Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
این اغراق کرده یا واقعا تا این حد Downgrade داشته؟
خیلی بیشتر از چیزی که این گفته دانگرید داشته :D
EA دو تا استدیوی خوب داشت یکی دایس بود یکیم ریسپاون، اولی رو که با موفقیت نابود کردن ، کی نوبت دومی برسه خدا میدونه
اینا هم میرن پیش ویسکرال خدا بیامرز
 
  • Like
Reactions: majidred2011

یوتیوب هم حالا هی واسه ما مقایسه ساجست میکنه
اینها کلا تو کلیات موندن، دیگه جزئیات که جای خودشه!!
حالا توی COD هر نسخه رو یک استادیو میسازه یک کم قابل درکه مثلا جزئیات توی نسخه ها متفاوت باشه حتی مثلا یک استودیو بهتر بسازه نسخه بعدی که توسط استودیو دیگه میاد ضعیف تر باشه.ولی چطوری میشه تو یک سری انیمیشن آماده داری، قبلا هم تو موتورت استفاده کردی قاعدتا یک کپی و پست میکنی و تمام چرا از انجام چنین کاری هم عاجز بودن؟

این ویدیو خودم چندسال پیش گرفتم گذاشتم، اون زمان ها چقدر شور بازیو داشتم. صداگذاری BFV بی نظیر بود فقط به صدای اسنایپر اسنایپر گفتن یکی از یارا گوش کنید. اصلا واقعا صداگذاری و حس جنگی که بازی میداد معرکه بود!

این EA باید، یک نسخه ی نسل بعدی از BFV عرضه میکرد که قابلیت کراس پلتفرم داشت بعد قشنگ سر فرصت BF 2042 میساخت، این بازی قاعدتا بعد یکسال از عرضه اش بشه یک بازی نسبتا قابل قبول اونم نه تازه بازی ای که در حد BFV باشه ...
 
اینها کلا تو کلیات موندن، دیگه جزئیات که جای خودشه!!
حالا توی COD هر نسخه رو یک استادیو میسازه یک کم قابل درکه مثلا جزئیات توی نسخه ها متفاوت باشه حتی مثلا یک استودیو بهتر بسازه نسخه بعدی که توسط استودیو دیگه میاد ضعیف تر باشه.ولی چطوری میشه تو یک سری انیمیشن آماده داری، قبلا هم تو موتورت استفاده کردی قاعدتا یک کپی و پست میکنی و تمام چرا از انجام چنین کاری هم عاجز بودن؟

این ویدیو خودم چندسال پیش گرفتم گذاشتم، اون زمان ها چقدر شور بازیو داشتم. صداگذاری BFV بی نظیر بود فقط به صدای اسنایپر اسنایپر گفتن یکی از یارا گوش کنید. اصلا واقعا صداگذاری و حس جنگی که بازی میداد معرکه بود!

این EA باید، یک نسخه ی نسل بعدی از BFV عرضه میکرد که قابلیت کراس پلتفرم داشت بعد قشنگ سر فرصت BF 2042 میساخت، این بازی قاعدتا بعد یکسال از عرضه اش بشه یک بازی نسبتا قابل قبول اونم نه تازه بازی ای که در حد BFV باشه ...
دقیقا این سوال کل کمیونیتی بتل هست که آخه چطور میشه اون همه انیمیشن و تکسچر و Asset خفن رو روی موتورت داشته باشی بعد همه رو بریزی دور و یکی سری Asset مزخرف و ابتدایی در حد csgo بزاری توی بازی به اصطلاح Next Genت، به هرکی هم انتقاد کرد بگی شما Brutal expectation دارین و فضا رو تاکسیک کردین واسه دولوپر ها
من که شخصا هیچ امیدی بهشون ندارم، استودیویی که بعد از این همه سال نتونه اسکوربورد بزاره تو بازیش لایق ورشکست شدنه و EA حق داره اگر در استودیو رو تخته کنه
 
دقیقا این سوال کل کمیونیتی بتل هست که آخه چطور میشه اون همه انیمیشن و تکسچر و Asset خفن رو روی موتورت داشته باشی بعد همه رو بریزی دور و یکی سری Asset مزخرف و ابتدایی در حد csgo بزاری توی بازی به اصطلاح Next Genت، به هرکی هم انتقاد کرد بگی شما Brutal expectation دارین و فضا رو تاکسیک کردین واسه دولوپر ها
من که شخصا هیچ امیدی بهشون ندارم، استودیویی که بعد از این همه سال نتونه اسکوربورد بزاره تو بازیش لایق ورشکست شدنه و EA حق داره اگر در استودیو رو تخته کنه
آخه مشکل دقیقا همین EA هست.
اینطور که معلوم هست خود سازنده های اصلی برای بازی کلی برنامه داشتن ولی فشار های EA کار رو به جایی رسونده که اکثرا گذاشتن رفتن! وقتی چنین کاریو با تیمت میکنی توقع خروجی بهترم نباید داشته باشی وقتی بازی رو از تیم اصلی میگیری و یک استودیو COD ساز مثل Respawn رو میاری بالاسرش میگی میخوام بازیت مثل ساخته های این شرکت بشه ته اش همین میشه.
اینها میتونستن همون مدال افتخار رو که از دست پخت های همین سازنده های Respawn هم بوده ( جیسون وست و... ) بدن دست این شرکت بگن یک بازی اول شخص قشنگ برا ما در بیار نمیدونم چه گیری بودن به BF!
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
اینطور که معلوم هست خود سازنده های اصلی برای بازی کلی برنامه داشتن ولی فشار های EA کار رو به جایی رسونده که اکثرا گذاشتن رفتن!
بازی از ریشه افتضاحه فرضا 2 سال دیگه روش کار میکردن با همه فیچر هایی که میتونستن اظاف کنن بازیو کامل میکردن, بازم با یه بتلفیلد بد روبرو میشدیم همچی بازی از دویدن/اسلحه ها/ وسیله ها رسما همچیز داونگرید شدیده, چرا همچیو بندازیم گردن EA ? تقصیر EA اینه پول مفت گذاشت جیب اینا
هروقت تو یه بازی تر زده میشه عموم میگن یا تیم فرعی بود یا ناشر فشار اورد,اخه چیه این بازی از پایه درسته که بگیم کاملش قشنگه ؟ از منو اصلی به بعد کل بازی خباثته, کسی که 10 دقیقه تو بتلفیلد 3/4 سوار attack heli یا جت شده باشه بیاد سوار وسیله های bf 2042 پیشرفت میبینه ؟ پسرفتو کامل احساس میکنه, چه بسا کسی که main vehicle بوده بیاد اینجا انگار فحش ن***س خورده دپرس میشه,حتی سازنده ها نفهمیدن نقش وسیله تو بازی بتلفیلد چیه!!! فقط چپوندن تو بازی
من از بتلفیلد 4 به بعد کالاف رو بوسیدم گذاشتم کنار مثل جوک بود برام دیگه, به هر حال سنمون بالاتر رفت بتلفیلد فیت تر بود, الان به جایی رسیده که افتادم تو فکر خرید cod 2022 میگم mw2 حداقل کمتر جوکه :)
 
آخرین ویرایش:
بنظرم فصل ۱ همچیرو مشخص میکنه اگه محتوا واقعا واقعا خوب باشه امید هست که درست بشه اما اگه فقط به یه مپ دوتا اسلحه بخواد اکتفا کنه که...
از طرفیم تیم جدیده اصلا نمیدونن بتل چی هست تا راه بیوفتن دوتا بتل تو دیوار باس بدن تا جا بیوفتن مثل تیم اینفینیتی وار :D
البته تیم هم جدید باشه ولی وقتی مدیر باشعوری داشته باشه چنین گندی عمرا میزدن.
این تاخیر تو فصل هم بنظرم یکم امیدوار کننده تره که حداقل خواسته طرفدارا اضاف کنن.

Don’t be sad this is just how it works out sometimes.:D

 

Attachments

  • Screenshot_20220205-191325_Chrome.jpg
    Screenshot_20220205-191325_Chrome.jpg
    306.5 KB · مشاهده: 11
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Need-More-Speed
بنظرم فصل ۱ همچیرو مشخص میکنه اگه محتوا واقعا واقعا خوب باشه امید هست که درست بشه اما اگه فقط به یه مپ دوتا اسلحه بخواد اکتفا کنه که...
از طرفیم تیم جدیده اصلا نمیدونن بتل چی هست تا راه بیوفتن دوتا بتل تو دیوار باس بدن تا جا بیوفتن مثل تیم اینفینیتی وار :D
البته تیم هم جدید باشه ولی وقتی مدیر باشعوری داشته باشه چنین گندی عمرا میزدن.
این تاخیر تو فصل هم بنظرم یکم امیدوار کننده تره که حداقل خواسته طرفدارا اضاف کنن.

Don’t be sad this is just how it works out sometimes.:D

آخه انیمیشن و مکانیزم های داغون، مپ دیزاین تعطیل و صدها مشکل ریز و درشت دیگه رو چطوری می خوان با ی آپدیت فصل اول برطرف کنن؟
اینا برای ی اسکوربورد 5 ماه وقت می خوان! اینا طی 3 سال نتونستن ساده ترین نکات که همیشه امضای بتل بوده رو بسازن حالا توی 8/9 ماه می خوان چه حرکتی بزنن :دی
آره میشه امید داشت اگر معجزه رخ بده تا فصل اول تیم جدید بازی رو از 0 بسازه! :دی
 
بازی از ریشه افتضاحه فرضا 2 سال دیگه روش کار میکردن با همه فیچر هایی که میتونستن اظاف کنن بازیو کامل میکردن, بازم با یه بتلفیلد بد روبرو میشدیم همچی بازی از دویدن/اسلحه ها/ وسیله ها رسما همچیز داونگرید شدیده, چرا همچیو بندازیم گردن EA ? تقصیر EA اینه پول مفت گذاشت جیب اینا
هروقت تو یه بازی تر زده میشه عموم میگن یا تیم فرعی بود یا ناشر فشار اورد,اخه چیه این بازی از پایه درسته که بگیم کاملش قشنگه ؟ از منو اصلی به بعد کل بازی خباثته, کسی که 10 دقیقه تو بتلفیلد 3/4 سوار attack heli یا جت شده باشه بیاد سوار وسیله های bf 2042 پیشرفت میبینه ؟ پسرفتو کامل احساس میکنه, چه بسا کسی که main vehicle بوده بیاد اینجا انگار فحش ن***س خورده دپرس میشه,حتی سازنده ها نفهمیدن نقش وسیله تو بازی بتلفیلد چیه!!! فقط چپوندن تو بازی
من از بتلفیلد 4 به بعد کالاف رو بوسیدم گذاشتم کنار مثل جوک بود برام دیگه, به هر حال سنمون بالاتر رفت بتلفیلد فیت تر بود, الان به جایی رسیده که افتادم تو فکر خرید cod 2022 میگم mw2 حداقل کمتر جوکه :)
دلیل اصلی EA هست، چون تیم اصلی Dice، ایده های خودشو داشت، بعد مدیرا اومدن گفتن نه ما یه چیزی میخوایم مثل COD، بعد اگر بری نگاه کنی اکثر کسائی که قبلا روی BF کار میکردن حد فاصل بین BF V و BF 2042 از این استودیو جدا شدن و یک تیم نسبتا جدید بازی رو ساخته، مشکل دقیقا همین هست. سازنده ها خودشون میدونستن چیکار میخوان بکنن ولی وقتی شما سازنده هستی میگی این خط من هست بعد یک مدیر میاد میگه نه این رو من نمیخوام برو از رو فلان بازی کپی کن، مشکل دقیقا میشه همین، وگرنه سازنده ای که این همه بازی خوب ساخته بجز فشار چی میتونه باعث چنین گندی بشه؟ بعدم میگم اکثرشونم که گذاشتن رفتن. این دقیقا اتفاقی هست که برای IW افتاد و بعد افتضاح Ghost اومد.

اگر تونستن بازیو جمع کنن که هیچی ولی اگر نه به نظرم باید چند سالی با BF خداحافظی کرد.
حیف اون پولی که دادم و بازیو خریدم : (
 
رفقا چطورید ؟ خوبید ؟ سر حال ؟ امیدوارم آخر هفته ی خوبی رو گذرونده باشید - تروخدا تو این روز ها و هفته های پیش رو بیشتر از قبل مراقب سلامتی خودتون و خانوادهاتون باشید که دنیا بس ناجوانمردانه تر از قبل میگذرد (هینت :Lovestruck: )
خوب آقا ما اومدیم یک مطلب مفصل بنویسیم از اتفاقی که هفته ی پیش منباب تاخیر در شروع فصل اول 2042 افتاد . پیشاپیش از اینکه مطلب رو میخونین و چشماتون رو خسته می کنید متشکرم (مثل همیشه) + کلی ببخشید با جمله بندی های اشتباهم و غلط های املایی , دایس و EA خیلی وقته دیگه حقوقم رو واریز نمیکنه , من هم خیلی وقت نمیکنم رو ویرایش مطالبم , زمان صرف کنم :D (نمک سیــــآه!)
+ من عاشق دنیای ویدئو گیم هستم و از کندوکاو در این دنیا لذت میبرم , برای همین این مطالب با این حجم رو می نویسم تا شاید اگر دوستی وقت نکرده بود مطالب مربوطه رو کامل مطالعه کنه / به زبان خودمون و نزدیک ترین برداشت از مطلب اصلی , پی ببره :Lovestruck:🌹
++ Hanging D از Joep Beving رو پلی می کند و شروع می کند به نوشتن

خبر تاخیر شروع فصل اول 2042 و متعلقات :

هفته ی پیش - روز سه شنبه - درست چند ساعت قبل تر از جلسه گزارش مالی الکترونیک آرتز - استدیو دایس طی یک بیانیه ی - خبر تاخیره 5 ماهه شروع فصل اول 2042 رو اعلام کرد - بیانیه رو TeTration جان زحمت کشیدن هفته ی پیش پست کردن - من جسارتا دوباره اون بیانیه رو پست نمی کنم - بجاش متن کامل وب سایت رو که مکمل اون بیانیه بود براتون به اشتراک میزارم :

جلسه توجیهی میدان نبرد (بتلفیلد) - سفر به فصل اول

شما با صبر و حوصله منتظر بودید تا از ما در مورد آنچه که برای رسیدگی به مشکلات مربوط به 2042 انجام می دهیم و به ما گفته اید , مسیری که میتوانید انتظار داشته باشید رو در ماه های آینده به گوش شما برسانیم - امروز ما تعهد تیم خود را برای رساندن بازی به بالاترین استانداردهایی که همه ی ما برای فرنچایز داریم اعلام می کنیم .
ما شما رو شنیده ایم . بنابر این , ما سرمایه گذاری زیادی کرده ایم و به آینده 2042 متعهد هستیم - در چندین جبهه برای رسیدگی به بازخوردها و اجرای اصلاحات گسترده در بازی , ویژگی های کلیدی که برای شما مهم هستند و انجام بازی تیمی در قالبی که باید باشد , کار می کنیم .
ما مجبور شدیم تصمیمات بزرگی بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که مجموعه بروز رسانی های بعدی ما بتواند روی این پیشرفت ها متمرکز باشد , که مهم ترین آنها انتقال تاریخ انتشار اولین فصل به اوایل تابستان است . این تصمیم به ما زمان می دهد تا روی بهبود تجربه 2042 تمرکز کنیم و در عین حال توسعه محتوای فصلی خود را نهایی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه آنها از نظر کیفیت به استاندارهای ما می رسند .

1 - بروز رسانی های آینده :
در اینجا یک تصویر فوری از آنچه در بروز رسانی های بعدی (در اسرع وقت) به بازی اضافی می کنیم , به شما می دهیم :
ScoreBoard (نمایش امتیازات) - در به روز رسانی بعدی - ما یک تابلوی امتیازات به روز شده را در کنار تغییرات بیشتر که از تعطیلات تا بحال روی آن کار کرده ایم اضافه می کنیم . ما بازخورد شما را در مورد دو جدوله شدن و جدا کردن تیم خود از دشمن شنیده ایم و در حال ترکیب آن برای انتشار هستیم . امتیاز دهی (K/D) و گزارشات پایان هر راند نیز در بروز رسانی بعدی ارائه خواهد شد .
ارتباطات صوتی بین همه ی پلتفرم ها - ورود ارتباطات صوتی فقط شروع پیشرفت هایی است که برای تقویت بازی و ارتباطات تیمی به ارمغان می آوریم .
نمایه بازیکن (پروفایل ها) - به شما نمای کلی بهتری از حرفه ی خود در بتلفیلد و اینکه تا چه حد باید برای باز کردن قفل های بعدی داشته باشید می دهیم (مثلا چقدر - چیکار کنی - چی دریافت میکنی)
برای بازی تیمی , می توانید از ما انتظار داشته باشید که یک حلقه ی تیمی واضح تر و محکم تر (اشاره ی مستقیمی به اتفاق نشده - اما چندین جا دیدم که گفتن شاید ابزارها نسبت به کلاس بندی ها قفل بشن یا تعداد پلیر ها در اسکواد تغییر کنه) , یک سیستم نشانه گذاری پیشرفته تر , و یک حلقه ی پاداش بهبود یافته برای زمانی که شما و تیمتان هدف مند تر بازی کنید (مثلا اسیست کیل ها با گجت ها / اشتراک در انفجار وسیله نقلیه ها و ...) , در نظر گرفته ایم . همچنین تغییر در گانپلی بازی به بهبودهای مبتنی بر بازخوردها ادامه خواهد داشت ( مثلا کامیونیتی بگن این رو نرف کنید / باف کنید و ...) .
پرتال همچنان بخش جدایی ناپذیر از بازی است و ما به گسترش ابزارها , حالت ها و دستیابی به تجربه بازیکنان (لول آپ کردن) در آن ادامه خواهیم داد .
در نهایت ، ما تیمی داریم که متخصصان را تجزیه و تحلیل می کند و روی آنها کار می کند. ما کاملاً آماده نیستیم در مورد اقداماتی که انجام خواهیم داد صحبت کنیم، اما به محض اینکه آماده شدیم، شما از ما خبر ها را خواهید شنید .

2 - یک حلقه ی از بازخورد های جدید :
ما متعهد هستیم که کیفیت بازی را بالا ببریم ، هم از طریق به‌روزرسانی‌هایمان ، هم اینکه با چه سرعتی به مسائل مهم در محیط زنده پاسخ می‌دهیم (منظور اینه محیطی رو طراحی کردیم تا به صورت لایو با شما در ارتباط باشیم) . ما همچنین قصد داریم مسیری را که در پیش گرفته‌ایم ، و انگیزه تصمیم‌گیری‌های ما برای ایجاد پیشرفت در بازی را برای شما روشن کنیم. بنابر این انتظار داشته باشید که با گسترش حلقه‌های بازخورد موجود , ما بین مشارکت مستقیم شما و ما - بینش بیشتری به مسیر پیش روی بازی کسب کنید .
تیم ما چندین حوزه را شناسایی کرده است که ما برای بهبود آن ها هدف گذاری کرده ایم. به این صورت است که ما بازخورد شما را در آینده ترکیب خواهیم کرد:

ما حوزه‌های تمرکز اصلی و خاص را همراه با تفکر فعلی خود به شما ارائه می‌کنیم، و جزئیاتی را که در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییرات هستیم، به شما ارائه خواهیم داد.
سپس برای مشاهده و گوش دادن به مکالماتی که شما در مورد منطقه مورد نظر و پیشنهادهای ما برای تعدیل دارید، وقت می گذاریم.
بعداً ، دوباره این موضوع را از ما خواهید شنید، اما این بار بازخورد شما در بررسی ما لحاظ شده و تصمیمات اتخاذ شده برای بهبود را هدایت می کند.
این مکالمات متمرکز خواهد بود و در وب سایت Battlefield قابل دسترسی است .

در اواخر این ماه ، این فرآیند با یکی از مناطق اصلی تمرکز ما (برای بهبود) ، طراحی نقشه، آغاز خواهد شد. ما می‌خواهیم با پرداختن به بازخورد در مورد باز بودن و عدم پوشش در مناطق کلیدی ، چشم‌انداز خود را در مورد اینکه چگونه می‌خواهیم به پیشرفت‌های نقشه‌های جدید خود در تجربه گیم‌پلی نزدیک شویم و در آن نقش داشته باشیم، برای شما ترسیم کنیم.
موضوعات بزرگ مانند طراحی نقشه با صدای بلند و به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند ، اما برای مناطق ظریف تر بازی (مانند منطق پورتال) ممکن است این مکالمات در مقیاس های کوچکتر انجام شود. بخش مهم در اینجا این است که همه این گفتگوها به صورت عمومی و با دعوت از همه افراد برای شرکت در آن انجام می شود.
برخی از این حلقه‌های بازخورد، مناطق بزرگ‌تری را نسبت به سایرین پوشش می‌دهند، و برخی از حلقه‌ها نسبت به سایرین، تکمیل و اجرا شدن در بازی طولانی‌تر خواهد بود . این نشان‌دهنده این نیست که چگونه ممکن است مسائل مربوط به بازی را در اولویت قرار دهیم ، بلکه بازتابی بر ماهیت توسعه بازی است. تغییرات در نقشه ها و گیم پلی اصلی ما زمان خواهد برد.
تعهد ما این است که استدلال خود را در پس تصمیمات آینده توضیح دهیم و مطمئن شویم که شما متوجه می شوید که ما در مورد بازخورد شما کجا ایستاده ایم. ما از شما می‌خواهیم که تصویر بزرگی از جایی که می‌رویم را ببینید و چیزهای بیشتری را که از قبل با شما در میان گذاشته ایم , در بازی ببینید تا مطمئن شوید که این گفتمان ها برای ما و شما معنا دار خواهد بود . ما این فرآیند را قبل از راه اندازی به روز رسانی بعدی خود شروع خواهیم کرد.

3 - نگاهی به فصل اول :
هنگامی که فصل اول در اوایل تابستان شروع می‌شود ، سالی را آغاز می‌کنیم که در آن ما چهار فصل، چهار متخصص جدید، و مکان‌های جدید را همراه با محتوای کاملاً جدید ارائه خواهیم داد. ما می دانیم که این اتفاق برای بسیاری از شما که One Year Pass را به عنوان بخشی از نسخه های طلایی و نهایی خریداری کرده اید یا به آن ارتقا داده اید، دیرتر از زمان پیش بینی شده است. برای قدردانی و تشکر از شکیبایی و حمایت مستمر شما، این بازیکنان یک بسته انحصاری شامل پوسته تخصصی(اسپشیالیست مکی) ، پوسته سلاح و وسیله نقلیه، یک سلاح سرد و کارت بازیکن دریافت خواهند کرد که همه در به‌روزرسانی بعدی ارائه می‌شوند.

zx.jpg

ما همچنان شما را از به‌روزرسانی‌های آینده از طریق حساب توییتر BattlefieldComm آگاه خواهیم کرد. همچنین می‌توانید ردیابی مشکلات شناخته شده و تغییرات بازی را که می‌توانیم در زمان واقعی در انجمن‌های Battlefield خود انجام دهیم، دنبال کنید.

ما متعهد هستیم و بر روی آن تمرکز کرده‌ایم که اطمینان حاصل کنیم که Battlefield 2042 مطابق با جاه‌طلبی‌ها و انتظارات شماست – این وظیفه‌ای است که ما به انجام آن اختصاص داده‌ایم.

رایان مک آرتور (تهیه کننده ارشد)، به نمایندگی از تیم Battlefield

لینک کامل مطلب


اما چندتا نکته رو خودم اضافی کنم ,
1 - با توجه به صحبت هایی که در متن بالا خوندیم و برداشت هایی که از پرسش و پاسخ (گزارش مالی) با اندرو ویلسون می شد داشت - بازی فعلا برای محتوای یک ساله برنامه ریزی شده - قبلا هم هیچ صحبتی از ساپورت سال دوم نشده بود + اینکه , قبل عرضه 2042 و در سال 2021 - از طرف کمپانی اعلام شد بتلفیلد مسیری دو ساله رو خواهد داشت برای انتشار نسخه ی بعدی - نمیدونم اینطور میشه برداشت کرد که سال 2024 باید منتظر نسخه ی بعدی باشیم ؟ یا با این تاخیر حدودا هشت ماهه که بازی برای بهبود هاش خورده - اون برنامه هم تغییر خواهد کرد .

2 - یه چندتایی دیدم دوستان پست گذاشتن که این دایس دیگه اون اعضای سابق رو نداره , کسی دیگه نمیدونه بتلفیلد چی بود و چی میخواست باشه که باید عرض کنم این مطلب تا حد زیادی اشتباهه - اینکه مسیر بازی تغییراتی داشته که در نمرات قبلی دیده نمی شده - قابل انکار نیست , از مدل پیاده سازی اسکوربرد گرفته تا کلاس بندی ها و غیره - ولی اینکه همه رفتنُ اینایی که جدید اومدن یه مشت بچنُ ... یک ادعای اشتباه و ثابت نشدست - همین آقای رایان مک آرتور که مطلب بالا رو ازشون پست کردم - بیشتر از 11 ساله که در دایس مشغول بازی سازی ان - از محتوای پس از عرضه بتل 4 گرفته / تا استار وارز اُلد ریپابلیکُ - بتلفرانت ها و بتل 1 / 5 و ... . درسته اعضای بسیاری از استدیو بعد از سال 2018 از استدیو خارج شدن - از اون آقایی که گفت هرکی مشکل داره با بازی - بازی رو نخره! تا سازنده های اصلی هاردلاینُ ... - اما استدیو دایس (نه بخشی که EA برای ساپورت از دایس گذاشته) بیش از 350 تا توسعه دهنده داره! در بیشترین ادعا طی این سالها یک سوم از اعضا جدا شدن (به نقل از تام هندرسون حدودا 80 نفر از استدیو جدا شدن)

3 - نظر خودم راجب به تاخیر اینه که بهترین کاری بود که می شد کرد - محتوای جدید در این بازی (در حال حاظر) بعد از گذشت چند هفته محکوم به شکست بود و هیچ راه نجاتی رو برای 2042 به همراه نداشت - درسته ناراحتم از اتفاقی که افتاده , خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکردم باید منتظر محتوای جدید باشم - اما اگر یک راه بهبود برای 2042 وجود داشته باشه - همین تاخیر و اصلاح مشکلات کنونی بازی هستش - امیدوارم این مطلبی که گفتن تا حد زیادی عملی بشه - امیدوارم 8-|

4 - گزارش مالی و صحبت های اندرو ویلسون - یک نکته ی خیلی مهمی داشت - اون هم این بود که دیگه دایس استدیو گل و سرسبد EA نیست و نخواهد بود - در پیش بینی مالی سال آینده الکترونیک آرتز - در بهترین حالت 5 تا 10% از سود مالی شرکت - به حساب دایس خواهد بود . واقعا برای یک مدیر تاسف باره که لانچ ضعیف بازی خودش رو که یک روزی , یکی از بهترین استدیوهای کمپانی مادر بوده - با لفظ اینها بارها ثابت کردن که میتونن برگردن توجیه کنه [-(:-<

+ ما یه چند روزی هست دوباره به کمک دوستامون میریم سرورهای اروپا و آمریکا - زیر 10 ثانیه مدهای بازی رو با بالاترین حالت خودشون پیدا میکنه - تو دو سه روز - اکثرا بالای 50 به 50 شروع شد سرورها - باز امیدوارم یک سیستم مچ میکینگ باهوش تر یا سرور بروزر رو به بازی اضافی کنن - تا این مشکل اصلی رو که رفقامون دارن زودتر برطرف کنه 🌹
روز و هفته ی خوبی پیش روتون باشه دوستان :Lovestruck:
 
آخرین ویرایش:
رفقا چطورید ؟ خوبید ؟ سر حال ؟ امیدوارم آخر هفته ی خوبی رو گذرونده باشید - تروخدا تو این روز ها و هفته های پیش رو بیشتر از قبل مراقب سلامتی خودتون و خانوادهاتون باشید که دنیا بس ناجوانمردانه تر از قبل میگذرد (هینت :Lovestruck: )
خوب آقا ما اومدیم یک مطلب مفصل بنویسیم از اتفاقی که هفته ی پیش منباب تاخیر در شروع فصل اول 2042 افتاد . پیشاپیش از اینکه مطلب رو میخونین و چشماتون رو خسته می کنید متشکرم (مثل همیشه) + کلی ببخشید با جمله بندی های اشتباهم و غلط های املایی , دایس و EA خیلی وقته دیگه حقوقم رو واریز نمیکنه , من هم خیلی وقت نمیکنم رو ویرایش مطالبم , زمان صرف کنم :D (نمک سیــــآه!)
+ من عاشق دنیای ویدئو گیم هستم و از کندوکاو در این دنیا لذت میبرم , برای همین این مطالب با این حجم رو می نویسم تا شاید اگر دوستی وقت نکرده بود مطالب مربوطه رو کامل مطالعه کنه / به زبان خودمون و نزدیک ترین برداشت از مطلب اصلی , پی ببره :Lovestruck:🌹
++ Hanging D از Joep Beving رو پلی می کند و شروع می کند به نوشتن

خبر تاخیر شروع فصل اول 2042 و متعلقات :

هفته ی پیش - روز سه شنبه - درست چند ساعت قبل تر از جلسه گزارش مالی الکترونیک آرتز - استدیو دایس طی یک بیانیه ی - خبر تاخیره 5 ماهه شروع فصل اول 2042 رو اعلام کرد - بیانیه رو TeTration جان زحمت کشیدن هفته ی پیش پست کردن - من جسارتا دوباره اون بیانیه رو پست نمی کنم - بجاش متن کامل وب سایت رو که مکمل اون بیانیه بود براتون به اشتراک میزارم :

جلسه توجیهی میدان نبرد (بتلفیلد) - سفر به فصل اول

شما با صبر و حوصله منتظر بودید تا از ما در مورد آنچه که برای رسیدگی به مشکلات مربوط به 2042 انجام می دهیم و به ما گفته اید , مسیری که میتوانید انتظار داشته باشید رو در ماه های آینده به گوش شما برسانیم - امروز ما تعهد تیم خود را برای رساندن بازی به بالاترین استانداردهایی که همه ی ما برای فرنچایز داریم اعلام می کنیم .
ما شما رو شنیده ایم . بنابر این , ما سرمایه گذاری زیادی کرده ایم و به آینده 2042 متعهد هستیم - در چندین جبهه برای رسیدگی به بازخوردها و اجرای اصلاحات گسترده در بازی , ویژگی های کلیدی که برای شما مهم هستند و انجام بازی تیمی در قالبی که باید باشد , کار می کنیم .
ما مجبور شدیم تصمیمات بزرگی بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که مجموعه بروز رسانی های بعدی ما بتواند روی این پیشرفت ها متمرکز باشد , که مهم ترین آنها انتقال تاریخ انتشار اولین فصل به اوایل تابستان است . این تصمیم به ما زمان می دهد تا روی بهبود تجربه 2042 تمرکز کنیم و در عین حال توسعه محتوای فصلی خود را نهایی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه آنها از نظر کیفیت به استاندارهای ما می رسند .

1 - بروز رسانی های آینده :
در اینجا یک تصویر فوری از آنچه در بروز رسانی های بعدی (در اسرع وقت) به بازی اضافی می کنیم , به شما می دهیم :
ScoreBoard (نمایش امتیازات) - در به روز رسانی بعدی - ما یک تابلوی امتیازات به روز شده را در کنار تغییرات بیشتر که از تعطیلات تا بحال روی آن کار کرده ایم اضافه می کنیم . ما بازخورد شما را در مورد دو جدوله شدن و جدا کردن تیم خود از دشمن شنیده ایم و در حال ترکیب آن برای انتشار هستیم . امتیاز دهی (K/D) و گزارشات پایان هر راند نیز در بروز رسانی بعدی ارائه خواهد شد .
ارتباطات صوتی بین همه ی پلتفرم ها - ورود ارتباطات صوتی فقط شروع پیشرفت هایی است که برای تقویت بازی و ارتباطات تیمی به ارمغان می آوریم .
نمایه بازیکن (پروفایل ها) - به شما نمای کلی بهتری از حرفه ی خود در بتلفیلد و اینکه تا چه حد باید برای باز کردن قفل های بعدی داشته باشید می دهیم (مثلا چقدر - چیکار کنی - چی دریافت میکنی)
برای بازی تیمی , می توانید از ما انتظار داشته باشید که یک حلقه ی تیمی واضح تر و محکم تر (اشاره ی مستقیمی به اتفاق نشده - اما چندین جا دیدم که گفتن شاید ابزارها نسبت به کلاس بندی ها قفل بشن یا تعداد پلیر ها در اسکواد تغییر کنه) , یک سیستم نشانه گذاری پیشرفته تر , و یک حلقه ی پاداش بهبود یافته برای زمانی که شما و تیمتان هدف مند تر بازی کنید (مثلا اسیست کیل ها با گجت ها / اشتراک در انفجار وسیله نقلیه ها و ...) , در نظر گرفته ایم . همچنین تغییر در گانپلی بازی به بهبودهای مبتنی بر بازخوردها ادامه خواهد داشت ( مثلا کامیونیتی بگن این رو نرف کنید / باف کنید و ...) .
پرتال همچنان بخش جدایی ناپذیر از بازی است و ما به گسترش ابزارها , حالت ها و دستیابی به تجربه بازیکنان (لول آپ کردن) در آن ادامه خواهیم داد .
در نهایت ، ما تیمی داریم که متخصصان را تجزیه و تحلیل می کند و روی آنها کار می کند. ما کاملاً آماده نیستیم در مورد اقداماتی که انجام خواهیم داد صحبت کنیم، اما به محض اینکه آماده شدیم، شما از ما خبر ها را خواهید شنید .

2 - یک حلقه ی از بازخورد های جدید :
ما متعهد هستیم که کیفیت بازی را بالا ببریم ، هم از طریق به‌روزرسانی‌هایمان ، هم اینکه با چه سرعتی به مسائل مهم در محیط زنده پاسخ می‌دهیم (منظور اینه محیطی رو طراحی کردیم تا به صورت لایو با شما در ارتباط باشیم) . ما همچنین قصد داریم مسیری را که در پیش گرفته‌ایم ، و انگیزه تصمیم‌گیری‌های ما برای ایجاد پیشرفت در بازی را برای شما روشن کنیم. بنابر این انتظار داشته باشید که با گسترش حلقه‌های بازخورد موجود , ما بین مشارکت مستقیم شما و ما - بینش بیشتری به مسیر پیش روی بازی کسب کنید .
تیم ما چندین حوزه را شناسایی کرده است که ما برای بهبود آن ها هدف گذاری کرده ایم. به این صورت است که ما بازخورد شما را در آینده ترکیب خواهیم کرد:

ما حوزه‌های تمرکز اصلی و خاص را همراه با تفکر فعلی خود به شما ارائه می‌کنیم، و جزئیاتی را که در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییرات هستیم، به شما ارائه خواهیم داد.
سپس برای مشاهده و گوش دادن به مکالماتی که شما در مورد منطقه مورد نظر و پیشنهادهای ما برای تعدیل دارید، وقت می گذاریم.
بعداً ، دوباره این موضوع را از ما خواهید شنید، اما این بار بازخورد شما در بررسی ما لحاظ شده و تصمیمات اتخاذ شده برای بهبود را هدایت می کند.
این مکالمات متمرکز خواهد بود و در وب سایت Battlefield قابل دسترسی است .

در اواخر این ماه ، این فرآیند با یکی از مناطق اصلی تمرکز ما (برای بهبود) ، طراحی نقشه، آغاز خواهد شد. ما می‌خواهیم با پرداختن به بازخورد در مورد باز بودن و عدم پوشش در مناطق کلیدی ، چشم‌انداز خود را در مورد اینکه چگونه می‌خواهیم به پیشرفت‌های نقشه‌های جدید خود در تجربه گیم‌پلی نزدیک شویم و در آن نقش داشته باشیم، برای شما ترسیم کنیم.
موضوعات بزرگ مانند طراحی نقشه با صدای بلند و به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند ، اما برای مناطق ظریف تر بازی (مانند منطق پورتال) ممکن است این مکالمات در مقیاس های کوچکتر انجام شود. بخش مهم در اینجا این است که همه این گفتگوها به صورت عمومی و با دعوت از همه افراد برای شرکت در آن انجام می شود.
برخی از این حلقه‌های بازخورد، مناطق بزرگ‌تری را نسبت به سایرین پوشش می‌دهند، و برخی از حلقه‌ها نسبت به سایرین، تکمیل و اجرا شدن در بازی طولانی‌تر خواهد بود . این نشان‌دهنده این نیست که چگونه ممکن است مسائل مربوط به بازی را در اولویت قرار دهیم ، بلکه بازتابی بر ماهیت توسعه بازی است. تغییرات در نقشه ها و گیم پلی اصلی ما زمان خواهد برد.
تعهد ما این است که استدلال خود را در پس تصمیمات آینده توضیح دهیم و مطمئن شویم که شما متوجه می شوید که ما در مورد بازخورد شما کجا ایستاده ایم. ما از شما می‌خواهیم که تصویر بزرگی از جایی که می‌رویم را ببینید و چیزهای بیشتری را که از قبل با شما در میان گذاشته ایم , در بازی ببینید تا مطمئن شوید که این گفتمان ها برای ما و شما معنا دار خواهد بود . ما این فرآیند را قبل از راه اندازی به روز رسانی بعدی خود شروع خواهیم کرد.

3 - نگاهی به فصل اول :
هنگامی که فصل اول در اوایل تابستان شروع می‌شود ، سالی را آغاز می‌کنیم که در آن ما چهار فصل، چهار متخصص جدید، و مکان‌های جدید را همراه با محتوای کاملاً جدید ارائه خواهیم داد. ما می دانیم که این اتفاق برای بسیاری از شما که One Year Pass را به عنوان بخشی از نسخه های طلایی و نهایی خریداری کرده اید یا به آن ارتقا داده اید، دیرتر از زمان پیش بینی شده است. برای قدردانی و تشکر از شکیبایی و حمایت مستمر شما، این بازیکنان یک بسته انحصاری شامل پوسته تخصصی(اسپشیالیست مکی) ، پوسته سلاح و وسیله نقلیه، یک سلاح سرد و کارت بازیکن دریافت خواهند کرد که همه در به‌روزرسانی بعدی ارائه می‌شوند.


ما همچنان شما را از به‌روزرسانی‌های آینده از طریق حساب توییتر BattlefieldComm آگاه خواهیم کرد. همچنین می‌توانید ردیابی مشکلات شناخته شده و تغییرات بازی را که می‌توانیم در زمان واقعی در انجمن‌های Battlefield خود انجام دهیم، دنبال کنید.

ما متعهد هستیم و بر روی آن تمرکز کرده‌ایم که اطمینان حاصل کنیم که Battlefield 2042 مطابق با جاه‌طلبی‌ها و انتظارات شماست – این وظیفه‌ای است که ما به انجام آن اختصاص داده‌ایم.

رایان مک آرتور (تهیه کننده ارشد)، به نمایندگی از تیم Battlefield

لینک کامل مطلب


اما چندتا نکته رو خودم اضافی کنم ,
1 - با توجه به صحبت هایی که در متن بالا خوندیم و برداشت هایی که از پرسش و پاسخ (گزارش مالی) با اندرو ویلسون می شد داشت - بازی فعلا برای محتوای یک ساله برنامه ریزی شده - قبلا هم هیچ صحبتی از ساپورت سال دوم نشده بود + اینکه , قبل عرضه 2042 و در سال 2021 - از طرف کمپانی اعلام شد بتلفیلد مسیری دو ساله رو خواهد داشت برای انتشار نسخه ی بعدی - نمیدونم اینطور میشه برداشت کرد که سال 2024 باید منتظر نسخه ی بعدی باشیم ؟ یا با این تاخیر حدودا هشت ماهه که بازی برای بهبود هاش خورده - اون برنامه هم تغییر خواهد کرد .

2 - یه چندتایی دیدم دوستان پست گذاشتن که این دایس دیگه اون اعضای سابق رو نداره , کسی دیگه نمیدونه بتلفیلد چی بود و چی میخواست باشه که باید عرض کنم این مطلب تا حد زیادی اشتباهه - اینکه مسیر بازی تغییراتی داشته که در نمرات قبلی دیده نمی شده - قابل انکار نیست , از مدل پیاده سازی اسکوربرد گرفته تا کلاس بندی ها و غیره - ولی اینکه همه رفتنُ اینایی که جدید اومدن یه مشت بچنُ ... یک ادعای اشتباه و ثابت نشدست - همین آقای رایان مک آرتور که مطلب بالا رو ازشون پست کردم - بیشتر از 11 ساله که در دایس مشغول بازی سازی ان - از محتوای پس از عرضه بتل 4 گرفته / تا استار وارز اُلد ریپابلیکُ - بتلفرانت ها و بتل 1 / 5 و ... . درسته اعضای بسیاری از استدیو بعد از سال 2018 از استدیو خارج شدن - از اون آقایی که گفت هرکی مشکل داره با بازی - بازی رو نخره! تا سازنده های اصلی هاردلاینُ ... - اما استدیو دایس (نه بخشی که EA برای ساپورت از دایس گذاشته) بیش از 350 تا توسعه دهنده داره! در بیشترین ادعا طی این سالها یک سوم از اعضا جدا شدن (به نقل از تام هندرسون حدودا 80 نفر از استدیو جدا شدن)

3 - نظر خودم راجب به تاخیر اینه که بهترین کاری بود که می شد کرد - محتوای جدید در این بازی (در حال حاظر) بعد از گذشت چند هفته محکوم به شکست بود و هیچ راه نجاتی رو برای 2042 به همراه نداشت - درسته ناراحتم از اتفاقی که افتاده , خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکردم باید منتظر محتوای جدید باشم - اما اگر یک راه بهبود برای 2042 وجود داشته باشه - همین تاخیر و اصلاح مشکلات کنونی بازی هستش - امیدوارم این مطلبی که گفتن تا حد زیادی عملی بشه - امیدوارم 8-|

4 - گزارش مالی و صحبت های اندرو ویلسون - یک نکته ی خیلی مهمی داشت - اون هم این بود که دیگه دایس استدیو گل و سرسبد EA نیست و نخواهد بود - در پیش بینی مالی سال آینده الکترونیک آرتز - در بهترین حالت 5 تا 10% از سود مالی شرکت - به حساب دایس خواهد بود . واقعا برای یک مدیر تاسف باره که لانچ ضعیف بازی خودش رو که یک روزی , یکی از بهترین استدیوهای کمپانی مادر بوده - با لفظ اینها بارها ثابت کردن که میتونن برگردن توجیه کنه [-(:-<

+ ما یه چند روزی هست دوباره به کمک دوستامون میریم سرورهای اروپا و آمریکا - زیر 10 ثانیه مدهای بازی رو با بالاترین حالت خودشون پیدا میکنه - تو دو سه روز - اکثرا بالای 50 به 50 شروع شد سرورها - باز امیدوارم یک سیستم مچ میکینگ باهوش تر یا سرور بروزر رو به بازی اضافی کنن - تا این مشکل اصلی رو که رفقامون دارن زودتر برطرف کنه 🌹
روز و هفته ی خوبی پیش روتون باشه دوستان :Lovestruck:
یعنی اینا از اول نمیخواستن اسکوربرد بزارن؟ یا نرسیدن؟

کلا سرور های اروپا در حد لیگ برتر انگلیس هست.
سرور های خاورمیانه حس لیگ برتر ایران رو میده به آدم 8-|
کاش جای اسکوربرد این سرور بروزر اضافه میکردن واقعا جاش خالیه
 
آخه انیمیشن و مکانیزم های داغون، مپ دیزاین تعطیل و صدها مشکل ریز و درشت دیگه رو چطوری می خوان با ی آپدیت فصل اول برطرف کنن؟
اینا برای ی اسکوربورد 5 ماه وقت می خوان! اینا طی 3 سال نتونستن ساده ترین نکات که همیشه امضای بتل بوده رو بسازن حالا توی 8/9 ماه می خوان چه حرکتی بزنن :D
آره میشه امید داشت اگر معجزه رخ بده تا فصل اول تیم جدید بازی رو از 0 بسازه! :D
نمیدونم ولی بش امید خیلی دارم درستش کنن :D
مشکلاتش برا من باگا و سیستم خیلی آزاد کلاساشه و محتوا.اینا درست کنن من دیگ مشکلی ندارم.
از گان پلی و گراف صداگذاریش که خیلی لذت میبرم:D
 
  • Like
Reactions: Need-More-Speed
نمیدونم ولی بش امید خیلی دارم درستش کنن :D
مشکلاتش برا من باگا و سیستم خیلی آزاد کلاساشه و محتوا.اینا درست کنن من دیگ مشکلی ندارم.
از گان پلی و گراف صداگذاریش که خیلی لذت میبرم:D
منم واقعا دوست دارم بتل برگرده خاطره انگیزترین مچ های انلاین زندگیم با رفقا توی همین بتل سپری شد و هیچوقت نتونستم با کاد ارتباط بگیرم هربار رفتم سراغش بعد 2/3 ساعت ولش کردم
با ذائقه من جور نیست
البته طی این مدت نیم نگاهی به enlisted داشته باش بازی خیلی خوبیه free 2 play هم هست طراحی مپ هاش عالیه
یه مقدار هاردکوره ولی بازی خوش ساختیه
 
  • Like
Reactions: porfesor
یعنی اینا از اول نمیخواستن اسکوربرد بزارن؟ یا نرسیدن؟

کلا سرور های اروپا در حد لیگ برتر انگلیس هست.
سرور های خاورمیانه حس لیگ برتر ایران رو میده به آدم 8-|
کاش جای اسکوربرد این سرور بروزر اضافه میکردن واقعا جاش خالیه
ببین رفیق جان - من فکر میکنم اینها راجب به اسکوربرد هم راهِ سخت تره رو انتخاب کردن (مثل کلیت بازی) و نتونستن رو مسیر و هدفی که انتخاب کرده بودن , نسبت به فشاری که مخاطب ها بهشون وارد کردن , پایبند بمونن . قطعا که من فکر میکنم اسکوربردی که الان برای بازی ساختن - اجراش خیلی سخت تر از چیزی بوده که سری های قبل داشتیم - سری های قبل تعداد ریوایو داشتیم ؟ اسیست داشتیم ؟ کپچر یا دیفند داشتیم ؟ اصلا مجموعه امتیازات تیمی رو فقط می شد در لحظه آخر بازی دید - نه در حین بازی و لایو - پس اینکه وقت نداشتن رو من یه جورایی بابت این اتفاق کنسل می دونم .
این یک انتخابی در حد مثالِ شمشیر دو لبه بود - که به سمت بدش برای استدیو بریده شد - یه پستی بود که فکر میکنم یک ماه یا دو ماه قبل از عرضه بازی اینها(استدیو) به اشتراک گذاشتن - که یه جورایی میومد میگفت : ما دوست نداریم در کلیت بازی , رفتار هایی که در بازی باعث بوجود اومدن خشم پلیرها از هم میشه رو به این بازی هم منتقل کنیم - در این راستا میخوایم تمام تلاشمون رو انجام بدیم تا تمرکز پلیر ها به سمت کار تیمی(یا Fair Play خودمون) پیش بره - تو این برنامه ریزی هاشون , مثلا حذف گیم چت کلی راند بود (اگر الان دقت کرده باشی فقط یک ساید چت هم دیگه رو میبینن) - یکیش تغییر در عوض کردن اسکواد انتخابی و پرایوت کردنش بود / یکیش هم حذف K/D و امتیازات فردی هر فرد بود - قشنگ یادمه که گفته بودن این اتفاق بهشون ثابت کرده ذهن درگیر انفرادی گرایی + تولید خشم در ذهن می کنه :D
هم یه جورایی نظر چرتیه! هم یه جورایی واقعیت - چرا چرت ؟ چون اون حس رقابت انفرادی و تلاش تک نفره رو در بین 128 نفر رو , از کاربرها میگیره (هاردکور پلیر ها تلف شدن با این تصمیم که همه ی بالا بودن ها , به نسبت کار تیمی باشه) و چرا حقیقت ؟ چون یکی یه تانک یا هلی نمیگیره تهِ مپ کمپ کنه از اول تا آخر بازی به هوای K/D نجومی! چقدر تو مخ بود این حرکت خدایی! فکر کنم هممون هم بارها به هوای بالا بودن در لیدر برد این حرکت رو چند باری زدیم و اسکرین هاش رو سیو کردیم !:D
از بتل 4 این حرکت تو بازی بود! تا هاردلاینُ 1 و 5 - اینقدر بازی حول محور K/D می گشت که اسنایپر ها هم به خودشون زحمت نمیدادن تو کار تیمی (مثل کپچر و ...) شرکت کنن , طرف میگفت من دیوونم برم تو اوج درگیری ؟ میمونم عقب اون قشنگی K/D ایم تو لیدر برد حفظ بشه
قطعا که تو سری های اخیر زیاد دیدی (اکثرا - نه همیشه ) کسی اون بالای لیدر برده که مثلا با ویکل 140 به یک زده و خورده! استدیو میخواست این مسیر دیگه تو این بازی وجود نداشته باشه و برای همین این تصمیم رو گرفت - در این حدش رو هم بهت بگم که این عملشون اوایل تو ردیت بازی مورد تحسین هم قرار گرفت و من کلی پست دیدم که کاربرها راضی بودن! اما به مرور زمان مسیر چرخیدُ چیزی شد که الان میبینیم و استدیو از تفکر خودش عقب نشینی کرد (حتی اون اتود لیدر برد جدیده رو هم ببینی توش خبری از تعداد مرگ ها نیست! باز میخواستن سوسکی این تفکر رو پیاده کنن که گویا انتقادات به حدی بوده که از این هم عقب نشینی کنن - معلوم نیست فعلا)
+ این مسیره به ظاهر قشنگ و مطهر - در کنار ضعف های بازی زیرسئوال رفت و جایگاهش رو از دست داد - یعنی اینقدر تو بازی باگُ گلیچُ ... بوجود اومد که همین مسیر جدیدشون هم زیر سئوال رفت .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or