Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
View attachment 388923

فکر کنم این بحث سرعت رو دیگه برای همیشه تموم کنه
البته تا جایی که من ویدیوهارو میدیدم ملت از سرعت دویدن شاکی نبودن
از این شاکی بودن که تو مسافت های کوتاه کشتن-کشته شدن خیلی خیلی سریع اتفاق میوفته
 
در مورد اینکه هر نسخه اومد همه غر‌ زدن :D
من از نسخه سوم‌شروع کردم و همون موقع هم‌یادمه بچه های قدیمی تر ( محسن فالن ریج معروف خودمون :D ) غر مزدن که داغون شده بازی
ولی من از سه لذت بردم و غر نزدم، چهار هم خوب بود خصوصا روی نسل هشت که هم ۶۴ نفره بود هم فریم بهتر ولی یه سری موارد مثل محدودیت پنج تایی توپ های تانک خیلی دری وری بود :|

هاردلاین که کشک هیچی :D
بعد یک اومد که با اینکه از لحاظ طراحی هنری و گرافیکی و صداگذاری عالی بود اما من به شخصه به خاطر گیم پلی ارکیدتر شده اش خوشم نیمدو‌برعکس همه که بهترین میدوننش و مثل بنز فروخت برای من نسخه کمتر قابل توجهی بود ( همزمانی با تایتانفال ۲ که بهترین اون سال بود هم مزید بر علته ) بعد V اومد که چون از بیخ من ستینگ جنگ جهانی دوم رو دوست دارم برای من به شدت نسخه دلنشینی بود اما خوب باز مثل بتل یک چون ریکان و اسنایپ شده بود ارکیدطور من نقدهایی بش داشتم بعد ۲۰۴۲ که همه متفق القول میدونیم که نمیدونستن میخوان با بازی چی کار کنند
مثلا بازی یه wildcat داشت که هم نقش ifv بود هم AA خوب این فاجعه است چون اگر یکی به جای aa، بره ضد نفر کار کنه اون هلی یا جت ملت رو رنده میکنن

لپ کلام این که غر زدن و نوستالژی گذشته چیز بدی نیست، ماها اون چیزی رو که میخوایم رو طلب میکنیم، نشد میگیم ای بابا چرا نشد
همدیگه رو نباید محکوم بکنیم به غر زدن و غر نزدن
View attachment 388923
فکر کنم این بحث سرعت رو دیگه برای همیشه تموم کنه
دیشب این رو توی ردیت دیدم و خودم فکم افتاد :D
یا حالا جدا الزایمر گرفتیم و‌یادمون نیست :D یا به خاطر فریم و پردازش و یا همونجور که بحث شده بود تو‌ ردیت به خاطر سرعت بالاتر اجرای انیمیشن ها اینطوری فکر میکنیم
البته من حدس میزنم به خاطر مقیاس ها و اینجور چیزها هم باشه چون واقعا تو مخیله ادم نمیگنجه این کندتر از نسخه های قبلی باشه !!!
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
در مورد اینکه هر نسخه اومد همه غر‌ زدن :D
من از نسخه سوم‌شروع کردم و همون موقع هم‌یادمه بچه های قدیمی تر ( محسن فالن ریج معروف خودمون :D ) غر مزدن که داغون شده بازی
ولی من از سه لذت بردم و غر نزدم، چهار هم خوب بود خصوصا روی نسل هشت که هم ۶۴ نفره بود هم فریم بهتر ولی یه سری موارد مثل محدودیت پنج تایی توپ های تانک خیلی دری وری بود :|

هاردلاین که کشک هیچی :D
بعد یک اومد که با اینکه از لحاظ طراحی هنری و گرافیکی و صداگذاری عالی بود اما من به شخصه به خاطر گیم پلی ارکیدتر شده اش خوشم نیمدو‌برعکس همه که بهترین میدوننش و مثل بنز فروخت برای من نسخه کمتر قابل توجهی بود ( همزمانی با تایتانفال ۲ که بهترین اون سال بود هم مزید بر علته ) بعد V اومد که چون از بیخ من ستینگ جنگ جهانی دوم رو دوست دارم برای من به شدت نسخه دلنشینی بود اما خوب باز مثل بتل یک چون ریکان و اسنایپ شده بود ارکیدطور من نقدهایی بش داشتم بعد ۲۰۴۲ که همه متفق القول میدونیم که نمیدونستن میخوان با بازی چی کار کنند
مثلا بازی یه wildcat داشت که هم نقش ifv بود هم AA خوب این فاجعه است چون اگر یکی به جای aa، بره ضد نفر کار کنه اون هلی یا جت ملت رو رنده میکنن

لپ کلام این که غر زدن و نوستالژی گذشته چیز بدی نیست، ماها اون چیزی رو که میخوایم رو طلب میکنیم، نشد میگیم ای بابا چرا نشد
همدیگه رو نباید محکوم بکنیم به غر زدن و غر نزدن

دیشب این رو توی ردیت دیدم و خودم فکم افتاد :D
یا حالا جدا الزایمر گرفتیم و‌یادمون نیست :D یا به خاطر فریم و پردازش و یا همونجور که بحث شده بود تو‌ ردیت به خاطر سرعت بالاتر اجرای انیمیشن ها اینطوری فکر میکنیم
البته من حدس میزنم به خاطر مقیاس ها و اینجور چیزها هم باشه چون واقعا تو مخیله ادم نمیگنجه این کندتر از نسخه های قبلی باشه !!!
اگه درست بگم یادمه روی ps3 بازی میکردین یک سری هم با یک تیم اسرائیلی بازی کردین که عکسشو گذاشته بودین :D
 
  • Like
Reactions: .:Melkor:.
این هم برای اون دسته ای که کلیپهای کات شده تو اینترنت رو میبینن و میگن بتلفیلد تبدیل به cod شده.
ایشون بتلفیلد 3 هستن.

View attachment MoiDawg on X- 'In case you forgot how Battlefield 3 was, here's a highlight reel- - Fast TTK -...mp4

ملت یا یادشون رفته ، یکسری هم که فقط یک استریم یا ویدئو میبینن و حرف اونها رو جاهای مختلف تکرار میکنن.
 
این هم برای اون دسته ای که کلیپهای کات شده تو اینترنت رو میبینن و میگن بتلفیلد تبدیل به cod شده.
ایشون بتلفیلد 3 هستن.

View attachment 388946

ملت یا یادشون رفته ، یکسری هم که فقط یک استریم یا ویدئو میبینن و حرف اونها رو جاهای مختلف تکرار میکنن.
جسارتا ماکان جان همینو مقایسه کنی دقیقا همونه ک بچه ها میگن سرعتش کمتره
حالا ممکنه از خود بازی نباشه یا ناشی از افزایش سطح گرافیک و فریمی باشه که میگیرن یا این فکت که مپ کوچیکتره و تفنگا در کل احساس سبک تری دارن ( به نظرم قبلا سنگین تر بودن)
ولی تو همین ویدیو هم سرعتش پایین تره
 
جسارتا ماکان جان همینو مقایسه کنی دقیقا همونه ک بچه ها میگن سرعتش کمتره
حالا ممکنه از خود بازی نباشه یا ناشی از افزایش سطح گرافیک و فریمی باشه که میگیرن یا این فکت که مپ کوچیکتره و تفنگا در کل احساس سبک تری دارن ( به نظرم قبلا سنگین تر بودن)
ولی تو همین ویدیو هم سرعتش پایین تره
از سرعت منظورت TTK یا ورجه وورجه کردن تو مپ؟.

من بیشتر این ویدئو رو گذاشتم برای اونهایی که میگن بازی تبدیل به COD شده.
این شکل از بازی کردن که تو این کلیپهای شورت/Reel و... میبینیم از همون موقع وجود داشت.

الان که یکسری به خاطر ساخت این ویدئوها و ویو گرفتن تو اینستا/یوتوب تو بازیها اصلا شکل دیگه ای بازی نمیکنن.
منظورم اون کلیپیه که یکی از دوستان چندصفحه پیش گذاشته بود که یکی با FOV زیاد داشت codوار بازی میکرد.
========
در مورد سرعت بازی که خب اصلا به عقبتر نریم.
2042 تکتیکال ران داشت که کرکرتر مثل اسب میدوید.
سرعت دویدن و مقایسه با عناوین قبلی رو که دوستان تصویرش رو گذاشتن.
میمونه TTK که خب میشه تو همین ویدئو هم دید که این مورد تو BF3 چقدر سریعه.

در BF6 مثل sense of speed که تو بازیهای ریسینگ داریم با انیمیشنهایی که داره و تنظیمFOV و نوع بازی کردن و... میشه کاری کرد که این حس سرعت رو بیشتر منتقل کنه.
در صورتی که واقعا بازی سریعتری نسبت به 3 و 4 و... نیست.
 
هر کسی من دیدم راجب سرعت بازی صحبت کنه این جمله هم بدنبالش میگه که شبیه وارزون شده .
پس شاید مشکل بازی سرعت نیست مشکل اینه که شبیه وارزون شده .
سرعت بازی اوکیه بی خیال یکم مپ کوچیک هستش که فاصله درگیری تا زنده شدن رو کم کرده که باید تا موقع انتشار موند ببینیم بقیه مپ ها چقدره هرچند که خودم بیشتر دوست دارم این مدل رو
 
من خودم کلیپ گذاشتم ولی سرعت بازی بنظرم قابل قبوله اگر بخواد خیلی کند بشه میشه رینبو یا کانتر
نمیتونم بگم خیلی زیاد یا خیلی کمه من از سرعت راضیم
در هرحال هرکاری بخوان بکنن بالاخره یه عده ناراضی پیدا میشه ولی خب باید به یه بالانسی برسن
 
تمااام مشکل اینه که بازی FOV بالاتری تره از قدیم بطور عادی.
انگار سریع تر شده و صد البته wide شده.
اگر نه کم کنید مثل گذشته ببینید چه خبره.
مشکل دیگه ای هم دارن TTD عه، که خب اونم اصلاح میشه تا لانچ بازی قطعا.(Super Bullets)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • sms12
  • amf
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or