نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2018 Press Conference

امتیاز شما به کنفرانس چند خواهد بود

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1


Results are only viewable after voting.

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
لینک های استریم کنفرانس

Twitch | Mixer | YouTube | Twitter | Facebook |
Bethesda.net
sorp_dcsxyvbw4ao_8gr1.jpg

درود . این روز رو یادتون باشه ....
خوب سال جدید , E3 جدید و بالطبع کنفرانس جدید Bethesda :-bd امسال هم قرار Bethesda برای چهارمین سال پیاپی توی E3 کنفرانس برگزار کنه زمان دقیقش به وقت ما میشه دوشنبه 21 خرداد ساعت 06:00 صبح امسال درصد این که عنوان جدید BGS معرفی بشه 50 50 ـه پس خودوتون رو واسه هرچیزی اماده کنید Creating Something Special :">....


9d4y_logo-1.jpg

عنوان جدید
Bethesda Game Studios
گل سر سبد Bethesda Softworks حضورش توی کنفرانس امسال هنوز تایید نشده ولی گمانه زنی و شایعات مختلفی پیرامون بازی جدیدشون ایجاد شده که درصد حضور تیم تاد هاوارد رو توی این E3 واسه نمایش بازی جدیدشون زیاد میکنه اگه شایعات رو در نظر نگیریم از طرفی بتزدا هایپ زیادی رو دور بر کنفرانس امسالش داره ایجاد میکنه که به گفته اقای پیت هاینس قراره برا همه کس و همه نوع سلیقه ای چیزی رو نمایش بدن و همینطور قرار بزرگترین E3 رو از نظر مدت زمان برگزاری رو داشته باشن از یـ طرف دیگه ای هم که BGS بیشتر از همه ی استدیو های بتزدا تا الان استراحت کرده همه اینا باعث میشه که احتمال اینکه بمب مگاتونیشون رو وسط E3 امسال منفجر کنه زیاده بمبی که تا الان Starfield نام گرفته ترد مارکی که زنیمکس مالک بتزدا دائم داره تمدیدش میکنه و احتمال میره که این ترد مارک مربوط به BGS و اسم بازی جدیدشون باشه . بازیی که به گفته تاد هاوراد تو مصاحبه اخیرش سبکش علمی تخیلیه و افراد زیادی (چیزی بالغ بر 300 نفر) دارن روش کار میکنن و طبق شایعات منتشر شده اخیر قراره خیلی بزرگ باشه خیلی و که خوب ظاهرا نمیخوان به این راحتیا قبل E3 معرفیش کنن ! فعلا باید صبر کرد و دید ایا قصد منفجر کردن این بمب رو تو E3 امسال دارن یا موکولش میکنن به E3 بعدی​

Fallout 3 Anniversary Edition/Collection
بتزدا زیاد علاقه ای به Remaster کردن عناوینش نشون نداده تا الان (البته که Skyrim رو همین چند وقت پیش ریمستر کرد) ولی خوب گفتن که زیاد علاقه ای به این کار ندارن با این حال چیزی که ذهن ها رو میتونه سمت چنین ایده ای بکشونه اینه که امسال سالگرد 10 سالگی Fallout 3 محسوب میشه یکی از موفق ترین بازی های بتزدا واسه همین انتظار میره یـ حرکتی سر این عناون واسه ریمستر کردنش یا حتی یـ کالکشن ازش به همراه نسخه ی نیو وگاس واسه کنسولای نسل هشت بزنه​


y6en_logo-2.jpg

DLC داستانی برا The Evil Within 2
Tango Gameworks
پارسال تونسنت با نسخه ی دوم The Evil Within به موفقیت خوبی دست پیدا کنه البته که زیاد نتونست از نظر تجاری بازیش رو به موفقیت برسونه با این حال ظاهرا بتزدا نمیخواد بیخیال این عنوان بشه طبق یـ سری شایعات ظاهرا قراره واسه TEW 2 یـ DLC داستانی منتشر کنه که خوب دور از ذهن نیست چون واسه نسخه ی اول هم همین کار رو کردن باید منتظر بود و دید

87pf_logo-3.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
Zenimax Online
توی این چند سال اخیر همیشه نقل مجلس هر ساله بتزدا تو کنفرانس های E3 بوده ولی خوب چیزی که باعث میشه حضورش رو توی کنفرانس امسال تقریبا منتفی بدونیم اینه که بسته گسترش دهنده جدید بازیش به نام Summerset امروز ینی 21 May منتشر میشه و هیچ دلیل برا حضور پیدا کردن در E3 امسال نخواهد داشت مگر اینکه بتزدا به بخواد به رسم هر ساله و به اجبار برا پر کردن زمان کنفرانسش دوباره نمایش داشته باشه که به شخصه احتمالش رو خیلی کم میدونم البته اگه همه چیز طبق برنامه مورد نظرمون پیش بره قطعا نباید حضور پررنگی داشته باشه

8ixs_logo-4.jpg

DLC جدید و به احتمال زیاد Stand Alone برای عنوان Prey (استدیو شهر آستین تگزاس)
Arkane Studios
شامل دوتا استدیو میشه استدیوی واقع در شهر استین ایالت تگزاس پارسال عناون Prey رو منتشر کرد و به موفقیت نسبتا خوبی دست پیدا کرد . میشه گفت DLC داستانی Prey کاملا حتمی ـه چون خودشون چندین بار به صورت مخفی بهش اشاره کردن به تازگی تصویری از لیست اچیومنت بازی منتشر شده که اشاره به این DLC داره که قرار روی کره ماه اتفاق بیوفته یـ گیف هم منتشر کردن با مضمون Resetting Simulation که احتمال Stand Alone بودن این DLC رو زیاد میکنه

عنوان جدید (استدیو شهر لیون فرانسه)
تیم اصلی ارکین در شهر لیون فرانسه واقع شده که سال 2016 عنوان Dishonored 2 منتشر کرد و پارسال هم DLC مستقل Dishonored: Death of the Outsider رو منتشر کردن یک سری شایعات دور و برش ایجاد شده که داره روی عنوانی با کمپین افلان و بخش رقابتی انلاین کار میکنه با این حال طبق چیزی که از این استدیوی سراغ داریم باید حداقل تا E3 سال دیگه صبر کنیم شایدم هم سال بعدش و احتمالش خیلی کمه که در E3 امسال حضور داشته باشه

bir1_logo-5.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
MachineGames
اکتبر سال گذشته عناون Wolfenstein II: The New Colossus رو منتشر کرد و بالا فاصله DLC های بازیش رو با فاصله از هم منتشر کرد به خاطر همین حضورش تا حدودی منتفی خواهد بود

cefm_logo-6.jpg
DOOM 2
دو سال از زمانی که id Software عنوان DOOM رو منتشر کرد میگذره . عنوانی که موفقیت های زیادی رو برای بتزدا به ارمغان اورد از فروش گرفته تا نمرات همه و همه بازی رو تبدیل کرد به یکی از موفق ترین بازی های سال 2016 و بهترین شوتر اون سال . به خاطر همین باید 100 درصد منتظر ادامه این عناون باشیم فعلا هیچ شایعه ای دور و بر این عنوان برای حضور در E3 امسال نیست از طرفی هم حضور RAGE 2 در E3 امسال حتمیه که خوب احتمال حضور این عنوان رو در E3 به شدت پایین میاره مگه اینکه بتزدا بخواد دوتا شوتر بزرگ رو همزمان یـ جا نشون بده که دور از ذهنه




طرح امضا :

qsra_save-the-date-for-the-bethesda-e3-2018-showcase.mp4_20180307_002026.gif


iyej_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls VI – Official E3 Announcement Teaser

2160

yt1b_mqdefault.jpg

Starfield – Official E3 Announcement Teaser

2160

z5vn_mqdefault.jpg

Fallout 76 – E3 2018 Power Armor Edition Trailer

1080


nky2_mqdefault.jpg

Fallout 76 – Official E3 Trailer

1080

00yt_mqdefault.jpg

Skyrim: Very Special Edition – Official E3 2018 Trailer

1080

1vp_mqdefault.jpg

Prey: Mooncrash – Official E3 Launch Trailer

1080

quwn_mqdefault.jpg

Quake Champions E3 2018 – Play free for a limited time!

1080

3elx_mqdefault.jpg

DOOM Eternal – Official E3 Teaser

1080

udqb_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls Online - Official E3 2018 Trailer

1080

xpz8_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls: Legends - E3 2018 Official Trailer

1080

vcwd_mqdefault.jpg

RAGE 2 – Official E3 Gameplay Feature

1080
 
آخرین ویرایش:
Rage 2011 :
rage-pc-digitalis.jpg


New Rage :
87636


مقایسه با خودتون.
حالا باکس آرت به کنار، لوگوی شماره اول رو با این لوگوی صورتی و شهلای این نسخه مقایسه کنید:

RAGE 2011 :

rage_logo.png


کاملا مشخصه که کدوم یکی داره مفهوم Rage ( خشم و دیوانگی ) رو میرسونه. و از اون زیباتر شکل گیری لوگوی بازی در حالت متحرک دیوانه وار بود ، طوری که حرف A با شدت برخورد میکرد به کلمه Rage و لوگوی بازی رو خورد میکرد. اینا دیگه ظرافت هایی هست که باید یکم سلیقه داشته باشی و هنر رو درک کنی.
 
Rage 2011 :
rage-pc-digitalis.jpg


New Rage :
87636


مقایسه با خودتون.
حالا باکس آرت به کنار، لوگوی شماره اول رو با این لوگوی صورتی و شهلای این نسخه مقایسه کنید:

RAGE 2011 :

rage_logo.png


کاملا مشخصه که کدوم یکی داره مفهوم Rage ( خشم و دیوانگی ) رو میرسونه. و از اون زیباتر شکل گیری لوگوی بازی در حالت متحرک دیوانه وار بود ، طوری که حرف A با شدت برخورد میکرد به کلمه Rage و لوگوی بازی رو خورد میکرد. اینا دیگه ظرافت هایی هست که باید یکم سلیقه داشته باشی و هنر رو درک کنی.
باكس ارت نسخه دوم با اختلاف خيلي زيادي بهتر از نسخه اوله. كلا درك نميكنم دليل اينهمه جو منفي چيه؟ تا اينجا هر چيزي كه نشون دادن واقعا خوب بود. يه سري جوري ميگن بازي افتضاحه يكي بياد فكر ميكنه بازيرو ١٠٠٪؜ كردن همه تروفي بازيو هم گرفتن. حداقل صبر كنين يه گيم پلي نشون بدن. اگه تو همه بازيا اتمسفر تاريك دليل خوب بودنش ميشه ميتونين روشنايي تلويزيون رو بزارين رو ١٪؜ تا از اتمسفر تاريك نهايت لذت رو ببرين
 
آخرین ویرایش:
Rage 2011 :
rage-pc-digitalis.jpg


New Rage :
87636


مقایسه با خودتون.
حالا باکس آرت به کنار، لوگوی شماره اول رو با این لوگوی صورتی و شهلای این نسخه مقایسه کنید:

RAGE 2011 :

rage_logo.png


کاملا مشخصه که کدوم یکی داره مفهوم Rage ( خشم و دیوانگی ) رو میرسونه. و از اون زیباتر شکل گیری لوگوی بازی در حالت متحرک دیوانه وار بود ، طوری که حرف A با شدت برخورد میکرد به کلمه Rage و لوگوی بازی رو خورد میکرد. اینا دیگه ظرافت هایی هست که باید یکم سلیقه داشته باشی و هنر رو درک کنی.
تو همین ژانر بردرلندز هم از لحاظ رنگبندی یکی از رنگارنگ ترین بازیهای تاریخه ولی فکر نمیکنم کسی باشه که بتونه این بازی رو زیرسوال ببره و اتفاقا یکی از بهترین شوترهای تاریخه برای من.
واقعا استفاده از این رنگهای هیچ دلیلی بر بد بودن بازی یا بد بودن اتمسفرش نیست. اصلا ممکنه یه فرقه ای داخل بازی باشن که رنگ صورتی نمادشون باشه و اتفاقا خیلی هم عوضی و خشن باشن ( یجور تضاد)
من نمیگم همه باید از بازی خوششون بیاد. اصلا هیچ بازی نیست که همه دوست داشته باشن من خودم لیست بازیهایی که ازشون متنفرم رو اگه اینجا بنویسم نصف فروم میره رو هوا :D ( یکشون شماره دومش در اینده قراره بیاد) فقط حرفم اینه که با باکس ارت و رنگ بندیش نمیشه فهمید بازی خوبه یا بد و حداقل گیم پلی باید ببینیم و یا بازی رو خودمون تجربه کنیم.
 
تا الان که خوشم نیومد باید ببینیم گیم پلی چجوریه نسخه اولم بازی نکردم ولی از اتمسفر تاریکش بیشتر لذت میبرم تا یه تم شاد تو همچین دنیایی البته برای قضاوت زوده این فقط یه live action بود نمیشه که کل بازی با همچین تم فانی باشه تو یه تیکه هایی از تیزر گیم پلی بازی نشون میداد که بنظر خوب میومد اما مشخصه اون جو خفه نسخه اول نداره کلا ساخت اون تم کار id الان بیشترین نگرانی ما تکراری شدنشه که خب اینا با مدمکس ثابت کردن بلد نیستن یه بازی ow درست حسابی بسازن:|
 
  • Like
Reactions: uriel
باكس ارت نسخه دوم با اختلاف خيلي زيادي بهتر از نسخه اوله. كلا درك نميكنم دليل اينهمه جو منفي چيه؟ تا اينجا هر چيزي كه نشون دادن واقعا خوب بود. يه سري جوري ميگن بازي افتضاحه يكي بياد فكر ميكنه بازيرو ١٠٠٪؜ كردن همه تروفي بازيو هم گرفتن. حداقل صبر كنين يه گيم پلي نشون بدن. اگه هم تو همه بازيا اتمسفر تاريك دليل خوب بودنش ميشه ميتونين روشنايي تلويزيون رو بزارين رو ١٪؜ تا از اتمسفر تاريك نهايت لذت رو ببرين
ببین عزیز اگه دلیل داری که بهتره خیلی منطقی بحث کن، اگه میخوای مسخره گی و لودگی کنی و لیبل بچسبونی من صحبتی ندارم.
اصول زیبایی شناسی و ظرافت هنری رو سال هاس به عنوان کسی که از نزدیک با گرافیست جماعت سر و کار داشتم از حفظم. دوستایی که باهام در ارتباط نزدیکن میدونن کارم چیه و از چه بابتی اصلا وارد این بحث شدم.
کسی از جو تاریک صحبت نکرد. شما توی تصویر اول لوگوی rage رو اون بالا میبینید، تصویری از یه ساخت و ساز تخریب شده که به شکل هنرمندانه لوگوی ویران شده بازی رو نشون میده، پس تا اینجا میفهمی که قراره توی یه محیطی مملو از ویرانه ( چه متریالی و ساخت و سازی و چه تمدنی که به یغما رفته احتمالا) گشت و گذار کنی. اون آدمی که داره اون پایین میره به سمت لوگو، و اون wingstick ای که دستشه، از استایل و نوع فرمم بدنیش میتونی مصمم بودن برای وارد شدن به اون مخروبه ( که هولناک به نظر میرسه ) رو ببینی همینطور خشم نهفته اش. نور خورشیدی که از دهانه حرف A بیذون زده، فلسفه ای داره که اگه بخواین توی خصوصی بهتون میگم چون واقعا سخته اینجا تایپ کنم، و در آخر رنگ بک گراند بازی، که زرد هست و نشانه کامل یه بازی آخر الزمانی ( main them اصلی خود بازی هم محسوب میشه ) . همه اینا بصورت کاملا هنرمندانه و در یک وحدت هنری، حتی در فرمت قرارگیری بر روی تصویر قرار گرفته.
حالا کاور آرت این شماره، یه طرح در هم و برهم بی معنا، کولاژی از چندتا تصویر که به همدیگه چسبوندن، که فقط شلوغه، همه چیز در هم تنیده شده و المان ها معلوم نیست چه هدفی رو دنبال میکنن بر روی تصویر. شاید بهترین چیزی که بشه راجبش گفت همین شلوغی و هرج و مرج داخل بازی باشه.
قطعا کاور آرت این شماره هم ویژگی های مثبت خودشو داره، ولی من دارم از مفهوم اصیل گرافیک صحبت میکنم. گرافیک یعنی بیان مفاهیم با استعاره، و گاهی حتی دوپهلو . شما توی مبانی گرافیک هیچوقت موضوع مورد نظر رو نمیای با با رسم شکل خودش بیان کنی.
یه مثال میزنم، مثلا میخوای بگی دخاننیات خانمان برانداز است، نمیای یه آدمی که زیر دود و دم سیگار له شده و سرطان گرفته رو روی تخت بیمارستان نشون بدی.
میای سیگاری رو ترسیم میکنی که دودی ازش برخاسته و اون دود به شکل یک خانه کج و معوج ( حالت دود در فضا ) به خودش گرفته و حالت یک خانه ای که اضلاعش سرجاش نیست رو برات متبادر میکنه. این یعنی مفهوم گرافیک.
 
آخرین ویرایش:
تو همین ژانر بردرلندز هم از لحاظ رنگبندی یکی از رنگارنگ ترین بازیهای تاریخه ولی فکر نمیکنم کسی باشه که بتونه این بازی رو زیرسوال ببره و اتفاقا یکی از بهترین شوترهای تاریخه برای من.
واقعا استفاده از این رنگهای هیچ دلیلی بر بد بودن بازی یا بد بودن اتمسفرش نیست. اصلا ممکنه یه فرقه ای داخل بازی باشن که رنگ صورتی نمادشون باشه و اتفاقا خیلی هم عوضی و خشن باشن ( یجور تضاد)
من نمیگم همه باید از بازی خوششون بیاد. اصلا هیچ بازی نیست که همه دوست داشته باشن من خودم لیست بازیهایی که ازشون متنفرم رو اگه اینجا بنویسم نصف فروم میره رو هوا :D ( یکشون شماره دومش در اینده قراره بیاد) فقط حرفم اینه که با باکس ارت و رنگ بندیش نمیشه فهمید بازی خوبه یا بد و حداقل گیم پلی باید ببینیم و یا بازی رو خودمون تجربه کنیم.
این جواب شما واقعا معقوله، و من احترام میزارم به نظرتون، قشنگ بیان کردید.
 
ببین عزیز اگه دلیل داری که بهتره خیلی منطقی بحث کن، اگه میخوای مسخره گی و لودگی کنی و لیبل بچسبونی من صحبتی ندارم.
اصول زیبایی شناسی و ظرافت هنری رو سال هاس به عنوان کسی که از نزدیک با گرافیست جماعت سر و کار داشتم از حفظم. دوستایی که باهام در ارتباط نزدیکن میدونن کارم چیه و از چه بابتی اصلا وارد این بحث شدم.
کسی از جو تاریک صحبت نکرد. شما توی تصویر اول لوگوی rage رو اون بالا میبینید، تصویری از یه ساخت و ساز تخریب شده که به شکل هنرمندانه لوگوی ویران شده بازی رو نشون میده، پس تا اینجا میفهمی که قراره توی یه محیطی مملو از ویرانه ( چه متریالی و ساخت و سازی و چه تمدنی که به یغما رفته) گشت و گذار کنی. اون آدمی که داره اون پایین میره به سمت لوگو، و اون wingstick ای که دستشه، از استایل و نوع فرمم بدنیش میتونی مصمم بودن برای وارد شدن به اون مخروبه ( که هولناک به نظر میرسه ) رو ببینی همینطور خشم نهفته اش. نور خورشیدی که از دهانه حرف A بیذون زده، فلسفه ای داره که اگه بخواین توی خصوصی بهتون میگم چون واقعا سخته اینجا تایپ کنم، و در آخر رنگ بک گراند بازی، که زرد هست و نشانه کامل یه بازی آخر الزمانی ( main them اصلی خود بازی هم محسوب میشه ) . همه اینا بصورت کاملا هنرمندانه، حتی در فرمت قرارگیری بر روی تصویر قرار گرفته.
حالا کاور آرت این شماره، یه طرح در هم و برهم بی معنا، که فقط شلوغه، همه چیز در هم تنیده شده و المان ها معلوم نیست چه هدفی رو دنبال میکنن بر روی تصویر. شاید بهترین چیزی که بشه راجبش گفت همین شلوغی و هرج و مرج داخل بازی باشه.
قطعا کاور آرت این شماره هم ویژگی های مثبت خودشو داره، ولی من دارم از مفهوم اصیل گرافیک صحبت میکنم. گرافیک یعنی بیان مفاهیم با استعاره، و گاهی حتی دوپهلو . شما توی مبانی گرافیک هیچوقت موضوع مورد نظر رو نمیای با با رسم شکل خودش بیان کنی.
یه مثال میزنم، مثلا میخوای بگی دخاننیات خانمان برانداز است، نمیای یه آدمی که زیر دود و دم سیگار له شده و سرطان گرفته رو روی تخت بیمارستان نشون بدی.
میای سیگاری رو ترسیم میکنی که دودی ازش برخاسته و اون دود به شکل یک خانه کج و معوج ( حالت دود در فضا ) به خودش گرفته و حالت یک خانه ای که اضلاعش سرجاش نیست رو برات متبادر میکنه. این یعنی مفهوم گرافیک.
وقتي سازنده بازي عوض ميشه خيلي از اين تغييرات طبيعي هستش. قانون هم نيست كه قراره همه يه نوع باكس ارت رو بعد ٧ سال ادامه بدن. RAGE بازي بود كه هم از لحاظ تجاري و هم از نظر منتقدا ضعيف عمل كرد . طبيعي هست كه سازنده بخواد يه re-branding واسه شماره جديد انجام بده.وقتي شماره اول با اون باكس ارت و تصميماتي كه تو ساخت بازي گرفته شد بعد اون همه هايپ شكست خورد معلومه خود سازنده مي خواد تا حد ممكن واسه ماركتينگ نسخه جديد يه چيزي بسازه كه با استانداردهاي اون سالي كه توش عرضه ميشه قابل ماركت كردن باشه. در مورد ظرافت هنري هم كه انقدر ازش حرف ميزنيد صرفا همچين چيزي قابل پياده سازي حداقل تو اين دوره زمونه ديگه نيست.
خود كن لوين دقيقا تو يكي از مصاحبه هاش توضيح ميده اين مورد رو كه وقتي باكس ارت اصلي اينفينيت رونمايي شد خيلي از طرفدارهاي هاردكور بازي بدشون اومد از كاور. تو ادامه هم توضيح ميده كه خيلي از طرح هاي هنري فوق العاده خوبي رو مجبور شدن استفاده نكنن چون فقط قشر خاصي از گيمر جذب اونا ميشن. و ميگه كه مجبوريم باكس ارتي انتخاب كنيم كه واسه همه قشر گيمر ها جذاب باشه. چون يه گيمر معمولي نه مثل ماها تو فروم ها ميچرخه و نه بحث تخصصي ميكنه. كل چيزي كه لازمه يه باكس ارت همه پسنده كه وقتي پشت مغازه يكي نگاه ميكنه واسش جذاب باشه. خودشم گفت من حاضرم همه طرفداران هاردكور از باكس ارت بدشون بياد ولي بتونم با باكس ارت كژوال ٤-٥ ميليون نسخه بيشتر بفروشم.و واسه همينه كه كاور دو رو واسه بازي عرضه شد كه شامل يكي از ارت هاي بازي بود تا كسي خواست عوض كنه. و طبق چيزي كه خودش ميگفت اينجور كاورها تاثير خيلي زيادي رو فروش بازي دارن
كاري هم كه بتسدا با كاور بازي كرده همينه. يه ارت فوق العاده ساده و قابل ماركت (marketable ) كه همين الان به يه بچه ١٠ساله هم نشون بدي ميفهمه با يه بازي اكشن طرفه و اتفاقا كاور خيلي فان و جالبي هم داره. كه اتفاقا همچين افراد درصد خيلي زيادي از فروش بازيرو شامل ميشن. قطعا عوامل بتسدا نميان واسه اينكه طرفداراي هاردكور راضي بشن بيان ماركتينگ بازيرو خراب كنن
 
میتونید یکم باز کنید چرا مدمکس اندرریتد هست؟ والا به نظرم همون نمراتی گرفت که باید میگرفت، من خودمم انچنان بدم نیومد از مدمکس چون یکسری نکات خوبی داشت مثل طوفان شن و اون رعد و برق های غول اسا تا مدیریت کردن منابع حیاتی ولی خب دو اصل بزرگ ویدیو گیم رو نتونست بود دربیاره، یکی طراحی مراحل اصلی که همه فچ کوئست بار کپی/پیست هم بودند و دوم خلاقیت که تو بازی هیچ چیز جدیدی به طور خاص مشاهده نمیشد

اینکه حالا سیستم مبارزاتش کپی/پیست باقی عناوین وارنر بود هم بماند...

درباره باکس ارت نسخه دوم هم تقریبا کپی sunset overdrive هست به نظرم
 
وقتي سازنده بازي عوض ميشه خيلي از اين تغييرات طبيعي هستش. قانون هم نيست كه قراره همه يه نوع باكس ارت رو بعد ٧ سال ادامه بدن. RAGE بازي بود كه هم از لحاظ تجاري و هم از نظر منتقدا ضعيف عمل كرد . طبيعي هست كه سازنده بخواد يه re-branding واسه شماره جديد انجام بده.وقتي شماره اول با اون باكس ارت و تصميماتي كه تو ساخت بازي گرفته شد بعد اون همه هايپ شكست خورد معلومه خود سازنده مي خواد تا حد ممكن واسه ماركتينگ نسخه جديد يه چيزي بسازه كه با استانداردهاي اون سالي كه توش عرضه ميشه قابل ماركت كردن باشه. در مورد ظرافت هنري هم كه انقدر ازش حرف ميزنيد صرفا همچين چيزي قابل پياده سازي حداقل تو اين دوره زمونه ديگه نيست.
خود كن لوين دقيقا تو يكي از مصاحبه هاش توضيح ميده اين مورد رو كه وقتي باكس ارت اصلي اينفينيت رونمايي شد خيلي از طرفدارهاي هاردكور بازي بدشون اومد از كاور. تو ادامه هم توضيح ميده كه خيلي از طرح هاي هنري فوق العاده خوبي رو مجبور شدن استفاده نكنن چون فقط قشر خاصي از گيمر جذب اونا ميشن. و ميگه كه مجبوريم باكس ارتي انتخاب كنيم كه واسه همه قشر گيمر ها جذاب باشه. چون يه گيمر معمولي نه مثل ماها تو فروم ها ميچرخه و نه بحث تخصصي ميكنه. كل چيزي كه لازمه يه باكس ارت همه پسنده كه وقتي پشت مغازه يكي نگاه ميكنه واسش جذاب باشه. خودشم گفت من حاضرم همه طرفداران هاردكور از باكس ارت بدشون بياد ولي بتونم با باكس ارت كژوال ٤-٥ ميليون نسخه بيشتر بفروشم.و واسه همينه كه كاور دو رو واسه بازي عرضه شد كه شامل يكي از ارت هاي بازي بود تا كسي خواست عوض كنه. و طبق چيزي كه خودش ميگفت اينجور كاورها تاثير خيلي زيادي رو فروش بازي دارن
كاري هم كه بتسدا با كاور بازي كرده همينه. يه ارت فوق العاده ساده و قابل ماركت (marketable ) كه همين الان به يه بچه ١٠ساله هم نشون بدي ميفهمه با يه بازي اكشن طرفه و اتفاقا كاور خيلي فان و جالبي هم داره. كه اتفاقا همچين افراد درصد خيلي زيادي از فروش بازيرو شامل ميشن. قطعا عوامل بتسدا نميان واسه اينكه طرفداراي هاردكور راضي بشن بيان ماركتينگ بازيرو خراب كنن
خب عزیز حرف منم همینه دیگه. همون کامنتای اولم هم گفتم کاملا بازی یه عنوان بازاری پسند با محتوای خیلی ساده و نازل به نظر میاد .
نسخه 1 نه توی دیزاین و نه فرم هنری هیچ مشکلی که نداشت هیچ، یکی از سرامدهای زمان خودش بود، Rage شماره اول کتک مسائل دیگه ای رو خورد، اونم بحث جاه طلبانه بودن پروژه و ضعف سخت افزاری بود، و اینکه تکنولوژی با وجود تمام هزینه ای که روش کرده بودن به اون بلوغ و پختگی نرسیده بود. ضعف اصلی بازی مسائل تکنیکی و بیان روایی داستان بود. نه فرمت بازی، نه گیم پلی، نه دیزاین، هیچکدوم ایراد خیلی بزرگ و بلد شده ای نداشتن.
منم صحبتم سر همینه دقیقا. بازی برای من و امثال من نه فقط سرگرمی، بلکه یه دریچه ای از هنر محسوب میشه که میتونه توی هر سنی اغنامون کنه، اینکه دنیای گیم داره به سمت عناوین بی محتوای آنلاین محور میره، اینکه هر روز از عمق بازی ها داره کاسته میشه و روکش خوشرنگ تری برای فروش برای مخاطب عرضه میکنن، این موارد واقعا برام آزار دهنده هست.
id software رو شما اگه از دهه 90 عناوینشو دنبال کرده باشی، کاملا متوجه حال الان من میشی، یه کمپانی که سرش به کار خودش بود، عناوین فوق العاده جاه طلبانه و ساختار شکن میساخت، به کار بقیه کمپانی ها کاری نداشت و فرهنگ خودشو دنبال میکرد.
و اینم بگم، اتفاقا هنر هیچوقت رنگ کهنگی به خودش نمیگیره، همین الان نسخه 1 بازی Quake رو که بازی کنی دیوانه اون طراحی ها و ساختار کلی بازی میشی، مشکل اینجاست که نسل جدید عموما حاضر و آماده خور شدن، بیشتر سطحی هستن تا عمیق و خب همینجاست که امثال لوین روز به روز از این صنعت دورتر میشن، چون حقیقتا فکر بزرگ گنجایش ظرف بزرگی برای پذیرش داره و متاسفانه اکثر گیمرهای الان خیلی به این بعد از مدیوم گیم توجهی ندارن.
 
خوبی اطلاعاتی که اومده اینه که بازی کلا از لیست من خط خورد :D نه از Just Cause خوشم اومد نه از Mad Max، هر چند الان که فکرش رو میکنم با نسخه اول Rage هم چندان حال نکردم :)) :D البته اگه یه Open World کامل باشه به نظرم خیلی خوبه و باید دید سازنده دقیقا چی ساخته و امیدوارم بازی خوبی بشه، ولی برای شخص من تقریبا بازی تموم شده هست :D
 
با هیچ چیز بازی تا بدین لحظه مشکلی ندارم جز... باکس آرتش!:D
یعنی نابوده!:D به شدت زشت و فاقد هیچ سلیقه ای. انگار 4تا کرکتر رو صرفا آوردن کنار هم و یه لوگو چسبوندن روش:D شلوغی تصویر و کوچک بودن لوگو و باقی چیزها بماند:D
در رابطه با خود بازی هم، به من یه بیابون و یه شات گان به سبک بازی های Id بدین و همین الان نمره 10 رو از من بگیرین:D
 
دقیقا باکس ارتش یکجورایی هویت بازی نشون میده میخوان از نسخه ۱ هم فاصله بگیرن حالت دیوونگی و اون پسا زمانی و.. میشه کامل از باکس ارت بازی گرفت میخوان راهشو از نسخه اول جدا کنن حقم دارن تا الان بتسدا بازی سنگین ساخته خوب هم در متا همل کردن فروششون زیاد امیدوار کننده نبوده حالا از این در وارد شن
 
منم با رنگ و باکس ارتش مشکلی ندارم یکجکرایی میخواد خودشو از نسخه اول جدا کنه
مشکل اصلیم سر همون Avalance هست اینا این کاره نیستن تهش بتونن یک چیز بی سر و ته درست کنن ! منم دوست داشتم میدادن به استودیو سازنده Bullestrom عالی بود از نظر سرگرمی و گان پلی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or