PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
دقیقا با همین دیروز کارشو تموم کردم ! بیلدم آرکین ۹۹ هستش :D

بعد از 50، دیگه Scaling خیلی افت می‌کنه. یجورایی اینقدر ارکین هم نیاز نیس:D. البته باز بستگی به سبک بازی ‌و بیلدت داره. خوشحالم که زدیش.
 
بعد از 50، دیگه Scaling خیلی افت می‌کنه. یجورایی اینقدر ارکین هم نیاز نیس:D. البته باز بستگی به سبک بازی ‌و بیلدت داره. خوشحالم که زدیش.
مرسی! هانتر تولز بعد از ۵۰ هم خوب تاثیر میگیرن از آرکین بالا.
بیشتر برای فان بود چون دیدم یسری خیلی روش مانور میدن!
بیلد بعدیمو میخوام برای Rakuyo بالا بیارم شایدم Chikage.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Farh@d and jdepp
هر بار که تاپیک بالا میاد فکر میکنم همگی با امید خوندن اخبار مرتبط با پچ ۶۰ فریم، ریمستر یا نسخه ۲ واردش میشیم ولی چیزی جز شایعه و پست های مربوط به خود بازی که ده سال پیش منتشر شده دستگیرمون نمیشه.


از یه جا به بعد دیگه جاذبه ای برای مخاطب نداره آقای سونی. همه چیز به وقتش قشنگه. اگر میخواست یه حالی به مخاطبین بده بنظرم ده سال زمان کافی و وافی بود. این همه سال پایبندی. من اصلا اهل آنلاین بازی کردن نیستم ولی فکر کنم هنوزم بشه سرورهای بلادبورن رو پر از گیمر دید. هنوزم دوست داران قدیمی این بازی، هر چندوقت یکبار از همه ی بازیای دیگه دست میکشن میرن دوباره شکار میکنن. این همه عشقی که ما به بلادبورن نشون دادیم رو سونیه احمق اگر به ما نشون میداد راه دوری نمیرفت. این همه ناز و ادا لازم نبود. فقط یه Sekiro 2 بتونه بشوره ببره این همه انفعال FS و سونی رو در قبال این شاهکار.
 
He!n3ger

اقا درود و عرض ادب و هلو هاواریو :D

میخواستم نظرت رو در مورد یک موضوع بپرسم، ببین زیاد دیدم عنوان میکنی بلادبورن ریمیک/مستر اگر دیر عرضه شه مثلا نسل 10، جذابیتش رو از دست میده، راستش من مفهوم حرفت رو خیلی خوب میفهمم به صورت کلی واقعا حرفت درسته (مثلا رزیدنت ایول 5 امروز اگر ریمیک 1 به 1 شه احتمالا اون جذابیت قدیم رو نداره و کپکامم برای همین ریمیک هارو تغییر میده و به روز میکنه، و از طرفی تغییر دادن یک طراحی سولزبورنی ممکنه خوب در نیاد و سیستم بازی به هم بریزه و نتیجتا تغییر دادن ریمیک بلادبورن شاید خیلی عاقلانه نباشه مگر خود میازاکی مثلا بتونه کار رو خوب در بیاره)

تا این جای کار کاملا باهات موافقم،؛ اما مسئله اینجاست که همون ریمیک 1 به 1 ایا واقعا لزوما کهنه میشه تا مثلا 4 سال دیگه؟ ببین برای مقایسه مگه سولزبورن های جدید چه چیزی بیشتر از بلادبورن دارند که امروز بلادبورن نتونه جلوشون قد علم کنه؟ الان مثلا الدن رینگ به جز جهان باز شدن و گسترده شدن گیم پلی، چه چیزی داره که بلادبورن نداره؟ همین جهان باز شدنم که فکر کنم خط قرمز فن ها برای بلادبرون هست پس احتمالا خط میخوره،

پس واقعا، سولزبورن های جدید، مثلا سکیرو یا الدن رینگ یا حتی سولز اصلی بعدی فرام سافور، مگه چی دارند که بر نکات ویژه بلادبورن ونیلا غالب بشه و باعث شه بلادبورن از چشم بیفته؟ میگم بازی های خود فرام چون سولز های تردپارتی که فکر کنم اصلا در حد و اندازه حتی بلادبورن هم نیستند هنوز،

منظورم رو خوب رسوندم؟ میخوام ببینم به نظرت چرا بلادبورن اگر 2028 ریمیک بشه، جز نوستالژی چیزی نخواهد داشت؟

* در مورد دیمنز سولز هم دیدم همین نظر رو داری ولی فکر کنم ماجرای دیمنز سولز کمی فرق داره مثلا طراحی مرحله به شدت ساده ای داره اغلب به دلیل اولین بودن در سری، در حالی که طراحی مرحله بلادبورن فکر کنم از نظر اکثریت بعد سولز 1 بهترین هست،

** و اینکه اگرم بیشتر حالت نوستالژی باشه و این رو ضعف قلمداد کنیم ( به نظر من راستش اینم ضعف نیست و شاید ماهیت ریمیک ساده همین باشه، مثل خیلی از ریمیک های ساده) به نظرت بلوپوینت یا هر استودیوی دیگری یا حتی خود فرام، نمیتونند به سبک کپکام، بازی رو دگرگون و بروز کنند طوری که همچنان همتراز بازی های جدید باشه؟

پیشاپیش با تشکر از همراهی شما :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: He!n3ger
He!n3ger

اقا درود و عرض ادب و هلو هاواریو :D

میخواستم نظرت رو در مورد یک موضوع بپرسم، ببین زیاد دیدم عنوان میکنی بلادبورن ریمیک/مستر اگر دیر عرضه شه مثلا نسل 10، جذابیتش رو از دست میده، راستش من مفهوم حرفت رو خیلی خوب میفهمم به صورت کلی واقعا حرفت درسته (مثلا رزیدنت ایول 5 امروز اگر ریمیک 1 به 1 شه احتمالا اون جذابیت قدیم رو نداره و کپکامم برای همین ریمیک هارو تغییر میده و به روز میکنه، و از طرفی تغییر دادن یک طراحی سولزبورنی ممکنه خوب در نیاد و سیستم بازی به هم بریزه و نتیجتا تغییر دادن ریمیک بلادبورن شاید خیلی عاقلانه نباشه مگر خود میازاکی مثلا بتونه کار رو خوب در بیاره)

تا این جای کار کاملا باهات موافقم،؛ اما مسئله اینجاست که همون ریمیک 1 به 1 ایا واقعا لزوما کهنه میشه تا مثلا 4 سال دیگه؟ ببین برای مقایسه مگه سولزبورن های جدید چه چیزی بیشتر از بلادبورن دارند که امروز بلادبورن نتونه جلوشون قد علم کنه؟ الان مثلا الدن رینگ به جز جهان باز شدن و گسترده شدن گیم پلی، چه چیزی داره که بلادبورن نداره؟ همین جهان باز شدنم که فکر کنم خط قرمز فن ها برای بلادبرون هست پس احتمالا خط میخوره،

پس واقعا، سولزبورن های جدید، مثلا سکیرو یا الدن رینگ یا حتی سولز اصلی بعدی فرام سافور، مگه چی دارند که بر نکات ویژه بلادبورن ونیلا غالب بشه و باعث شه بلادبورن از چشم بیفته؟ میگم بازی های خود فرام چون سولز های تردپارتی که فکر کنم اصلا در حد و اندازه حتی بلادبورن هم نیستند هنوز،

منظورم رو خوب رسوندم؟ میخوام ببینم به نظرت چرا بلادبورن اگر 2028 ریمیک بشه، جز نوستالژی چیزی نخواهد داشت؟

* در مورد دیمنز سولز هم دیدم همین نظر رو داری ولی فکر کنم ماجرای دیمنز سولز کمی فرق داره مثلا طراحی مرحله به شدت ساده ای داره اغلب به دلیل اولین بودن در سری، در حالی که طراحی مرحله بلادبورن فکر کنم از نظر اکثریت بعد سولز 1 بهترین هست،

** و اینکه اگرم بیشتر حالت نوستالژی باشه و این رو ضعف قلمداد کنیم ( به نظر من راستش اینم ضعف نیست و شاید ماهیت ریمیک ساده همین باشه، مثل خیلی از ریمیک های ساده) به نظرت بلوپوینت یا هر استودیوی دیگری یا حتی خود فرام، نمیتونند به سبک کپکام، بازی رو دگرگون و بروز کنند طوری که همچنان همتراز بازی های جدید باشه؟

پیشاپیش با تشکر از همراهی شما :D
درود بر شما، ارادت فراوون :D

تقریبا منم با کلیت حرفات موافقم راستش. یعنی صحبتات و انتظاراتت با نتیجه ای که میگیری کاملا درسته. مثل اینکه میگی بلادبورن اگه چند سال دیگه ریمیک شه چه چیزی تو بقیه سولز بورن ها باعث میشه انقضا گذشته به نظر بیاد یا اینکه شرایطش با دیمنز سولز برابر نیست. چند وقت پیشم این نکته رو m.d.makan گفت که دیمنز سولز یه جورایی پروتوتایپ سولز محسوب میشد ولی بلادبورن به یه بلوغی رسیده بود که منم این حرفو قبول دارم و درسته به نظرم.

حرف من بیشتر سر اینه که وقتی یه بازی شدیدا گیم پلی محور که چپ و راستم براش کلون میاد بعد 15 سال بخواد ریمیک 1 به 1 بشه خودش تبدیل میشه به یکی از اون کلون های خودش. یعنی مخاطب جدید نگاهش مثل مخاطب سال 2015 به بلادبورن نیست دیگه. حرصی که من میخورم به خاطر اینه که سونی یه آی پی واقعا خفن زیردستش افتاد که نتونست ارزششو ببره بالا یا حفظ کنه. دقیقا مثل بلایی که سر دیمنز سولز آورد.

یه نکته دیگه ام هست که فقط مختص به این داستان ریمیک بلادبورن نیست. من یه جورایی اساسا با ریمیک 1 به 1 بازی های جریان ساز و درست حسابی سه بعدی مخالفم. معمولا این جور بازیا چون شدیدا جاه طلبنانه ساخته میشن به سقف محدودیت های سخت افزاری برخورد میکنن و اصطکاک پیدا میکنن و همین موجب میشه یه بخش محسوسی از لول دیزاین و انیمیشن و فیزیک و هر ویژگی ای تو بازی بر مبنای همین محدودیت طراحی شده باشه. وقتی تصمیم به ریمیک گرفته میشه بعضا برمیدارن یه سری از مواردی که از ضعف سخت افزاری به وجود اومده رو حذف میکنن یا دستکاری میکنن و اینجوری اون بالانس و شیمی بین المان و اجزای بازی به هم میریزه یه جورایی هویت بازی خدشه دار میشه.
برای همین من همیشه نظرم این بود که دیمنز سولز نیازی به ریمیک نداشت صرفا کافی بود سونی تو همون موجی که از سال 2014 تا 2016 داشت بازیای ps3 رو ریمستر یا پورت میکرد اینم رو پی اس 4 ریمستر میکرد و مطمئنم از نظر مالی و فروش خیلی موفقیت بیشتری کسب میکرد. مخصوصا اگه قبل از دارک سولز 3 بیرون میومد. سر بلادبورنم فقط کافی بود تو هایپ و تشنگی ملت برای اطلاعات جدید از الدن رینگ، بلادبورن رو ریمستر میکرد برای ps5 و میداد بیرون. هیچ دلیلی برای ریمیک کردن بلادبورن نیست و نخواهد بود.

سونی یه جور رفتار کرده این چند سال که به نظر میاد درکی از زمان درست برای توسعه و انتشار یه محصول نداره. که اگه داشت یه بازی مثل کنکورد رو 8 سال تو توسعه نگه نمیداشت با فرض اینکه اورواچ تو سال 2016 طرفدار داشته پس ما سال 2024 میایم یه بازی شبیهش میدیم بیرون. این تفکر تو رده مدیریتی که صرفا اینکه یه بازی پرهزینه ساخته بشه و یه سری استاندارد رعایت کنه حتما موفق میشه نمیدونم کِی و از کجا وارد این کمپانی شده.
 
درود بر شما، ارادت فراوون :D

تقریبا منم با کلیت حرفات موافقم راستش. یعنی صحبتات و انتظاراتت با نتیجه ای که میگیری کاملا درسته. مثل اینکه میگی بلادبورن اگه چند سال دیگه ریمیک شه چه چیزی تو بقیه سولز بورن ها باعث میشه انقضا گذشته به نظر بیاد یا اینکه شرایطش با دیمنز سولز برابر نیست. چند وقت پیشم این نکته رو m.d.makan گفت که دیمنز سولز یه جورایی پروتوتایپ سولز محسوب میشد ولی بلادبورن به یه بلوغی رسیده بود که منم این حرفو قبول دارم و درسته به نظرم.

حرف من بیشتر سر اینه که وقتی یه بازی شدیدا گیم پلی محور که چپ و راستم براش کلون میاد بعد 15 سال بخواد ریمیک 1 به 1 بشه خودش تبدیل میشه به یکی از اون کلون های خودش. یعنی مخاطب جدید نگاهش مثل مخاطب سال 2015 به بلادبورن نیست دیگه. حرصی که من میخورم به خاطر اینه که سونی یه آی پی واقعا خفن زیردستش افتاد که نتونست ارزششو ببره بالا یا حفظ کنه. دقیقا مثل بلایی که سر دیمنز سولز آورد.

یه نکته دیگه ام هست که فقط مختص به این داستان ریمیک بلادبورن نیست. من یه جورایی اساسا با ریمیک 1 به 1 بازی های جریان ساز و درست حسابی سه بعدی مخالفم. معمولا این جور بازیا چون شدیدا جاه طلبنانه ساخته میشن به سقف محدودیت های سخت افزاری برخورد میکنن و اصطکاک پیدا میکنن و همین موجب میشه یه بخش محسوسی از لول دیزاین و انیمیشن و فیزیک و هر ویژگی ای تو بازی بر مبنای همین محدودیت طراحی شده باشه. وقتی تصمیم به ریمیک گرفته میشه بعضا برمیدارن یه سری از مواردی که از ضعف سخت افزاری به وجود اومده رو حذف میکنن یا دستکاری میکنن و اینجوری اون بالانس و شیمی بین المان و اجزای بازی به هم میریزه یه جورایی هویت بازی خدشه دار میشه.
برای همین من همیشه نظرم این بود که دیمنز سولز نیازی به ریمیک نداشت صرفا کافی بود سونی تو همون موجی که از سال 2014 تا 2016 داشت بازیای ps3 رو ریمستر یا پورت میکرد اینم رو پی اس 4 ریمستر میکرد و مطمئنم از نظر مالی و فروش خیلی موفقیت بیشتری کسب میکرد. مخصوصا اگه قبل از دارک سولز 3 بیرون میومد. سر بلادبورنم فقط کافی بود تو هایپ و تشنگی ملت برای اطلاعات جدید از الدن رینگ، بلادبورن رو ریمستر میکرد برای ps5 و میداد بیرون. هیچ دلیلی برای ریمیک کردن بلادبورن نیست و نخواهد بود.

سونی یه جور رفتار کرده این چند سال که به نظر میاد درکی از زمان درست برای توسعه و انتشار یه محصول نداره. که اگه داشت یه بازی مثل کنکورد رو 8 سال تو توسعه نگه نمیداشت با فرض اینکه اورواچ تو سال 2016 طرفدار داشته پس ما سال 2024 میایم یه بازی شبیهش میدیم بیرون. این تفکر تو رده مدیریتی که صرفا اینکه یه بازی پرهزینه ساخته بشه و یه سری استاندارد رعایت کنه حتما موفق میشه نمیدونم کِی و از کجا وارد این کمپانی شده.
خیلی ممنون الان قشنگ مغزم ست شد که نظرت دقیقا چی هست، راستش منم باهات موافقم با نظر فنیت فارغ از خود بازی، دیگه بقیه اش دست ما نیست طبیعتا و باید ببینیم چی میشه... مثلا به نظر منم بهترین زمان ریمیک بلادبورن بازه 2020 2025 بود و احتمالا خیلی بیشتر موفقیت کسب میکرد تا مثلا 2028، تا ببینیم سونی چه نقشه ای برامون کشیده... حتی میتونست بعد الدن رینگ تو همون 2023 مثلا بیاد و عطش فرست پارتی خواستن ملت هم کمی سیراب کنه و شدت انتقادات رو کند... شاید سونی برای لاین اپش این تاخیر رو صورت میده و یه جورایی اولویتش موفقیت کنسول هاش هست، که ناامید کننده است اگر اینطور باشه... مثلا ریمیک بلدبورن برای لانچ پی اس 6 خیلی دهن پرکن هست (از نظر عموم نه نظرات تخصصی مثل همین نظر شما)

در مورد دیمنز سولز من راستش سلیقه ای بگم هنوزم با بازی عشق میکنم شاید نتیجه ذوب در سولزبورن بودن باشه، اما منطق شما رو هم میفهمم مثلا بازی به وضوح نسبت به استاندارد های روز ساده است مخصوصا طراحی مرحله در بیشتر دنیاهای بازی، و شاید اینطور که میگی پیش میرفت زودتر میومد بهتر میشد، میدونی من کلا کلاسیک پسند هم هستم برای همین شاید این مدل حساسیت هارو نسبت به بقیه کمتر دارم (از دلایل ذوب بودنم در فال اوت یا حتی به شدت خوشم اومدن از اینترگلکتیک هم همین فضای کلاسیک + رترو فیوچرسیم هست که دارند)

*سونی کلا تو زمینه بازی های قبلی خودش واقعا گاهی ناامید کننده عمل میکنه، مثلا اون همه دارایی بی نظیر از پلی استیشن ( بازی های خود سونی) رو گذاشت اخر نسل هشت درون نسل 9 تازه اورد رو پلتفرمش (همینم یکی در میون اورده) وقتی خیلی از پلیر های پی اس وان یا اصن دیگه گیمر نیستند یا اون هیجان سابق رو ندارند (هرچند برای من همینم باز غنیمت بود و خوشحالم که بلاخره بازی های قدیمی اومدن به نسل جدید) در حالی که میتونست از اول نسل هشت خیلی شیک و مفصل بیارتشون نه بگذاره قطره قطره از 2020 2021 به بعد، یا بازی های پی اس تو که با اونا هم همین برخورد رو کرد فقط کمی زودتر اوردشون از اواسط نسل 8...

الانم بزرگ ترین مشکلم با سونی نداشتن بکوارد پی اس تری هست، از روز اول که معلوم شد پی اس فایو بکوارد پی اس تری نداره همین رو گفتم، به نظرم این نبود بکوارد پی اس تری فاجعه ای هست که صرفا چون برامون عادی شده خیلی مهلک بودنش رو حس نمیکنیم... مخصوصا وقتی رقیب یک بکوارد به شدت تمیز و کارامد داره...

*با این حال فکر کنم بعید نباشه همون 2028+ هم اگر بلادبورن ریمیک شه، یک متای +90 بگیره (با توجه به استاندارد هایی که خیلی بالا نرفته تو این سبک و به روز شدن بازی در ریمیک) و ملت هم اساسی باهاش حال کنند، اما خب اره شاید واقعا بهترین زمان نباشه، نور افتاب فقط در یک نقطه و فاصله از ذره بین نسبت به جسم، کانونش متمرکز میشه و قابلیت سوزوندن پیدا میکنه... نه نقاط متعدد...
 
یک مسئله دیگه ای که هست اینکه فرام سافتور اهل ریمیک ساختن نیست ولی ریمستر یا آپدیت نسل بعدی چرا.
به نظر من اگه بخواد خود فرام سافتور زحمتش رو بکشه پس قطعا بلادبورن 2 بهترین گزینست.

ریمیک یک به یکِ بلادبورن از استودیوی به اون خفنی برای ارائه همون تجربه بلادبورن فقط با گرافیک بهتر به نظرم توجیه نداره.
برای چی میازاکی یا تیمش باید خودشون رو تکرار کنن؟
این کار رو بلوپوینت در حد 90-80 درصد به خوبی از پسش بر میاد.
الان که ابزارش رو هم دارن و بهترین پروژه برای برگشتشونه.

پس اگه بحثتون در مورد احتمال ساخت ریمیک به دست بلوپوینته منم این رو هستم.

ولی به نظرم بهترین حالت اینه که میازاکی بیاد بلادبورن 2 رو برای پلی استیشن معرفی کنه و این وسط یه ریمستر 60 فریم هم از نسخه اول برای PC/PS5 بدن بیرون.
 
اگه داداش گلمون @MrElectricWizard ناراحت نمیشه، من هم نظرم رو در رابطه با ریمیک BB بگم :D (تو تاپیک بغلی، بحثمون دچار اصطکاک شد یه کم؛ ولی خب در نهایت خانواده PlayStation فن‌ها همیشه با هم متحدن :D)

به نظرم ریمیک BloodBorne یه کم غیر ضروریه؛ می‌دونم خیلی‌ها با این حرفم مخالفن که خب حق دارن. بازار ساخت ریمیک از بازی‌هایی با سن 3 تا 4 سال حسابی داغه، چه برسه به یه بازی 10 ساله. اما مسئله اینجاست که BB تو تمام بخش‌ها، بالغ‌ترین بازی میازاکیه و عملاً این حس رو به آدم میده که این بازی با همین ستینگ، لول‌دیزاین، باس دیزاین بهتر از این نمی‌تونه بشه. به لحاظ هنری و آرت دیزاین که بازی کاملاً بی‌نقصه و کلا متعلق به یه کهکشان دیگه است. البته این رو من دارم میگم که فن بازی و صرفاً گیمرم وگرنه بعید نیست که FromSoftware ایده‌های بکر زیادی برای افزودن به بازی داشته باشه که خب ترجیح میدم این ایده‌ها خرج sequel بشه!

اما با ریمستر کاملاً موافقم! بازی به لحاظ فنی خیلی خوبه ولی کاملاً جا داره که بهتر هم بشه. به ویژه از بابت فریم ریت که تجربه بازی رو به شدت دگرگون می‌کنه. وقتی شما با بازی‌ای طرف هستی که زمان‌بندی تو dodge کردن و parry کردن بسیار مهمه، فریم ریت بالا و پایدار به شدت میتونه، کیفیت پلی استایلت رو هم بالا ببره. بله، درسته که ما بعد از صدها و بلکه هزاران ساعت سولزبورن بازی کردن، چم و خم کار دستمون اومده و باهاش وفق پیدا کردیم، ولی باید قبول کرد که تو سال 2025، توقعاتی از این دست، خیلی حداقلی محسوب میشن. به عنوان مثال شما فقط کافیه یک بار Blighttown تو Dark Souls رو با 60 فریم تجربه کنی و بعدش برای زنده کردن خاطرات بری سراغ نسخه نسل هفتمی رو PS3 یا X360! خودت هم باورت نمیشه که چطوری تو نسل هفت، چشم بسته از BT رد میشدیم و انمی‌ها رو مثل آب خوردن میزدیم.
 
اگه داداش گلمون @MrElectricWizard ناراحت نمیشه، من هم نظرم رو در رابطه با ریمیک BB بگم :D (تو تاپیک بغلی، بحثمون دچار اصطکاک شد یه کم؛ ولی خب در نهایت خانواده PlayStation فن‌ها همیشه با هم متحدن :D)

به نظرم ریمیک BloodBorne یه کم غیر ضروریه؛ می‌دونم خیلی‌ها با این حرفم مخالفن که خب حق دارن. بازار ساخت ریمیک از بازی‌هایی با سن 3 تا 4 سال حسابی داغه، چه برسه به یه بازی 10 ساله. اما مسئله اینجاست که BB تو تمام بخش‌ها، بالغ‌ترین بازی میازاکیه و عملاً این حس رو به آدم میده که این بازی با همین ستینگ، لول‌دیزاین، باس دیزاین بهتر از این نمی‌تونه بشه. به لحاظ هنری و آرت دیزاین که بازی کاملاً بی‌نقصه و کلا متعلق به یه کهکشان دیگه است. البته این رو من دارم میگم که فن بازی و صرفاً گیمرم وگرنه بعید نیست که FromSoftware ایده‌های بکر زیادی برای افزودن به بازی داشته باشه که خب ترجیح میدم این ایده‌ها خرج sequel بشه!

اما با ریمستر کاملاً موافقم! بازی به لحاظ فنی خیلی خوبه ولی کاملاً جا داره که بهتر هم بشه. به ویژه از بابت فریم ریت که تجربه بازی رو به شدت دگرگون می‌کنه. وقتی شما با بازی‌ای طرف هستی که زمان‌بندی تو dodge کردن و parry کردن بسیار مهمه، فریم ریت بالا و پایدار به شدت میتونه، کیفیت پلی استایلت رو هم بالا ببره. بله، درسته که ما بعد از صدها و بلکه هزاران ساعت سولزبورن بازی کردن، چم و خم کار دستمون اومده و باهاش وفق پیدا کردیم، ولی باید قبول کرد که تو سال 2025، توقعاتی از این دست، خیلی حداقلی محسوب میشن. به عنوان مثال شما فقط کافیه یک بار Blighttown تو Dark Souls رو با 60 فریم تجربه کنی و بعدش برای زنده کردن خاطرات بری سراغ نسخه نسل هفتمی رو PS3 یا X360! خودت هم باورت نمیشه که چطوری تو نسل هفت، چشم بسته از BT رد میشدیم و انمی‌ها رو مثل آب خوردن میزدیم.
برادر جان خودت جوش اوردی من فقط یک ایراد گرفتم :D ناراحت کجا بود سرت سلامت :D

به نظر منم این سیستم که ماکان گفت از همه بهتره، یعنی بازی جدید فرام سافور (اگه بلادبورن 2 باشه چه بهتر) و یک ریمستر از خود بلادبورن...

ولی نمیدونم چرا همه اش حس میکنم سونی میخواد نهایت استفاده رو از بلادبورن برای پی اس 6 ببره و احتمالا یک ریمیک دیمنز سولز مانند تو راه هست،

در مورد فریم ریت درست میگی واقعا 60 فریم رو اجرا شدن و پیش رفتن گیم پلی به شدت اثر مثبت داره، منم والا همیشه از اولین ارتقای کارت گرافیکم ( که برای پاپ سندز اف تایم و اندرگروند 1 رفتم جی فورس گرفتم) شیفته 60 فریم شدم، اما از طرف دیگه وقتی بازی 30 فریم بهینه ای داشته باشه ( و 60 در دسترس نباشه) میتونم باهاش کنار بیام، حتی بلادبورنی که بهینه نیست فریم ریتش هم راحتم راستش، ولی در مجموع سخن شما در مورد 60 فریم کاملا درسته... ادم عاقل از 60 فریم استقبال میکنه :D
 
  • Love
Reactions: Albert Camus

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or