PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
Bloodborne developer From Software said today it’s walking a line between disappointing Souls fans and opening up the concept to a wider audience.
چرا اخه:|:|:d
بايد صبر كنيم تا ببينيم چيكار كردن.
از Demon souls به اينور اسونتر داره ميشه:d
 
این سپر نداشتن و تدافعی بازی نکردنش برای یکی مثل من که HnS بازم عالی بود :دی سرعت بازی خداس :دی فقط این یارو باسه ...
bleeding-onion-head-emoticon.gif
 
اقا یکی بیاد در این تاپیکو تخته کنه :|
والا انقدر هایپ میکنین ادم مگه میتونه زندگی کنه اخه ؟ :((
بزارین این چند ماه رو زنده بمونیم این بازیو بازی نکرده از دنیا نریم :دی
با تچکر :دی
 
این سپر نداشتن و تدافعی بازی نکردنش برای یکی مثل من که HnS بازم عالی بود :دی سرعت بازی خداس :دی فقط این یارو باسه ...
bleeding-onion-head-emoticon.gif
اسم هک اند سلش بزاری رو این بازی همچین میزنمت که دوالشاک رو نتونی از رو میز ورداریااااا :دی
 
اسم هک اند سلش بزاری رو این بازی همچین میزنمت که دوالشاک رو نتونی از رو میز ورداریااااا :دی

غلاف کن هیدن بلیدو باو :دی
نه منظورم هک ان اسلش نبود :دی منظورم این بود گیم پلی خیلی سریع تر شده و این خیلی خوبه :دی مثلاً برای من گیم پلی سری سولز خیلی خواب آور بود و نمی تونستم باهاش کنار بیام :دی شاید یکی که RPG باز هست این تیپ گیم پلی براش کاملاً ملموس و آشناست ولی برای یکی مثل من که توی سبک مورد علاقم چیزی به اسم سپر و این حرفها تعریف نشدس و کار رو باید با Evade و Parry جلو برد ، اینکه میبینم توی همچین بازی شاخی داره از سیستم مشابه استفاده میشه خیلی خوشحال کنندس :دی این بازی هم هرگز مثل یه بازی HnS نمیشه همونطور که فاینال با ریل تایم شدن گیم پلیش هرگز یه بازی HnS و سر راست نمیشه :دی
 
خوب خوش حالم چند نفر مثل من هستن:dمنم گیم پلی سولز برام یکم خسته کننده و خواب آور بود و به نظرم بیش از حد تداقعی بود از اون گذشته حرکات اتک دیفند کاراکتر هم یکم کند بود البته قطعاً برای یه RPG باز حرفه ای یکی باز بهترین و کم نقص ترین بازی های عمرش میتونه باشه ولی خوب من به اینجور جو زیاد عادت ندارم و بعد از یه مدت خسته میشم.BB هم از قرار معلوم گیم پلیش سریعتر شده و حرکات بدن کاراکتر هم همینطور قشنگ معلومه که جای مانور زیادی داریم سلاح های بازی هم خیلی جالب هست از سختی بازی بگذریم (که مثل این که از سولزها راحت تر شده) گرافیک بازی واقعاً خوبه غیر از اون محیطای بازی واقعاً متنوع تر از اون چیزیه که فکر می کردم به این مورد موسیقی و صداگذاری فوق العاده به علاوه ی یه داستان غنی که از دست میازاکی برمیاد رو هم اضافه کنید مواردی که میتونه ارزش تکرار بازی رو چند برابر کنه ، به شخص اطمینان کاملی نداشتم به این که از بازی خوشم بیاد یا نه ولی الان میتونم جزو یکی از موارد خرید به حسابش بیارم امیدوارم طی نمایش های آیندش هم این اعتماد رو نگه داره.:d

و در آخر جو بازی واقعاً گاوه:d
 
خب چه لزومی داره من هم دوباره تکرار کنم که چقدر تریلر خوف بود و وعده ی یک ابر شاهکار رو می داد؟!:d
ولی خب نمی تونم نگم پس میگم که آقا بازم کرک و پرمان ریخت! :d یعنی منتظر باشید که قراره خودمون رو با این بازی خفه کنیم:x
 
این از هندز-آن IGN

it’s still all about brutal difficulty, even if the name of the game is different this time around.

I died three times in short order, each time progressing just a little bit further. This is, of course, the Dark Souls way. And Bloodborne is no different.

این از gamesradar
Like its predecessors, one mistake or moment of foolhardy cockiness will get you killed in Bloodborne. Death usually comes at the hands of creepy, diseased-looking townsfolk (known as the Forsaken Patients); other times its the mouth of a werewolf, the beak of a giant raven, or the blunt end of a deformed brute's giant cinderblock

the delight of playing still comes from the same places. The suspense before each fight; the intensity of the combat; the desperate clinging to hope when things look dire; the euphoric relief that comes with finally downing your enemy. It's all here, and it's incredible.

و اینم حسی که پس از کشتن باس گرگ که در تریلر نشون داده داره

I am God. Or not--but I certainly feel godlike when I slay the gigantic, hairy, rotting wolf boss of the Bloodborne hands-on demo

تو این خبری که داده شده تهیه‌کننده گفته که تو Bloodborne مجازاتی که هر مرگ داره خیلی کمتر از DSـه.نگفته که بازی کاملا اسون‌تر شده(با این که با این جرکت اسون‌تر میشه).اینو خود میازاکی هم چند وقت پیش تو مصاحبه‌اش گفته بود با این که بازیکن در بازی به وفور میمیره اما میخوایم مجازات هر مرگ واسه گیمر کمتر کنیم،مثلا تو سولز بعد از هر مرگ مقدار سول صفر میشد.اما سختی بازی سرجاشه،طوری که بعد از کشتن حتی دشمنای معمولی بازی احساس پیروزی میکنید.

من فکر نمی‌کنم میازاکی خودش دستی دستی بازیش به باد بده،خودش بهتر میدونه چکار کنه.در غیر این صورت اگه بازی آسون‌تر بشه که چهار نفر بیشتر حال کنن،چهار نفری که میتونن با بازی‌های دیگه خودشون خفه کنن،من یکی ناامید میشم.
 
مطمين باشين آدمي در حد و اندازه ميازاكي نمياد دست به خودكشي كاري بزنه و يه بازي آسون و يا حتي متوسط ارايه بده......من كه بشخصه چون اسم ميازاكي پشت بازيه فرداش بگن تو بازي فلان كارم ميشه كرد ناراحت نميشم چون به ميازاكي اطمينان صددرصد دارم;)


.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or