Bioshock Infinite | PC [پست اول خوانده شود]

تذکر : تمام مسائل مربوط به داستان ، اتفاقات و مراحل بازی حتماً داخل تگ اسپویلر قرار داده شود. در غیر اینصورت برخورد خواهد شد

bioshock-infinite.jpg


Developer : Irational Games
Publisher : 2K Games
Gener : Sci-Fi FPS


کن لیواین شما را یاد چه چیزی می اندازد؟

اسلحه های عجیب وگیم پلی سریع Tribes: Vengeance ؟ یا خاطرات خوش وبدیعی که از Thief دارید؟

یا حتی دنیای مخوف و هوش مصنوعی مرموز System Shock ?

ویا مهمتر از همه اندرو رایان وافکار جاهطلبانه اش ؟ یا صدای سنگین گام های Big daddy ها؟

همه ی این ها گوشه ای از نبوغ این بازمانده از دوران طلایی بازیسازی است!

شاید Looking Glass نابود شده باشد یا حتی در بر مقطعی Irational میرفت تا در غولی به نام 2K حل شود اما

تفاوت KEN با بازیسازان Black Isle و Interply در اینجاست که Levine هیچ وقت تسلیم هیچ کس نشد.

نه تصمیم ناشران سودجو و نه حتی تسلیم Gamer هایی که مزاجشان دیگر نوآوری را هضم نمیکرد!

او BioShock را در جواب همه ی نامهربانی های این صنعت ساخت و باز هم موفق شد !

موفق شد تا سلیقه ی ساده شده ی ما را پس از سال ها دوری از دوران درخشان Looking glass ها تغییر دهد.

Icarus وعده داده شده ی Levine اینجاست!

Infinite نهایت Levine خواهد بود...



----------------------------

Infinite راوی انحطاط بشر از زاویه ای دیگر است.
آسمان های 1900 بستر وقوع همه چیز است.
بار دیگر لجام گسیختگی همیشگی انسان او را به ورطه ی نابودی خواهد کشاند.
و در این آسمان های منحط شمایید که برای نجات عشق خود منجر به تعیین همه چیز میشوید...
 
Last edited by a moderator:
خب، بازی از DX 10 و هم چنین DX 11 پشتیبانی میکنه. این موراد رو هم میشه تغییر داد:

[h=5]•Anti-aliasing
•Texture detail
•Dynamic shadows
•Post-processing quality
•Light shafts
•Ambient occlusion
•Object detail
•V-sync
•UI margins
•Toggleable highlighting of “searchable” or “important” objects[/h]Bioshock Infinite – PC Graphical Settings Revealed – DX10 & DX11 Support Confirmed – FOV Slider Spotted | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
 
منتظر یه پورت خیلی شاهکار رو PC هستم ... >:d<
قسمت اول این بازی دقیقا زمانی منتشر شد که گیم رو بالکل گذاشته بودم کنار! چند سالی اصلا بازی نکردم .. بعدش رفتم خدمت و الان یکی دو ساله باز رفتم تو خط گیم.
الان دارم قسمت اولش رو میرم و از ته دل درک می کنم چقدر شاهکاره .. اگه نگم بهترین اول شخص عمرم بوده حداقل جزو سه تای اولی هست ...
به شدت منتظر بازیم ... اون تریلر 15 دقیقه ای رو تازه دیدم! تقریبا اون جو و گرافیک رو واقعا تو هیچ بازی ندیدم! آقا شما اگه دیدین به من معرفی کنین ... :دی
 
بازی یک ماه دیگه تاخیر خورد و به گفته ی سازندگان این تاخیر برای بهبود باگ و پولیش بوده
آدم بازی رو یک ماه دیر تر بازی کنه بهتر از اینه که سریع بازی رو بگیره بریزه پر از باگ و افت فریم که با هیچ پچی درست نمیشه:|
Ubisoft
 
من دانش آموزام و زیاد گیمر حرفه ای نیستم.ولی بیرون دادن چنین بازیهایی از یک نظر میتونه خطرناک باشه برای سازنده ها و از یک نظر خوب.از نظر اینکه شاید انتظارات گیمرهایی که بایوشاک های قبلی رو بازی کردن رو برآورده نکنه خطرناکه و از یک نظر که یک شوتر اول شخص مال اوایل قرن 20 آمریکاست(با توجه به فضای کلاسیک و قدیمی آمریکا)میتونه جذابیت زیادی داشته باشه.
 
درود خوب سیستم بازی هم مشخص شد

[h=1]BioShock Infinite minimum and recommend PC specs released[/h]

Bioshock-infinite-header.jpg

Here’s the rundown:
Minimum

  • OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
  • Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
  • Memory: 2 GB
  • Hard Drive: 20 GB free
  • Video Card: DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
  • Video Card Memory: 512 MB
  • Sound Card: DirectX Compatible
Recommended

  • OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
  • Processor: Quad Core Processor
  • Memory: 4 GB
  • Hard Drive: 30 GB free
  • Video Card: DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
  • Video Card Memory: 1024 MB
 
Chris Kline کارگردان فنی بازی در طی مصاحبه کاملی با IGN در مورد تفاوت های نسخه PC صحبت کرده و گفته کیفیت بازی روی کنسول مثل تنظیمات Medium بر روی PC بوده و تفاوت اصلی در High Very High و Ultra مشخص میشه همچنین نسخه PC در سه دیسک منتشر میشه و نسخه کنسولی در یک دیسک دلیل این اختلاف هم به خاطر High Resolution نسخه PC هست. در ادامه گفته در یک PC قدرتمند و در تنظیمات بالا همه ویژگی های رندر فعال هستن به عنوان مثال اشیا و ذرات در مسافت های طولانی تر و با جزئیات بیشتری در دسترس هستن استفاده کردن از Color Buffer با دقت بالا برای بهبود کیفیت صحنه ها و استفاده از تکسچر های با کیفیت بالا و سایه های اشیا و سایه های با وضوح بالا و روان تر.
ایشون در ادامه گفتن با این که با DX10 میشه بازی کرد ولی در DX11 ویژگی های در دسترس دارین که میتونید اونا رو فعال کنید مثل Contact Hardening Shadows - High Definition Ambient Occlusion (HDAO) - Depth of Field - DDoF و استفاده کامل از قابلیت های سایه زنی DX11 استفاده از FXAA و بهینه شدنش در Shader Model 5
در ضمن FOV رو هم میشه تنظیم کرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or