Bethesda : تاخیر Dawnguard و Hearthfire مشکل ماست

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Skyrim Hearthfire امروز بر روی Steam منتشر شد اما آقای Pete Hines از Bethesda در توییتر خود در مورد تاخیر Hearthfire و Dawnguard بر روی کنسول PS3 گفت و افزود که عملکرد بازی تاکنون در هیچ موردی خوب نبوده است.

skyrim-lady-house.jpg



Skyrim Hearthfire به بازیکنان اجازه ساخت خانه و دیگر موارد خواهد داد. اگرچه بازیکنان PS3 همچنان منتظر اولین بسته الحاقی بازی یعنی Dawnguard هستند و این انتظار برای بسیاری، غیر قابل تحمل شده است.
آقای Hines در توییتر خود گفت:
ما همچنان در حال کار بر روی آن هستیم. هر زمان که آپدیتی داشتیم، با شما در میان خواهیم گذاشت.
وقتی از او در مورد تاحیر نسخه PS3 بازی سوال شد، در جواب گفت:
عملکرد تا کنون در هیچ یک از موارد خوب نبوده است. برای برخی خوب و برای برخی بد بوده است.
سپس آقای Hines هدف یکی از طرفداران خشمگین بازی قرار گرفت که گفت بهانه کردن سخت افزار سونی را متوقف کند. او پاسخ داد:
ما هیچوقت کسی یا چیزی را سرزنش نکرده ایم. این مشکل ماست و بر طرف کردن آن نیز بر عهده ماست.
به نظر می رسد این مشکل همچنان پابرجاست.

منبع
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
اِهم:D
به عنوان کسی که 3 تا بازی RPG قبلی که Bethesda روی این نسل در کرده (Oblivion-Fallout 3-New Vegas) رو روی هر 3 پلتفرم بازی کرده (به غیر از New Vegas بر روی PS3) باید بگم که این شرکت رسماً رو کنسول تا قبل از Skyrim بلد نبود بازی بسازه
(من Skyrim رو فقط رو XBOX بازی کردم) هر چند اصولاً متای بازی ها روی PC با XBOX مساوی و در مورد Fallout 3 حتی پی سی 2 نمره هم کمتره ولی از من میشنوید قضیه چرته:no::-b

یعنی دهنِ من وقتی بازی هاش رو کنسول بازی میکردم سرویس بگشت بسکه باگ داشتن و گیر میکردن و بد ساخت بودن:(( متاسفانه بازی ها رو هم اول رو PC (خیلی خوب:x) بعد XBOX(میشه گفت خوب:|) و بعد روی PS3 (جن داشت:-sاما خیلی فرقی با مالِ XBOX نداشتن همون گند بودن) بازی کردم

اصلاً تا به حال ندیدم یک شرکت هر بازی که بسازه یا مثل New vegas پابلیش کنه 3تا متای مختلف بگیره (یعنی متای PC-XBOX-PS3 با هم قرق داشته باشند) من نمیدونم شرکت به این بزرگی نمیخواد این مشکل احمقانش رو بر طرف کنه!؟
 

ash!ash

کاربر سایت
Jun 13, 2012
237
آره کار با سخت افزار PS3 سخت تر هست. می دونی چرا؟ چون PS3 به جای استفاده از تکنولوژی DirectX از سیستم تقریبا منقرض شده OpenGL تو گرافیک PS3 استفاده کرده. واسه همین هم اکثر شرکت ها با ساخت بازی رو PS3 مشکل داشتن که البته این موضوع برمیگش به اوایل نسل و الان کمتر شده ولی باز هم به نظرم وجود داره.
تا اونجایی که یادمه فقط استودیوهای First Party سونی تونستن از سخت افزار PS3 خیلی خوب استفاده کنن.
OpenGL منقرض شده؟؟؟؟!!!!!
مشکل ساختن بازی بر روی PS3 به خاطر معماری Cell بود و ربطی به OpenGL نداره

همین الانش سیستم عامل مک از رابط OpenGL استفاده می کنه،کل خانواده لینوکس از OpenGL استفاده می کنند، PSVITA داره از OpenGL استفاده می کنه، 3DS داره از OpenGL استفاده می کنه، Wii U هم به طور قطع از OpenGL استفاده می کنه و ....

OpenGL مثل DirectX هر روز بهبود پیدا می کنه، DirectX در انحصار مایکروسافت هست و اگه کسی بخواد ازش استفاده کنه باید حق استفادش رو از مایکروسافت بخره، آخرین نسخه OpenGL ششم ماه آگست امسال منتشر شده.
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
تلاش بیشترشون رو بیشتر میکنن و یه بازی دیگه میسازن. چه کرمیه خب؟ کلی وقت و پول و انرژی بزاری واسه چیزی که قرار نیست نتیجه بده.
مگه نگارش ps3ش چقدر میفروشه؟ چقدر برگشت مالی داره؟

ینی میگی چون رو پی اس 3 شاید کمتر از کامپیوتر یا 360 میفروشه اصلا نسازن ؟ منطقت تو حلقم . اگه همه چیز واسه یکی دو میلیون فروش بیشتر بود اونوقت همه شرکتا تعطیل کنن فقط اکتیویژن کالاف بزنه کافیه دیگه چون فروشش قابل مقایسه نیس یا فقط angry birds ساخته بشه .

مشکل اینه که به جای اینکه با تاریخ عرضه ی 11.11.11 کلاس بزارن یه چند ماه مینداختن اونور تا مشکل کامل رفع بشه تا تو دی ال سی ها هم به مشکل بر نخورند .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر