Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
مطمئنا تا زمانی که Open weapon ای وجود داشته باشه ، افراد کمی close weapon پلی میدن ، واسه مایی که توی خاورمیانه هم‌ هستیم این قضیه بیشتر نمود داره .
اینم‌ جزو اصلی ترین ویژگی هایی هست که میخوان باشه توی بازی و اصلا کوتاه نمیان برشدارن!
 
مطمئنا تا زمانی که Open weapon ای وجود داشته باشه ، افراد کمی close weapon پلی میدن ، واسه مایی که توی خاورمیانه هم‌ هستیم این قضیه بیشتر نمود داره .
اینم‌ جزو اصلی ترین ویژگی هایی هست که میخوان باشه توی بازی و اصلا کوتاه نمیان برشدارن!


صبر کن تا وقتی که یارو با پینگ ده و شخصیت تاکسیک یه اسالت برداره با یه چیزی تو مایه AEK 971 بتل چهار و شاتگان و یه sidearm اتومات! بعد همه بیفتن رو دور مپ های کوچک
قشنگ میشه همون خار میانه
 
صبر کن تا وقتی که یارو با پینگ ده و شخصیت تاکسیک یه اسالت برداره با یه چیزی تو مایه AEK 971 بتل چهار و شاتگان و یه sidearm اتومات! بعد همه بیفتن رو دور مپ های کوچک
قشنگ میشه همون خار میانه
ترجیح میدم EA اکانت و IP م رو بن کنه تا بخوام اینطوری پلی بدم 🤣
 
من توی توییتر و فیدبک تا جایی که میتونم می‌نویسم.
خیلی های دیگه هم مینویسن اما مثل اینکه یک بخش بزرگی از پلیر بیس اصلاً اهمیتی براش نداره.
میخواد recon بیاره بره با فلان اسلحه فلان جای مپ کمپ کنه.
من حتی نرف کردن movement بازی رو نمی‌فهمم (جز اون بخش هایی که ملت exploit میکردن)
مشخص نیست دقیقاً چی کار دارن میکنن.
اگر کسی labs اینوایت رسید بهش بیاد بگه قول میدیم به کسی نگیم :)
 
تعداد هلی های نابود شدت از تعداد تانک های ترکیده بیشتر بوده :D
تو دو تا از چهارتا مپ ( اگر بین تانک و ifv نفاوت قائل نشه میشه سه از چهار ) تانک داشتیم و توی یکی هلی، تو همون یه دونه تعداد ترکیدن های بیشتر بوده تا اون دو‌سه تا :D
یعنی اینقدر هلی ضعیف بوده که دم به دم میترکیده
 
تغییرات گانپلی براساس بتا:

-دایس اعلام کرد بر اساس تست بتا تغییرات جدیدی برای گانپلی در نظر دارد تا با افزایش ریکویل و تغییرات بُرد موثر باعث اهمیت TapFire و BurstFire شود تا اسلحه ها هرچه بیشتر احساس خاص بودن داشته باشند

-همچنین شاتگان نرف شده و TTD و TTK تحت تحقیق بیشتر قرار گرفته‌است

تغییرات Movement بر اساس بتا

-موومنت سعی شده هرچه بیشتر به بتلفیلد های پیشین نزدیک‌تر شود و اکنون اسلاید و جامپ باعث تغییرات شدیدی در دقت شلیک میشوند به گونه ای که استفاده از آن در درگیری بی‌اثر باشد همچنین سرعت حرکت های افقی مثل تغییر از اسلاید به پرش کاهش پیدا کرده
و اکنون پرش های پی‌درپی باعث کاهش قدرت پرش میشود

- فیزیک استفاده از چتر نیز کاملا تغییر کرده تا کنترل بیشتری برای هدایت بازیکن وجود داشته باشد


تغییرات در مپ بر اساس بتا

-روش های رسیدن به پشت‌بام هایی که پلیر ها قرار نیست در آنجا باشند در حال رفع شدن هستند و گجت پله Assault برای رسیدن به چنین قسمت هایی از مپ طراحی نشده است


تغییرات در مد ها بر اساس بتا

-قصد ما از Rush 12v12 زنده کردن راش طلایی BC1 است که به عنوان دوران طلایی راش شناخته میشود
و قبلا در این مد راش 64 و حتی 128 نفره نیز تست شده که این مد را از هدف تکتیکال خود به دور کرده برای آنهایی که راش را با تعداد بیشتری میخواهند همیشه Portal در دسترس خواهد بود

- بهترین تعداد پلیر در مد Breakthrough همان 64 نفر کلاسیک است که با توجه به جریان مپ این مسئله گاها ممکن است تغییر کند در هرحال ما همچنان به تست ادامه خواهیم داد تا تجربه دیوانه‌وار این مد را در متعادل ترین حالت رقم بزنیم

-مد های SQDTDM,KOTH,DOM,TDM فعلا در حالت 8v8 خواهند بود



■طراح ارشد گیمپلی درمورد تغییرات ذکر شده درباره Movement روشن‌سازی کرد:

سخته که با یک پست ساده این حس رو بدیم دقیقا داریم با موومنت چیکار میکنیم اما تغییرات موومنت از «افراطی» به دوره صرفا یک سری تغییرات در برخی بخش ها است که باعث میشد همه چیز خیلی اکستریم به نظر برسه ما میخوایم مهارت/عمق رو به Movement بر گردونیم

همچین موومنت ریسپانسیو تر میشه و از اون حس عجیبی بعضی وقت ها میداد جدا میشه
 
تعداد هلی های نابود شدت از تعداد تانک های ترکیده بیشتر بوده :D
تو دو تا از چهارتا مپ ( اگر بین تانک و ifv نفاوت قائل نشه میشه سه از چهار ) تانک داشتیم و توی یکی هلی، تو همون یه دونه تعداد ترکیدن های بیشتر بوده تا اون دو‌سه تا :D
یعنی اینقدر هلی ضعیف بوده که دم به دم میترکیده
کنترل هلی کار هر کسی نیست که بلافاصله بخواد بشینه پاش یاد بگیره دست فرمون رو.
من خودم کلی پای هلی تو بتل 3 موهام سفید شد بعد از چند سال که اومدم بلافاصه نشستم پای بتا این بازی راست رفتم تو کوه:D یادم رفته بود بماند خیلی ها که کلا اصلا ننشستن بتل بازی کنن و جای ضد هوایی رو هم بلد نیستن و هر اینجینیری هم یک استینگر حمل میکنه تو اون مپ ولی دیگه این آمار ترکیدن بیشتر از تانک هم عجیبه :D
 
آخرین ویرایش:
کنترل هلی کار هر کسی نیست که بلافاصله بخواد بشینه پاش یاد بگیره دست فرمون رو.
من خودم کلی پای هلی تو بتل 3 موهام سفید شد بعد از چند سال که اومدم بلافاصه نشستم پای بتا این بازی راست رفتم تو کوه:D یادم رفته بود بماند خیلی ها که کلا اصلا ننشستن بتل بازی کنن و جای ضد هوایی رو هم بلد نیستن و هر اینجینیری هم یک استینگر حمل میکنه تو اون مپ ولی دیگه این آمار ترکیدن بیشتر از تانک هم عجیبه :D
اقااااا به جان خودم بحثش این نیست
با یکی از بچه های اینجا نشستیم پشت هلی گفت نگاه الان شروع نشده میرسی اونور مپ و یه کم دقت کردم دیدم بله :| رسیدیم یهو بالا سر بیس دشمن، هم جت لاک میکرد هم هلی دشمن هم از پایین :|
کلا همون یه دونه مپی که هلی داشت به شدت کوچک و بدون کاور مناسب برای هلی بود
بحث کنترل نیست، هر چند کنترلش هم مشکل داشت هم اینکه من هر چقدر اومدم شبیه به بتل ۳ و ۴ اش بکنم، تنظیمات رو save نمیکرد، نشون میداد که با R2 L2 باید کار کنی ولی اخرش با استیک چپ میرفت میومد
 
  • Like
Reactions: Imaginative
بر اساس دیتاماین منابع معتبر گراف روبرو از مپ های BF6 به دست آمده

برای درک بهتر از سایز، مپ ARRAS از BFV با خط قرمز مشخص شده است

مپ سبز رنگ Eastwood به عنوان یکی از مپ های سیزن اول لانچ خواهد شد و لیک های قبلی مبنی بر بخشی از BR بودن این مپ با شبهه مواجهه شده

مپ جدیدی به نام Badlands نیز به لیست مپ های سیزن اول اضافه شد


فصل اول ظاهرا ۳تا مپ بدن
IMG_20250822_223311_779.jpg
 
بر اساس دیتاماین منابع معتبر گراف روبرو از مپ های BF6 به دست آمده

برای درک بهتر از سایز، مپ ARRAS از BFV با خط قرمز مشخص شده است

مپ سبز رنگ Eastwood به عنوان یکی از مپ های سیزن اول لانچ خواهد شد و لیک های قبلی مبنی بر بخشی از BR بودن این مپ با شبهه مواجهه شده

مپ جدیدی به نام Badlands نیز به لیست مپ های سیزن اول اضافه شد


فصل اول ظاهرا ۳تا مپ بدن
View attachment 389928
ولی ، ولی این مپا کوچیکن....
شبیه کالاف شدن.
خوشم نیومد.
 
ولی ، ولی این مپا کوچیکن....
شبیه کالاف شدن.
خوشم نیومد.
بتل ۳ هم به همین اندازه مپ کوچیک داشت مترو . سین کراسینک.گرند بازار.و مپ تهران.
پس در نتیجه بتل ۳ هم یک کال اف دیوتی بود :D
در واقع همه بتل ها داشتن
 
  • Smile
Reactions: FARNOOD007

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or