Battlefield 4 | PS3

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
چند تا سوال درمورد بازی: دی ال سی CHina Risingبعد از دو هفته یعنی 17 سپتامر برای همه مجانیه یا باید بخریم-چه توری تو مولتی باید سوار هوا پیماشد هرکاری کردم پیدا نکردم باید چی کار کنم-چرا وقتی چند وقت مولتی بازی می کنی سیو کمپینت میپره کاریش میشه کرد:-/

- - -ویرایش - - -



کسی نبود:|
سپتامبر یعنی 3 ماه پیش؟ هیچ وقت مجانی نبوده فقط اونایی که پیش خرید کرده بودند توی PSN می تونن از اواخر این هفته و اونایی که Deluxe Edition خریداری کرده بودند از حدود 2 هفته پیش با زدن کد و اونایی که پریمیوم بودند هم از دو هفته پیش دانلود انجام بدن. برای پیدا کردن باید به قسمت Server Browser بری و با زدن L3 حالت های Search قرار بدی روی Air Superiority و دوباره توی Server Browser جستجو کن.
 
این آپدیت 260 مگی چقدر اوضاع سرورها رو خوب کرده خیلی راحت جوین میشه! این مپ کنار سد هم که اسمش یادم نیست فکر کنم خوراک کمپ کردن باشه ملت میرن تو کوه ها اطراف همه رو اسنایپ میکنن منم کارم شده بود دنبال کردن اینا مثله موش و گربه:d
 
آخرین ویرایش:
این آپدیت 260 مگی چقدر اوضاع سرورها رو خوب کرده خیلی راحت جوین میشه! این مپ کنار سد هم که اسمش یادم نیست فکر کنم خوراک کمپ کردن باشه ملت میرن تو کوه ها اطراف همه رو اسنایپ میکنن منم کارم شده بود دنبال کردن اینا مثله موش و گربه:d

LANCANG DAM كه اكثر ملت هي دارن از اينور به اونور مي دون :| من تا حالا به جز توي RUSH اش نديدم ملت توي كوه و كمر اسنايپر بازي دربيارن :d

خوب یکی از این Easter Egg ها پیدا شد :d دوستانی که می خوان بدونن چه خبر میشه شب بیان که بریم کل سرور بترسونیم :d

سالبر بيا توي اسپويلر بگو بخنديم به DICE كه چه مدلي ملت رو اسكول كرده :|:d شايدم بايد DICE بايد به ما بخنده كه مارو اسكول كرده :|
 
LANCANG DAM كه اكثر ملت هي دارن از اينور به اونور مي دون :| من تا حالا به جز توي RUSH اش نديدم ملت توي كوه و كمر اسنايپر بازي دربيارن :d



سالبر بيا توي اسپويلر بگو بخنديم به DICE كه چه مدلي ملت رو اسكول كرده :|:d شايدم بايد DICE بايد به ما بخنده كه مارو اسكول كرده :|
می دونم همه می خونید ولی خوب :d
در مپ Rogue Transmission به دو نفر احتیاج هست که دو دکمه رو همزمان فعال کنن، یکی روی دستگاه حفاری نزدیک A در Conquest باید با ATV یا هر چیز دیگری روش رفت چون عادی نمیشه، یکی زیر یکی از پایه های دیش بزرگ وسط مپ نزدیک D که یه مقدار مشکله باید میله های کنار دیشو با C4 یا RPG منفجر کنید و بعد از بالا به سختی بپرید وسط ستون که باید نشون داده بشه دقیقا ستون روبه روی ساختمان های نیمه کاره D هست. بعد همزمان که دو نفر باهم دکمه رو می زنن بعد از چند ثانیه درخت های نزدیک C که میره پشت مپ هر دو دقیقه تکون می خوره و صدای رندوم نعره های T-Rex شنیده میشه.
بعضی ها میگن روی X360 و PS3 کار نمیکنه و فقط مخصوص PC و Next Gen هست. باید امتحان کرد.
 
می دونم همه می خونید ولی خوب :d
در مپ Rogue Transmission به دو نفر احتیاج هست که دو دکمه رو همزمان فعال کنن، یکی روی دستگاه حفاری نزدیک A در Conquest باید با ATV یا هر چیز دیگری روش رفت چون عادی نمیشه، یکی زیر یکی از پایه های دیش بزرگ وسط مپ نزدیک D که یه مقدار مشکله باید میله های کنار دیشو با C4 یا RPG منفجر کنید و بعد از بالا به سختی بپرید وسط ستون که باید نشون داده بشه دقیقا ستون روبه روی ساختمان های نیمه کاره D هست. بعد همزمان که دو نفر باهم دکمه رو می زنن بعد از چند ثانیه درخت های نزدیک C که میره پشت مپ هر دو دقیقه تکون می خوره و صدای رندوم نعره های T-Rex شنیده میشه.
بعضی ها میگن روی X360 و PS3 کار نمیکنه و فقط مخصوص PC و Next Gen هست. باید امتحان کرد.
من با دوستم روی PC انجامش دادم ولی هنوز با PS3 تست نکردم ببینم کار میکنه یا نه
ولی این T-REX عجب نعره ای میزنه لامصب مو به تن آدم سیخ میشه:d
 
می دونم همه می خونید ولی خوب :d
در مپ Rogue Transmission به دو نفر احتیاج هست که دو دکمه رو همزمان فعال کنن، یکی روی دستگاه حفاری نزدیک A در Conquest باید با ATV یا هر چیز دیگری روش رفت چون عادی نمیشه، یکی زیر یکی از پایه های دیش بزرگ وسط مپ نزدیک D که یه مقدار مشکله باید میله های کنار دیشو با C4 یا RPG منفجر کنید و بعد از بالا به سختی بپرید وسط ستون که باید نشون داده بشه دقیقا ستون روبه روی ساختمان های نیمه کاره D هست. بعد همزمان که دو نفر باهم دکمه رو می زنن بعد از چند ثانیه درخت های نزدیک C که میره پشت مپ هر دو دقیقه تکون می خوره و صدای رندوم نعره های T-Rex شنیده میشه.
بعضی ها میگن روی X360 و PS3 کار نمیکنه و فقط مخصوص PC و Next Gen هست. باید امتحان کرد.

اين همه بدبختي و هماهنگي فقط براي يه نعره :| خود T-REX مي پريد وسط باز يه چيزي :d
با اين همه هماهنگي و كار تيمي ميشه يه بازي رو با 200 تيكت عقب مونده برد :|:d
 
اين همه بدبختي و هماهنگي فقط براي يه نعره :| خود T-REX مي پريد وسط باز يه چيزي :d
با اين همه هماهنگي و كار تيمي ميشه يه بازي رو با 200 تيكت عقب مونده برد :|:d
یهو جدید جدی میپره وسط مپ حالا یکی بیاد این t rex رو رام کنه:d
 
می دونم همه می خونید ولی خوب :d
در مپ Rogue Transmission به دو نفر احتیاج هست که دو دکمه رو همزمان فعال کنن، یکی روی دستگاه حفاری نزدیک A در Conquest باید با ATV یا هر چیز دیگری روش رفت چون عادی نمیشه، یکی زیر یکی از پایه های دیش بزرگ وسط مپ نزدیک D که یه مقدار مشکله باید میله های کنار دیشو با C4 یا RPG منفجر کنید و بعد از بالا به سختی بپرید وسط ستون که باید نشون داده بشه دقیقا ستون روبه روی ساختمان های نیمه کاره D هست. بعد همزمان که دو نفر باهم دکمه رو می زنن بعد از چند ثانیه درخت های نزدیک C که میره پشت مپ هر دو دقیقه تکون می خوره و صدای رندوم نعره های T-Rex شنیده میشه.
بعضی ها میگن روی X360 و PS3 کار نمیکنه و فقط مخصوص PC و Next Gen هست. باید امتحان کرد.
به جان خودم این t-rex همون اول من خوش شانس می خوره :d فقط مونده کوسه بیاد دیگه تکمیل میشه یعنی هه جور مردم به جز با دایناسور که اونم انگار ...#:-s
 
آخرین ویرایش:
خوب من فکر می کردم روی PS3 و X360 نمیشه چون اون ماشین حفاری نیست ولی مثل اینکه جای اون ماشین حفاری خود سوئیچ هست ولی روی هوا معلقه! :| باید برید روی ماشین ATV چیزی.
 
خوب من فکر می کردم روی PS3 و X360 نمیشه چون اون ماشین حفاری نیست ولی مثل اینکه جای اون ماشین حفاری خود سوئیچ هست ولی روی هوا معلقه! :| باید برید روی ماشین ATV چیزی.
کجاست ؟ اون روز کلی گشتیم با هم پیدا نکردیم :>
 
^ جو نده محسن :d منظورت همون فیکس کردن "Kill Trading" هست دیگه !؟ الان هم می‌شه رودرور کشت ولی سخت تر شده، دیگه اونطور نیست که طرف راحت بزنه لهت کنه ! :d

این لیست تغییرات برای PS3

Dec 17 PS3 Game Update
-General stability improvements.
-Fixed one of the most frequently occurring crashes that could happen during round transition.
-Reduced the probability of the “Kill trade” issue (see below for details).
-Fixed a crash that could occur when bringing up the scoreboard.
-Fix for player tags not always showing quickly enough. This could often lead to confusion or team kills on Hardcore servers.
-Populated servers are now by default placed on the top in the Server Browser, where previously empty servers would be shown.
-Servers that friends are playing on have a higher priority in the server list.
-Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.
-Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed.
-Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived. Note that you might see a graphical bug on-screen after being revived when accepting a revive within 1 second. This graphical bug will be removed in the next patch.
-Fix for the death camera/screen being displayed too early.
-Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer runs out.
-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “road killing” opponents.
-Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle's miniguns would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped.
-Balanced vehicle miniguns to do more damage versus infantry.
-Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win a round by killing all the attackers without disarming the bomb. If the attackers arm the bomb, the defenders need to disarm it to win, even if they have killed all the attackers.
-Fixed an issue where players could get stuck in infinite loading when connecting to a server.
-Fix for side gunners in attack boats and transport helicopters experiencing jitter when aiming.
-Fixed the issue with Levolution events sometimes not being triggered properly when playing the Rush, Defuse, Obliteration and Team/Squad Deathmatch game modes.
-Removed the SCAR-H and Ace 52 damage tweaks that were included in a previous patch.

Kill trading issue
We’ve addressed the so-called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server. This should reduce the probability of kill trading.
 
اقا اين CHINA RISING چه جوري براي ما ها كه پيش خريد كرديم مياد ؟!
مسيج هم داخل PSN نيومده انگار ! چه مدلي اه گرفتنش ؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or