!!!

بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare 3 مشکلاتی را در مورد تلاش برای اشتراک‌گذاری بازی در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس گزارش کرده‌اند.


چند نکات قابل توجه:

  1. تاریخ انتشار رسمی Call of Duty: Modern Warfare 3 دهم نوامبر (نوزدهم آبان) است، اما پیش‌سفارش‌ها امکان دسترسی زودهنگام به کمپین تک‌نفره را فراهم می‌کنند.

  2. ماموریت‌های کمپین در Modern Warfare 3 دارای پاداش‌هایی برای بخش چندنفره هستند که ارزش پیش‌خرید و بازی کردن را دارد.

  3. Gamesharing، قابلیتی که امکان اشتراک‌گذاری نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ را فراهم می‌کند، در حال حاضر برای Modern Warfare 3 روی PS5 یا Xbox کار نمی‌کند و باعث می‌شود برخی از گیمرها قادر به اشتراک‌گذاری بازی نباشند.


اشتراک‌گذاری بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در زمان نگارش این خبر کار نمی‌کند. تاریخ انتشار رسمی Call of Duty: Modern Warfare 3 دهم نوامبر (نوزدهم آبان) است. با این حال، کسانی که Modern Warfare 3 را پیش‌سفارش کرده‌اند، می‌توانند در حال حاضر وارد کمپین تک‌نفره شوند.

دسترسی زودهنگام به کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از دلایل اصلی پیش‌خرید بازی جدید است. به این ترتیب، گیمرها یک هفته فرصت دارند تا پیش از ورود به بخش چندنفره و حالت زامبی‌ها، به انجام ماموریت‌های داستانی بپردازند.

ماموریت‌های کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 برای استفاده بازیکنان از بخش چندنفره پاداش‌هایی دارد، بنابراین حتی کسانی که معمولا از این کمپین صرف‌نظر می‌کنند، ممکن است بخواهند بازی را پیش‌سفارش کرده و زودتر تجربه نمایند.

این موضوع ممکن است برای برخی از گیمرها پیچیده شود. متأسفانه به نظر می‌رسد که قابلیت اشتراک‌گذاری بازی در Call of Duty: Modern Warfare 3 روی PS5 یا Xbox کار نمی‌کند. کاربران در سراسر رسانه‌های اجتماعی شکایت کرده‌اند که در حال حاضر نمی‌توانند بازی Modern Warfare 3 را به اشتراک بگذارند.

برای کسانی که نمی‌دانند: اشتراک‌گذاری بازی یا Gamesharing، ویژگی موجود در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس است که به کاربران امکان می‌دهد نسخه دیجیتالی بازی‌های خود را با یک شخص دیگر به اشتراک بگذارند. این قابلیت برای خانواده‌ها بسیار مفید است تا بتوانند بدون نیاز به خرید چندین نسخه، با هم بازی کنند.

برای مشاهده شکایات در مورد کار نکردن اشتراک‌گذاری بازی در Modern Warfare 3 نیازی نیست خیلی جستجو کنید، اما باید دید که آیا این یک انتخاب عمدی از جانب اکتیویژن (Activision) بوده یا خیر. برخی ممکن است به یاد داشته باشند که اشتراک‌گذاری بازی Diablo 4 در اوایل سال جاری سهم نسبتاً خوبی از مشکلات دسترسی زودهنگام بازی را شامل می‌شد، اما این مشکل در نهایت برطرف گشت.

این احتمال وجود دارد که مشکل اشتراک‌گذاری بازی Modern Warfare 3 نیز یک مشکل مشابه با Diablo 4 در فاز دسترسی زودهنگام باشد که با عرضه کامل بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) حل خواهد شد، اما اکتیویژن هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است.

علاوه بر این، همچنین ممکن است که اشتراک‌گذاری بازی به هیچ وجه برای Modern Warfare 3 در دسترس قرار نگیرد و طرفداران باید خود را برای این موضوع نیز آماده کنند. در حالی که این بازی به عنوان یک نسخه کامل عرضه می‌شود، Modern Warfare 3 در هاب Call of Duty HQ وجود دارد که Modern Warfare 2 و Warzone را نیز در خود جای داده است.

این موضوع باعث شده که بازی در اصل به عنوان یک بستۀالحاقی یا DLC برای Modern Warfare 2 برچسب بخورد و در مقابل یک موجودیت کاملاً مجزا قرار بگیرد که در نتیجه، حتی نشان پلاتینیوم خودش را هم ندارد. امیدواریم که اکتیویژن هرچه زودتر توضیحاتی را درباره اشتراک‌گذاری بازی‌ در Modern Warfare 3 مطرح کند تا طرفداران بدانند که آیا این یک انتخاب عمدی بوده یا خطایی است که به زودی برطرف می‌شود.



********

 

Sam Fisherrr

کاربر سایت
Dec 7, 2018
86
نام
Sam Fisher
Call-of-Duty-Modern-Warfare-3_008-1536x864-1.jpg

از بازیکنان Modern Warfare 3 برای شروع بازی، دیسک Modern Warfare 2 خواسته شده است!!!

کاربران پلی استیشن ۴ بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با مشکل بسیار مشکوکی مواجه شده‌اند که تعجب بسیاری را برانگیخته است.



برخی از کاربران پلی استیشن ۴ زمانی که سعی می‌کنند کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 را اجرا کنند، با مشکل عجیبی روبه‌رو می‌شوند:

«بازی برای شروع به دیسک Call of Duty: Modern Warfare 2 نیاز دارد».

توجه: کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 اوایل امروز برای افرادی که یکی از نسخه‌های گران‌قیمت بازی را پیش‌خرید کرده بودند، منتشر شد.

این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد منشاء بازی ایجاد کرده است، زیرا سال گذشته توسط چندین منبع معتبر از جمله روزنامه‌نگار بسیار قابل اعتماد روزنامه بلومبرگ، یعنی جیسون شرایر (Jason Schreier)، شایعه شد که بازی مورد بحث ما به عنوان یک بستۀالحاقی (DLC) برای نسخه قبلی خود در نظر گرفته شده، برنامه‌ای که ظاهراً یک سال پیش تغییر کرد.

نکته دیگری که ابهامات را در مورد منشاء محصول تشدید می‌کند، این بوده که بازی فاقد تروفی پلاتینیوم برای پلی استیشن ۵ است، زیرا این محصول به عنوان بستۀالحاقی Call of Duty: Modern Warfare 2 فهرست شده.

اکتیویژن مشکل را پذیرفته و آن را حل کرده است، اما در واقع به نظر می‌رسد که با یک قطعه DLC از بازی سال گذشته طرف هستیم و شرکت سازنده آن را با قیمت پریمیوم به ما می‌فروشد. جامعه بازیکنان در حال حاضر به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.


********

 

Sam Fisherrr

کاربر سایت
Dec 7, 2018
86
نام
Sam Fisher

Call-of-Duty-Modern-Warfare-3_001-1536x864-1.jpg

اکتیویژن: حجم عظیم Modern Warfare 3 به دلیل افزایش محتوا است!!!


اکتیویژن (Activision) بیانیه‌ای را در مورد حجم بازی Call of Duty امسال، یعنی Modern Warfare 3، منتشر کرده است که بسته به تعداد بسته‌هایی که بازیکنان نصب می‌کنند می‌تواند از ۲۰۰ گیگابایت نیز فراتر برود.

به گفته ناشر، افزایش حجم فایل بازی در مقایسه با عنوان سال گذشته (Modern Warfare 2)، به دلیل «افزایش مقدار محتوای موجود» در روز انتشار است. اکتیویژن در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) نوشت:


Modern Warfare 3 تقریباً آماده است و ما می‌خواهیم یک شفاف‌سازی در مورد اندازه فایل‌هایی که بزرگ‌تر از سال گذشته هستند ارائه کنیم. این موضوع به دلیل افزایش حجم محتوای موجود در روز اول است، از جمله بخش زامبی‌های جهان باز، پشتیبانی از آیتم‌های Modern Warfare 2 و همچنین فایل‌های نقشه برای Call of Duty: Warzone فعلی.

(توجه: به عنوان بخشی از تلاش‌های بهینه‌سازی مداوم ما، اندازه نصب نهایی شما در واقع کوچک‌تر از مجموع تجربیات قبلی Call of Duty خواهد بود).

ناشر در ادامه خاطرنشان می‌کند که بازیکنان می‌توانند فایل‌های Call of Duty خود را در بخش «مدیریت فایل‌ها» در منوی استارت Call of Duty HQ مدیریت کنند، همچنین با اسفاده از بخش مدیریت فایل‌ها می‌توانید محتوای مشخصی را از بازی حذف کنید. کمپین Modern Warfare 3 امروز از طریق دسترسی زودهنگام و قبل از انتشار کامل بازی و بخش چندنفره آن، در دسترس طرفداران قرار گرفت.


Modern Warfare 3 دنباله مستقیم Modern Warfare 2 سال گذشته است که ساخت آن توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و با همکاری اینفینیتی وارد (Infinity Ward) هدایت می‌شود و استودیوی تری‌آرک (Treyarch) توسعه حالت زامبی آن را بر عهده دارد. روز چهارشنبه، اکتیویژن اعلام کرد قصد دارد مجموعه‌ای از نقشه‌های چندنفره را از Modern Warfare 2 سال گذشته به دنباله‌ی امسال بازگرداند.



********

 

Sam Fisherrr

کاربر سایت
Dec 7, 2018
86
نام
Sam Fisher

نقشه Verdansk در بازی Modern Warfare 3

بخش کمپین Modern Warfare 3 در عرض ۳ تا ۴ ساعت به پایان می‌رسد!!!


این کمپین اوایل امروز برای بازیکنانی منتشر شد که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌سفارش کرده بودند. آن‌ها یک هفته قبل از انتشار کامل بازی، به بخش تک‌نفره آن دسترسی دارند.

اما اکنون، پس از انتشار، بازیکنان گزارش داده‌اند که کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 تنها در حدود ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد. استریمر برجسته Call of Duty، یعنی Marley13، تقریباً چهار ساعت این کمپین را بازی کرده است و می‌گوید به پایان آن رسیده.

در مقام مقایسه، طبق داده‌های وبسایت HowLongToBeat، که مدت زمان انجام بازی‌ها را جمع‌بندی می‌کند، کمپین Modern Warfare 2 سال گذشته حدود هشت ساعت طول می‌کشید.

در حالی که برخی از کمپین‌های قدیمی Call of Duty حدود ۶ تا ۷ ساعت زمان می‌برند، به نظر می‌رسد کمپین Modern Warfare 3 یکی از کوتاه‌ترین کمپین‌ها برای یک نسخه اصلی از Call of Duty باشد.

مهم‌ترین استثنای واضح، Call of Duty: Black Ops 4 است که پس از عرضه، به دلیل مشکلات فنی، مسائل زمان‌بندی و بازخوردهای منفی تسترها، اصلاً کمپینی را به نمایش نگذاشت.

چندین بازیکن دیگر هم به توییتر آمدند تا کوتاه بودن مبارزات Modern Warfare 3 را برجسته کرده و از ماموریت‌های Open-Combat جدید بازی انتقاد کنند؛ ماموریت‌هایی که بازیکنان را در نقشه‌های بزرگ‌تر و بازتر قرار می‌دهد.

طول نسبتاً کوتاه بازی را می‌توان با گزارش‌هایی توضیح داد که نشان می‌دهد بازی Call of Duty امسال به جای نسخه‌ای کاملا مجزا، ادامه‌ای بر Modern Warfare 2 سال گذشته است.

یک روزنامه‌نگار از بلومبرگ به نقل از افراد آشنا با این پروژه ادعا می‌کند که برنامه اولیه اکتیویژن (Activision) انتشار یک بستۀالحاقی بزرگ برای Modern Warfare 2 بوده، اما در نهایت، DLC به یک بازی کامل تبدیل شده است.



********

 

paybrig23

کاربر سایت
Jul 1, 2009
181
سلام بچه ها . چندتا سوال دارم ممنون میشم‌راهنماییم‌کنین .
اول اینکه‌ من این بازیو‌واسه ps5 میخوام بگیرم . ایا بازی شیلتره و نیاز به شیر کردن قند شکن و سرویس های کاهش پینگ داره یا با یه تغییر دی ان اس ساده اجرا میشه ؟ اگه شیلتره که کلا بیخیالش‌بشم‌. دوم اینکه من شماره‌ دو این بازیو بازی‌ نکردم‌. بین شماره ۲و‌۳ کدوم رو پیشنهاد میدین که بخرم ؟
 
  • Like
Reactions: BARDI YA

Sam Fisherrr

کاربر سایت
Dec 7, 2018
86
نام
Sam Fisher
سلام بچه ها . چندتا سوال دارم ممنون میشم‌راهنماییم‌کنین .
اول اینکه‌ من این بازیو‌واسه ps5 میخوام بگیرم . ایا بازی شیلتره و نیاز به شیر کردن قند شکن و سرویس های کاهش پینگ داره یا با یه تغییر دی ان اس ساده اجرا میشه ؟ اگه شیلتره که کلا بیخیالش‌بشم‌. دوم اینکه من شماره‌ دو این بازیو بازی‌ نکردم‌. بین شماره ۲و‌۳ کدوم رو پیشنهاد میدین که بخرم ؟
این DNS ها استفاده کن
شکن بهتر جواب میده
 

Attachments

  • photo_2023-07-27_15-11-53.jpg
    photo_2023-07-27_15-11-53.jpg
    54.1 KB · مشاهده: 20

Price_One

کاربر سایت
Feb 28, 2015
525
اسپنسر در اولین فرصت باید در این اسلج همرو ببنده. خیلی مزخرف بود حقیقتا

سوپ رو به مسخره ترین شکل ممکن کشتن. واقعا حیف شد. حتی مثل نسخه های قبل یجور نکشتنش که راه بازگشت باشه. شپرد هم مسخره مرد. مرگ این دوتا در مقایسه با سگانه اصلی مضحکه. توی دو نسخه قبل هیچکدوم از کاراکتر هایی که تو سه گانه اصلی بودن کشته نشدن بعد اینجا تو این نسخه که عملا dlc عه و سازندش یکی از ***شر ترین استودیوهاست دوتا کاراکتر به این مهمی رو و با این شکل کشتن :| :( x-(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر