PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
نسبتا تروفیاش شبیه Dark Souls .. از به دست آوردن تمام وسایل شکارچی ها بگیر تا به آخرین رسوندن قدرت یکی از اسلحه ها . دقیقا همچین تروفی هایی رو تو Dark Souls داشتیم فقط یه چیزایش فرق میکرد.
 
من به BB رأی دادم :دی دلیلشم این بوده که فرض گرفتم ساخته ی جدید میازاکی در سطح دو عنوان قبلیش باشه، تم و حال و هوای گاتیکی که داره باعث میشه خود به خود بیشتر برام جذاب باشه هرچند که مطمئنا دارک سولز شاهکار بوده و هست :دی
 
net.png


Bloodborne's combat convinced me I don't need a sword and shield any more



Impressions from the first hour of From Software's PS4 exclusive.




بخشی از مقاله :



On one hand, Bloodborne is unmistakably Souls in nature. From the mournful music to the surprise enemy placements, to the labyrinthine, complex world and the need to strategise and learn from your mistakes in order to inch forwards, this is an experience that Souls fans will immediately recognise. But there are fundamental differences in its design that make playing Bloodborne a markedly different experience. Though an hour wasn't totally enough to wean me off all the habits I learned while playing From Software's previous games, I am no longer a shieldmaiden of Lordran. Prior to playing, I had thought I'd just stick to my Souls' 'block, slash, back off, wait' mantra whenever and however I could. Playing through just an hour of Bloodborne, I can see that simply won't be the case, and nor do I want it to be. I'm a convert; in Yharnam, a good offence is the best defence, and that's the song I'll be singing come release day

اینم چندتا عکس :| :d :|

jpg


jpg


jpg
 
آخرین ویرایش:
درمورد co-op بازی میشه توضیح بدید چون اخبار این موردو کم دنبال کردم و دارک سولز اینارم افلاین بازی کرده بودم.
میشه با یکی دونفر ماموریتهارو کواپ بریم یا محدودیت داره؟تا هر ماموریتی بخوایم میشه چندنفره رفت؟
 
کسی نمیدونه؟؟؟؟؟

سلام illiya
davodabasi ام از دستینی خوبی؟
دقیقا معلوم نیست هنوز محدودیت داره یا نه؟ولی اگه اطلاعاتی از بخش انلاین بازی میخوای یه سری به اینجا بزن اطلاعات تازه اي از بخش Co-op بازي Bloodborne منتشر شد | راستی منم بازی pre_order کردم اگه خواستی بیا باهم انلاینشو بزنیم البته قبلش یکم افلاین باید بازی کنی لول آپ کنیم بعدا درجه سختی بازیو کلا رو hard حساب وا کن
 
آخرین ویرایش:
Bloodborne's Violence Not Gratuitous, Director Says

".Hidetaka Miyazaki also reveals that From Software had to "tone down" the RPG so that it wouldn't be "distasteful

the role-playing game's depiction of violence is not gratuitous, according to director Hidetaka Miyazaki. In a new interview, the veteran developer said when you kill enemies and watch their blood splatter, it's done in more of an "artistic way than a violent or gruesome way."
:d
“I feel like nobody will believe me when I say this(:d), but I'm a tasteful man and I like to adjust things accordingly; there was very careful management of the boundaries of what is shown," he told Kotaku UK. “Things like what color the blood would be--we had to really adjust the tone of the red that we were using."

"But also when creatures are attacked and blood is spilling everywhere, it's adjusted so that it's expressed in more of an artistic way than a violent or gruesome way; it's symbolic," Miyazaki added. "It's expressed in the way that a painting would show something, not a photorealistic representation. That maintains a sense of terror without being gratuitous."

Miyazaki also reveals that, over the course of Bloodborne's multi-year development, creator From Software (Demon's Souls, Dark Souls) had to "tone down" certain elements so that the game wouldn't be "distasteful."

"There were many things that needed to be toned down," he said. "Bloodborne is set in a nightmarish world, and that sense of horror needed to be expressed, so there are always going to be things that when first created were rather too over-the-top. Where do you set the limitations of what you show visually?"

"It's something that I had to exercise quite a lot throughout the project," Miyazaki added. "I wanted to take a step into that more sinister, gruesome setting and environment compared to the Souls series, but then you've always got to be careful of how far you step into it; that's something that Sony has helped with. We did discuss what the right boundaries were, what would be too distasteful."

نقل های میازاکی در طول مصاحبه پیرامون درجه بنده ESRB بازی و میزان خشونت نهفته در بستر اون و همینطور طرز صحیح درک و پذیرفتن و مقابله با اون در طول بازی (واقعا طرز تشبیه ش مثل همیشه نشون دهنده ی ذهن اشفته و تخیلات مریض خودشه)! در کل به این اشاره داره که این میزان خشونت و وحشت گنجونده شده در بازی باتوجه به سبکش یکی از الزامات و مزیت های اونه و نمیشه اون رو بیش از خطاب کرد اما از طرفی هم نمیخواد که این رویه بصورت افراطی و نا خوشایند در بازی پیاده سازی بشه و به همین منظور برای خودش پارامتر ها و مرزبندی هایی در این خصوص لحاظ کرده و صد البته تعریف مجذایی هم از این موضوع داره...!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or