Borderlands: The Pre-Sequel! | PC

Borderlands_The_Pre-Sequel_box_art.jpg


Developer : 2K Australia, Gearbox
Publisher :
2K
Genre :FPS RPG
Platform : PC / Xbox 360 / PS3
Release Date:
14 October 2014


Borderlands: The Pre-Sequel عنوانی از سری Borderlands بوده که مشترکا توسط Gearbox و 2K Australia ساخته می شود. پس از چند ماه از عرضه ی Borderlands 2 , ساخت ادامه ای برای Borderlands 2 در دستور کار قرار گرفت. با توجه به تمایل Gearbox برای اینکه پایگاه فضایی Hyperion در Borderlands 2 یعنی Moonbase, از مکان های قابل بازی باشد, تصمیم گرفته شد داستان این عنوان مستقیما پس از شماره ی 1 و قبل از شماره ی دوم اتفاق افتد. زیرا به عقیده ی تیم سازنده, با توجه به داستان Borderlands 2, پا گذاشتن در Moonbase پس از وقایع شماره ی دوم خسته کننده خواهد بود. این که داستان بازی بین دو شماره ی اصلی این سری باشد به سازندگان اجازه خواهد داد خلا های داستانی این سری را پر کنند و داستان های تازه ای اضافه کنند.
برای نخستین بار در Borderlands, این بار شما نه در Pandora, بلکه در ماه این سیاره یعنی Elpis به گشت و گذار خواهید پرداخت و در نقش anti-Hero هایی که پیش از این در این سری معرفی شده اند, داستان Handsome Jack و چگونگی تبدیل شدن او به Villainـی که در Borderlands 2 مشاهده کردیم را دنبال می کنید.
گیم پلی بازی دقیقا همانند Borderlands 2 بر پایه ی سیستم shoot & loot موفق این سری است. با توجه به جاذبه و اکسیژن کم در Elpis, تغییرات جزئی در گیم پلی وجود دارد, از جمله پرش های بلند و سیستم اکسیژن بازی که باید مراقب خالی شدن آن باشید. به جای المنت Slag در Borderlands 2, در این نسخه المنت ice معرفی شده که دشمنان را به یخ تبدیل می کند.

Classes and Characters:

Athena the Gladiator

1obymv2gs02hgsrvmh5z.jpg


این شخصیت که در یکی از DLC های Borderlands 1 معرفی شد, در نقش یک شخصیت قابل بازی بازگشته تا به Handsome Jack کمک کند. Skill ویژه ی Athena سپری ـست که گلوله های دشمنان را دفع می کند و انان را به سمت خودشان پرتاب می کند.

Nisha The Lawbringer

qpx7aql4d39dcuqw2c53.png


کلانتر شهر Lynchwood در Borderlands 2 که در یکی از ماموریت های جانبی با او دوئل می کنیم. Skill اصلی او به نام Showdownچیزی همانند aim-bot است که به طور خودکار دشمنان را هدف می گیرد و قدرت و سرعت شلیک سلاح را افزایش می دهد. همچنین سلاح melee او یک شلاق است که برد بیشتری نسبت به سایر melee های بقیه ی شخصیت ها دارد. با گرفتن یکی از Skill ها, در صورت به دست گرفتن Pistol, یک کپی از آن دقیقا در دست دیگر می گیرد, مانند Salvador در Borderlands 2


Wilhelm The enforcer

1x394wakp00j8itb2ik7.jpg


بادیگارد Handsome Jack در Borderlands 2, یکی از شخصیت های جالب این بازی است. او که در نسخه ی دوم یه ربات بود, این بار به صورت یک انسان در بازی حضور دارد اما رفته رفته با گرفتن Skill های, اعضای انسانی خود را با اعضای رباتیک عوض می کند تا به همان شخصیتی که در Borderlands 2 دیدیم تبدیل شود. Skill اصلی او احضار کردن sentry gun ها و ربات ها برای کمک به او هستند.

Claptrap The Fragtrap

oowppbro3xrf1rdp6ojb.jpg


یکی از اعصاب خورد کن ترین شخصیت های تاریخ بازی های رایانه ای این بار به عنوان یک شخصیت قابل بازی بازگشته. Claptrap یکی از عجیب ترین و خاص ترین skill های ویژه بین تمام شخصیت های معرفی شده در این سری تا اکنون را دارد, VaultHunter.exe! این Skill به او اجازه می دهد یکی از Skill های یکی از شخصیت های قابل بازی در نسخه های قبلی را به طور رندوم با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارد (تعداد دشمنان و تعداد گلوله ها و ...) بگیرد! مانند Funzekering, قدرت اصلی Salvador.

NPCs


Handsome Jack

bpgbthagcoshib86vs2q.jpg


Moxxi

v6z7ok4aro9jrw0ut8eq.jpg


Crazy Earl
Springs
Red Belly
Roland
Lilith



تصاویر بازی



 
آخرین ویرایش:
Tiny tina to the rescue!
خب بر خلاف normal mode که athena داستان رو روایت می کنه و شخصیت های BL1 شنوندن و وسطش یه سری چیزا بلغور می کنن, تو true vault hunter mode فعلا که tiny tina و brick شنوندن و تو همین Intro سه چهار تا دیالوگ خیلی شاخ می گه tina, واقعا که با اختلاف بهترین شخصیت این سری ـه (در کنار ورژن BL2 جک البته!)! امیدوارم روند همین طوری ادامه پیدا کنه و از اون بی مزگی شوخی های normal mode خلاص شیم.
داداش نرمال مود تو چند ساعت رفتی میخوام ببینم دوباره بدبخت میشم یا نه :دی ؟
 
ممنون که همه چیز رو توضیح دادی ...
خوب با این حساب ی 50 ساعتی رو افتادیم :دی در صورتی که BL2 رو نرمال مود تا الان حدود 80 ساعت که رفتم تازه هنوزم تموم نشده :دی الانم فعلا رفتم سروقت True Vault Hunter Modـش :| اونو که تموم کردم اگه خدا بخواد میام سراغ این یکی .....
 
دوستان من الان دو تا از مراحل فرعی رو تموم کردم ولی نمی تونم Turn in کنم که جایزه های مرحله ای رفتم رو بهم بده! جلوی کسی که مراحل رو بهم داده میرم هیچ گزینه ای نمیاد! مشکل از بازیه؟
 
دوستان من الان دو تا از مراحل فرعی رو تموم کردم ولی نمی تونم Turn in کنم که جایزه های مرحله ای رفتم رو بهم بده! جلوی کسی که مراحل رو بهم داده میرم هیچ گزینه ای نمیاد! مشکل از بازیه؟

منم این مشکلو داشتم شما یه مرحله دیگرو برو و بعدش برگرد پیش طرف حل میشه.
 
enemy های سخت تر رو سعی کنید اول با cryo element بزنید که برای یه مدت کلا هیچ حرکتی نکنند هم دمیج بیشتری بگیرن, بعد بسته به نوار های Health barـشون با المنت های مخصوص (shock برای shield و corrosive برای armor و fire برای flesh) بزنید, Critical hit هم فراموش نشه
opha superior جزو enemy های جون سخت بازی هست ولی من با آتنا راحت از پسش بر می اومدم, action skillـش هم خیلی کارآمد بود.

------------------------------

تک تک دیالوگ های tiny tina تو true vault hunter mode خـــدان :x
 
کلا این بازی تو فضاست ؟؟؟؟
من همون اولین باس گیر کردم انقدر مردم خسته شدم:|

به Borderlands و این سبک بازی های loot محور آشنایی دارید تا تجربه اولتونه؟
Deadlift یا باس مراحل اینترو؟
Deadlift و کلا باس های بازی یه سری لول ثابتی دارند که برای شکست دادنششون باید حوالی اون لول باشید و سلاح ها و gearـتونم تو همون حوالی باشه
مراحل فرعی رو انجام بدید تا همون سلاح های خوبی بگیرید هم لولتون بالا بره, صندوق ها و ... رو هم بگردید که تجهیزات مناسب پیدا کنید
 
به نظرم گیم پلی بازی جذاب تر از نسخه دومه! یه سری ویژگی که به نظر ساده هم هستند اضافه شده که واقعا رو گیم پلی تاثیر گذاشته. گرافیک هم از نسخه دوم بهتره، به نظرم رنگ بندی محیط تند تر شده.
اما همچنان من با این سیستم سلاح بازی مشکل دارم، ای کاش میشد سلاح ها رو کاستومایز کرد.
 
به نظرم گیم پلی بازی جذاب تر از نسخه دومه! یه سری ویژگی که به نظر ساده هم هستند اضافه شده که واقعا رو گیم پلی تاثیر گذاشته. گرافیک هم از نسخه دوم بهتره، به نظرم رنگ بندی محیط تند تر شده.
اما همچنان من با این سیستم سلاح بازی مشکل دارم، ای کاش میشد سلاح ها رو کاستومایز کرد.

موافقم, قابلیت ساخت سلاح با قطعات موجود تو بازی خیلی خوبه و حیفه که همچین قابلیتی تو بازی نیست.
با این حال می تونید خارج از بازی از gibbed save editor استفاده کنید برای ساخت سلاح و انتقالش به شخصیتتون, فعلا من برای TPS استفاده نکردم اما تو BL2 بعد از 30 ساعت بازی بخاطر Drop rate افتضاحش رفتم سراغ save editor
اصل هر سلاح Body و Barrelـش هست, بقیه قطعاتش یعنی Stock, Grip یا sighـش ولی می تونه Random از weapon manufacturer های مختلف باشه.
برای مثال مثلا Assault rifle با quality آبی ساخته ی Dahl یه اسم خاصی دار و Barrel و Bodyـش هم خاص و ساخته ی خود Dahlـن, ولی Stock و Grip و sighـشون می تونن از weapon manufacturer های دیگه ای باشن که رو stats سلاح ها مثل fire rate و Accuracry یه تاثیر جزئی می ذارن, ولی اصل سلاح و اون ویژگی خاصی که هر سلاح داره رو عوض نمی کنن.
جز اون سه قسمت هر سلاح, می شه المنت های مختلفی برای سلاح ها گذاشت مثل fire, shock و ... یا Accessory ها مختلف مثل vertical grip و سرنیزه و ...
تو TPS با moonstone هم می شه قابلیت خاصی به سلاح ها داد مثل fast learner که بهتون به ازای هر کیل بیشتر xp می ده یا piercing rounds که گلوله هاتون با یه درصد شنسی از سپر رد می شن و ...
می تونید با save editor هر کدوم از قطعات سلاح رو انتخاب کنید, ولی بازم ماهیت سلاح تغییر نمی کنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or