Call of Duty: Modern Warfare® 2 ,Xbox360 Thread |لطفاً پست اول تاپیک را بخوانید

S A A M

کاربر سایت
Nov 26, 2009
166
Call of Duty: Modern Warfare 2 Review

7o8gs6i7yaur54820mi1.jpg


Modern Warfare 2 کوتاه ولی دلچسب!


Call of duty 4 : Modern warfare نمونه بارزی از حرکتی است که دنباله روی از آن بعنوان یکی از تحسین برانگیز ترین شوتر های کل دوران بازی ها کار دشواریست. اما با وجود طوفانی از انتظارات و پیش بینی ها که Modern Warfare 2 را احاطه کرده بود Call of Duty: Modern Warfare 2 با موفقیت از پس این کار برآمد. مراحل مبارزات جدید سرشار است از اکشن های شدید و لحظات هیجان انگیز است و اگر چه از نسخه قبلی خود در هم و برهم تر است (بیش از یک جنبه) اما هنوز هم یک انفجار تمام عیار است. مد جدید Special ops به شما این امکان را می دهد که هیجان مراحل با حال و هوای مبارزات را با یکی از دوستان خود تجربه کنید. هماهنگ کردن مانورها و اتمام ماموریت ها در این نوع مراحل واقعا چلش برانگیز خواهد بود. در آخر هم باید گفت مد چند نفره همکاری که از دو سال پیش در بین هواداران شوتر آنلاین گرد و خاکی بپا کرده بود دو باره برگشته اما این بار بهتر از همیشه. اگر چه هسته اکشن اعتیاد آور در این بازی مثل سابق است اما عناصر جدیدی با آن افزوده شده که آن را هیجان انگیزتر و استراتژیک تر نموده. همه این عوامل به بوجود آمدن یک بسته کامل و عالی که هواداران سبک شوتر را در طول چند ماه آینده به هیجان می آورد و خواب را از چشمانشان می گیرد کمک می کند.

5b4lk695bfzezlmyc1.jpg


قسمت داستانی بازی دقیقا از جایی اغاز می شود که شماره قبلی پایان یافته است , و یک نوع شدید از وطن گرایانه بودن در بازی دیده می شود . یک بار دیگر شما در نقش چند سرباز مختلف هستید که برای تبدیل کردن دنیا به یک مکان امن تر تلاش می کنند . ماموریت های شما شما رو به تعدادی از عجیب و غریب ترین مکان های دنیا می برد و شما را درگیر مبارزات گوناگونی می کند , که شامل ماموریت های مخفی کاری و ساکت تا شلوغ و پر سر و صدا می شود . اکشن بازی نرم و ملایم و نشاط بخش است , به لطف تیر اندازی دقیق و مکانیزم حرکتی خوب که به شما تا جایی که مهارتتان اجاز می دهد اجازه سریع و کشنده بودن می دهد . محیط ها عالی و با جزییات بالا طراحی شده اند , با این وجود خیلی از بافت ها از نزدیک خوب به نظر نمی رسند . modern warfare 2 یک بازی زیبا نیست , اما در اکشن عالی است . مراحل مختلف نه تنها منظره های رنگارنگی ارایه می دهند , بلکه به شکلی زیرکانه طراحی شده اند که به اکشن بازی اجازه به وجد اوردن احساسات را هم می دهند . به شکل طبیعی فرصت هایی برای پنهان شدن و حمله از جناحین ایجاد می کنند , که به شما اجازه حرکت در میدان نبرد را از راه های مختلفی می دهد . هوش مصنوعی بالای دشمنان شما رو به زانو در می اورد و بدست اوردن موفقیت سخت و خشنود کننده خواهد بود .

u78g9ussytoscnis3rbu.jpg


قسمت داستانی modern warfare 2 همانند شماره قبلی ان , بسیار کوتاه است , و شما می توایند ان را در حدود 5 ساعت تمام کنید . با وجود اینکه طولانی تر نبودن ان نا امید کننده است , چیزی که به شما می دهد یک سری از مبارزات سخت و مسلسل وار است . در یکی از مراحل ابتدایی بازی , شما در نقش یکی از تیر انداز های humvee هستید که در حال گشت زنی در خیابان های یکی از شهر های خاور میانه هستید . دشمنان به نظر می ایند که در هر سوراخی کمین کرده اند اما شما دستور دارید که تا زمانی که کسی شلیک نکرده است , شلیک نکیند . درگیری شروع می شود , و زمانی که شما با دشمن درگیر شدید سر و صدا راه می افتد , و بعد از یک فرار نا موفق از درگیری شما در نهایت با یک نبرد خانه به خانه در خیابان ها و خانه های خرابه مواجه میشوید . این نبرد های اتشی زمانی که شما به محله های کثیف rio de janeiro می روید بیشتر می شود . و زمانی که شما خود را در درگیری ها و مبارزات اتشین مشابهی در خیابان ها و حومه شهر های امریکا می بینید , به اوج خود می رسد . نبرد در داخل کشور لحظات بسیار جالبی دارد اما این بدان معنی نیست که شما کارتان در خارج از کشور تمام شده است . یک نجات از زندان مهیج , یک نفوذ در نیروی دریایی و یک تعقیب به وسیله اتوموبیل مخصوص حرکت روی برف ( snowmobile ) فقط تعداد دیگری از ان لحظات مفرحی هستند که این قسمت تک نفره را لذت بخش می کنند .

0fuolh0qlwfq6asxbk0j.jpg



با وجود ان که کامل کردن قسمت تک نفره به شدت راضی کننده و وجد اور است , شما ممکن است با انجام و تجربه چیز هایی که گفته شد انچنان احساس پیروزی بهتان دست ندهد . modern warfare 2 از نظر طراحی مراحل لحظات تاریکی دارد و ماموریت های شما گاهی از نظر منطقی بی ربط به هم می باشد .در یکی از مراحل شما به داخل سلول یک تروریست نفوذ می کنید و باید کار هایی که تروریست ها انجام می دهند را انجام دهید . چیزی که از این مرحله بر می اید یک تلاش بی غرض برای به تصویر کشیدن اصالت ترسناک و عبوس تروریسم است . و امتیازاتی در این مکان و مکان های دیگر قرار داده شده است تا طرح نقشه را از بیش از حد تاریک شدن باز دارد. با وجود این محدودیت ها سوالی که ایجاد میشود اشفته ساختن و خراب کردن انکار نشدنی پیشینه حس با اخلاق بودن شما است . بازی به شما امکان حذف کردن این مرحله خاص رو به طور کامل می دهد اما پیامد های تکان دهنده این ماموریت ترسناک در سر تا سر بازی موج می زند , که احساس قهرمان بودن را برای شما دشوار می سازد .
پیشرفت های بعدی به گیجی و به هم ریختکی هدف کلی شما کمک می کند و بسیاری از مو شکافی ها و رشته های به هم مرتبط که به صورت زم زمه های صوتی بین مراحل انجام میشود هم کمکی نمی کند . طرح و موضوع اصلی با مقداری بهم خوردگی پایان می پذیرد و شما ممکن است احساس کنید که فقط در حال سواری هستید به جای اینکه همه کاره باشید .

c1oy66q9q9vpc1snc8y.jpg


اگر شما به دنبال یک اکشن مشابه به campaign و سبک بار با هر نوعی از مراحل و طراحی هستید , special ops جایی است که باید بروید . مراحل زمانی منتخبی از جنگ های modern warfare 2 و call of duty 4 : modern warfare هستند که می توانید به تنهایی یا با دوستتان به هر دو شکل split screen یا online بازی کنید . این ماموریت ها اهداف گوناگونی رو پوشش می دهند , که شامل زنده ماندن از موج های دشمن , حرکت از نقطه a به نقطه b به صورت مخفیانه یا غیر مخفیانه , از بین بردن تعداد مشخصی از دشمنان و مسابقه دادن با snowmobile می باشد . شما براساس زمان تکمیل یا درجه سختی درجه بدست می اورید و با پیشرفت کردن مراحل جدید را باز می کنید . با وجود این که ماموریت ها تنظیماتی دارند که اجازه بازی به صورت فردی را به شما می دهند , ماموریت های special ops برای بازی به صورت مشارکتی ساخته شده اند . دو اسلحه بهتر از یک اسلحه برای پاک سازی یک محله شلوغ و پر از دشمن میباشد و هماهنگی برای حملات همزمان تک تیرانداز لذت بخش تر خواهد بود زمانی که روی رفیقتان حساب کنید . تعدادی ماموریت هم وجود دارد که یک بازیکن با استفاده از وسایل هوایی مجهز به اسلحه مسیر را برای بازیکن دیگر روی زمین پاک سازی میکند که مراحلی فوق العاده اتشین و انفجاری هستند . match making وجود ندارد . بهر حال اگر شما دوست online ندارید و نیاز به یک هم تیمی دارید می توانید به سالن های انتظار ( lobby ) در قسمت چند نفره بروید . بر طبق طبیعت بازی های مشورتی و مشارکتی , ماموریت ها بی میزه و شکست خورده خواهد بود اگر هم تیمی ارتباط برقرار نکند و برای خودش بازی کند ( مشارکت نکند ) . پیدا کردن همتیمی فصیح که اجازه گرفتن امیتاز به شما بدهد دشوار است , اما مطمنا ارزش تلاش کردن را دارد . وقتی شما یک تیم قوی را دور هم جمع کنید , بازی مشارکتی به طرز منحصر به فرد و خاصی لذت بخش خواهد بود و special ops تنوع عظیمی از ماموریت های درگیر کننده را فراهم میکند.

xzn465v137sefmwxqyr0.jpg


البته شما می توانید هر دو مود campaign و cooperative رو نادیده بگیرید و از modern warfare 2 لذت ببرید . قسمت چند نفره بازی که به شدت معتاد کننده و فوق العاده جذاب می باشد و توسط call of duty 4 : modern warfare ایجاد شده در این بازی نیز کاملا وجود دارد . اکشن بازی سریعتر و کشنده تر از قسمت تک نفره بازی می باشد و کشتن دشمنان , جمع اوری اشیا و کامل کردن مبارزه ها به شما امتیازاتی می دهد . که این امیتاز ها باعث افزایش level شما و همچنین باز کردن اسلحه های جدید , تجهیزات جدید و مهارت های جدید می شود . شما می توانید کلاس های گوناگونی طراحی کنید و مهارت های مختلفی را مشخص کرده و با انتخاب و ترکیب انها مبارزه رو دنبال کنید .
هسته اکشن بازی به بزرگی و قوت شماره قبل باقی مانده و عده ای که در دفعه اول از اون خوششان نیامده است مجبور به تغییر عقیده نیستند اما تمام چیز های عالی و بزرگی که 2 سال قبل وجود داشته امروز در این شماره نیز وجود دارد و تعدادی بهینه سازی و اضافات هم وجود دارد که قسمت چند نفره modern warfare 2 رو اساسا متفاوت و موفق تر از شماره قبلی خودش کرده است

ساختار اسلحه ها تجهیز انها متفاوت شده است . اسلحه هایی که قبلا می توانستید به عنوان primary داشته باشید این بار فقط به عنوان secondary میتوانید تجهیز کنید , که باعث میشود اگر دوست داشته باشید مسلسل و شاتگان رو با هم حمل کنید . این باز سازی ساختار اسلحه ها باعث می شود که شما ترکیبی از اسلحه ها ی قوی داشته باشید , و یک انتخاب جدید هم نداشتن اسلحه میباشد . سپر ضد گلوله ضد شورش را می توانید به عنوان سلاح اولیه مجهز کرده و در مواقعی که نبرد سنگین است استفاده کنید . داشتن چند هم تیمی مسلح به سپر ضد گلوله می تواند نبرد ها رو به شکل قابل توجهی تغییر دهد و اقلام و اشیا مجهز شده هم احتمالات استراتژیهای نبرد رو تعیین کند .
حفاظ اهنی می تواند شما رو در مقابل دشمن های مجهز به نارنجک محافظت کند , در حالی که مانور نظامی ( که به شما اجازه مشخص کردن نقطه بعدی حرکتتان را می دهد ) می تواند سرمایه و برتری قدرتمندی در حالت های مبتنی بر هدف ( objective – based ) مانند ویرانی ( demolition ) و تسلط ( domination ) باشد .

pjd78vtrg6biae8z4hb.jpg


سیستم ارایش نظامی هم کاملا باز سازی شده است . ارایش ها در هنگام استفاده قابلیت ارتقا دارند و همچنین یک توانایی دوم به شما اهدا می کنند . این توانایی های اضافی اغلب به عنوان قدرت در ارایش اولیه به کار می روند , به هر حال اونها یک توسعه خطی برای توانایی اولیه نیستند . ارتقا دادن این ارایش ها میتواند افزایش قدرت در نبرد های سرد را در بر داشته باشند برای مثال باعث می شود تا با افتادن از ارتفاع اسیبی نبینید که کمک خوبی برای انجام مانور های سقوط و چاقو زدن می باشد . ارایش جدید death streak ممکن است برای عده ای که با ارایش منفور martyrdom در COD4 اشنا هستند مشابه به نظر برسد اما سازندگان مقداری کمک ( به صورت زیرکانه ) برای بازیکن های جدید فراهم اورده اند . این موارد زمانی که شما چند باری در یک محل بدون کشتن کسی کشته شوید به کار می ایند . مسکن ها به شما برای مدتی کوتاه در هنگام بدست اوردن سلامتی کامل سلامتی اضافه اهدا می کنند که جلوگیری از کشته شدن را اسان تر میکنند . سیستم تقلید ( Copycat ) اجازه تقلید ازکلاس اخرین شخصی که کشته اید را می دهد که اهدای بلقوه سلاح ها, تجهیزات و ارایش های حریفانی با درجات بالاتر را در برد دارد . هیچ تخفیفی برای محروم سازی شما به وسیله کشته شدن توسط سلاحی که نمی توانید به ان دترسی داشته باشید وجود ندارد که مانند دست گذاشتن بر روی ان سلاح و کشتن خودتان است .

پاداش های نحوه کشتن قابل شخصی سازی , از چیز های اضافی قابل توجه دیگیری می باشد . در cod4 , رشته مرگ هایی از فاصله های مشخص پاداش هایی مانند حمله هوایی و حمله هلی کوپتر ها را به شما میداد . در modern warfare 2 دسته ای از پاداش ها وجود دارد که می توانید ان ها را باز کرده و در صورت نیاز تجهیز کنید . خود پاداش ها دارای طبقه بندی هایی از کمک های تاکتیکی مانند وسایل بی سرنشین هوایی که دشمنان رو در رادار مشخص می کنند تا حملات قدرتمندی مانند gunship , حملات هوایی و هدایت لذت بخش موشک های نابود گر توسط laptop هستند . هر kill streak برای فعال شدن نیازمند تعداد مشخصی از کشتار می باشد و شما در هر لحظه می توانید تا 3 عدد را تجهیز کنید . بنابراین یک حالت risk /reward در بازی وجود دارد . chopper gunner یک پاداش فوق العاده قدرتمند می باشد , اما اگر شما مطمن به گرفتن امتیاز مربوط به 11 عدد kill streak نیستید , در اصل یکی از اسلات های پاداش به هدر میرود . حتی اگر شما نتوانید یک رشته 11 تایی از کشتار ایجاد کنید , شما هنوز شانس استفاده از پاداش های قدرتمند تری مانند بسته های کمکی را دارید.این پاداش جعبه ای را در میدان نبرد می اندازد که هم می تواند شامل مهمات و هم شامل جوایز مربوط به رشته کشتار مثل یک حمله هوایی دقیق باشد . استفاده از این پاداش ها نه تنها ابعاد قابل توجهی از استراتژی ها ایجاد میکند,بلکه به شکلی استفاده می شوند که باعث لذت بردن بازیکن از ان ها میشود .

q3mzsea5orrwy6hwtnk.jpg


نتیجه تمامی این بهینه سازی های قسمت چند نفره , یک میدان نبرد غنی ت , قابل سخصی سازی تر و شلوغ تر است . خوشبختانه اکشن در سطح خوبی باقی مانده است و جریان پاداش ها هم مثل همیشه راضی کننده است . دو عنصر جدید لقب و نشان , گرافیک های کوچک و لقب هایی هستند که با توجه به نحوه عملکرد شما در مسابقه بدست می ایند , که دارای رده بندی از جدی تا دست و پا چلفتی ( goofy ) می شود . انها روش سرگرم کننده ای را برای شخصی سازی حضور اتی شما در قسمت online تدارک دیده اند . با یک تنوع قوی از انواع بازی ها قسمت چند نفره قابل رقابت modern warfare 2 بهترین در سری cod و یکی از بهترین ها در کنسول ها می باشد . طراحی نچسب قسمت campaign این حس را به شما می دهد که همراه با یک سواری هستید, اما یک سواری پر صدا و زیبا که از بازی کردن ان خوشحال خواهید بود . ماموریت های مشارکتی , یک زاویه منحصر به فردی از لذت رو به اکشن بازی اضافه کرده است که modern warfare 2 را کاملا سرگرم کننده , کاملا با ارزش و کاملا سزاوار انتظار کرده است .

نگاه کلی و کوتاه به بازی:


مبارزات پر از اکشن، مراحل چند نفره درگیر کننده، مراحل همکاری چند نفره هیجان انگیز تر ، عمیق تر و پربارتر از نکات بسیار خوب بازی هستند که سازندگان به خوبی از پس این کار برآمده اند و مبارزات کوتاه، داستان درهم و برهم و نچسب از نکات بد بازی میباشد که انشالله در نسخه بعدی ترمیم خواهد شد.

امتیازات بازی:

داستان : 9.5
گیم پلی : 9.5
گرافیک : 9
صداگذاری و موسیقی : 10
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
دقیقا توی همین MW1 توی یکی از صحنه ها بالای یک دیوار نوشته بود خلیج العربیه نمیدونم کجا دیدی نوشته خلیج فارس!؟
بله روی دیوار نوشته بود : شارع الخلیج العربی !:laughing::sick:
 

SONY1

کاربر سایت
Dec 15, 2007
178
نام
حسن
سلام من تو قسمت مشکلات بازی کمک خواستم به جواب نرسیدم به همین خاطر اینجا دوباره میگم من با این call of duty خیلی مشکل دارم
آیا این بازی با دو قفل عرضه شده یعنی wave3 و wave 4 ؟
من دستگاهمو کردم فریمور 1.61 ولی باز هم اجرا نمیشه بعد از گذاشتن بازی مارک xbox360 ظاهر میشه help me
 

Music Addict

کاربر سایت
Feb 27, 2009
504
نام
مسعود
سلام من تو قسمت مشکلات بازی کمک خواستم به جواب نرسیدم به همین خاطر اینجا دوباره میگم من با این call of duty خیلی مشکل دارم
آیا این بازی با دو قفل عرضه شده یعنی wave3 و wave 4 ؟
من دستگاهمو کردم فریمور 1.61 ولی باز هم اجرا نمیشه بعد از گذاشتن بازی مارک xbox360 ظاهر میشه

بستگی به بازی ای کی شما گرفتی داره . ممکنه از Wave 4 به Wave 3 تبدیل شده باشه که این نوع از بازیها با 1.61 مشکل دارن . بهترین راه حل اینکه شما یک نسخه تبدیل نشده (Wave 4) استفاده کنید.
در غیر این صورت فک کنم باید از دیسک بوت برای اجرای بازیهای تبدیل شده استفاده کنید !
 

Music Addict

کاربر سایت
Feb 27, 2009
504
نام
مسعود
من امروز برای بار دوم بازی رو روی Veteran تموم کردم ! جالبه بجای اینکه بار دوم واسم آسون تر بشه برعکس سخت تر شده بود ! ولی خیلی حال داد ! از این به بعد میخوام برم سراغ بخش Special Ops که خودش کلی آدم رو سرگرم میکنه !
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
سلام !
آخرش ما حسرت به دل موندیم که پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی به دستور شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کنیم.
کسی از دوستان هست که تونسته باشه از پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی به دستور شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کنه؟
اگه آره لطفا بگید با چه سلاحی میشه از پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی به دستور شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کرد ؟
ممنون.
 
آخرین ویرایش:

Silent Death

کاربر سایت
Aug 21, 2009
1,158
نام
احمدرضا
سلام !
آخرش ما حسرت به دل موندیم که پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی توسط شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کنیم.
کسی از دوستان هست که تونسته باشه از پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی به دستور نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی توسط شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کنه؟
اگه آره لطفا بگید با چه سلاحی میشه از پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی به دستور نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی توسط شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کرد ؟
ممنون.
فقط میشه با فشار دادن RS با خود Shield ضربه زد! تک ضرب هم طرف رو میکشه! خیلی حال میده! :D برو نزدیک طرف بعد RS رو فشار بده با همون Shield (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی توسط شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد :D )میزنه پدر طرف رو درمیاره! :D
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
فقط میشه با فشار دادن RS با خود Shield ضربه زد! تک ضرب هم طرف رو میکشه! خیلی حال میده! :D برو نزدیک طرف بعد RS رو فشار بده با همون Shield (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی توسط شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد :D )میزنه پدر طرف رو درمیاره! :D
اینو که خودم میدونستم بابا !:biggrin1:
منظورم شلیک از پشت این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی به دستور شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) بود، اینطوری حال نمیده !:biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

孢子

کاربر سایت
Oct 24, 2008
1,319
ارش متاسفانه نمیشه از پشت این ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی به دستور شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) شلیک کرد :d
 

Silent Death

کاربر سایت
Aug 21, 2009
1,158
نام
احمدرضا
اینو که خودم میدونستم بابا !:biggrin1:
منظورم شلیک از پشت بود این این Riot Shield ها (که اخیرا در یکی از کشورهای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی و سایر نیروهای نظامی به دستور شخص اول مملکت علیه دشمنان استفاده شد) بود، اینطوری حال نمیده !:biggrin1:
منم گفتم که فقط! :D یعنی حداقل من راهی بلد نیستم!‌اصلا فکر نکنم راهی باشه که همچین کاری انجام بدی! :D پس برو با همون فشردن RS حالشو ببر! :D
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
بچه ها، کسایی که این بازی رو بازی کردن می تونن بگند به نظرشون گرافیک بازی پیش رفت داشته یا نه!؟
لطفا صحنه های سینمایی و انفجار هایی که چه بخواید چه نخواید رو تو نظرتون لحاظ نکنید.
 

S A A M

کاربر سایت
Nov 26, 2009
166
بچه ها، کسایی که این بازی رو بازی کردن می تونن بگند به نظرشون گرافیک بازی پیش رفت داشته یا نه!؟
لطفا صحنه های سینمایی و انفجار هایی که چه بخواید چه نخواید رو تو نظرتون لحاظ نکنید.
گرافیکش نسبت به نسخه قبلش تغییر خاصی نداشته من توی نقد یه جاهایی به گرافیک بازی هم اشاره کردم بد نیست بخونید!
 

Se7en12532

کاربر سایت
Apr 7, 2009
101
نام
محمد رضا
بچه ها، کسایی که این بازی رو بازی کردن می تونن بگند به نظرشون گرافیک بازی پیش رفت داشته یا نه!؟
لطفا صحنه های سینمایی و انفجار هایی که چه بخواید چه نخواید رو تو نظرتون لحاظ نکنید.
گرافیک هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,811
نام
فرخ
بچه ها، کسایی که این بازی رو بازی کردن می تونن بگند به نظرشون گرافیک بازی پیش رفت داشته یا نه!؟
لطفا صحنه های سینمایی و انفجار هایی که چه بخواید چه نخواید رو تو نظرتون لحاظ نکنید.

میدونم این سوال را داری به خاطر پست من میپرسی من تو پست قبل تمام سایتها را برات لیست کردم هیچ سایتی زیر 9 نداده و حتی سایتهایی که به بازی زیر 9 دادن ولی به گرافیکش 9 و بالای 9 دادن . الان هم که کاندید بهترین گرافیک هست .
ولی من در جواب این سوالت بگم شاید به نظر شما از لحاظ بصری نسبت به شماره 1 بازی تغییری نکرده باشه ولی از لحاظ فنی تغییره زیادی کرده . کسی که یکم در مورد گرافیک بدونه میدونه که به وجود اوردن صحنه های سنگین چقدر میتونه روی سخت افزار فشار بیاره و همچنین محیط با طراحی دقیقتر و البته همه اینها باعث میشه که تعداد افکتهای به کار برده شده در یه صحنه بیشتر باشه در کنار اینها که خیلی مهم هستند .mw2 از لحاظ صحنه های درگیر کننده با تعداد دشمنان بیشتر که اینم باعث هوش مصنوعی بیشتر و حتی انیمیشن و مدل سازی های دقیقتر و بهتر که همین دو مورد را میتونی تو تمام نقدها بخونی که چی گفتن و صحنه های سنگین و با خشوند زیاد به مراتب بهتر از mw1 هست ولی همچنان فریم بازی در بهتر شکل ممکن پایداره که خیلی مهمه که الان اگه نگاه کنی حتی اشغال ترین گرافیکهای این نسل هم نمیتونن روی کنسولها چنین فریمی را بوجود بیارن و حداکثر 30 فریم هستند معدود بازی هایی هستند که بتونن برات 60 فریم را بدن که اگه اونها را هم نگاه کنی یا اصلا چنین سبکی ندارن یا به هیچ وجه صحنه هایی مثل mw2 ندارند .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر