Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
داداش هیچ قاعده و قانونی نداره
دوست من شلتر اختصاصی رو سیستمش ست هست از روز اول با همون رفت دیروز بن دائم شده
خیلی نمیتونی رو این حساب کنی
بخواد بن کنه میکنه
نخوادم بن کنه شما بدون هیچ برنامه و dns خاصی برو بن نمیکنه

View attachment 388738
همون‌طور که می‌بینید اگه سرعت بازی درست نکنن بعد مدتی تبدیل میشه به Warzone 2.0
همین بتلفیلد گیم پلی سنگینی داشت اینم زدن خراب کردن.اینی که من دیدم با اپدیت این چیزا درست بشو نیست.یکی بهشون بگه بابا جان اگر ما گیم پلی سریع میخواستیم که صد سال سیاه سمت بتلفیلد نمیرفتیم که .همون کال اف ارضامون میکرد
 
بفرما افتاب امد دلیل افتاب :|
دیروز چندین بار دیدم یکی هی تا رو در رو میشد شروع میکرد بپر بپر، گفتم چهار روز دیگه دهن مون سرویسه
یه سری تنظیمات داره به اسم Flick Look Backward واسش دکمه مشخص میکنن و طرف روش اون سمته یهویی ۱۸۰ درجه میچرخه پشت سرش رو میتونه بزنه و وقتی نت خوبی داشته باشه و بانی جامپ کنه اینجوری میشه،وقتی Vince Zampella و Byron Beede رو با تجربه کار کردن روی Cod و Cod warzone همه کاره و مدیر پروژه کردن دیگه باید انتظار همچین چیزایی رو هم توی بازی داشت

از کنترل افتضاح وسیله های زمینی و هوایی هم چیزی نگم بهتره،واسه من یکی که بتلفیلد خیلی وقته مرده و این یکی هم حکم میخ تابوتش رو داشت
 
یه سری تنظیمات داره به اسم Flick Look Backward واسش دکمه مشخص میکنن و طرف روش اون سمته یهویی ۱۸۰ درجه میچرخه پشت سرش رو میتونه بزنه و وقتی نت خوبی داشته باشه و بانی جامپ کنه اینجوری میشه،وقتی Vince Zampella و Byron Beede رو با تجربه کار کردن روی Cod و Cod warzone همه کاره و مدیر پروژه کردن دیگه باید انتظار همچین چیزایی رو هم توی بازی داشت

از کنترل افتضاح وسیله های زمینی و هوایی هم چیزی نگم بهتره،واسه من یکی که بتلفیلد خیلی وقته مرده و این یکی هم حکم میخ تابوتش رو داشت


دقیقا همون رو هم من دیدم! خواستم هم یکی دوباری تو تاپیک در‌موردش صحبت بکنم یادم رفته

واقعا همچین چیزی لازم نبود! اخه یعنی چی مثلا یهو ۱۸۰ با سرعت ماورایی بزنی برگردی؟ فرض کن‌شما یکی رو‌ خفت کردی حواسش نبوده اومدی از پشت بزنی یارو‌ یهو فهمیده ۱۸۰ میزنه فقط با یه دکمه و برمیگرده با شاتگان شمارو میزنه
خوب باید یه جوری اون شخصی که پشتش به شماست punish بشه نه اینکه با گلوله اولی که بخوره برگرده تو صورتت منفجرت کنه!؟


در‌مورد وسایل نقلیه، قبلا ترمز تانک و اینا خیلی قوی بود، یکی از کارهایی که من سر کوچه ها میکردم این بود که با سرعت میرفتم یهو‌ ترمز میگرفتم میخ می ایستاد ولی الان انگار سرعت رو فقط کم میکنه یه چند متری میره جلو بعد می ایسته ، این کلی سیستم رو بهم میریزه خصوصا وقتی بخوای با دشمن قایم باشک بازی کنی هی شلیک کنی و عقب نشینی کنی

گانر هلی خیلی فاجعه است! همیشه ۳۰ تا شلیک داشتیم به زور میشد باهاش تو سرعت کسی رو زد اینجا شده ۱۲ تا و سرعت ریلود سریعتر اما اگر بخوای کسی رو بزنی همون ۱۲ تا هم کفاف نمیده :|

این شتک ها هم‌ قرار بود اسلحه های کلاس هارو قفل کنند چرا نکردند :|

مورد بعدی اینکه از ۳ که حداقل من یادمه تا V که به بلوغ رسید زاویه شلیک راکت و نقاط کنار و عقب و جلوی تانک توی‌مقدار دمیج به تانک و اینا تاثیر داشت، ولی اینجا عقب تانک رو لاشه کنی یا از جلو‌بزنی هیچ تفاوت دمیجی نمی بینی که هیچ اگر عقب هم بزنی تانک disable نمیشه و با همون قدرت به کارش ادامه میده و‌فرار میکنه، یعنی فرقی نداره که استراتژی به خرج بدی، فقط باید زارت و زارت ول بدی
 
داداش هیچ قاعده و قانونی نداره
دوست من شلتر اختصاصی رو سیستمش ست هست از روز اول با همون رفت دیروز بن دائم شده
خیلی نمیتونی رو این حساب کنی
بخواد بن کنه میکنه
نخوادم بن کنه شما بدون هیچ برنامه و dns خاصی برو بن نمیکنه

View attachment 388738
همون‌طور که می‌بینید اگه سرعت بازی درست نکنن بعد مدتی تبدیل میشه به Warzone 2.0
فک نکنم‌ ربطی به سرعت حرکت سربازا داشته باشه چون تقریبا با BF4 یکیه. از این پلیرای ترای هارد تو BF4 هم بودن تو آپریشن لاکر با رزولوشن 600x800 و fov max و هزار تا کوفت دیگه عین ملخ میپریدن بعد کراچ میکردن احساس حرفه ای بودن بهشون دست میداد. تنها راه درمانشونم claymore mine بود مثل سوسک میوفتادن روش جزغاله میشدن ولی چون بتا مین ضد نفر نداره راحت میتونه بچرخه طرف و اینکه این کلیپه گلچین شدست پلیرایی که جلوشن رسما هویجن و نمیشه گفت بیشتر مواقع قراره اینجوری باشه

دوران طلایی این ترای هاردا BF3 بود که با M16A3 و aek تو مترو زندگی میکردن و جمعا 100k کیل داشتن با یه اسلحه. الان نسبت به اون زمان خیلی بالانس تر شده و یکی رو نمیبینی با یه گان تو مپ اینفنتری 150 تا کیل داشته باشه
 
فک نکنم‌ ربطی به سرعت حرکت سربازا داشته باشه چون تقریبا با BF4 یکیه. از این پلیرای ترای هارد تو BF4 هم بودن تو آپریشن لاکر با رزولوشن 600x800 و fov max و هزار تا کوفت دیگه عین ملخ میپریدن بعد کراچ میکردن احساس حرفه ای بودن بهشون دست میداد. تنها راه درمانشونم claymore mine بود مثل سوسک میوفتادن روش جزغاله میشدن ولی چون بتا مین ضد نفر نداره راحت میتونه بچرخه طرف و اینکه این کلیپه گلچین شدست پلیرایی که جلوشن رسما هویجن و نمیشه گفت بیشتر مواقع قراره اینجوری باشه

دوران طلایی این ترای هاردا BF3 بود که با M16A3 و aek تو مترو زندگی میکردن و جمعا 100k کیل داشتن با یه اسلحه. الان نسبت به اون زمان خیلی بالانس تر شده و یکی رو نمیبینی با یه گان تو مپ اینفنتری 150 تا کیل داشته باشه

اخه اونا به جای اینکه شامورتی بازی دربیارن بیشتر روی rof وحشتناک اون دوتا اسلحه کار میکردن
البته الان تو همین بتا هم به شدت مین چه برای نفر چه ادوات خوراک کار بود چون مپ ها شلوغ اند و کلی نخاله ساختمانی هست همه شون گم میشن

بتا بعدی کی هست؟
پنج شنبه ۱۴ اگوست
 
داداش هیچ قاعده و قانونی نداره
دوست من شلتر اختصاصی رو سیستمش ست هست از روز اول با همون رفت دیروز بن دائم شده
خیلی نمیتونی رو این حساب کنی
بخواد بن کنه میکنه
نخوادم بن کنه شما بدون هیچ برنامه و dns خاصی برو بن نمیکنه

View attachment 388738
همون‌طور که می‌بینید اگه سرعت بازی درست نکنن بعد مدتی تبدیل میشه به Warzone 2.0
آخ آخ این mp7 تو مدرن وارفار ۲ یا ۳ بود فک کنم OP بود شخم میزد قشنگ امیدوارم بالانس کنن بازی و نرفش کنن این جامپ و موومنتم درس کنن کانتره مگه سرباز با اینقدر وسیله بانی جامپ میره
 
یه سری تنظیمات داره به اسم Flick Look Backward واسش دکمه مشخص میکنن و طرف روش اون سمته یهویی ۱۸۰ درجه میچرخه پشت سرش رو میتونه بزنه و وقتی نت خوبی داشته باشه و بانی جامپ کنه اینجوری میشه،وقتی Vince Zampella و Byron Beede رو با تجربه کار کردن روی Cod و Cod warzone همه کاره و مدیر پروژه کردن دیگه باید انتظار همچین چیزایی رو هم توی بازی داشت

از کنترل افتضاح وسیله های زمینی و هوایی هم چیزی نگم بهتره،واسه من یکی که بتلفیلد خیلی وقته مرده و این یکی هم حکم میخ تابوتش رو داشت
COD هم اینو نداره، اینو از Resident Evil کپی کردن :))
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
به نظرم اگه EA بتونه تعداد زیادی از پلیرهای COD رو به این بازی بکشونه یک موفقیت حساب میشه.
سر همین رویکرد و هدف زدن خودشون رو سر ۲۰۴۲ نابود کردن :))
چرا نمیخوان بفهمن که اون زباله پلیر های خودش رو داره ، بتلفیلد هم پلیر های خودش رو داره ...
نظریه نامحبوب: یه روکش روی ۲۰۴۲ با یه سری المان های ۳ و ۴ ترکیبش با خیلی خصوصیات MW2019 شده این بتا!
هسته بازی اینه ، با یه سری آپدیت و پچ و اینا مگه بتونن چیزای رو مخ رو بهتر کنن ،
من که بخاطر مسائل تحریمی و اینترنتی حداقل پیش خریدش نمیکنم تا بیاد ببینیم چی میشه.
 
دقیقا همون رو هم من دیدم! خواستم هم یکی دوباری تو تاپیک در‌موردش صحبت بکنم یادم رفته

واقعا همچین چیزی لازم نبود! اخه یعنی چی مثلا یهو ۱۸۰ با سرعت ماورایی بزنی برگردی؟ فرض کن‌شما یکی رو‌ خفت کردی حواسش نبوده اومدی از پشت بزنی یارو‌ یهو فهمیده ۱۸۰ میزنه فقط با یه دکمه و برمیگرده با شاتگان شمارو میزنه
خوب باید یه جوری اون شخصی که پشتش به شماست punish بشه نه اینکه با گلوله اولی که بخوره برگرده تو صورتت منفجرت کنه!؟


در‌مورد وسایل نقلیه، قبلا ترمز تانک و اینا خیلی قوی بود، یکی از کارهایی که من سر کوچه ها میکردم این بود که با سرعت میرفتم یهو‌ ترمز میگرفتم میخ می ایستاد ولی الان انگار سرعت رو فقط کم میکنه یه چند متری میره جلو بعد می ایسته ، این کلی سیستم رو بهم میریزه خصوصا وقتی بخوای با دشمن قایم باشک بازی کنی هی شلیک کنی و عقب نشینی کنی

گانر هلی خیلی فاجعه است! همیشه ۳۰ تا شلیک داشتیم به زور میشد باهاش تو سرعت کسی رو زد اینجا شده ۱۲ تا و سرعت ریلود سریعتر اما اگر بخوای کسی رو بزنی همون ۱۲ تا هم کفاف نمیده :|

این شتک ها هم‌ قرار بود اسلحه های کلاس هارو قفل کنند چرا نکردند :|

مورد بعدی اینکه از ۳ که حداقل من یادمه تا V که به بلوغ رسید زاویه شلیک راکت و نقاط کنار و عقب و جلوی تانک توی‌مقدار دمیج به تانک و اینا تاثیر داشت، ولی اینجا عقب تانک رو لاشه کنی یا از جلو‌بزنی هیچ تفاوت دمیجی نمی بینی که هیچ اگر عقب هم بزنی تانک disable نمیشه و با همون قدرت به کارش ادامه میده و‌فرار میکنه، یعنی فرقی نداره که استراتژی به خرج بدی، فقط باید زارت و زارت ول بدی
مهدی نمیدونم تونستی اتک هلیکوپتر و جت سوار بشی یا نه ولی ببین هر چقدر از افتضاح بودن کنترلشون بگم کم گفتم،وضعیت جوریه احساس میکنی بجای جت و اتک هلیکوپتر با تانک میخوای پرواز کنی😂
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
سر همین رویکرد و هدف زدن خودشون رو سر ۲۰۴۲ نابود کردن :))
چرا نمیخوان بفهمن که اون زباله پلیر های خودش رو داره ، بتلفیلد هم پلیر های خودش رو داره ...
نظریه نامحبوب: یه روکش روی ۲۰۴۲ با یه سری المان های ۳ و ۴ ترکیبش با خیلی خصوصیات MW2019 شده این بتا!
هسته بازی اینه ، با یه سری آپدیت و پچ و اینا مگه بتونن چیزای رو مخ رو بهتر کنن ،
من که بخاطر مسائل تحریمی و اینترنتی حداقل پیش خریدش نمیکنم تا بیاد ببینیم چی میشه.

نظریه درستی است !
منم چند صفحه پیش گفتم
یه حدس بدبینانه بخوام بزنم اینه که بازی فروش خوبی میکنه اما به شدت جماعت دو قطبی میشن در‌موردش یعنی حتی اگر بازی هم بکنند به خاطر اینه که چیز دیگه ای نیست
خوش ساخت هست شکی درش نیست ولی یه جوریه، یه چیزی که میدونی چیه ولی شاید نتونی درست توضیحش بده

Cod باز هم هیچ وقت این سمتی فول تایم نمیاد، هر کاری بکنی دل از nuketown و shipment و ترکیب اکیمبوی شاتگان با فول اتو و کیل استریک شش هزارتا drone بر نمیداره بیاد اینجا که اگر خیلی هم خواست پیاده عرض اندام بکنه یهو یکی با تانک از رو کله اش رد بشه


مهدی نمیدونم تونستی اتک هلیکوپتر و جت سوار بشی یا نه ولی ببین هر چقدر از افتضاح بودن کنترلشون بگم کم گفتم،وضعیت جوریه احساس میکنی بجای جت و اتک هلیکوپتر با تانک میخوای پرواز کنی😂

متاسفانه یا خوشبختانه تونستم :D

من جت باز نیستم ولی خوب در حد همون تجارب های قبلی خودم حس کردم چرا این رو درست نمیتونم یه دور عمودی بزنم برگردم! هی حس میکردم سرعت کمه یا دارم stall میکنم، حدس میزنم خیلی خواسته بودن افتربرنر رو غلیظ اش بکنن ! چابک و کاغذی نبود، مثلا ۲۰۴۲ حس میکنم خیلی کاغذی و سبک بود

هلی هم که من فقط کاکپیت میدیدم :| تا هم میرفتی اسمون شصت نفر روت لاک میکردن :| گانرش رو هم که گفتم اصلا با ۱۲ تا شلیک خیلی سخت بود کسی رو دقیق زدن، یا باید splash damage رو خیلی ببرن بالا یا اگر طرف یه تیر خورد بهش در جا بترکه در غیر اینصورت با این مقدار کم تیر هیچ کاری نمیشه کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or