Brother in Arms : Hell's Highway - PC Version

این بازی چند وقتیه که تاخیر میخوره و تاریخ انشارش عقب میافته ولی یه نکته ای که وجود داره علاقه مندان به این بازی باید از این تاخیر ها خوشحال بشن چون سازنده بازی GearBox Software هیچ وقت بازی هاشو نیمه کاره عرضه نمیکنه و ما باید منتظر یه شاهکار در زمینه WWII باشیم
یه سری عکس از سایت IGN
Brothers_in_Arms_Hells_Highway_2.jpg
brothers-in-arms-hells-screen-5.jpg
brothers-in-arms-hells-highway-20060528033825035.jpg
moz-screenshot.jpg
brothers-in-arms-hells-highway-20070822012946432.jpg

Release Date:Jun 3, 2008
 
سلام
ولی کلا یه جورایی دیگه گیمرا از عنوان هایی که موضوعشون world war باشه خسته شدن . مگر اینکه شرکتی که داره بازی رو میسازه یه نو آوری خاص تو بازی ای که می خواد بیرون بده به وجود بیاره که گیمرا به خاطر نو آوریش به سمت اون بازی جذب بشن. (در کل دیگه کسی به خاطر موضوع اصلی که جنگ جهانی باشه زیاد به سمت بازی نمیره).
یا علی مدد
 
سلام
ولی کلا یه جورایی دیگه گیمرا از عنوان هایی که موضوعشون world war باشه خسته شدن . مگر اینکه شرکتی که داره بازی رو میسازه یه نو آوری خاص تو بازی ای که می خواد بیرون بده به وجود بیاره که گیمرا به خاطر نو آوریش به سمت اون بازی جذب بشن. (در کل دیگه کسی به خاطر موضوع اصلی که جنگ جهانی باشه زیاد به سمت بازی نمیره).
یا علی مدد

ایول دقیقا حرف منو زدی

اهان یعنی الان هر هفته یه بازی با موضوع WWII داره میاد

عزیز من نمیدونم چرا میخوای مچ منو بگیری ولی من مبالغه کردم یعنی یه چیزیو خیلی بزرگ کردم
وقتی میگم هر هفته منظورم هر هفته نیست بلکه منظورم زود به زوده کلا بازی ها با عنوان wwII زیاده و به قول آقا حسن گیمرا دیگه زیاد خوششون نمیاد
نمونه بارزش هم همین call of duty که تا سه نسخه با موضوع WWII بود ولی تو نسخه4 کلا عوض شد به جنگ های مدرن و امروزی پر داخت
امیدوارم منظور منو فهمیده باشی:biggrin1:
 
رئیس کمپانی Gearbox آقای Randy Pitchford و Benny Wilson (برنامه ریز) گفتگویی در مورد تخریب و انهدام پذیری محیط در بازی BIA:HH عنوان جدید یوبی سافت داشته اند.
------------------------------------

آیا شما میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد خصوصیت جدید BIA:HH که تخریب محیط است بدهید؟

RP:شما در Brothers in Arms Hell's Highway قادر خواهید بود تا تمام چیزها را که دشمنان در پشت آن است به مقدار زیاد تکه تکه کنید.بله, این بسیار وحشت آور است که یک گلوله میتواند سنگر چوبی را تکه تکه متلاشی کند و این کمی بیش از حد حیرت انگیز است.شما وقتی میبینید که سنگری که دشمن در پشت آن پناه گرفته آسب ناپذیر است(همانند بقیه بازیها) تنها اختیار شما این است که صبر کنید تا آن ها برای شلیک کردن به بیرون از سنگر بیایند و شما آن ها را بکشید.این خصوصیات و خصایص دیگر همچون ترکیب شدن ارتش ها BIA:HH را در مرحله جدیدی از اعتبار قرار میدهد(اعتبار تازه ای میبخشد)
brothers_in_arms_hells_highway_33.jpg

این کار چه مقدار gameplay را تحت فشار قرار میدهد؟

RP:دشمنان میتوانند بدوند اما نمیتوانند که پنهان شوند.سنگر های چوبی میتوانند تکه تکه شوند اما سنگر های سخت در محل های مناسب مثلا مثل کیسه های شنی میتوانند با بازوکا یا نارنجک منهدم شوند.واقعا تماشای آن بسیار حیرت انگیز است و بازی با آن یک تفریح عالی است.در واقع من هنوز باور نمیکنم که چه کار کردیم چون من تا به کنون بازی نکردم که چنین تخریب محیط در آن حیرت آور باشد.تخریب پذیری کمی بازی را تغییر میدهد.تنوع زیادی نه تنها در گیم پلی بازی بلکه در زمینه بازی و طراحی مراحل و همچنین راههایی که میتواند از میان آنها پیشروی کنید وجود دارد.

آیا میتوانید به ما بیشتر در مورد توسعه مراحل تخریب محیط بگویید؟

BW:اولين چيز تخريب پذيري در بازي يك صفحه مجازي 12 تكه اي بود به شكل يك ديوار ( يا حصار ) . از اين موضوع به عنوان يك فرضيه استفاده كرديم تا مطمئن بشويم كه ميتوانيم ان را به صورتي كه احتياج داريم تكه تكه بكنيم و همچنين بدوينوسيله مقدار حافظه و performance رو تنظيم كنيم.از انجا بود که ما worlflow هایی را برای قرار دادن انهدام پذیری در بازی طراحی کردیم.
brothers_in_arms_hells_highway_49.jpg

آیا شما با هیچ مبارزه ویژه ای رو به رو شدید؟

BW: بله, سیستم تخریب پذیری ما در بازی نیازمند اثر متقابل با بسیاری از سیستم بازی های دیگر خواهد بود.آنها مجبورند با سیستم سنگر گیری متقابل عمل کنند و حتی ارائه کردن فوت و فن هایی برای مقاوم داشتن خود.

ممنون از رضا و کسری
 
MGS ( اسم جناب عالی رو نمیدونم ) خیلی ممنون
اما من چیز جدیدی رو در گیم پلی که خیلی شاخص باشه توی این بازی ندیدم . البته باید بگم اکثر تیزر های این بازی رو دیدم که دارم این رو میگم.
تنها چیز جدید کاور گرفتن بود که خیلی شبیه به استیل بازی Raibow Six:Vegas بود. البته به صورت بهبود یافته . گرافیکش هم باید بالا باشه تا نظر گیمر ها رو به خودش جلب کنه اما گرافیک با اینکه خیلی مهمه اما حرف اول رو نمیزنه .
این رو هم بگم ، من نمی خواهم از این بازی بد بگم ، اما اگر سازندگان بخواهند این بازی رو با همین گیم پلی منتشر کنند بازی قطعا در دام تکراری شدن در گیم پلی خواهد افتاد.:arrowd:
 
MGS ( اسم جناب عالی رو نمیدونم ) خیلی ممنون
اما من چیز جدیدی رو در گیم پلی که خیلی شاخص باشه توی این بازی ندیدم . البته باید بگم اکثر تیزر های این بازی رو دیدم که دارم این رو میگم.
تنها چیز جدید کاور گرفتن بود که خیلی شبیه به استیل بازی Raibow Six:Vegas بود. البته به صورت بهبود یافته . گرافیکش هم باید بالا باشه تا نظر گیمر ها رو به خودش جلب کنه اما گرافیک با اینکه خیلی مهمه اما حرف اول رو نمیزنه .
این رو هم بگم ، من نمی خواهم از این بازی بد بگم ، اما اگر سازندگان بخواهند این بازی رو با همین گیم پلی منتشر کنند بازی قطعا در دام تکراری شدن در گیم پلی خواهد افتاد.:arrowd:
مثلا تو این بازی یا کلا تو ژانر WWII به چی میشه گفت نواوری:
1.همین Tactical بودن بازی از یکنواخت شدن جلوگیری میکنه دیگه مثل بقیه نمیشه که هی بکشی بری جلو:biggrin1:البته تو نسخه های قبل هم بود ولی سازنده ها گفتن که این مورد رو پیشرفته تر میکنن
2.کاور گرفتن که خودت هم گفتی من تو چند تا تریلر که دیدم این کاور گرفتن رو خیلی جالب و روون درست کرده بودن
3.گرافیک عالی-البته خود ساختن بازی با UE3 و به وجود اوردن این نوع رنگ پردازی خودش یه نواوری هستش
4.تخریب پذیری عالی که مطلبش رو هم گذاشتم
5.داستان که قراره تو این نسخه خیلی بهتر بشه با اینکه من از نسخه های قبل هم تو این زمینه راضی هستم البته نباید تو زمینه WWII همچین داستان خفنی رو انتظار داشته باشی و باز هم خوبه چون محدودیت زیاده

در کل به نظر من اینا میتونن این بازی رو از تکراری بودن نجات بدن و باعث برتریش نسبت به بازی های دیگه بشن

موفق باشید
محمد....
 
شاید هم شما درست میگید آقا محمد.
شاید هم مشکل از من باشه ، چون از بس که WWII تو این چند سال اخیر دیدم دیگه نسبت به این بازی ها زیادی سخت گیر شدم.

حجت
 
سلام دوستان


من خودم عاشق بازي كه در مورد جنگ جهاني باشند هستم .

و دوستان مطمئن باشيد اين بازي بياد نظر اون كساني كه ميگن جنگ جهاني چي هست خسته شديم و عوض مي كنه .
 
فیلد مارشال اروین رومل

داستان دو نسخه قبلی بازی که الی بود ادم هس میکنه خودش تویه بازیه دقت سرعت عمل و استفاده از این مخای اکبندمون که هرگز استفادش نکردیم این بازی به جز بازی های استراتژیک میشه گفت اولین بازی که استراتژی جنگی رو به ادم یاد میده مثل بازی های دیگه نیست که دستتو بزاری رو ماشه تو چند دقیقه چندین نفر رو بکشی تو این بازی باید فکر کنی که از کجا باید دشمنان رو غافل گیر کنین (یعنی این که مثل بازی cod2نمیتونی یه تیربارچی رو از روبه رو بزنی باید اونو از پشت غافل گیر کنی ) پس تو این نسخه هوش مصنوعی دشمنان به هدی بالا خواهد بود که به جای این که شما انها را دور زده و از پشت سر قافلگیرشان کنید انها شما را غافلگیر خواهند کرد پس همیشه مراقب پشت سر خود باشید همیشه اماده باشید چون هر لحظه امکان دارد تک تیر اندازخفته ای شما را از پای در بیارد تو این بازی بدون کمک دوستانتان نمیتونید مراحل رو پشت سر بزارید لحظاتی در بازی گنجانده شده که واقعا احساسات انسان رو برمی انگیزد لحظاتی که دوستانتان در اغوشتان جان میدهند در این لحظه است که خون جلوی چشم شما رو خواهد گرفت و با نیرویی از درون برانگیخنه دشمنان را خواهید گشت و نکات دیگر بازی که بعد از امدن بازی خواهیم دید پس هرگز قبل از این که بازی رو انجام بدین در موردش قضاوت نکنید اونایی که از این سری بازی ها خوششون نمیاد به علت سختی این بازی هاست که خوششون نمیاد این بازی ها رو کمتر کسی میتونه رو وری هارد تموم کنه و صد البته رو نورمال هم برای بسیاری سخت و تاقط فرسا خواهد بود(این حرفی که میگم برام ثابت شده دو نسخه قبل بازی رو حداقل به 20 نفر از اطرافیانم دادم ولی فقط یکیشون تونست تمومش کنه همشون به علت سختی بازی گفتن بازی بدیه ولی اونی که بازی رو تموم کرد این بازی رو جزو بهترین بازی ها میدونه) منتظر این بازی زیبا باشید.
تقدیم به تمام دوستداران سری بازیهای :love::love::love:ww2
 
فیلد مارشال اروین رومل

درسته که سریcodهمیشه ازbiaخوب بوده ولی این بار سریbia 90درصد تغییر کرده ولی در کل cod5امسال نمیاد پس بهترین بازی امسال باید biaباشه شک نکن ....
 
بازی 23 سپتامبر (به گفته ی گیم اسپات) یعنی حدود 3هفته ی دیگه میاد.
من که شدیدا منتظر اومدنشم چون هیچوقت از بازیهای باکیفیت WWII (میخواد هر ژانری باشه) خسته نمیشم.
این BIA هم که به نظر میاد از قبلیهاش خیلی جالبتر باشه چه فیزیک و تخریب پذیریش (توی تریلراش وقتی با بازوکا میزنن ساختمونا رو میترکونن همچین حالی میکنم) و گرافیک نسبتا خوبش.
من که خیلی بهش امیدوارم:smile:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or