Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
بعضی مواقع برام جالب میشه بعضی از رفقا در مورد لانچ بتل 4 چی میگفتن؟
اصن متوجه مشکلات میشدن؟
البته که توجیهی برای لانچ افتضاح 2042 نیست ولی جدی برام سوال شده که چند نفر از شما لانچ 4 رو از نزدیک دیدید و اگر دیدید چقدر یادتونه.
لانچ bf4 هم واقعا افتضاح بود به نظرم من بازی به معنای واقعی بعد از ۱ سال قابل بازی بود مخصوصا که بازی از hit reg تا net code مشکل داشت اما اینجا با بازی AAA دیگه طرف نیستیم قشنگ EA هست البته بازی وقتی کار میکنه میتونه خیلی لذت بخش باشه ولی وقتی از سازنده تا ناشر وقتی حاضر نیستن بودجه و زمان و نیرو انسانی کافی رو بزارن تا بازی کامل بشه چیز بهتری درنمیاد فقط یک نمونه ببینین که halo با ۱ سال تاخیر از اون فاجعه به چی تبدیل شد.
 
چرا شما باید بتونی با دسته یکی که با موس و کیبورد عه رو اسنایپ کنی ؟
ما که با موس و کیبوردیم نمی تونیم یکی رو که با دسته اس اسنایپ کنیم ! :)) :D

اساسا ،،،
اسنایپ کردن در این بازی ، مقوله ی کاملا پیچیده ایه که میشه ساعتها راجبش حرف زد و به نتیجه نرسید
View attachment 234517
=))
خلاصه که خیلی اوضاع خیته
خیلی اوضاع خیته
ولی جدی من مشکل آنچنانی با رجیستر شدن شلیک ها نداشتم کلا باگ عجیب ندیدم
یا اینکه پلیر بازی کم باشه اتفاقا برای من از وارزون سریع تر پیدا میکنه
یعنی واقعا یه موس و کیبورد میداد که قابل بازی بشه در مقابل pc پلیر های عزیز من حرفی نداشتم
ولی الان زورم میاد مجبور شم برم از این مبدل های موس و کیبورد بگیرم و 1 تومنی اضافه خرج کنم

لانچ bf4 هم واقعا افتضاح بود به نظرم من بازی به معنای واقعی بعد از ۱ سال قابل بازی بود مخصوصا که بازی از hit reg تا net code مشکل داشت اما اینجا با بازی AAA دیگه طرف نیستیم قشنگ EA هست البته بازی وقتی کار میکنه میتونه خیلی لذت بخش باشه ولی وقتی از سازنده تا ناشر وقتی حاضر نیستن بودجه و زمان و نیرو انسانی کافی رو بزارن تا بازی کامل بشه چیز بهتری درنمیاد فقط یک نمونه ببینین که halo با ۱ سال تاخیر از اون فاجعه به چی تبدیل شد.
دقیقا آدم حس میکنه اصلا دلشون نمیخواد بازی به جایی برسه
درست حسابی دنبالش نیستن
 
دوستان اگر پچ نوت ها رو بخونید.
چیزای خوبی فیکس کردن....
بله چیزای زیادی فیکس شده که از اول باید فیکس میبوده....
به هر حال از اپدیت و بهبود بازی استقبال میکنم.فردا اپ کنم ببینم چی میشه.
به امید موفقیت بازی
 
لانچ bf4 هم واقعا افتضاح بود به نظرم من بازی به معنای واقعی بعد از ۱ سال قابل بازی بود مخصوصا که بازی از hit reg تا net code مشکل داشت اما اینجا با بازی AAA دیگه طرف نیستیم قشنگ EA هست البته بازی وقتی کار میکنه میتونه خیلی لذت بخش باشه ولی وقتی از سازنده تا ناشر وقتی حاضر نیستن بودجه و زمان و نیرو انسانی کافی رو بزارن تا بازی کامل بشه چیز بهتری درنمیاد فقط یک نمونه ببینین که halo با ۱ سال تاخیر از اون فاجعه به چی تبدیل شد.
ببخشید رفیق صحبت شما رو ریپلای می کنم , اول از اینکه نمیخوام مشکلات 2042 رو توجیح کنم , چون خیلی از مشکلات بازی اصلا قابل توجیح و دفاع برای شخص خریدار نیست .
مثالش رو هم یک ماهِ که من همیشه بهش اشاره کردم / پرفرمنس بد! مشکلات سروری یا رجیستر نشدن تیرها!(شخصا تو +130 ساعت تجربم از 2042 - یکبار تیرهام رجیستر نشدن! فقط یک بار!!) یا نمیدونم طراحی عجیب یا بهتر بگیم بدِ یک سری از سکتورها و آنبالانس بودن بعضی از ویکل ها و و و و ... .


ولی هیلو به چی تبدیل شد ؟
بعد از صرف اون حجم بودجه برای ساخت بازی (آخرین مطلبی که از صرف بودجه برای این بازی خوندم 500 میلیون دلار فقط برای ارتقاع موتور گرافیکی بازی بوده!)
بعد از حدود پنج سال روند ساخت بازی که شامل ایده پردازی های اولیه , ساختار های جدیدُ و ... بوده .(با اینکه بیس بازی سالهاست ساخته شده و همواره دستخوش تغییرات و ارتقاع شده)
بعد از اون حجم از مارکتینگ ( رو جعبه کنسول ما عکس بازی و تبلیغاتش هست , اما خودش نیستُ تازه هفته دیگه عرضه میشه :D ) که یکی از 10 تا کمپانی خفن دنیا پشتش بوده!!
بعد از اون نمایش عجیب غریبشون تو E3 و به قول شما یک سال تاخیر فقط برای بهبودهای گرافیکی که امروز صدای ملت برای پاپ آپ ها و انیمیشن های صورت در نیاد!
باز اشاره نکنم که بدون شک هیلو بزرگترین IP برند ایکس باکس به حساب میاد و و و و ... .

آخرش بشی چی ؟
بخش کمپینت رو نصفه و نیمه با قول آپدیت های فصلی بخوای عرضه کنی - مولتی رو رایگان بدی تو بازار که صدای ملت از مشکلات بازی و پرداخت های درون برنامه ایت در نیاد(که باز در اومد!) - اسم بازی رو هم بزاری Infinite و یه لیبل سرویس محور بچسبونی روش که بتونی تا سالها بازیت رو ارتقاع بدی و کمی کاستی هاش رو در طول زمان برطرف کنی .

از فرق بالانس گانپلیُ مپِ 4 به 4 و 12 به 12 با دوتا صفینه فضاییُ دوتا ماشینُ موتور نگم با 128 نفرُ اون بزرگری مپُ TTK و ... .

من همین بلاهایی که خیلی از دوستان اشاره کردن رو تو همین ده روز تو کامیونیتی خودِ بازی دیدم , کاری نداره که / یک جستجوی سادست
عینا افت فاحش پلیر بیس بازی رو میشه تو طول 10 روز دید
عینا مشکل رجیستر نشدن تیرها و Melee رو میشه دید
عینا تو مپ های بزرگتر مشکلات دیزاین رو میشه دید
عینا مشکلات سروری و روند پیشرفت بازیکن هارو میشه دید
عینا مشکلات ریسپاون پلیرها تو سیف زون هارو میشه دید
از وجود چیترُ ... هم که نگم . آقا کاری نداره که , یک نگاه 3 دقیقه ی به صفحه ی امروز ردیت بازی :

r/haloinfinite - When you have to get assassinations for a challenge...


r/haloinfinite - I hit this guy, right?


r/haloinfinite - If you had a bad gaming day, feel free to come back to this video.


r/haloinfinite - what is this

r/haloinfinite - Put me into a 1v4 in ranked so I left. Now banned.


باز میگم . نمیخوام مشکلات 2042 رو توجیح کنم!
اصلا یک سری از مسائل تو این بازی قابل بحث نیست! کاملا ایراده و کاملا بد! اما اون سمت قضیه هم ایکس باکس آش دهن سوزی تولید نکرده که بخوایم بزنیمش تو سر دایس یا الکترونیک آرتز :Lovestruck:
-----------------------------------------
دیشب قبل از خبر پچ نوت یک پستی منتشر شد که کلی از کانسپت آرت های بازی رو بهمون نشون داد . چندتاییش رو که من دوست داشتم سیو کردم و براتون آپلود میکنم , امیدوارم لذت ببرید 🌹


 
آخرین ویرایش:
یکی از مشکلاتی که خیلی تو مخه نبودن تنوع تو مد های بازیه. من 5 رو بازی نکردم ولی 1 یادمه کلیییی مد های مختلف و جذاب داشت. حتی به جرات میگم دامینیشنش از COD هم بهتر و جذاب تر بود. نمیتونم بگم مپ های بازی ضعیف یا چرت هستن. طراحیا خیلی خوب هستن ولی مشکلات اصلی چیزایی مثل تکرار اتفاقات مثل همون گردباد یا تکرار شدن مپ هاست. تو نسخه ایکس باکس سری تا الان باگ کم دیدم اما ظاهرا بقیه نسخه ها خیلی باگ دارن که خب به مرور درست میشن. اضافه کردن ویس چت هم که داره به خاطره ها میپیونده :D

نمیشه گفت EA توجهی نمیکنه به هر حال کلی خرج کرده. احتمال قوی قبل از اینکه بازی رو EA Play بیاد بیشتر مشکلا رو حل میکنه و پلیرا هم مسلما زیاد میشن. فعلا که سرور های خاورمیانه خیلی کم شدن تعداد پلیر ها ...
 
ببخشید رفیق صحبت شما رو ریپلای می کنم , اول از اینکه نمیخوام مشکلات 2042 رو توجیح کنم , چون خیلی از مشکلات بازی اصلا قابل توجیح و دفاع برای شخص خریدار نیست .
مثالش رو هم یک ماهِ که من همیشه بهش اشاره کردم / پرفرمنس بد! مشکلات سروری یا رجیستر نشدن تیرها!(شخصا تو +130 ساعت تجربم از 2042 - یکبار تیرهام رجیستر نشدن! فقط یک بار!!) یا نمیدونم طراحی عجیب یا بهتر بگیم بدِ یک سری از سکتورها و آنبالانس بودن بعضی از ویکل ها و و و و ... .


ولی هیلو به چی تبدیل شد ؟
بعد از صرف اون حجم بودجه برای ساخت بازی (آخرین مطلبی که از صرف بودجه برای این بازی خوندم 500 میلیون دلار فقط برای ارتقاع موتور گرافیکی بازی بوده!)
بعد از حدود پنج سال روند ساخت بازی که شامل ایده پردازی های اولیه , ساختار های جدیدُ و ... بوده .(با اینکه بیس بازی سالهاست ساخته شده و همواره دستخوش تغییرات و ارتقاع شده)
بعد از اون حجم از مارکتینگ ( رو جعبه کنسول ما عکس بازی و تبلیغاتش هست , اما خودش نیستُ تازه هفته دیگه عرضه میشه :D ) که یکی از 10 تا کمپانی خفن دنیا پشتش بوده!!
بعد از اون نمایش عجیب غریبشون تو E3 و به قول شما یک سال تاخیر فقط برای بهبودهای گرافیکی که امروز صدای ملت برای پاپ آپ ها و انیمیشن های صورت در نیاد!
باز اشاره نکنم که بدون شک هیلو بزرگترین IP برند ایکس باکس به حساب میاد و و و و ... .

آخرش بشی چی ؟
بخش کمپینت رو نصفه و نیمه با قول آپدیت های فصلی بخوای عرضه کنی - مولتی رو رایگان بدی تو بازار که صدای ملت از مشکلات بازی و پرداخت های درون برنامه ایت در نیاد(که باز در اومد!) - اسم بازی رو هم بزاری Infinite و یه لیبل سرویس محور بچسبونی روش که بتونی تا سالها بازیت رو ارتقاع بدی و کمی کاستی هاش رو در طول زمان برطرف کنی .

از فرق بالانس گانپلیُ مپِ 4 به 4 و 12 به 12 با دوتا صفینه فضاییُ دوتا ماشینُ موتور نگم با 128 نفرُ اون بزرگری مپُ TTK و ... .

من همین بلاهایی که خیلی از دوستان اشاره کردن رو تو همین ده روز تو کامیونیتی خودِ بازی دیدم , کاری نداره که / یک جستجوی سادست
عینا افت فاحش پلیر بیس بازی رو میشه تو طول 10 روز دید
عینا مشکل رجیستر نشدن تیرها و Melee رو میشه دید
عینا تو مپ های بزرگتر مشکلات دیزاین رو میشه دید
عینا مشکلات سروری و روند پیشرفت بازیکن هارو میشه دید
عینا مشکلات ریسپاون پلیرها تو سیف زون هارو میشه دید
از وجود چیترُ ... هم که نگم . آقا کاری نداره که , یک نگاه 3 دقیقه ی به صفحه ی امروز ردیت بازی :

r/haloinfinite - When you have to get assassinations for a challenge...


r/haloinfinite - I hit this guy, right?


r/haloinfinite - If you had a bad gaming day, feel free to come back to this video.


r/haloinfinite - what is this

r/haloinfinite - Put me into a 1v4 in ranked so I left. Now banned.


باز میگم . نمیخوام مشکلات 2042 رو توجیح کنم!
اصلا یک سری از مسائل تو این بازی قابل بحث نیست! کاملا ایراده و کاملا بد! اما اون سمت قضیه هم ایکس باکس آش دهن سوزی تولید نکرده که بخوایم بزنیمش تو سر دایس یا الکترونیک آرتز :Lovestruck:
-----------------------------------------
دیشب قبل از خبر پچ نوت یک پستی منتشر شد که کلی از کانسپت آرت های بازی رو بهمون نشون داد . چندتاییش رو که من دوست داشتم سیو کردم و براتون آپلود میکنم , امیدوارم لذت ببرید 🌹


همه اینا که گفتی رو فکر‌ کن halo بدون تاخیر عرضه میشد چه بلوایی به پا میشد میشه گفت قبل از تاخیر ۱ ساله halo کلا بازی نبوده :D اما بازی به شرایط قابل عرضه رسیده و مشکلاتش خیلی سریع تر و راحت تر هم حل میشه و بدون شکل عمر خیلی طولانی تری از bf خواهد داشت و خیلی جلو تر از bf هست. اما میرسیم به bf بازی EearlyAacces که با تگ و قیمت یک بازی AAA که حتی اولیه ترین شرایط عرضه رو نداره فروخته شده حتی من این وضعیت الان رو از اون تاخیر های ریز ریزی که خورد پیش بینی کردم و حرفم درست‌ در اومد و میشه گفت هر بازی از این مدل تاخیر ها براش بزنن معلومه اصلا اماده نیست و بازم تکرار میکنم تمام مشکلاتی که تو halo دیده میشه ده‌ها بار شدیدتر داخل bf دیده میشه خلاصه مطلب لذت بردن یا نبردن از یک بازی نیست ماجرا عادی سازی شدن بازی های ناتمومی هستن که به قیمت کامل به فروش‌ میرسن و انگار نه انگار که تگ AAA دارن ولی فاقد کوچکترین استانداردی. bf با شرایط الانش نباید اصلا منتشر میشد و حتی پیش‌ خودتون هم این مدل انتشار ها رو توجیه نکنین چون گور مدیوم و بازی‌ مورد علاقتون داره کنده میشه هین الان وضعیت پلیر بیس بازی به شدت وخیم هست ۲ شماره از یک فرنچایز پشت سر هم گند زدن به نظر خودت چه اینده ای در انتظار bf هست ؟
 
کانسپت آرت به چه دردمون میخوره وقتی مپ آخرش قراره اینجوری در بیاد. شخصیت ها رو هم که بهتره اصلا در موردشون حرف نزنیم

View attachment 234600
اگر قراره به ترول کردنُ MeMe پست کردن باشه , که اصلا بحثی باقی نمیمونه .
شما یدونه ترول بابت بد بودن بازی میاری! من 100 تا از بد بودن رفتار کسایی که به هر دلیلی بازی رو مسخره می کنن !
یا برعکس . شما صد تا تعریف از بازی میاری! من هزارو صدتا ترولُ میم از مسخره کردن بازی :D
شما مسیر مستقیم خودت رو میری / من هم مسیر خودم رو . نه شما به نتیجه ی میرسی که حاصلش مثبت باشه! نه من!

اما اگر میخوای راجب به مشکلات بازی بگی / مثلا از دیزاین مپ گرفته تا شخصیت ها . خوب خیلی قشنگ و مفصل توضیح بده . چه اشکالی داره مشکلات بازی رو حتی تو همین کامیونیتی ایرانی به هم نشون بدیم ؟ چه اشکالی داره نقد کنیم ؟ هیچی! بخدا خیلی هم که بجاست و دلنشین . همه لذت میبریم وقتی نظرهای بجای همدیگرو بدونیم . کم داشتیم تعاملات منطقی دوستان رو تو همین دو سه هفته ؟

من هم میدونم مثلا مپ مشکلات ساختاری داره / اون کسی هم که بازی رو صفر تا صدش رو ساخته میدونه . من و خیلی های دیگه میریم به دیزاینرها تو سوشیال مدیاهاشون نکات رو میگیم / اونها هم یا می پذیرن و قول رفعُ رجوعش رو میدن که در نتیجه بازی بهتر میشه و همه لذت میبریم . یا بازی تو اون بخش موفق نمیشه و پروژه شکست میخوره .
یا بازی تو یک ماه 3 تا آپدیت جهت رفع مشکلاتش میگیره / یا میشه مشکلاتی که هنوز رفع نشدن (مثل مشکلات بتل 1 / بتل V و ...) .
کافیه از روز اول معرفی بازی یه نگاهی به بحث های پیرامونش بندازی / میبینی که بازی روز به روز داره پیشرفت می کنه .
حالا میخواد اون نظرهای گوهر بار مراجع تقلید بافت شناسی (در دنیای گیم) راجب به بافت های بازی تو پری آلفا باشه! میخواد راجب به قاطی شدن فرندلی از انمی باشه که هممون هزارتا میم ازش دیدیم .
خیلی هاش حل شدن / خیلی هاش هم نه .
اما شما چی ؟ ترول ؟ همین ؟ یعنی نهایت تلاشت برای منطقی بودن همینه ؟ اگر این مسیر انتخاب شماست که خیلی هم موفق باشی دوست عزیز/ چه کاریه اصلا بحث کنیم . میم بزار با هم میخندیم :D
همه اینا که گفتی رو فکر‌ کن halo بدون تاخیر عرضه میشد چه بلوایی به پا میشد میشه گفت قبل از تاخیر ۱ ساله halo کلا بازی نبوده :D اما بازی به شرایط قابل عرضه رسیده و مشکلاتش خیلی سریع تر و راحت تر هم حل میشه و بدون شکل عمر خیلی طولانی تری از bf خواهد داشت و خیلی جلو تر از bf هست. اما میرسیم به bf بازی EearlyAacces که با تگ و قیمت یک بازی AAA که حتی اولیه ترین شرایط عرضه رو نداره فروخته شده حتی من این وضعیت الان رو از اون تاخیر های ریز ریزی که خورد پیش بینی کردم و حرفم درست‌ در اومد و میشه گفت هر بازی از این مدل تاخیر ها براش بزنن معلومه اصلا اماده نیست و بازم تکرار میکنم تمام مشکلاتی که تو halo دیده میشه ده‌ها بار شدیدتر داخل bf دیده میشه خلاصه مطلب لذت بردن یا نبردن از یک بازی نیست ماجرا عادی سازی شدن بازی های ناتمومی هستن که به قیمت کامل به فروش‌ میرسن و انگار نه انگار که تگ AAA دارن ولی فاقد کوچکترین استانداردی. bf با شرایط الانش نباید اصلا منتشر میشد و حتی پیش‌ خودتون هم این مدل انتشار ها رو توجیه نکنین چون گور مدیوم و بازی‌ مورد علاقتون داره کنده میشه هین الان وضعیت پلیر بیس بازی به شدت وخیم هست ۲ شماره از یک فرنچایز پشت سر هم گند زدن به نظر خودت چه اینده ای در انتظار bf هست ؟

به به . به شما میگن یه آدم منطقی که از تعامل کردن باهاش مثل خیلی از رفقای همینجامون آدم لذت میبره :Lovestruck:
صد در صد که همینطوره . وقتی شما پلتفرم های مقصدت مشخص تر باشه / اون حجم از مشارکت در ساخت و سرمایه رو داشته باشی - مثل 2042 ساختار شکنی نکنی - یک سال هم تاخیر بزنی و بخش بزرگی از بازیت رو رایگان کنی معلومه که خیلی خیلی بازخوردهای مثبت تری میگیری . میدونین همین مسائل باعث چه اتفاقی میشه ؟ اینکه اعضای 343 پا میشن میرن تعطیلات و ساپورت مشکلات میوفته به بعد از تعطیلات (این خبر و واکنش رو من تو ردیت رسمی بازی دیدم) - اما توسعه دهنده های دایس مجبور میشن 24 ساعته بشینن آشی رو که پختن مزه کنن ببینن کجاهاش بد بوده / کجاهاش احتیاج به تعمیر داره و ... .
قطعا که کسایی که بتلفیدل 4 رو بازی کردن یکسال اول ساپورت بازی رو یادشونه! اصلا انگار هیچکی نبود که کاری کنه!
اصلا چرا راه دور بریم! همین بتلفید V! دهن ما 6 ماه سرویس شد اینقدر پلیرها غیب میشدن! یادتونه دیگه ؟
چه دوران عجیبی بود . تو هر راند 10 نفر غیب بودن و فقط یک اسلحه ازشون رو هوا معلق بود .

راجب به تگ AAA و مبلغی هم که گفتین , فقط راجب به این بازی میگم (قبلا هم تو یک بحثی با یکی از دوستان بهش اشاره کردم).
تمام مسائل بازی رو , چه ریز / چه درشت میشه تو رادارهای اینترنتی دید و بعد تصمیم به خریدش گرفت .
غیر از اینه که بازی شرایط بتاش هم مناسبت نبود ؟ غیر از اینه که مشخص بود AOW دوتا مُد داره ؟ غیر از اینه که اسپشیالیست ها از قبل معرفی شده بودن ؟ غیر از اینه مشخص بود پرتال برای چی ساخته شده و چطور باید عمل کنه ؟
یا دیگه EA باید چیکار میکرد که به مخاطب هاش فرصت تست بده برای سلیقشون و مشکلاتی که خودشون میتونن به چشم ببینن . من یادم نمیاد EA همچین آفری رو بازی های AAA خودش / Dayone داده باشه . منظورم تست 10 ساعته ی بازیه . شما هر ملیتی بجز ایرانی - سوریه ی و کره شمالی داشته باشی . میتونی EA پلی رو با کارت بانکی شخصیت تهیه کنی و بازی رو تست کنی :D (سوری و کره شمالی رو نمیدونم / ولی تو ایرانش هم 10 تا راهکار داره :)))

راجب به بخش آخر صحبتتون هم که گفتین بازی با شرایط الانش نباید عرضه می شد یا دو شماره اخیر پشت سر هم گند زدن . حقیقتش برای شخص من اینطوری نبوده .
همونطور که هرکسی به بازی نقدی داره هیتر نیست! هرکسی هم که از بازی لذت میبره و تجربش رو دوست داره اینسایدر الکترونیک آرتز و حقوق بگیرش نیست . من +130 ساعت روی کنسول Ps5 این بازی رو تجربه کردم و از مبلغی که خرج کردم راضی ام . همونطور که تو خیلی از دقایق بازی بخاطر مشکلاتش حرص خوردم! همونطور هم خیلی از دقایق لذت بردم و برام دلنشین بوده .
یک چیزی رو بگم و صحبتم رو طولانی تر از این نکنم / برای شخص من بهترین بازی شوتینگ نسل هشت بلاشک بتلفید1 بود . چندروز پیش یک دوستی از من پرسید الان همون حسی رو که هفته های اول از بتل 1 میگرفتی رو از بازی میگیری ؟ چه نمره ی نسبت به اون بازی به 2042 میدی ؟
به دوستم گفتم اگر همون هفته های اول به بتل 1 8/5 تا 9 میدادم - به این بازی با این شرایطش 7 یا 7/5 میدم . چرا که تو این بازی ساختارهای دلنشین تری رو نسبت به بتل V میبینم . بتلفیلد V در اوایل مسیر خودش یک آپگریدِ نسبتا ضعیف از 1 بود . اما اینجا تقریبا همه چیز جدیده! بازی ورژن آپگرید شده نیست و ساختار بازی داد میزنه که روی یک فرم دیگه ی نوشته شده . لطفا برین مطلبم که تو 48 ساعت تجربه ی بتای 2042 رو گفتم بخونین . همونجا هم اشاره کردم این بازی اصلا شبیه به بتلفیلدهای قبلی نیست! یک اتفاق جدیده . اتفاقی که نیاز به شناخت و آپگرید داره - همچنان هم نظرم همینه
من بازی رو کاملا دوست دارم و فکر میکنم این پتانسیل رو داره که به یک اثر معرکه تبدیل بشه ;):Lovestruck:
 
آخرین ویرایش:
بچها میگم چرا درجه صداگذاریش اینقدر پایینه من با هدست خود سونی بازی میکنم رو اخرین درجه گذاشتمش ولی خیلی صداش پایین؟باگ چیزیه این؟بتل قبلیا صداش خیلی بلنده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or