Multi Platform Borderlands 3

سازنده
Gearbox Software
تاریخ انتشار
13 September 2019
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
channels4_banner.jpg

DeveloperGearbox Software
Publisher2K Games
EngineUnreal Engine
Release Date13 September 2019
Platform(s)PC_PlayStation 4_Xbox One

بررسی بازی Borderlands 3


سومین نسخه از عنوان BORDERLANDS قرار ما رو به سرزمین های فراتر از پاندورای همیشه در حال جنگ ببره . این بار قرار ـه در قالب چهار Vault Hunter جدید به نام های (FL4K (Beastmaster) , Zane (Operative) , Amara (Siren) , Moze (Gunner به بازی بپردازیم . طبق معمول هر کدام از این شخصیت ها شامل قابلیت های منحصر به فردی میشن که تجربه پلیر ها رو از همدیگه متفاوت میکنه . شخصیت های اصلی منفی بازی دوقلو های Calypso هستن . خواهر و برادر دیوانه که خودشون رو به عنوان دو استریمر با کلی فالوور معرفی کردند!

طبق معمول سیستم اسلحه های بی شمار بازی برگشتن و قرار ـه تعداد بی شماری از اسلحه های رنگارنگ از برند های متلف با کاربرد های متفاوت در بازی به نمایش گذاشته بشه. به عنوان مثال گفته میشه این بار نوع و کاربرد اسلحه ها بیشتر از هر زمان دیگه ای خواهد بود به عبارتی بر خلاف نسخه های قبلی که هر اسلحه یک کار رو به خصوص رو انجام میداد اینجا بعضی از اسلحه ها (بسته به برند سازندش) دو نو شلیک مختلف و بعضا دو نوع قابلیت Elemental (یخ آتش برق ...) خواهند داشت.

در این نسخه قرار با استفاده از سفینه فضایی به سیارات مختلف سفر کنیم پس باید منتظر یک ماجراجویی متنوع از نظر تنوع محیطی باشیم . طبق سنت همیشگی سری شخصیت های قدیمی شامل شخصیت های قابل بازی نسخه ی قبلی در این نسخه حضور دارند و قرار نقش پر رنگی در بازی داشته باشن .


Calypso Twins

twins.png
Vault Hunter

choose-char.png


[تصاویر]

2kgmkt_bl3_launch_screenshots_vaulthunters_3840x2160_1.jpg 2kgmkt_bl3_launch_screenshots_vehicles_3840x2160_1.jpg 2kgmkt_bl3_launch_screenshots_boss_combat_3840x2160_1.jpg 2kgmkt_bl3_launch_screenshots_calypsotwins_3840x2160_1.jpg 2kgmkt_bl3_launch_screenshots_children_of_the_vault_3840x2160_1.jpg 2kgmkt_bl3_launch_screenshots_claptrap_3840x2160_1.jpg 2kgmkt_bl3_launch_screenshots_moze_3840x2160_1.jpg

https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_016.jpg https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_017.jpg https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_011.jpg https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_012.jpg https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_013.jpg https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_014.jpg https___cdn.2kgames.com_borderlands_media_oak_bl3_015.jpg

[تریلر و گیمپلی]

 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
خودشون دیگه تایید کردن BL3 رو میگه "یـ بازی دیگه هم معرفی کنیم" LOL
پ.ن : یعنی چی میتونه باشه ؟

View attachment 102772
بردرلندز بتل رویال :p نمیخوان واقعا بتل رویال بدن الان که مُده؟ :p

پورتBorderlands 2 برا سوییچ:-"
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
پ.ن : امیدوارم این رندی مغر خر نخورده باشه بازی رو انحصار اپیک کرده باشه :|
سیریوسلی؟ انحصاری اپیک بشه ملت نه تنها بایکوت میکنن بلکه یه رکورد جدید توی دانلود غیرقانونی یک بازی هم به ثبت میرسونن :D.
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
هیییی نسخه دوم که خیلی خاطرات خوبی باهاش دارم، مخصوصاً اینکه تو دوران اوج تانگل و فراگیر شدن مولتی پلیر عرضه شده بود، عجیب هم دلم کشیده The Handsome Collection رو توی یکی از این تخفیفا که به شدت میخوره توی سرش بگیرم و دوباره با یه کاراکتر دیگه و DLC هاش بازی رو تموم کنم، ولی با تمام این حرفا، یعنی فقط منم که نسبت به کیفیت نهایی Borderlands 3 خیلی شک دارم؟:|
حالا قبل از حتی معرفی یه خورده عجیبه که نقش عامل آنتی هایپ رو ایفا کنم، ولی هرجوری فکر می کنم اون عواملی که باعث تبدیل شدن Borderlands 2 به یه شاهکار شدن یا دیگه نیستن یا نسبت به وجودشون شک هست، موسیقی های خفن بازی که ساخته Jesper Kyd بودن و میدونم چند سالیه که دیگه با هیچ کمپانی بازی سازی همکاری نمی کنه، داستان و کاراکترها و دیالوگ های دیوونه وار نسخه دوم که معروفه توسط Anthony Burch نوشته شده بود و یه چیز تکی هست و مختص خودشه و اون هم فکر می کنم مدتیه هیچ خبری ازش توی نویسندگی بازی ها نیست. در مورد کل گیم پلی و بالانس نسخه دوم هم که یه چیز پرفکتی بود، واقعاً مطمئن نیستم این گیرباکسی که الان وجود داره همون گیم دیزاینرهای قدیم توش هستن یا نه و نسبت به کارشون شک دارم، هنوز هم یادم نرفته که قبل از عرضه BL2 توی یکی از مصاحبه ها با یکی از سازنده ها-شایدم خود رندیِ کلک بوده:-?- با افتخار(البته به شوخی) میگفت: "برای ساخت نسخه دوم ما این قدر به گیم پلی نسخه اول محتوا اضافه کردیم که میتونیم شماره دوم رو اسکیپ کنیم و اسم بازی رو بذاریم Borderlands 3:))" الان یه لحظه به تفاوت های نسخه اول با دوم فکر کنید، جدی خیلی پر بیراه نمیگفته، آقا اصلاً مشخصه اون نقل قول از یه سازنده ای هست که به بازیش افتخار می کرده، حالا سوال من اینه که آیا این سازنده هایی که الان توی گیرباکس هستن نصف اون ذوق و شوق (و اصلاً حوصله و توان) ساخت یه بازی که بهش اینجوری افتخار کنن رو دارن؟ حالا میبینیم.
از یه طرف دیگه هم سیاست های بازی سازی از اون زمانِ ساخت نسخه دوم تا الان خیلی فرق کرده، یه چیزی که فکر کنم برای همه خیلی واضح و روشنه اینه که سری Borderlands از نظر تعلق داشتن به ژانر لوتر شوتر برای Games as a service و اضافه کردن microtransaction و این چرندیات دو سه سال اخیر خیلی بکره؛ و یعنی میگید من میتونم باور کنم توی این وضعیت امروزی ساخت لوتر شوترهای مختلف، توی سیستم Progression نسخه سه نسبت به نسخه دوم که از این نظر هم یه چیز نزدیک به پرفکتی بود برای اضافه کردن لوت باکس و گرایندی کردنش و این جور چیزا عمداً دست نبرده شده؟ برام سخته باور کردنش. از طرفی هم، سابقه ساخت بازی های in-house گیرباکس بعد از BL2 چی بوده؟
Aliens: Colonial Marines که وجودش رو حالا ندیده می گیریم:D؛
Borderlands Pre-Sequel که یه پسرفت بزرگ نسبت به نسخه دوم چه از نظر روایت و دیالوگ ها و چه از نظر وحشتناک کوتاه بودنش- که به خاطر همینه میگم آیا اون حوصله ساخت بازی طولانی ای مثل BL2 دارن یا نه- بود؛
Battleborn که از نظر مکانیکی بازی خوبی بود ولی خوب به نظرم فقط به صرف دنبال کردن ترند اون زمان اومده بودن هیرو شوتر ساخته بودن؛
Bulletstorm: Full Clip Edition که مثال خوبی برای تعریف های Lazy re-release و قیمت زیاد گذاشتن روی یک بازی هست.
نمیدونم واقعاً از هر سمت که به نسخه سوم نگاه می کنم یه علامت سوال بزرگ برام به وجود میاد، امیدوارم خلاف حرفام ثابت بشه و گیرباکس یه Borderlands 3 درست و حسابی بهمون تحویل بده، ولی تا اون موقع حداقل من خیلی برای BL3 هایپ نیستم(حالا میدونم فردا بعد از معرفی دارم هلیکوپتری میزنم:)))
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Mayhem is coming!
بگم 150 دفعه اینو دیدم باور میکنید؟ :D ولی اصلا هایپ نیستم چون ممکنه بتل رویال یا از این گیم های کارتی مثل اتریفکت یا هر نوع اشغال دیگه باشه.

پ.ن. یعنی میشه واقعاً خودِ خودِ خودِ Bord3rlands باشه؟! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر