Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
رفیق , من و شما بسیار بسیار بسیار اختلاف نظر داریم در کلیت بازی 2042
به عنوان مثال شما سیستم اسپشیالیست هارو از بیخُ بُن با داس میزنی و هیچ جوره نمیتونی باهاش ارتباط بگیری / اما من قبل از عرضه بازی و تجربه 300 ساعتم , میدونستم قراره چه اتفاقی در هسته ی اصلی بازی بیوفته و سعی کردم باهاش کنار بیام

اشتباه برداشت نکنی ها! من نمیگم بهتر از سیستم کلاس بندیه قدیمیه! نه اصلا اینطور نیست - اما این مسیر جدیدیست در فرنچایز که باید بپذیریم از این به بعد وجود داره!
من ساعت ها راجب به این مسیر قبلا پست گذاشتم , مقایسه کردم / نقطه نظرات افراد مختلف رو گفتم و کلی مقایسه کردم با شماره های قبلی
اما فقط این رو یاد آوردی کنم که سران استدیو هیچ جوره حاظر نیستن کلاس بندی قدیمی به 2042 و ادامه ی فرنچایز راه پیدا کنه! تام هندرسون یکبار اشاره کرد که سران EA حاظر ان اسم بازی رو عوض کنن! دیگه هیچ بتلفیلدی عرضه نشه! اما سیستم اسپشیالیست ها حذف نشه!!! شما ببین تهِ راه چیه دیگه!
این مسیر درآمد زایی فرنچایز خواهد بود و برنامه ریزی طولانی مدت براش انجام شده - چه به درست! چه به غلط! اما این مسیره سود دهی و زنده موندن فرنچایز برای صاحبشه! من و شما که نمیتونیم بریم بزنیم زیر گوش سهام دار که نه اونی شو که من میخوام !

یا باید کلیت بازی رو بایکوت کنیم و دیگه هیچ وقت اخبارش رو دنبال نکنیم - تا این ابر کمپانی متوجه بشه که مسیر بدی رو انتخاب کرده و بازی دفن بشه (من این حرف رو قبل از عرضه بتا تو این فروم زدم!) - یا باید کنارش وایستیم و با تعامل با توسعه دهنده ها - تا جای ممکن بازی رو قابل بازی تر کنیم برای خودمون

حالا شما رفیق گلمون بیای 6 ماه بیزاری خودت رو از این مسیر نشون بدی که عزیزم فقط خودت رو اذیت و ناراحت کردی , چه فایده ی داره ؟ چه امتیاز مثبتی رو به خودت تعلق دادی با این ناراحتی ؟
فکر میکنی کمپانی دلش برای من و شما میسوزه ؟ توسعه دهنده دلش میسوزه ؟ نه! بخدا که اگر 1% براشون مهم باشه - این مسیر رو چند ساله که دایس و EA داره بهمون نشون میده - بزرگانه ویدئو گیم دارن بهمون نشون میدن (متاسفانه!)
بجز چندتا استدیو ایندی که باز متاسفانه توان رقابت با این ابر کمپانی هارو ندارن / کسی نمیتونه کاری انجام بده
حالا باز نمیدونم پلتفرم اصلی شما برای بازی چیه - ولی منی که روی کنسولم به بیش از 80% این بازی های مستقل هم دسترسی ندارم - اون دوتایی ام که هست - به لطف معاشرت بی نظیر سران مملکتمون / سرورهاش قابل دسترسی نیست - نمیشه که من رو لپتاپ وی پی ان بزنم - شیر کنم با پینگ 200 شوتینگ بازی کنم ... مجبورم بپذیرم و همراه بشم با چیزی که وجود داره . تلاش کنم برای بهتر شدنش! نه تخریب کردنش که کمکی به ادامه ی روند توسعه نمیکنه .
لپ مطلب : برای چیزی که هست دوستش داشته باشم! نه برای چیزی که نیست ازش متنفر باشم!

باز به نظرم تاخیر اخیر بهترین کاری بود که استدیو باید انجام میداد (البته که باید قبل از عرضه بازی انجامش میداد! 6 ماه تا یک سال تاخیر میزد! هیچ اشکالی نداشت , درسته تا یک مدت دوباره یک عده ی میومدن میگفتن : وای سه سال کار کردین پس چی / 6 ماه تاخیر زدین پس چی...) اما اینها گذرا بود و کسی که دلش بازی بهتری میخواست این شرایط رو قبول میکرد.
+ اگر بحث لج کردنُ ادامه ی حرف خودشون بود که مطمئن باش همین هم اتفاق نمیوفتاد رفیق - طرف رسما داره میگه تاخیر زدم که حرف شمارو تا جایی که امکان داره عملی کنم دیگه :D
فقط اینجا اون بنده خداهایی ضرر اصلی رو متحمل شدن که بازی رو با شرایط گفته شده پذیرفتن - اما نتونستن ازش استفاده ی کنن - مثل مثلا مشکلات پرفرمنسی / سروری و ... . امکان ریفاندی که گفتم برای همین کاربرها باید فراهم بشه
خوب منم دقیقا به خاطر همینه که میگم گوش به حرف کامیونیتی نمیدن و لج بازی می کنن :دی
مگر بتل های قبلی مشکل فروش داشتن؟ خود V رو اگر وسط کار ول نمی کردن و به قول هایی که داده بودن عمل میکردن فروشش هم خیلی بیشتر می شد
مشکل دقیقا همینه که الان کسانی دارن برای آینده بتل تصمیم میگیرن که هیچ درکی از خواسته های کامیونیتی بتل ندارن
مثل این می مونه که مدیر اومده گفته برید بگردید ببینید چه چیزایی پرفروشه بیایید به من بگید آخه کامیونیتی بتل با کاد و ایپکس و فورتنایت فرق داره، بتل بازا اگر چیزایی که توی بازی های دیگه بود رو می خواستن میرفتن سراغ همون بازیا :دی
اصلا خود بتل فرانچایزی بود که این مسیر شوترهای آنلاین رو باز کرد و تونست کامیونیتی به این بزرگی و وفاداری ایجاد کنه نیازی نداره از گیم دیگه کپی کنه

باور کن من فن بتلم و نه هیترش حرفمم صرفا اینه که چرا چیزی که خوب بوده رو به جای بهتر کردن خرابش کردن :دی بازی مورد علاقه ام رو خراب کردن حق ندارم شاکی باشم؟
هزاران ساعت بتل های قبلی رو بازی کردم همین 2042 هم 200/300 ساعت بتاشو بازی کردم ولی ریلیز نهایی حتی از بتا هم بدتر بود دیگه قبول نداری؟
الانم enlisted و Hell Let loose بازی می کنم و هر دو براحتی ی سرو گردن از بتل 2042 بهترن و روز به روز دارن پلیر بیشتر میگیرن اینه که ناراحتم می کنه :دی

کامیونیتی هم بایکوتش کردن خوب همه مشکلات هم در کتاب مشکلات بازی توی رددیت نوشتن :دی از 130 هزار پلیر اومده 3 هزار
ولی بازم توی همین اعلامیه داریم میبینم که مسیر همچنان اشتباهه
 
خوب منم دقیقا به خاطر همینه که میگم گوش به حرف کامیونیتی نمیدن و لج بازی می کنن :D
مگر بتل های قبلی مشکل فروش داشتن؟ خود V رو اگر وسط کار ول نمی کردن و به قول هایی که داده بودن عمل میکردن فروشش هم خیلی بیشتر می شد
مشکل دقیقا همینه که الان کسانی دارن برای آینده بتل تصمیم میگیرن که هیچ درکی از خواسته های کامیونیتی بتل ندارن
مثل این می مونه که مدیر اومده گفته برید بگردید ببینید چه چیزایی پرفروشه بیایید به من بگید آخه کامیونیتی بتل با کاد و ایپکس و فورتنایت فرق داره، بتل بازا اگر چیزایی که توی بازی های دیگه بود رو می خواستن میرفتن سراغ همون بازیا :D
اصلا خود بتل فرانچایزی بود که این مسیر شوترهای آنلاین رو باز کرد و تونست کامیونیتی به این بزرگی و وفاداری ایجاد کنه نیازی نداره از گیم دیگه کپی کنه
ببین رفیق دنیای بیزینس و تحلیل هاش اینقدر که من و شما فکر می کنیم ساده نیست که بگیم خوب شما که هر دو سال 10 میلیون نسخه میفروختید / الان هم به همون مقدار ثابت خودتون اکتفا کنید و 10 میلیونه خودتون رو بفروشید .
کمپانی ها به فکر مخاطب بیشترن / کمپانی ها به فکر در آمد زایی بیشترن و حاضرن هر تلاشی رو برای این هدف انجام بدن - حتی همین الان هم این تصمیم رو به عینه میبینی که نمیرن به 10 تا اینفلوئنسرهای خودشون پول بدن بازی رو توی توویچ پروموت کنه! میرن پول میدن مستر سویجُ - اکبرُ اصغر که مخاطبشون بازی های رقیبه بیان بازی رو پروموت کنن!
بیا همه فکر میکنیم EA بدبخت شد / فلک زده شد / نابود کرد همه چیز رو / این بخشی از گزارش مالی امشب کمپانیه :

1.jpg
2.jpg


این تصمیم اضافی کردن اسپشیالیست ها از زمانی که کمپانی رقیب به در آمد میلیون دلاری (در ماه) از یک بازی رایگان دست یافت به ذهنشون خطور کرده (اواسط مسیر بتلفیلد V - یک چشمش رو هم که دیدیم چه گندی زدن با فروش اون کازمتیک های مسخره در قالب کلاس بندی تو بتل - یک شکست افتضاحانه بود اون قالب) - اصلا اگر روند ساخت 2042 رو بری حدودی در بیاری و بخونی - میبینی تا یک سال اول اینها درگیر بالانس کردن این قضایا بودن - که چطور و با چه سیستمی اسپشیالیست هارو وارد اکونومی بتلفیلد کنن که بازی کمترین آسیب رو بخوره

معلومه که سران کمپانی نشستن با خودشون حساب کردن چرا ما در آمد میلیون دلاری وارزون رو نداشته باشیم ؟ چرا ما موفقیت فروش کازمتیک های فورتنایت رو نداشته باشیم ؟ چرا ما نتونیم از آی پی محبوب کمپانی (ایپکس) ایده برداری نکنیم و موفق نشیم ؟ معلومه که به همه ی اینها فکر کردن که این تصمیمات رو گرفتن - همین تصمیم تاخیر فصل اول رو هم شک نکن بخاطر ترس از شکست مالی برای فصل اول بازی گرفتن - که نکنه ما همین یکذره کانتتی رو هم که میخوایم بدیم ده نفر نخرن! نشستن فکر کردن پس چیکار کنیم ؟ ببینیم مشکل از کجاست - بریم تا جایی که میشه اون رو رفع کنیم بعد کانتنت و فصل اول رو شروع کنیم - شک نکن بخاطره همینه! وگرنه فکر میکنی ناراحتن که چرا شما از اسپشیالیست ها بدت میاد ؟ یا مثلا موشک میزنی به ساختمون نمیریزه ؟ بترس از روزی که NFT راه پیدا کنه به EA - اون موقع دلت برای دیالوگ Dont be Sad تنگ میشه و آرزو میکنی برگردی به این روزها! :))


+ شما یه نگاهی به آمارهای غیر رسمی فروش بازی بنداز - 2042 رتبه ی دوم رو در فروش کل فرنچایز داشته! بیشتر از 4! بیشتر از 1 و V! باز نه 40 دلار ها! مینیمم 60 دلار! مدیوم 100 دلار! بازی برای شروع خودش اصلا از لحاظ مالی شکست نخورده - خیلی هم خوب عمل کرده در اون بازی زمانی - اما بعد از اون / امشب مشخص میشه
++ اصلا و ابدا درصد تخفیف که بازی حدودا بعد 4 هفته خورد دلیل بر شکست عنوان نیست - بتلفیلد V شکست بود که بعد از 13-14 روز آف خورد ؟
بتل 1 شکست بود که بعده 3 تا 4 هفته آف خورد ؟ شما بری آمار آفرهای بتل 4 رو هم در بیاری میبینی زیر 2 ماه آف سنگین خورده! همونطور که ونگارد هم خورد!
باور کن من فن بتلم و نه هیترش حرفمم صرفا اینه که چرا چیزی که خوب بوده رو به جای بهتر کردن خرابش کردن :D بازی مورد علاقه ام رو خراب کردن حق ندارم شاکی باشم؟
رفیق معلومه که فن بتلفیلدی که اینهمه ناراحتی - کی گفت شاکی نشی ؟ :D بحث و پوینت من از ناراحتی و افسوس خوردن چیزه دیگه ی بود
هزاران ساعت بتل های قبلی رو بازی کردم همین 2042 هم 200/300 ساعت بتاشو بازی کردم ولی ریلیز نهایی حتی از بتا هم بدتر بود دیگه قبول نداری؟
متاسفانه یا خوشبختانه - طبق تجربه من روی کنسول (Ps5) بازی خیلی خیلی الان شرایط بهتری داره - یعنی از اون شاتر زدن صفحه که تو بتا بود بگیر - تا بالانسه مپُ - گانُ - اسپشیالیست ها و ... .
+ داداش!! کل تایم بتا اگر پری اردر کرده باشین 120 ساعت بوده! 200/300 ساعت شما پلی دادی ؟! :-??
الانم enlisted و Hell Let loose بازی می کنم و هر دو براحتی ی سرو گردن از بتل 2042 بهترن و روز به روز دارن پلیر بیشتر میگیرن اینه که ناراحتم می کنه :D
آفرین - این بهترین مسیره و دم شما گرم - اگر این سمت خیلی دلسردت کرده - برو دنبال اتفاقی که دوستش داری - من هم همین کارو میکنم - هممون باید همین کارو کنیم - من الان در هفته هم ایپکس میزنم - هم دستینی میزنم - هم فورتنایت میزنم - هم بازی های استوری محوری رو که تموم نکردم میزنم... اصلا هم حرص نمیخورم چرا این اونطوری که من میخوام نشد .
کامیونیتی هم بایکوتش کردن خوب همه مشکلات هم در کتاب مشکلات بازی توی رددیت نوشتن :D از 130 هزار پلیر اومده 3 هزار
ولی بازم توی همین اعلامیه داریم میبینم که مسیر همچنان اشتباهه
متاسفانه متاسفانه کامیونیتی اونطوری که باید بازی رو بایکوت میکردن / بایکوت نکردن - قبل از عرضه بازی - یک مطلبی بود که تو همون ردیت بازی بیشترین آپ ووت رو داشت - و هزاران بدقولی دایس و EA رو سر بتلفیلد V لیست کرده بود .خیلی مطلب قشنگ و بجایی بود که تمام تلاشش رو میکرد که بگه آقا دوباره گول نخورین بازی رو پری اردر کنین - بعد بیاین به بد عهدی ها غر بزنین - متاسفانه کسی گوش نکرد و دوباره از همون سوراخ بقولی گزیده شد - با اینکه بازی بتای خوبی نداشت / 10 ساعت فرصت تست رو داشت و ... .

اما به عنوان مطلب آخر که این بحث رو هم ببندیم - راجب به 130 هزار به 3 هزار رسیدن پلیر بیس بازی تو استیم بگم بهت (100 به 5 بوده / نه 130 به 3!)- یکم لطفا حوصله بزار و با دقت بخون

بازی بر اساس منابع غیر رسمی , کمتر از 20% فروشش رو در فروشگاه استیم داشته - بازی هم برای کنسول های نسل قبل / هم برای نسل جدید در فروشگاه سونی و مایکروسافت
+ EA Store + Epic Store + Steam عرضه شده .
اما کی این قله رو در فروشگاه استیم زده ؟ 20 Nov - بازی کی عرضه شده ؟ 19 Nov! روز عرضه بازی پلیر پیک بازی بوده!
و دقیقا یک هفته بعد از عرضه رسمی بازی رکورد بازی روی 50 تا 60 هزار نفر بوده! چارت رو شما نگاه کنی تو همون سه روز اول بیش از 30% پلیر بیس رو از دست داده - خیلی مشخصه که چه اتفاقی افتاده , نیست ؟ جمعیت بسیاری با همون تست چند ساعته اول / یا از بازی دلسرد شدن و گذاشتنش کنار - یا درخواست ریفاند دادن که فکر میکنم این عقلانی ترین تحلیله که میشه داشت .
پس پلیر بیس اصلی 2042 ماکزیمم 60 هزار نفر بوده که اگر ما این رو هم در نظر نگیریم و همون 100 هزار نفر رو پیک رو در نظر بگیریم - با این وضعیت فاجعه واری که امروز داریم میبینیم!!
هنوز 5% پلیر فقط در استیم داره نسبت به پیک تایم خودش داره

اما نکته ی اصلی اینجاست , بیا یک مقایسه ی کنیم با بازی رقیب پرطرفدار هیلو - هم محتوای خیلی خیلی بیشتری در زمان عرضه داشته - هم فن بیس بسیار بسیار بیشتری رو داشته و به قول خودشون همونی بوده که میخواستن - هم رایگان بوده و یک سال هم تاخیر خورده تا بهترین پرفرمنس رو داشته باشه! اصلا از لحاظ رقابتی یا کیفیت فنی با 2042 قابل مقایسه نیست اینقدر که 2042 حقیره تو این مقیاس!

پلیر پیک بازی زمانی بوده که به صورت شدو دراپ در 17 Nov عرضه شده - با عدد 256 هزار نفر - اما الان , با اینهمه تعریفی که ازش کردم و هممون میدونیم موقیعت گیمی خیلی بهتری نسبت به 2042 داره!
در بهترین حالت 25 هزار پلیر فعال در استیم داره (هفته ی گذشته 19.000 بود) و اگر بخوایم به همین اعدا و ارقام اکتفا کنیم به چه درصدی از پلیر فعال می رسیم ؟ کمتر از ده درصد!!!
خنده دار نیست ؟! بازی یی که بخش کمپین داشته / رایگان بوده / همه ی فن بیس ازش راضی بودن و کلی ایده های جالب و تازه وارد بازی کرده! الان 10% پلیر بیس در استیم داره
شما میتونی اسم 5% رو بزاری بایکوت با اون اصطلاحا فاجعه! ولی به 10% بگی نامبر وان و برنده ؟ اصلا و ابدا!
ببین من این قیاس رو نکردم که بگم هیلو بده! بتل خوبه! یا هیلو خوبه! بتل بد ها! این روش اندازی گیری برای اصطلاح DEAD GAME بودن یا بایکوت کردن رو صحیح نمیدونم . اصلا و ابدا این روش اندازه گیری ها برای این اصطلاحات - قابل استناد نیست و نخواهد بود - اینکه یه گیم به 5% پلیر بیسش رو یک پلتفرمی رسیده پس معلومه بد بوده که اینجوری شده! اصلا قابل پذیرش نیست
همونطور که هیلو پلیر بیس فعال خودش رو به لطف بازی بهتر بودن داره - 2042 هم همچنان پلیر بیس خودش رو با اینهمه تصمیمات اشتباه داره
 
آخرین ویرایش:
همون طور که انتظارش رو داشتم گزارش مالی و Q&A به پایان رسید -
قطعا تو روزهای آینده نکات زیادی رو از این گزارش خواهید خوند - اما من چندتاییش رو که گوش دادم و فکر میکنم مربوط به فرنچایز بتلفیلد میشه براتون لیست میکنم :

اندرو ویلسون مدیر EA طی این گزارش و پرسش پاسخ ها اعلام کرد :

Battlefield 2042 همیشه یک بازی جاه‌طلبانه بود و تیم‌های توسعه دهنده
برای نوآوری در ابعاد مختلف از جمله مبارزات در مقیاس عظیم و 128 نفره، حالت‌های جدید، گیم‌پلی پویا جدید و موارد دیگر تحت فشار قرار گرفتند.

توسعه این بازی با تیم های ما که نزدیک به دو سال از خانه کار می کردند، در نهایت چالش برانگیز بود.
از طریق فرآیند آزمایش و آماده سازی، ما معتقد بودیم که این تجربه آماده است تا در دستان بازیکنان قرار گیرد.
ما بازی را با ثبات قوی شروع کردیم، با این حال، وقتی بازیکنان بیشتری بازی کامل را تجربه کردند، مشخص شد که مشکلات عملکردی پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کنیم

برخی از انتخاب‌های طراحی که در بازی انجام دادیم، با سلیقه همه افراد جامعه ما همخوانی نداشت
اما ما کاملاً متعهد به تحقق پتانسیل کامل این بازی هستیم و به طرفداران Battlefield خود کاملاً متعهد هستیم.

ما قبلاً یک سری به‌روزرسانی‌های اصلی را برای بازی پیاده‌سازی کرده‌ایم و موارد بیشتری در آینده وجود دارد.
بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که به‌روزرسانی‌های معنی‌دار در هفته‌های آینده ادامه پیدا کند و ما در حال تغییر فصل اول محتوای سرویس زنده به اوایل تابستان هستیم زیرا با جامعه خود برای تکامل و بهبود تجربه اصلی در Battlefield 2042 همکاری نزدیک داریم.

ما یک چشم انداز بزرگ و جسورانه برای فرنچایز Battlefield داریم
من از نحوه راه اندازی آن ناامید هستم، اما هنوز برای آینده آن بسیار هیجان زده هستم
و معتقدم که در طول زمان شاهد عملکرد بسیار خوب این بازی خواهیم بود

او در ادامه از DICE حمایت کرد تا بر عرضه ناامیدکننده Battlefield 2042 غلبه کند و دوباره طرفداران آن را جذب کند، کاری که به گفته او , آنها تجربه انجام دادنش رو داشته اند .

" همان‌قدر که من از اعتراف آن متنفرم ، DICE استودیویی است که تاکنون چندین بار توانسته این کار را انجام دهد.
آنها واقعاً به روند توسعه بازی بر می گردند - هسته ی خود را بازسازی می کنند و جامعه را دوباره درگیر می کنند.
تا زمانی که ما این کار را در ارتباط با جامعه انجام می دهیم، این کاری است که استودیو در انجام آن بسیار عالی عمل می کند"​

مدیرعامل EA همچنان اضافی میکند :

به تیم رهبری Battlefield - از جمله تیم جدید وینس زامپلا، بایرون بید و غیره - ایمان کامل دارد تا فرنچایز رو به مسیر صحیح خودش برسانند
+ اندرو ویلسون در ادامه اشاره ی به Battlefield Mobile می کند که هنوز در حال آزمایش است و مناطق بتا خود را بیشتر گسترش خواهد داد، اما هیچ جدول زمانی برای راه اندازی در مقیاس کامل ندارد.
++ هیچ صحبتی و اشاره ی به رایگان شدن بازی در هیچ بخشی نشد
+++ در گزارش مالی EA سهم فرنچایز بتلفیلد از سود دهی به کمپانی چیزی حدود 10% تخمین زده شد

اما بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی EA در ادامه ی این گزارش گفت که این شرکت در حال حاضر اعداد فروش Battlefield 2042 را اعلام نخواهد کرد.

او گفت: «معلوم است که ما تعداد واحدهای کمتری از آنچه فکر می‌کردیم فروختیم» اما معتقدیم این بازی‌ها «راه درازی» رو در پیش دارد .
 
DICE استودیویی است که تاکنون چندین بار توانسته این کار را انجام دهد. آنها واقعاً به روند توسعه بازی بر می گردند - هسته ی خود را بازسازی می کنند...
ترجمه: دایس تواناییشو نداره از اول مثل آدم بازی بسازه. کلا با آزمون و خطا میره جلو. میگن توکل به خدا این کارو بکنیم ببینیم پلیرا چی میگن...

...

Screenshot_20220202-164648_Chrome.jpg
 
آخرین ویرایش:
اپدیت و ساپورت بازی BF:V قطع شد به خاطر این بازی
اپدیت و ساپورت Star Wars Battlefront 2 قطع شد به خاطر این بازی
ساخت Star Wars Battlefront 3 اتفاق نیافتاد به خاطر این بازی
ساخت Need For Speed جدید به تاخیر افتاد به خاطر این بازی

واقعا ارزشش رو داشت EA ؟
 
View attachment 242518

سیزن اول عنوان Battlefield 2042 تا اوایل تابستان تاخیر خورد
همچنین در ماه مارچ آپدیتی منتشر میشه که فیچرها و بهبودهایی رو برای بازی به همراه داره

---------
موفق باشیم
بهبودهاشم توی متن هست، اینقدر زیاده حوصلم نمیگیره ترجمش کنم :))

View attachment redditsave.com_season_1_delayed-9o88afhq0bf81.mp4
 
اپدیت و ساپورت بازی BF:V قطع شد به خاطر این بازی
اپدیت و ساپورت Star Wars Battlefront 2 قطع شد به خاطر این بازی
ساخت Star Wars Battlefront 3 اتفاق نیافتاد به خاطر این بازی
ساخت Need For Speed جدید به تاخیر افتاد به خاطر این بازی

واقعا ارزشش رو داشت EA ؟
NFS چرا دیگه!؟ criterion?
 
  • Like
Reactions: Sterben
پاک کنیم بره بازیو؟ کلی هزینه الکی رو رسما ریختیم تو جوب؟ تا تابستون صبر میکردیم که روی EA PLay میومد -_- ...

دلم از این میسوزه که بازی رو Dice نساخته، یک سری بچه مچه آوردن گفتن ببین ما این COD رو میخوایم تولید ملی کنیم، ببینیم چه میکنید. یعنی قشنگ سیستم الگو برداریشون ایران بوده!
این چه کاری بود کردین آخه با ما ...
 
  • Like
Reactions: Sterben and VEGETAR
پاک کنیم بره بازیو؟ کلی هزینه الکی رو رسما ریختیم تو جوب؟ تا تابستون صبر میکردیم که روی EA PLay میومد -_- ...

دلم از این میسوزه که بازی رو Dice نساخته، یک سری بچه مچه آوردن گفتن ببین ما این COD رو میخوایم تولید ملی کنیم، ببینیم چه میکنید. یعنی قشنگ سیستم الگو برداریشون ایران بوده!
این چه کاری بود کردین آخه با ما ...
مثل خودم فلا بزارش کنار تا فصل ۱ همچی مشخص میشه اگه ۳۰تا اسلحه اضاف کنن ۵ تا مپ شاید ببخشمشون :D بعلاوه سرور براوزر
 
مثل خودم فلا بزارش کنار تا فصل ۱ همچی مشخص میشه اگه ۳۰تا اسلحه اضاف کنن ۵ تا مپ شاید ببخشمشون :D بعلاوه سرور براوزر
اره دیگه ولش کردم! باید دوباره بتل وی رو روی اس اس دی نصب کنم! خاک عالم بر سرشون واقعا!
اخه 100 تا مپ هم بدن با این لول دیزاین و این سطح نمیدونم والا، فقط امیدوارم درست بشه.
 
  • Like
Reactions: Sterben and VEGETAR
جالبه 3 روزه درخواست ریفاند دادم به استیم هنوز هیچ جوابی ندادن و تیکت ام بازه
دفعه قبل 2 ساعته ریپلای زدن که امکانش نیست بخاطر پلی تایم زیاد از حدت
استیم هم بازی رو دایورت کرده ظاهرا
ساپورت استیم نسبت به هر تیکت راجع به بتلفیلد:
maxresdefault.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or