آخرین ویرایش:
از وقتی این چند نفری که توی ساخت مدرن 1 و 2 نقشهای کلیدی داشتن از اینفینیتی وارد جدا شدن که یکیشون همین محمد علوی بوده دیگه شاهد یک مدرن وارفر درجه یک نبودیماین ویدیو رو با دقت ببینید و تفکر کنید.
ماموریت به یاد ماندنی چرنوبیل در MW1 با کاپیتان پرایس و مک میلان.
با دقت بخونید و به هوش مصنوعی دشمن توجه کنید. مقایسه کنید با هوش مصنوعی MW2. تو همون ماموریت MW2 که تقلید همین ماموریت چرنوبیل هست، وقتی با دشمنان زره پوش روبرو شدم، تو فاصله ۱۰ متری شون خوابیدم و اسنایپشون کردم و هیچ واکنشی نشون ندادن. بلافاصله دستگاه رو خاموش کردم و بازی رو گذاشتم برای فروش. چون دیدم به شعورم داره توهین میشه.
MW1 که ۱۶ سال پیش اومده، ده برابر COD های الان هوش مصنوعی داشت. حالا چجوریه که با کنسولهای الان که چمیدونم، ۲۰ برابر نسل ۷ قدرت دارن این چنین هوش مصنوعی مضحکی میسازن واقعا جای سوال داره.
View attachment 301428
اگر طبق چند پست قبلتر که زحمت کشیدی گذاشتی موومنت رو بهتر و سریعتر کردن باشن در کنار ایم و اسلاید کنسل رو هم واقعا برگردونده باشن میشه امید به مولتی بازی و وارزون داشت| اولین جزییات رسمی از مپ جدید WZ 2.0 برای سیزن 1 MWIII یعنی Las Almas از زبان Metaphor:
«این مپ شگفتانگیز به نظر میرسد، همچنین اسلاید کنسل هم بازگشته. (در MWII بود اما حذف شد)
هیچ تپه عظیمی در وسط مپ همچون المزرح وجود ندارد، ساختمانهای زیاد بر خلاف کالدرا و سایر مناطقی که به یاد ماندنی به نظر میرسند.
من فکر میکنم این مپ مورد علاقه بسیاری خواهد شد.
فضاهای باز کمتر و نبردهای بیشتر مبتنی بر ساختمان، به نظر میرسد فرصتهای زیادی برای بازگشت به دوران اوج وجود دارد و صادقانه بگویم تعجب نمیکنم که اگر دوباره سعی کنند محدودیت پلیرها را از 150 بیشتر کنند.
این مپ الهامات بسیار زیادی از وردانسک و بالعکس بسیار کم از المزرح/کالدرا گرفته است.
ناحیه Downtown بسیار شبیه به وردانسک است همراه با بلندترین ساختمان شبیه به مپ Overwatch از MW3 اورجینال که یادآور Construction Site در Blackout نیز است.
ناحیهای شبیه به مپ Countdown از COD4:MW نیز موجود است.
گیم دقیقاً شبیه MWII بهنظر میرسد اما بهبود یافتهتر، امیدوارم که انیمیشنها را روان/سریع تر کنند.»
| 16 سال با MW
View attachment 302494