Bethesda و SONY هنوز نتوانسته اند، مشکلات Dawnguard در PS3 را رفع کنند .. احتمال لغو

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

.:N!MA:.

کاربر سایت
درود ...

dyovtmjoukbfk6pe2ue.jpg


خبری که در Bethesda Softworks Forums منتشر شده حاکی از اینست که تیم سازنده ی بازی بر سر رفع مشکلات بسته ی الحاقی Dawnguard برای
The Elder Scrolls V: Skyrim در کنسول PS3 به سختی با مشکل مواجه شده و با وجود همکاری سونی با این تیم ، هنوز هم عرضه ی این DLC در
ابهام کامل قرار دارد و شاید به کلی کنسل شود ...

متن این بیانیه سعی شده به صورت روان و خلاصه باشد ...
بسته ی الحاقی Dawnguard برای PS3 در اوایل ماه اوت سال 2012 برای PS3 فراهم و آماده شده بود و چند هفته ای گذشته و ما خواستیم
که مطمعن شوید که ما در حال کار بروی آن ( Dawnguard ) هستیم ... Skyrim یک بازی عظیم و پویاست که نیازمند منابع گوناگون فراوانی است و وقتی
صحبت از بسته ی الحاقی بزرگی مثل Dawnguard به میان میاید مشکلات دو چندان میشود ... ما کارهای زیادی رو انجام دادیم ، ولی هیچ یک نتوانست
باعث شود به آنچیزیکه برای PS3 میخواستیم ، برسیم ... Playstation 3 یک سیستم قدرتمند است و ما سخت در حال تلاش هستیم تا این مشکلات را حل
کرده و این بسته ی الحاقی را برای شما عرضه کنیم ... واضح است که Dawnguard تنها بسته ای نیست که ما بروی آن کار میکنیم ، بنابراین مسائل مربوط
به محتوا بر مشکلات ما می افزاید ... این یک مشکل ( مشکل بزرگ ) نیست و میتوانیم آن را حل کنیم و به همین خاطر با سونی در حال همکاری هستیم تا
مشکلات را حل کرده و این بسته را برای شما به ارمغان بیاوریم ...

در حال حاضر نمیتوان پاسخ قاطعی برای انتشار این DLC برای PS3 داد ... ما این سرخوردگی و ناامیدی شما ( گیمران PS3 ) رو وقتی که میبینید محتوای
بازی شما با دیگر پلتفرمها یکسان نیست رو درک میکنیم ... به محض خبری در این باره ما مطمعنا شما را در جریان خواهیم گذاشت ... ما عمیقا قدردان
تمامی زمانهای سپری شده و حمایتهایی که شما از ما کردید هستیم ...

به نظر شما آیا این DLC عرضه میشود و آیا اصلا ارزش این همه صبر کردن را دارد ؟؟؟

منبع
موفق باشید ...
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که ترول مرول میکنن توجه داشته باشن که Bethesda توی این نسل سه تا GOTY ساخته با میانگین 90 به بالا. شماها که به آوآرد و میانگین اعتقاد دارید خوب میدونید این چیزا رو.
 
حالا جالبه، هر کس از Bethseda طرفداری می‌کنه می‌شه فنّ خائن 360 و کسی‌ که واسه کم نیاوردن پناه برده به یک بازی ضعیف و Overrated شده مثل Skyrim و زیر فشار هست. :)

البته اینکه اکثر بازی‌های تاپ Multiplatform که رو ps3 ضعیف عمل می‌کنن مشکل کنسول و Kit Development اش نیست،بلکه مشکل اینه که بازی ساز‌ها شعور ندارن که بتونن واسه یک رویای زنده بازی بسازن. :)

هر چیزی هم که می‌شه یا یه نفر هر حرفی‌ می‌زنه دوستان میان میگن غلط کرده، فلان بازی انحصاری گرافیک در حد آواتار داره، توش شن هست، تو مکان دو متری افت فریم نداره! اصلا این مشکل ربطی‌ به گرافیک نداره
نمیدونم اینکه بیای به یکی‌ از بهترین شرکتای بازی سازی تاریخ یه چیزی بپرونی و بگی‌ نمیدونم ضعیف یا هر چیز دیگه‌ای چه حس خفن بودنی داره که همه اینجا دارن اون کارو می‌کنن.منظورم کسایی‌ هستن که خیلی‌ دارن سعی می‌کنن اسکایریم رو Overrated و از رده خارج نشون بدن. وگرنه مشکل زیاد داشت!
 
آخرین ویرایش:
دوستان آنچارتد نامزد GOTY شده بود خودشون رو داشتن .... میکردن حالا دارن بازی که GOTY شده رو زیر سوال میبرن
شاد باشید
 
جملات قصار نگید لطفا... کسی منکر عالی بودن بازی های Bethesda نیست، حرف اینه که تیم برنامه نویسی و Engine ضعیفی دارن. شما اگه چشماتون به این همه باگ و گلیچ بسته ـس دیگه مشکل خودتونه.
کدوم شرکت تاحالا مشکلی در این حد داشته که فریم بازیش به زیر 10 برسه؟ یا حتی نتونه یه DLC درست و حسابی منتشر کنه؟
 
جملات قصار نگید لطفا... کسی منکر عالی بودن بازی های Bethesda نیست، حرف اینه که تیم برنامه نویسی و Engine ضعیفی دارن. شما اگه چشماتون به این همه باگ و گلیچ بسته ـس دیگه مشکل خودتونه.
کدوم شرکت تاحالا مشکلی در این حد داشته که فریم بازیش به زیر 10 برسه؟ یا حتی نتونه یه DLC درست و حسابی منتشر کنه؟

اتفاقا تیم برنامه نویسی عالی دارن ولی مشکلشون با 215+215 رم ps3 هست :d
اگر تیمشون ضعیف بود که rage رو با 60 فریم و گرافیک بالا و محیط open-world نمی دادن بیرون اون هم روی کنسول:d
کیوان بازی های open-world مخصوصا rpg ها باگ زیاد دارن چیز طبیعی هست وسعت بازی هم که بیشتر باشه براشون کار سخت تر میشه:d(گرفتن باگ ها):d
توی کدوم بازی open-world همچین محیط بزرگی بود انقدر دشمن و سلاح و محیط های مخفی داشت می تونستی توی گروه های مختلف عضو بشی انقدر ماموریت فرعی داشت و می تونستی بری توی خونه ها و باگ نداشت:d
 
[h=2]Bethesda و SONY هنوز نتوانسته اند، مشکلات Dawnguard در PS3 را رفع کنند .. احتمال لغو[/h]اصلا مهم نیس ! یا باگهاش رو اصلاح کنه یا اصلا نده .

خوب مشکل از خودشونه دیکه پس چرا ان همه ملت دارن بازی میسازن هیچکودوم همچین مشکلات حادی نداشتن ؟ کیوان راس میگه تیمشون تو این زمینه ها ضعیفه خو با اینکه اسکایریم خارق العاده بود!
 
آقا Oblivion روی PS3 چطوری بوده ؟! :دی تا جایی که یادمه از این بحث ها سرش نبود و فکر کنم بدون مشکل بود یا مشکلاتش خیلی کمتر بود.
من بیشتر از همین تعجب میکنم که اینا که Oblivion رو سال 2007 برای PS3 آماده کردن ، چرا با Skyrim به این مشکلات خوردن. از نظر تکنیکی و گرافیکی هم نسبت به زمان خودشون در نظر بگیریم Oblivion بهتر از Skyrim بود ، ولی این مشکلات رو هم نداشت و حالا بعد از 4،5 سال به جای اینکه مشکلاتشون با سخت افزار PS3 کمتر بشه ، بیشتر شده ! :دی کلآ به نظرم انجین Skyrim با سخت افزار PS3 یه سری مشکلات داره. یعنی شاید این انجین یه جوری کدنویسی و تهیه شده که به بعضی از ویژگی های سخت افزاری PS3 نمیخوره و این اتفاقات افتاده. وگرنه در بدترین حالت باید مثلآ افت فریم پیدا میکرد یا رزولوشنش رو پایین تر می آوردن و درست میشد و ... ، ولی حتی توی همون اجرا کردن بازی روی PS3 هم به مشکل خوردن ! :دی
 
اتفاقا تیم برنامه نویسی عالی دارن ولی مشکلشون با 215+215 رم ps3 هست :d
اگر تیمشون ضعیف بود که rage رو با 60 فریم و گرافیک بالا و محیط open-world نمی دادن بیرون اون هم روی کنسول:d
کیوان بازی های open-world مخصوصا rpg ها باگ زیاد دارن چیز طبیعی هست وسعت بازی هم که بیشتر باشه براشون کار سخت تر میشه:d(گرفتن باگ ها):d
توی کدوم بازی open-world همچین محیط بزرگی بود انقدر دشمن و سلاح و محیط های مخفی داشت می تونستی توی گروه های مختلف عضو بشی انقدر ماموریت فرعی داشت و می تونستی بری توی خونه ها و باگ نداشت:d

Bethesda چه ربطی به Rage داره؟
87845385616315416051.gif


Rage رو استودیو id software ساخته و فقط ناشرش کمپانی مادر Bethesda ـست.
مشکل از رم و این حرف ها همشون بهونه ـست. تا دلتون بخواد مثال نقض براش هست. واقعا هم که Skyrim چه باگ های جزیی داشت روی PS3... فقط بازی Stop Motion میشد.
 
اتفاقا تیم برنامه نویسی عالی دارن ولی مشکلشون با 215+215 رم ps3 هست :d
اگر تیمشون ضعیف بود که rage رو با 60 فریم و گرافیک بالا و محیط open-world نمی دادن بیرون اون هم روی کنسول:d
کیوان بازی های open-world مخصوصا rpg ها باگ زیاد دارن چیز طبیعی هست وسعت بازی هم که بیشتر باشه براشون کار سخت تر میشه:d(گرفتن باگ ها):d
توی کدوم بازی open-world همچین محیط بزرگی بود انقدر دشمن و سلاح و محیط های مخفی داشت می تونستی توی گروه های مختلف عضو بشی انقدر ماموریت فرعی داشت و می تونستی بری توی خونه ها و باگ نداشت:d
Rage رو تیم کارمک ساخته ربطش نده الکی .بازی پر باگ بود اژدها برعکس بود و... سیاه چال های تکراری ماموریت های خسته کننده و پوچ . گرافیکشم که همون برای نسخه قبلی بود یکم اپیدت کردند و امتیاز موتورشو خریدند ولی طراحی بازی خوب بود انقدر باگ داشت که حقش نبود GOTY بشه.
IW اخرین بازیش با اون موتور پوکیدش اینقدر از این موتور اینا داغون تر نبود که نتونه 60 فریم بده و بازی سیو نشه و تکسچرها روی 360 لود نشد و....
مشکل تیم سازندست وگرنه هیچ سازنده ای با ساخت بازی برای PS3 مشکلی نداره
حقش نبود GOTY بشه رو خوب اومدی! حتما UNCHARTED 3 باید GOTY میشد نه؟ ما که رو PC بازی کردیم خیلی هم راحت با گرافیک عالی و بدون هیچ مشکلی! بیشر سایت ها هم نسخه ی PC رو GOTY کردن! تا حالا این سخت افزار استثنایی PS3 داد چند تا از بزرگترین بازیساز ها رو درآورده! حتی تو بازی های ROCKSTAR هم اختلاف گرافیکی بین PS3 و360 دیده میشه! این یعنی به غیر از خود SONY بقیه باهاش مشکل دارن! در این مورد هم معلوم نیست چقدر از SONY پول گرفتن که تقصیر رو گردن خودشون بندازن نه کنسول
biggrin1.gif
!!!
"really disgusting":|
66908776842052171771.jpg
 
آخرین ویرایش:
Rage رو تیم کارمک ساخته ربطش نده الکی .بازی پر باگ بود اژدها برعکس بود و... سیاه چال های تکراری ماموریت های خسته کننده و پوچ . گرافیکشم که همون برای نسخه قبلی بود یکم اپیدت کردند و امتیاز موتورشو خریدند ولی طراحی بازی خوب بود انقدر باگ داشت که حقش نبود GOTY بشه.
IW اخرین بازیش با اون موتور پوکیدش اینقدر از این موتور اینا داغون تر نبود که نتونه 60 فریم بده و بازی سیو نشه و تکسچرها روی 360 لود نشد و....
مشکل تیم سازندست وگرنه هیچ سازنده ای با ساخت بازی برای PS3 مشکلی نداره
حقش نبود GOTY بشه رو خوب اومدی! حتما UNCHARTED 3 باید GOTY میشد نه؟ ما که رو PC بازی کردیم خیلی هم راحت با گرافیک عالی و بدون هیچ مشکلی! بیشر سایت ها هم نسخه ی PC رو GOTY کردن! تا حالا این سخت افزار استثنایی PS3 داد چند تا از بزرگترین بازیساز ها رو درآورده! حتی تو بازی های ROCKSTAR هم اختلاف گرافیکی بین PS3 و360 دیده میشه! این یعنی به غیر از خود SONY بقیه باهاش مشکل دارن! در این مورد هم معلوم نیست چقدر از SONY پول گرفتن که تقصیر رو گردن خودشون بندازن نه کنسول :دی !!!
 
حقش نبود GOTY بشه رو خوب اومدی! حتما UNCHARTED 3 باید GOTY میشد نه؟ ما که رو PC بازی کردیم خیلی هم راحت با گرافیک عالی و بدون هیچ مشکلی! بیشر سایت ها هم نسخه ی PC رو GOTY کردن! تا حالا این سخت افزار استثنایی PS3 داد چند تا از بزرگترین بازیساز ها رو درآورده! حتی تو بازی های ROCKSTAR هم اختلاف گرافیکی بین PS3 و360 دیده میشه! این یعنی به غیر از خود SONY بقیه باهاش مشکل دارن!

خودت داری میگی رو pc بازی کردی اونوقت اون نسخه ایی که رو PC بازی کردی رو با UNCHARTED مقایسه میکنی که رو همون کنسولی اجرا شد که SKYRIM روش فاجعه ایی بیش نبود

پ.ن: رو همون PC هم من رفتم حقیقتا پدرم در اومد هی باید میگشتی تو نت کد پیدا کنی باگ های مرحله ها رو رد کنه:|

در این مورد هم معلوم نیست چقدر از SONY پول گرفتن که تقصیر رو گردن خودشون بندازن نه کنسول :دی !!!
شوخی بود دیگه؟؟:|
 
Bethesda چه ربطی به Rage داره؟
87845385616315416051.gif


Rage رو استودیو id software ساخته و فقط ناشرش کمپانی مادر Bethesda ـست.
مشکل از رم و این حرف ها همشون بهونه ـست. تا دلتون بخواد مثال نقض براش هست. واقعا هم که Skyrim چه باگ های جزیی داشت روی PS3... فقط بازی Stop Motion میشد.
کلا اسم بستدا رو شنیدم یاد ریج افتادم:d

---------- نوشته در 01:04 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:56 PM ارسال شده بود ----------

لید پلتفرم بازی چی بود:-/
به هر حال ما باگ کیف می کنیم اگر باگ نبود چط.ر می خواستید بعضی از مراحلش رو برین:d
 
جالبه واقعا، من دیدم سه صفحه جلو رفته گفتم شاید دوستان سر اینکه چرا این مشکل پیش اومده بحث کردن. اومدم دیدم هنوز این کارارو ول نکردین. این میگه تقصیر سونی بود... اون دوست طرفدارمون داغ میکنه میگه نه Bethesda از درون ویرانه ، خوب دوستان تز میدید، خواهشا یه مدرک و توضیح پشتش بیارید ، که چرا سونی بد عمل کرده؟ یا چرا Bethesda مشکل داره.
 
دوستان اسکایریم رو با انچارتد یا بازیای دیگه مقایسه نکنین اینا کلا سبکشون با هم فرق میکنه و توی سبک خودشون بهترین هستن ولی کدوم یکی از بازیایی که میگین مشکل نداشتن عظمت اسکایریم رو داشتن؟بازی ای که میتونه بیش از سیصد ساعت گیم پلی داشته باشه رو با یه بازیه نهایتن ده ساعتی مقایسه میکنید؟شما که میگین bethesda بی عرضست چرا شرکتای با عرضه ی سونی یه بازی در حد اسکایریم نمیسازن فقط بازیای خطی میسازن؟

اون دوستمون هم که میگه ابلیوین مشکل نداشته بازم ابلیوین نه گیم پلی اسکایریم رو داشت نه گرافیک اسکایریم نه AI ان پی سیا رو
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or