Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,681
خوب جک اومده اینبار از روی کانسپت ارت ها و اطلاعاتی که داره مکان ها و سناریو های احتمالی که توی اون میجنگیم حدس زده :
دایس تایید کرده که بازی اولیه که ارائه میشه توی مکان های فرانسه ، نروژ ، روتردام (یکی از شهر های هلند) و شمال افریقا میجنگیم

مکان اول: روتردام
نبرد شهر روتردام در تاریخ 10 تا 14 می ماه سال 1940 رخ داد بقدری شدت تخریب و بمباران توی این نبرد زیاد بود که شبیه عکس اول میشه شهر مپ هم احتمالا تمی به همین شکل داره دو طرف درگیر در این نبرد هلند و المان بودن

مکان دوم : نروژ
نام عملیات المان در نروژ و دانمارک Operation Weserübung بوده این نبرد بین سال های 9april تا 10 june سال 1940 بوده همچنین نبرد narvik هم دخیل میشه که هم جنگ دریایی بوده و هم زمینی

مکان سوم : فرانسه
تریلر لانچ بازی در فرانسه بوده

مکان چهارم : شمال افریقا
این نبرد بین june 1940تا may 1943 طول کشید این نبرد مصر و صحرا های لیبی و همچنین مراکش ، تونس و الجزیره بود
از عملیات ها میشه به عملیات torch
همچنین یکی از مهم ترین نبرد های شمال افریقا نبرد el alamein بوده که در bf 1942 هم حضور داشت این نبرد بین المان ، ایتالیا و انگلیس بوده برای تصرف مصر و تسلط روی کانال سوئز بوده که یه مکان کلیدی بوده در جنگ جهانی دوم بوده

الان یه سوال پیش اومد
الان مدل موهای این سرباز اصلا ربطی به جنگ جهانی دوم نداره
 

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
الان یه سوال پیش اومد
الان مدل موهای این سرباز اصلا ربطی به جنگ جهانی دوم نداره
لشگر 101 هوابرد آمریکا اینطوری فیس پینت داشتن که دوستمون بالا عکسشو گذاشته.
اینا اومدن به همه سربازای تمام ارتش ها تعمیمش دادن علاوه اون لباسای پانک که تو تریلر دیدیم.
 
آخرین ویرایش:

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
یه لیستی مینویسم از اشکالاتی که طرفدارای بازی گرفتن از تریلر که جمعبندی بشه این چند صفحه بحث اخیر علاوه یسری موارد دیگه :

1- گذاشتن زن به عنوان چهره اصلی بازی درحالیکه تو ارتش انگلیس زن ها تو خط مقدم نبودن، حساسیت زیاد برای این مورد به این دلیله که فمینیست ها افراطی که به ضایع شدن حقوقشون زیادی اعتراض دارن و چپ و راست گیر میدن همه چی تا حدودی کفر ملت رو درآوردن با یسری کاراشون و حالا ملتم که دیدن یسری کمپانی ها دارن از این ترند برای فروش بیشتر با گذاشتن زن ها تو وقایع تاریخی که زن ها تو اون نقشی نداشتند بهشون برخورده.

2- که تا حدودی این مورد به مورد اولم ربط داره، اسم واقعه جنگ جهانیه یعنی خیلی کشورها درگیرش بودند و مسلما این کشور ها کشته ها (حالا تو فرهنگ ما به اینا میگیم شهید)ی زیادی دادند. و مردم این کشور ها حساسیت زیادی رو این قضیه دارن، حالا وقتی میان میبینن یه بازی یا هر چیز دیگه که براساس این واقعه ها ساخته میشه خط داستانی و اتفاقات داخلشو دست کاری میکنه من حق میدم اگر اینطوری واکنش بدن.
مثلا فرض کنید یکی بیاد فیلمی بسازه از عملیات بیت المقدس و چهره اصلی این واقعه تاریخی رو یه زن قرار بده؛ بهتون برنمیخوره؟ حالا فرض کن یه شهیدم از خانواده شما تو این علمیات بود دیگه کفری میشدین. یسری میان میگن که این یه بازیه و نباید اینطور جدی گرفت، حالا در این مثال فرضی هم یکی بیاد بگه این یه فیلمه ساختگیه و نباید جدی گرفتش چه واکنشی نشون میدین؟ دلتون نمیخواست همچین فیلمی بایکوت بشه؟

3-شخصی سازی افتضاح، بجای اینکه لباس و کاستوم های سربازا شبیه لباسای پانک راکی ها باشه (که البته قیافه لشگر 101 هوابرد امریکا در این مورد استثناست) نمیشد از لباسایی استفاده کرد که واقعن با جو اون زمان خوانایی داشته باشن؟ حالا چرا این مورد اصلا باید مهم باشه؟ چون وقتی داخل بازی هستی و داری مثلا تو یه نقشه بازی میکنی واقعن احساس کنی تو بطن جنگ جهانی هستی نه اینکه احساس کنی داری تو یه ماش پیت کنسرت پانک راک سیر میکنی.

4- عروسک پشت تانک چه غلطی میکنه؟ قراره سرباز باهاش بخوابه احساس تنهایی نکنه تو خط مقدم که جزو کاستومایز تانک هاست؟

5-یسری ایراد میگیرن که محیط بازی خیلی رنگیه و شبیه فورتنایت که من قبولش ندارم چون تو بتلفیلدم نقشه اینطوری داشتیم مثل آرگان فارست که البته آرگان فارست رنگ هاش زیادی روشن نبودن حس کنی داری فورتنایت میزنی، این یه مورد از نظر من زیاد چیز مهمی نبود.

6- در پاسخ به اینایی که (نمونش خود من) در مورد دستکاری تاریحی بازی ایراد میگیرن معمولا اینجور ریپلای هایی بوده که اومدن از بتل 1 گیف گذاشتن 3 تا الیت کلاس پشت اسب بودن یا اینکه طرف تو بتل 4 از جت میپره یکی دیگه رو هدشات میکنه تو جت میگه و برمیگرده تو جت خودش؛ اینا گلیچ های تو بازی هستن که یسری از پلیرها از اینا استفاده کردن، ولی واقعن تو همین جمع خودمون چند نفر تا حالا با این صحنه ها برخورد داشتن؟ چیزی نبود که هر سری تو سرور اتفاق بیوفته من یبارم با این موارد بروبرو نشدم تو بازی، اینا رو نمیشه مقایسه کرد با این قضیه که مثلا بری بازی ببینی نصف مپ کاراکتر زن هستند.

7- کسایی که حین جنگ مصدوم میشدن از حبهه خارج میشدن نه اینکه یه دست مصنوعی ببندن به طرف بعد طرف با این دست مصنوعی حین بازی چنتا تیر بخوره باز برگرده به بازی و با چوب کریکت یه سرباز دیگه رو نفله کنه و این سربازم چهره اصلی بازی باشه که یه زنه. Historical accuracy at its finest
Let's take a moment to digest that

این اشکالات هیشکدوم تو بتلفیلد یک نبود اما دلیلی که باعث شد من به شخصه بعد از چند صد ساعت از بتلفیلد 1 خسته بشم؛ سیستم پروگرشن افتضاح بازی و نبود مپ های خوب مثل بتلفیلد های قبلی بود پس اگر دایس بیاد تو این زمینه خوب ظاهر بشه و با توجه به تعاریفی که جک فرگز داده از بازی میشه امیدوار بود به بازی.
مورد دیگه ایی که هست یکی از طرفدارای بازی تو تویتر از یکی از اعضای اصلی تیم Aleksander Grøndal پرسیده بود که ایا امکان داره نقشه های بتلفیلد 1942 رو تو این بازی ببینیم که ایشون جواب زیر رو داده.
حالا یسری بحث بالا اومده که ممکنه ریمیک Omaha Beach and El-Alamein رو ببینیم تو این بتلفیلد.
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
^^^
همه اين شخصي سازي ها دليلش اينه كه ميخوان مثل فورتنايت فقط اسكين بفروشن . اگه ميخواستن مطابق با اون دوره شخصي سازي بسازن دستشون خيلي بسته تر بود. عوضش اومدن لوت باكس و پرميوم پس رو حذف كردن و يه سيستم progression درست حسابي گذاشتن.وسط مولتي پلير 64 نفره اينجور چيزا ديگه به نظرم اهميت خاصي نداره . حالا باز بازي داستان محور و تكنفره بود ميشد گير داد. فقط تو كاور بازي خراب كردن. بايد كاور alternative ميشد
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,770
نام
مارشال
یه ویدیوی نسبتا طولانی و جالبی دیدم که تقریبا کامل توضیح میده چرا BF V میتونه بعد از چندین سال از لحاظ گیمپلی یه بتلفیلد واقعی باشه (همون بازگشت به ریشه ها) . همچنین به Historically Accurate بودن و Customize و ... هم اشاره میکنه.


به نظر خودم اگه تمام چیزایی که در مورد بازی گفتن رو بتونن به شکل کامل و مناسب دربیارن با بهترین و کامل ترین نسخه ی این سری طرفیم. بازی خیلی Tactical شده، کار تیمی توش واقعا مهمه، قابلیت های جدید فوق العاده ای اضافه شده و یه سری از چیزایی که حذف شده بود دوباره برگشته.
این بحث های مسخره ی سرباز زن و عکس کاور بازی و غیره هم مطمئنم تو کیفیت محصول نهایی ذره ای تاثیر منفی نداره.
تو بخش مولتی پلیر که میتونم با اطمینان بگم اصلا مهم نیست کسی کاراکترش زن باشه، دستش مصنوعی باشه، Face Paint داشته باشه یا تانکش رو Custom کرده باشه و عروسک بهش وصل کرده باشه.
بخش سینگل هم اگه به همون کیفیت BF1 باشه قطعا لذت بخش هست. و اینکه داستان هایی رو میبینیم و بازی میکنیم که تا حالا تجربه نکردیم.
کسانی هم که میگن WW2 بیشتر "مرد"ها جنگیدن و زن نبوده و توهین به اون سربازان مرد هست و ... در صورتی حرفشون درسته که مثلا DICE بیاد تو کمپین یه مرحله بذاره Omaha Beach رو با سربازان زن تصرف کنیم، این میشه Inaccurate بودن. که خوب فعلا ما هیچی در این مورد نمیدونیم و با توجه به سابقه ی DICE هم بعید میدونم شاهد انقدر تحریف باشیم. همونطور که بالاتر گفتم توی مولتی پلیر و co-op ذره ای این چیزا مهم نیست.

یه نکته ی خنده داری هم که تو ویدیوی پست بالا دیدم (که البته تو جاهایی مثل توییتر هم دیده بودم خیلیا گفتن) اینه که میگه "ما فقط یه BF WW2 ـه ساده میخواستیم" در صورتی که خیلی از همین افراد با همون تیزر چند ثانیه ای که اول اومد گفتن "ای بابا باز که جنگ جهانی هست و تکراری میشه" و فلان. الان که WW2 هست ولی با تغییرات و داستان هایی که تا حالا دیده نشده باز میگن نه این چیزی نیست که ما میخواستیم. :|
یعنی میخوام بگم آدمای ایراد گیر در هر صورت یه چیزی واسه ایراد گرفتن پیدا میکنن.
 
آخرین ویرایش:

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,458
یه ویدیوی نسبتا طولانی و جالبی دیدم که تقریبا کامل توضیح میده چرا BF V میتونه بعد از چندین سال از لحاظ گیمپلی یه بتلفیلد واقعی باشه (همون بازگشت به ریشه ها) . همچنین به Historically Accurate بودن و Customize و ... هم اشاره میکنه.


به نظر خودم اگه تمام چیزایی که در مورد بازی گفتن رو بتونن به شکل کامل و مناسب دربیارن با بهترین و کامل ترین نسخه ی این سری طرفیم. بازی خیلی Tactical شده، کار تیمی توش واقعا مهمه، قابلیت های جدید فوق العاده ای اضافه شده و یه سری از چیزایی که حذف شده بود دوباره برگشته.
این بحث های مسخره ی سرباز زن و عکس کاور بازی و غیره هم مطمئنم تو کیفیت محصول نهایی ذره ای تاثیر منفی نداره.
تو بخش مولتی پلیر که میتونم با اطمینان بگم اصلا مهم نیست کسی کاراکترش زن باشه، دستش مصنوعی باشه، Face Paint داشته باشه یا تانکش رو Custom کرده باشه و عروسک بهش وصل کرده باشه.
بخش سینگل هم اگه به همون کیفیت BF1 باشه قطعا لذت بخش هست. و اینکه داستان هایی رو میبینیم و بازی میکنیم که تا حالا تجربه نکردیم.
کسانی هم که میگن WW2 بیشتر "مرد"ها جنگیدن و زن نبوده و توهین به اون سربازان مرد هست و ... در صورتی حرفشون درسته که مثلا DICE بیاد تو کمپین یه مرحله بذاره Omaha Beach رو با سربازان زن تصرف کنیم، این میشه Inaccurate بودن. که خوب فعلا ما هیچی در این مورد نمیدونیم و با توجه به سابقه ی DICE هم بعید میدونم شاهد انقدر تحریف باشیم. همونطور که بالاتر گفتم توی مولتی پلیر و co-op ذره ای این چیزا مهم نیست.

یه نکته ی خنده داری هم که تو ویدیوی پست بالا دیدم (که البته تو جاهایی مثل توییتر هم دیده بودم خیلیا گفتن) اینه که میگه "ما فقط یه BF WW2 ـه ساده میخواستیم" در صورتی که خیلی از همین افراد با همون تیزر چند ثانیه ای که اول اومد گفتن "ای بابا باز که جنگ جهانی هست و تکراری میشه" و فلان. الان که WW2 هست ولی با تغییرات و داستان هایی که تا حالا دیده نشده باز میگن نه این چیزی نیست که ما میخواستیم. :|
یعنی میخوام بگم آدمای ایراد گیر در هر صورت یه چیزی واسه ایراد گرفتن پیدا میکنن.

فکت صادر نکنیم..
اون چیزایی که شما بهش میکی بی اهمیت برای من و میلیونها نفر دیگه فوق العاده مهمه. حالا شما نگاه خاصی به WWII و وقایعش نداری بحث دیگه ایه.
اگرنه مپای مولتی پلیر تماما قراره در هر راندی که بازی میشه، دوباره و دوباره و دوباره نبردهای جنگ دوم جهانی رو بازسازی کنه.. با اون ستینگ مورد انتظار.. با اون لوکیشن ها و با اون ادوات و امکانات.. (همونطور که BF1 کرد.)
سینگل پلیر که چندان برام مهم نیست. فکر هم میکنم خیلی کم اهمیت باشه(در برابر مولتی پلیر) برای اکثر بتل بازا.
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,770
نام
مارشال
فکت صادر نکنیم..
اون چیزایی که شما بهش میکی بی اهمیت برای من و میلیونها نفر دیگه فوق العاده مهمه. حالا شما نگاه خاصی به WWII و وقایعش نداری بحث دیگه ایه.
اگرنه مپای مولتی پلیر تماما قراره در هر راندی که بازی میشه، دوباره و دوباره و دوباره نبردهای جنگ دوم جهانی رو بازسازی کنه.. با اون ستینگ مورد انتظار.. با اون لوکیشن ها و با اون ادوات و امکانات.. (همونطور که BF1 کرد.)
سینگل پلیر که چندان برام مهم نیست. فکر هم میکنم خیلی کم اهمیت باشه(در برابر مولتی پلیر) برای اکثر بتل بازا.
اتفاقا وقایع WW2 برام مهمه. ولی مساله اینه که این وقایع فقط تو سینگل میتونن به شکل درست پیاده بشن.
توی مولتی پلیر قطعا هیچوقت مثل حالت واقعی بازسازی نمیشه، همونطور که یه سری از دوستان چند تا کلاس Elite پشت سر هم و پریدن بیرون از هواپیما و غیره رو اشاره کردن. یا حتی نبردهایی که توی واقعیت توسط یه جناح برنده شدن و توی بازی توسط جناح مخالف برنده میشن.
ستینگ و لوکیشن ها که چیزه عجیبی توش نداره، ادوات هم همینطور، مثلا ما اسلحه ای نمیبینیم که مال اون زمان نبوده باشه. (ضمن اینکه فراموش نکنیم همین کمبود تنوع سلاح و شخصی سازی چقدر تو BF1 مورد سرزنش قرار گرفت)
میمونه یه چیزایی (امکاناتی) مثل دست مصنوعی که اونا هم چیزای خارج از زمان خودشون طراحی نشدن، اون امکانات بوده، درسته همه گیر نبوده ولی وجود داشته، حالا اینکه یه مپ باشه همه توش دست مصنوعی داشته باشن آره یکم مسخره س ولی از ارزش و گیم پلی بازی چیزی کم نمیکنه.
وجود بقیه ی Customization ها هم که خوب دلیلش کاملا مشخص ـه و چون Premium حذف شده نیاز هست با فروش آیتم های Cosmetic پول در بیارن.
با جمله ی آخرتون هم کاملا موافقم، سینگل قطعا برای بتل بازا خیلی کم اهمیت تر از مولتی ـه، ولی دقیقا به همین دلیل هم هست که میگم مهم کیفیت گیم پلی هست، نه جنسیت و 4تا آیتمی که شما ممکنه اصلا در مورد سرباز دشمن بهش توجه نکنی.
الان مثلا من به شخصه بخوام از اون سر مپ یه نفر رو اسنایپ کنم اینکه Face Paint داشته باشه برام مهمتره یا اینکه کیفیت سلاحی که دستم هست خوب باشه و تیراندازی باهاش لذت بخش باشه و بعدشم ترکیدن سرش و پاشیدن خون رو ببینم؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: -Poormaz-

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,600
اتفاقا وقایع WW2 برام مهمه. ولی مساله اینه که این وقایع فقط تو سینگل میتونن به شکل درست پیاده بشن.
توی مولتی پلیر قطعا هیچوقت مثل حالت واقعی بازسازی نمیشه، همونطور که یه سری از دوستان چند تا کلاس Elite پشت سر هم و پریدن بیرون از هواپیما و غیره رو اشاره کردن. یا حتی نبردهایی که توی واقعیت توسط یه جناح برنده شدن و توی بازی توسط جناح مخالف برنده میشن.
ستینگ و لوکیشن ها که چیزه عجیبی توش نداره، ادوات هم همینطور، مثلا ما اسلحه ای نمیبینیم که مال اون زمان نبوده باشه. (ضمن اینکه فراموش نکنیم همین کمبود تنوع سلاح و شخصی سازی چقدر تو BF1 مورد سرزنش قرار گرفت)
میمونه یه چیزایی (امکاناتی) مثل دست مصنوعی که اونا هم چیزای خارج از زمان خودشون طراحی نشدن، اون امکانات بوده، درسته همه گیر نبوده ولی وجود داشته، حالا اینکه یه مپ باشه همه توش دست مصنوعی داشته باشن آره یکم مسخره س ولی از ارزش و گیم پلی بازی چیزی کم نمیکنه.
وجود بقیه ی Customization ها هم که خوب دلیلش کاملا مشخص ـه و چون Premium حذف نیاز هست با فروش آیتم های Cosmetic پول در بیارن.
با جمله ی آخرتون هم کاملا موافقم، سینگل قطعا برای بتل بازا کم اهمیت تر از مولتی ـه، ولی دقیقا به همین دلیل هم هست که میگم مهم کیفیت گیم پلی هست، نه جنسیت و 4تا آیتمی که شما ممکنه اصلا در مورد سرباز دشمن بهش توجه نکنی.
الان مثلا من به شخصه بخوام از اون سر مپ یه نفر رو اسنایپ کنم اینکه Face Paint داشته باشه برام مهمتره یا اینکه کیفیت سلاحی که دستم هست خوب باشه و تیراندازی باهاش لذت بخش باشه و بعدشم ترکیدن سرش و پاشیدن خون رو ببینم؟
گیم پلی بحثش با تم و حال و هوای بازی جداست :D مثلا الان واقع گرایانه ترین Milsim توی بازار سری ARMA هست که کلا نصفش تخیلیه :D
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
من نمیفهمم این بحثا برای چیه ... جدا از اینکه با ی تریلر چند دقیقه ای این همه هجمه به بازی تعجب داره، گفتن اینکه تا بازی کامل معرفی نشده ابعادش و یه گیم پلی رئال از مولتی تو E3 ندیدین خواهشا علایقتون رو فکت نکنین.
خود سازنده گفته بازی ما شبیه ساز جنگ جهانی نیست الهام گرفته س بیشتر از نظر من و گفتن جنبه فان و هیجانی بازی برای ما ارجحیت داره. چون این اثر هرچی باشه تهش اسمش بازیه و مهم لذتی که میبریم. خود بازیساز ادعایی نداره هرچند چیز خلاف واقع هم تو بازی تا الان پیدا نشده، ممکنه بعضی بخشا برای هیجان و یا بحث مادی اغراق بشه که اصلا اهمیتی نداره در قبال گیم و گان پلی حالا شماها گیر دادین چرا در گنجه بازه چرا دم خر درازه؟! :D
باور کنین کسی مجبورمون نمیکنه چیزی که سلیقه مون نیست رو بازی کنیم، هرجا خلاف اعتقادات و علایقمون بود اگه خیلی خشک هستیم در برابر ماهیت این اثر که بازی عه و وظیفه اصلیش سرگرمی میتونیم با یه خدافظی همه رو خوشحال کنیم. یک جوری از بازی ایراد میگیرن با ی تریلر که انگار روز ب روز جنگ جهانی رو حضور داشتن. همین الان جنگ بشه ایران مثلا خیلی میرن جنگ چیزهایی رو میشه دید که بعدها شاید خیلیا تووو کتشون نره. ک چرا یه پسر ابرو ورداشته با تتوی کل بدنش و لبای تزریقی رفته خط مقدم جبهه یا یه ترنس دارن میجنگه یا چرا اونی که رفته جنگ تو تانکش اسپینر گذاشته با ی کیسه تخمه سرگرم شه وقتی بیکاره یا چرا مرده های خط مقدم رو ک جمع میکردن ی دختر همه چی پروتز اونجا میجنگیده؟! یادمون رفته انگار زمان پدرامون چه عکسایی به داشبورد پیکان میزدن یا درو که وا میکردیم تو این کامیونا ششصد تا پوستر چسبونده بودن . حالا یه عشق فانتزی باز به تانکش عروسک زده نمی‌فهمم مشکل کجاست. فک میکنین همه آدمایی که میرن جنگ ی دست کپی پیست هم با ریش و موهای کوتاه و عقاید یکسان و اخلاق رفتاری خشک که فقط باید بجنگن هستن؟! رفتارهایی میکنین که یاد اولین روزای اکران اخراجی ها تو ایران میفتم که همه فک میکردن کسی که جنگ بوده و شهید حتی شده دسمال یزدی باز نبوده، کفش پاشنه قیصری نمیپوشیده یا پاسور همراه نداشته و سیگار و مشروب نمیخورده. :D
من منتظر فقط گیم پلی و تغییرات هسته گان پلی و تنوع اسلحه ها و بهبودهای گرافیکی بازی هستم و پشیزی ارزش نداره کسی که جلومه دختریه که ی دستش هم مصنوعیه ب رگ غیرت بتلفیلدی م هم برنمیخوره اگه تانک کاستومایز شده ای ببینم که کله دلقک رو لوله ش باشه . چون من همین الان برم جنگ بعید نیست یه اکشن فیگور از کریس رونالدو یا از هیرو های اورواچ تو تانکم نذارم :))))) لووول
لذت ببرین از بازی و بدونین از بتلفیلد بهتر تو سبک خودش نیست در حال حاضر و تنها بازی جنگ جهانی دوم هم الان همینه. یا بازی نکنین اگه فک میکنین تخیلیه یا فکت ندین و صبر کنین دوتا گیم پلی ببینین بعدا تصمیم بگیرین بخرینش یا نه
یاعلی

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,458
اتفاقا وقایع WW2 برام مهمه. ولی مساله اینه که این وقایع فقط تو سینگل میتونن به شکل درست پیاده بشن.
توی مولتی پلیر قطعا هیچوقت مثل حالت واقعی بازسازی نمیشه، همونطور که یه سری از دوستان چند تا کلاس Elite پشت سر هم و پریدن بیرون از هواپیما و غیره رو اشاره کردن. یا حتی نبردهایی که توی واقعیت توسط یه جناح برنده شدن و توی بازی توسط جناح مخالف برنده میشن.
ستینگ و لوکیشن ها که چیزه عجیبی توش نداره، ادوات هم همینطور، مثلا ما اسلحه ای نمیبینیم که مال اون زمان نبوده باشه. (ضمن اینکه فراموش نکنیم همین کمبود تنوع سلاح و شخصی سازی چقدر تو BF1 مورد سرزنش قرار گرفت)
میمونه یه چیزایی (امکاناتی) مثل دست مصنوعی که اونا هم چیزای خارج از زمان خودشون طراحی نشدن، اون امکانات بوده، درسته همه گیر نبوده ولی وجود داشته، حالا اینکه یه مپ باشه همه توش دست مصنوعی داشته باشن آره یکم مسخره س ولی از ارزش و گیم پلی بازی چیزی کم نمیکنه.
وجود بقیه ی Customization ها هم که خوب دلیلش کاملا مشخص ـه و چون Premium حذف شده نیاز هست با فروش آیتم های Cosmetic پول در بیارن.
با جمله ی آخرتون هم کاملا موافقم، سینگل قطعا برای بتل بازا خیلی کم اهمیت تر از مولتی ـه، ولی دقیقا به همین دلیل هم هست که میگم مهم کیفیت گیم پلی هست، نه جنسیت و 4تا آیتمی که شما ممکنه اصلا در مورد سرباز دشمن بهش توجه نکنی.
الان مثلا من به شخصه بخوام از اون سر مپ یه نفر رو اسنایپ کنم اینکه Face Paint داشته باشه برام مهمتره یا اینکه کیفیت سلاحی که دستم هست خوب باشه و تیراندازی باهاش لذت بخش باشه و بعدشم ترکیدن سرش و پاشیدن خون رو ببینم؟

ما خیلی اختلاف نظری در مورد چیزی که V قراره از آب دربیاد نداریم. من خودم وقتی خبر کاستومایزیشن گشترده بازی رو شنیدم بیشتر از هرکسی خوشحال شدم. و مطمئنم ساعت های خیلی زیادی رو صرف آزاد کردن آیتمای تزئینی بازی خواهم کرد..
صرفا اینکه "واقع گرایی و پایبندی به حقایق تاریخی در مولتی پلیر اهمیتی نداره" برام غیرقابل هضمه. قبلا گفتم; من بطور دقیق و بخصوص فقط با اینکه کمیت کرکتر های زن زیاد بشه تو میدان نبرد 64 نفره، مشکل دارم که اونم با هشیاری که از دایس سراغ دارم یجوری حلش خواهد کرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Maniac Gamer

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,458
باور کنین کسی مجبورمون نمیکنه چیزی که سلیقه مون نیست رو بازی کنیم، هرجا خلاف اعتقادات و علایقمون بود اگه خیلی خشک هستیم در برابر ماهیت این اثر که بازی عه و وظیفه اصلیش سرگرمی میتونیم با یه خدافظی همه رو خوشحال کنیم.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

نه دیگه.. نشد.
سرمایه یه بازی و در ابعاد بزرگتر یک کمپانی، مخاطبین وفادارش هست. مخاطبینی که صدها و چه بسا هزاران ساعت از عمرشون رو پای سری محبوبشون گذروندن و اون سری ور بزرگ کردن..
حالا اینکه فرضا یه عده تازه وارد که مجموعا شاید 25 ساعت پای سری نشستند (خیلیاشون هم به این دلیل که بازی فان یا خیلی کژوال نبوده براشون) بیان بگن بازی رو برامون فلان کن بهمان کن، باعث نمیشه سازنده به سرمایه خودش پشت کنه، همه چیز رو باب میل عزیزان صرفا فان طلب کنه و بگه همین که هست.. هرکی نمیخواد بره بیرون..
کاری که مطمئنم DICE هم نخواهد کرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر