Bethesda : تاخیر Dawnguard و Hearthfire مشکل ماست

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Skyrim Hearthfire امروز بر روی Steam منتشر شد اما آقای Pete Hines از Bethesda در توییتر خود در مورد تاخیر Hearthfire و Dawnguard بر روی کنسول PS3 گفت و افزود که عملکرد بازی تاکنون در هیچ موردی خوب نبوده است.

skyrim-lady-house.jpg



Skyrim Hearthfire به بازیکنان اجازه ساخت خانه و دیگر موارد خواهد داد. اگرچه بازیکنان PS3 همچنان منتظر اولین بسته الحاقی بازی یعنی Dawnguard هستند و این انتظار برای بسیاری، غیر قابل تحمل شده است.
آقای Hines در توییتر خود گفت:
ما همچنان در حال کار بر روی آن هستیم. هر زمان که آپدیتی داشتیم، با شما در میان خواهیم گذاشت.
وقتی از او در مورد تاحیر نسخه PS3 بازی سوال شد، در جواب گفت:
عملکرد تا کنون در هیچ یک از موارد خوب نبوده است. برای برخی خوب و برای برخی بد بوده است.
سپس آقای Hines هدف یکی از طرفداران خشمگین بازی قرار گرفت که گفت بهانه کردن سخت افزار سونی را متوقف کند. او پاسخ داد:
ما هیچوقت کسی یا چیزی را سرزنش نکرده ایم. این مشکل ماست و بر طرف کردن آن نیز بر عهده ماست.
به نظر می رسد این مشکل همچنان پابرجاست.

منبع
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,996
نام
محمد امین
اتفاقا Bethesda موقعه انتشار اسکایریم گته بود ساختن بازی برای Pc کار بسیار مشکلی هست وچون این دستگاه سیستم پیچیده ای داره پس نمیشه سازنده این حرف ها رو می زنند مثل کارمک که که با پورت نسخه PC بازی rage کلی مشکل ایجاد کرد و مشکل رو از تیم خودش دونست .یا سازندگان بایونیتا مشکل نسخه ps3 رو از شریکشون که وظیفه پورت رو برعهده داشته میدونند.

یعنی میخوای بگی کار کردن با سخت افزار PS3 خیلی ساده و راحت هست و از PC هم بهتر جواب میده..؟
 

Miladosos

کاربر سایت
May 6, 2011
602
نام
میلاد
کلا این اسکایریم نیمه خام وارد بازار شد :d
یه مدت سر 360 مشکل داشت . از اولش هم که با PS3 مشکل داشت :|
PC هم توش مشکل داره . کسی دقت کرده چه مشکلی ؟ :d
این بتسدا 700 نفرن . پـَ یکی نیست این مشکل ها رو بتونه حل بکنه ؟ U3 یا GoW3 یا ... مشکلی نداشتن . این یدونه تو باغ نیس. :d
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,815
نام
مرتضی
یعنی میخوای بگی کار کردن با سخت افزار PS3 خیلی ساده و راحت هست و از PC هم بهتر جواب میده..؟

بحث رو پیچیده نکن داره میگه بعضیا با پی سی هم مشکل دارن ولی دلیل بر این نیست که بگیم مشکل از پی سی هست همینطور که برای پلی3 هم نیست این بحث هایی که شما داری میگی بیشتر مربوط به اوایل نسل میشه که سازنده ها با پلتفرم جدید اشنایی نداشتن نه الان
درضمن واقعا نمیفهمم خود یه شرکت داره میگه مشکل از ماست دیگه بحثی نمیمونه که
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
خوبه که به اشتباهشون اعتراف کردن ( میگم احیانا بتزدا پول از سونی نگرفته تا بگه اشتباه از ما بوده ؟ فریدون نظرت چیه ؟ :D )
نظرم اینکه اگر توانائی هماهنگ کردن انجین رو ندارن باید بگن و اون نگارش رو کنسل کنن که نه خودشون زیر سئوال برن نه این همه فحش بخورن.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
بهنام جان. عزیزم..

تا حالا توجه کردی چرا این سازندها همش روی PS3 بر به مشکل میخورن و هیچ وقت نشده بیان بگن ما روی 360 یا Wii یا PC بر به مشکل خوردیم..؟

بازی سازی یا پورت کردن بازی ها بر روی PS3 خیلی سخت هست و وقت و انرژی خیلی بیشتری رو میخواد..
درسته که کلا بازی ساختن و پورت کردن روی PS3 یه مقدار سخت تر هست اما اصلا چیز غیر ممکن و دست نیافتنی ای نیست که بخوایم یه مشکل حاد و ضعف حسابش کنیم.
سندش هم اون همه بازی انحصاری و مولتی پلتفرمی که به راحتی و بهترین شکل ممکن رو PS3 اجرا میشن.
اگر جایی مشکلی وجود داشته مشکل کم کاری سازنده و بی اهمیت شمردن پورت بازی بوده. فکر میکنن بازی رو رو 360 ساختن دیگه کلا کار تمومه.
مثل بایونتا که اصلا خود پلاتینیوم گیمز بازی رو پورت نکرده بود! اسکایریم هم معلوم بود کلا رو قسمت تکنیکی و فنی بازی خوب کار نشده بوده.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,996
نام
محمد امین
من نمیگم غیر ممکن هست میگم کار با سخت افزار PS3 سخت تر هست و وقت و انرژی بیشتری رو می طلبه..
این هم چیزی نیست که من بگم بلکه اکثر سازنده ها اشاره کردن..
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به نظرم دلیل اینکه سری Uncharted یا GOW روی PS3 خوب ظاهر میشه اینه که سازنده ها فقط و فقط روی این پلتفرم کار میکنن و از هر لحاظ آشنایی کامل بهش دارن.
یکی مثل بتزدا باید برای هر 3 پلتفرم اصلی بسازه و پورت کنه و از این قبیل مسائل. خوب طبیعتا هر 3 تا رو باید با هم پیش ببره و کار کمی سخت تر از کار کردن فقط بر روی یک پلتفرمه. باید روی هر 3 تا تمرکز داشته باشه و کار بی نقصی ارائه بده. مسئله زمان هست. اگر بتونن این مشکل رو رفع کنن برای خودشون هم عالی میشه که برای بازی بعدشون به راحتی برای این کنسول هم بازی بسازن و تجربه ای براشون بشه. فقط امیدوارم بیخیالش نشن
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
نظرم اینکه اگر توانائی هماهنگ کردن انجین رو ندارن باید بگن و اون نگارش رو کنسل کنن که نه خودشون زیر سئوال برن نه این همه فحش بخورن.
کنسل که نه ولی میتونست تلاششئ بیشتر کنه و مشکلات رفع بشه .
ما هم از اول همینو میگفتیم ولی چرا سونی رو محکوم کردین اونموقع ؟؟؟
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
من نمیگم غیر ممکن هست میگم کار با سخت افزار PS3 سخت تر هست و وقت و انرژی بیشتری رو می طلبه..
این هم چیزی نیست که من بگم بلکه اکثر سازنده ها اشاره کردن..
آره کار با سخت افزار PS3 سخت تر هست. می دونی چرا؟ چون PS3 به جای استفاده از تکنولوژی DirectX از سیستم تقریبا منقرض شده OpenGL تو گرافیک PS3 استفاده کرده. واسه همین هم اکثر شرکت ها با ساخت بازی رو PS3 مشکل داشتن که البته این موضوع برمیگش به اوایل نسل و الان کمتر شده ولی باز هم به نظرم وجود داره.
تا اونجایی که یادمه فقط استودیوهای First Party سونی تونستن از سخت افزار PS3 خیلی خوب استفاده کنن.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
از زمانی که یادم بوده Skyrim رو PS3 قاطی بوده.
همهٔ بازی‌هایbethseda یجورایی قاطی‌ داشتن :D، ولی‌ اسکایریم رسما مثل نسخه Pre Alpha بود :D

من اشتباه کردم :D
البته این حقیقتی که کار با سخت افزار PS خیلی‌ سخت هست رو عوض نمی‌کنه.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
کنسل که نه ولی میتونست تلاششئ بیشتر کنه و مشکلات رفع بشه .
ما هم از اول همینو میگفتیم ولی چرا سونی رو محکوم کردین اونموقع ؟؟؟
تلاش بیشترشون رو بیشتر میکنن و یه بازی دیگه میسازن. چه کرمیه خب؟ کلی وقت و پول و انرژی بزاری واسه چیزی که قرار نیست نتیجه بده.
مگه نگارش ps3ش چقدر میفروشه؟ چقدر برگشت مالی داره؟
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
آره کار با سخت افزار PS3 سخت تر هست. می دونی چرا؟ چون PS3 به جای استفاده از تکنولوژی DirectX از سیستم تقریبا منقرض شده OpenGL تو گرافیک PS3 استفاده کرده. واسه همین هم اکثر شرکت ها با ساخت بازی رو PS3 مشکل داشتن که البته این موضوع برمیگش به اوایل نسل و الان کمتر شده ولی باز هم به نظرم وجود داره.
تا اونجایی که یادمه فقط استودیوهای First Party سونی تونستن از سخت افزار PS3 خیلی خوب استفاده کنن.
بله باید با سر بریم تو دیوار یا .... ps3 بازم بخوایم بسنجیم یک سروگردن از نظر گرافیک از 360 بالاتر بوده.هیچ شرکتی با کنسولش مشکل نداره مشکل خود سازنده هست.و هر استدویی چه first party چه غیره میتونه تجربه خوبی تو ps3 داشته باشه مثل بایوشوک کن لوئین.یا MGS کوجیما.
خودتون مقایسه کنید
Then & Now: PS3 vs. 360 Hardware - Features - www.GameInformer.com
اینم اشاره کنم من ps3 فن نیستم .ولی اینم بگم 360 اگه مشکل نداشت 256 رمش نمیشد 512 اونم به دلیل تاکید اپیک برای اینکه مشکل داشتن با کنسول بخاطر رم.
شما کپکام رو با 600 نفری که re 6 رو پورت کردند که گفتید مسخره پورت کردند پر مشکله مسخرش میکنید میگید کارمنداش باید برن فلان جا که بلد نیستند بازی بسازند ولی به این شرکت که میرسه نه اینا بازیهاشون goty بود همش نباید مشکلی باشه مشکل پلتفرمه!!!!
و اخر اینکه شما رو به goty میسپارم
 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
بله باید با سر بریم تو دیوار یا .... ps3 بازم بخوایم بسنجیم یک سروگردن از نظر گرافیک از 360 بالاتر بوده.هیچ شرکتی با کنسولش مشکل نداره مشکل خود سازنده هست.و هر استدویی چه first party چه غیره میتونه تجربه خوبی تو ps3 داشته باشه مثل بایوشوک کن لوئین.یا MGS کوجیما.
خودتون مقایسه کنید
Then & Now: PS3 vs. 360 Hardware - Features - www.GameInformer.com
اینم اشاره کنم من ps3 فن نیستم .ولی اینم بگم 360 اگه مشکل نداشت 256 رمش نمیشد 512 اونم به دلیل تاکید اپیک برای اینکه مشکل داشتن با کنسول بخاطر رم.
شما کپکام رو با 600 نفری که re 6 رو پورت کردند که گفتید مسخره پورت کردند پر مشکله مسخرش میکنید میگید کارمنداش باید برن فلان جا که بلد نیستند بازی بسازند ولی به این شرکت که میرسه نه اینا بازیهاشون goty بود همش نباید مشکلی باشه مشکل پلتفرمه!!!!
و اخر اینکه شما رو به goty میسپارم
بابا حالا چرا جوش میاری؟ یه کم شعله زیرشو کمتر کن سر رفت. :D
براسا آخرین یافته های من 360 تو بحث گرافیک بهتر از ps3 بوده.
من کاری به گرافیک ندارم. قصدم این هست که از طرفی به خاطر سنگین بودن کار روی Skyrim سازنده ها عملا نتونستن از پس کار کامل بر بیان. از اون وطرف هم خود Bethesda اعلام کرده بود که از تمام مشکلات بازی روی PS3 آگاه بودن.
یه جور جاه طلبی هم باعث شد که نسخه ی PS3 تقریبا ناتموم بمونه و این برای طرفدارهای بازی رو ps3 خیلی گرون تموم شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر