کانسپت آرت به چه دردمون میخوره وقتی مپ آخرش قراره اینجوری در بیاد. شخصیت ها رو هم که بهتره اصلا در موردشون حرف نزنیم
View attachment 234600
اگر قراره به ترول کردنُ MeMe پست کردن باشه , که اصلا بحثی باقی نمیمونه .
شما یدونه ترول بابت بد بودن بازی میاری! من 100 تا از بد بودن رفتار کسایی که به هر دلیلی بازی رو مسخره می کنن !
یا برعکس . شما صد تا تعریف از بازی میاری! من هزارو صدتا ترولُ میم از مسخره کردن بازی

شما مسیر مستقیم خودت رو میری / من هم مسیر خودم رو . نه شما به نتیجه ی میرسی که حاصلش مثبت باشه! نه من!
اما اگر میخوای راجب به مشکلات بازی بگی / مثلا از دیزاین مپ گرفته تا شخصیت ها . خوب خیلی قشنگ و مفصل توضیح بده . چه اشکالی داره مشکلات بازی رو حتی تو همین کامیونیتی ایرانی به هم نشون بدیم ؟ چه اشکالی داره نقد کنیم ؟ هیچی! بخدا خیلی هم که بجاست و دلنشین . همه لذت میبریم وقتی نظرهای بجای همدیگرو بدونیم . کم داشتیم تعاملات منطقی دوستان رو تو همین دو سه هفته ؟
من هم میدونم مثلا مپ مشکلات ساختاری داره / اون کسی هم که بازی رو صفر تا صدش رو ساخته میدونه . من و خیلی های دیگه میریم به دیزاینرها تو سوشیال مدیاهاشون نکات رو میگیم / اونها هم یا می پذیرن و قول رفعُ رجوعش رو میدن که در نتیجه بازی بهتر میشه و همه لذت میبریم . یا بازی تو اون بخش موفق نمیشه و پروژه شکست میخوره .
یا بازی تو یک ماه 3 تا آپدیت جهت رفع مشکلاتش میگیره / یا میشه مشکلاتی که هنوز رفع نشدن (مثل مشکلات بتل 1 / بتل V و ...) .
کافیه از روز اول معرفی بازی یه نگاهی به بحث های پیرامونش بندازی / میبینی که بازی روز به روز داره پیشرفت می کنه .
حالا میخواد اون نظرهای گوهر بار مراجع تقلید بافت شناسی (در دنیای گیم) راجب به بافت های بازی تو پری آلفا باشه! میخواد راجب به قاطی شدن فرندلی از انمی باشه که هممون هزارتا میم ازش دیدیم .
خیلی هاش حل شدن / خیلی هاش هم نه .
اما شما چی ؟ ترول ؟ همین ؟ یعنی نهایت تلاشت برای منطقی بودن همینه ؟ اگر این مسیر انتخاب شماست که خیلی هم موفق باشی دوست عزیز/ چه کاریه اصلا بحث کنیم . میم بزار با هم میخندیم
همه اینا که گفتی رو فکر کن halo بدون تاخیر عرضه میشد چه بلوایی به پا میشد میشه گفت قبل از تاخیر ۱ ساله halo کلا بازی نبوده

اما بازی به شرایط قابل عرضه رسیده و مشکلاتش خیلی سریع تر و راحت تر هم حل میشه و بدون شکل عمر خیلی طولانی تری از bf خواهد داشت و خیلی جلو تر از bf هست. اما میرسیم به bf بازی EearlyAacces که با تگ و قیمت یک بازی AAA که حتی اولیه ترین شرایط عرضه رو نداره فروخته شده حتی من این وضعیت الان رو از اون تاخیر های ریز ریزی که خورد پیش بینی کردم و حرفم درست در اومد و میشه گفت هر بازی از این مدل تاخیر ها براش بزنن معلومه اصلا اماده نیست و بازم تکرار میکنم تمام مشکلاتی که تو halo دیده میشه دهها بار شدیدتر داخل bf دیده میشه خلاصه مطلب لذت بردن یا نبردن از یک بازی نیست ماجرا عادی سازی شدن بازی های ناتمومی هستن که به قیمت کامل به فروش میرسن و انگار نه انگار که تگ AAA دارن ولی فاقد کوچکترین استانداردی. bf با شرایط الانش نباید اصلا منتشر میشد و حتی پیش خودتون هم این مدل انتشار ها رو توجیه نکنین چون گور مدیوم و بازی مورد علاقتون داره کنده میشه هین الان وضعیت پلیر بیس بازی به شدت وخیم هست ۲ شماره از یک فرنچایز پشت سر هم گند زدن به نظر خودت چه اینده ای در انتظار bf هست ؟
به به . به شما میگن یه آدم منطقی که از تعامل کردن باهاش مثل خیلی از رفقای همینجامون آدم لذت میبره

صد در صد که همینطوره . وقتی شما پلتفرم های مقصدت مشخص تر باشه / اون حجم از مشارکت در ساخت و سرمایه رو داشته باشی - مثل 2042 ساختار شکنی نکنی - یک سال هم تاخیر بزنی و بخش بزرگی از بازیت رو رایگان کنی معلومه که خیلی خیلی بازخوردهای مثبت تری میگیری . میدونین همین مسائل باعث چه اتفاقی میشه ؟ اینکه اعضای 343 پا میشن میرن تعطیلات و ساپورت مشکلات میوفته به بعد از تعطیلات (این خبر و واکنش رو من تو ردیت رسمی بازی دیدم) - اما توسعه دهنده های دایس مجبور میشن 24 ساعته بشینن آشی رو که پختن مزه کنن ببینن کجاهاش بد بوده / کجاهاش احتیاج به تعمیر داره و ... .
قطعا که کسایی که بتلفیدل 4 رو بازی کردن یکسال اول ساپورت بازی رو یادشونه! اصلا انگار هیچکی نبود که کاری کنه!
اصلا چرا راه دور بریم! همین بتلفید V! دهن ما 6 ماه سرویس شد اینقدر پلیرها غیب میشدن! یادتونه دیگه ؟
چه دوران عجیبی بود . تو هر راند 10 نفر غیب بودن و فقط یک اسلحه ازشون رو هوا معلق بود .
راجب به تگ AAA و مبلغی هم که گفتین , فقط راجب به این بازی میگم (قبلا هم تو یک بحثی با یکی از دوستان بهش اشاره کردم).
تمام مسائل بازی رو , چه ریز / چه درشت میشه تو رادارهای اینترنتی دید و بعد تصمیم به خریدش گرفت .
غیر از اینه که بازی شرایط بتاش هم مناسبت نبود ؟ غیر از اینه که مشخص بود AOW دوتا مُد داره ؟ غیر از اینه که اسپشیالیست ها از قبل معرفی شده بودن ؟ غیر از اینه مشخص بود پرتال برای چی ساخته شده و چطور باید عمل کنه ؟
یا دیگه EA باید چیکار میکرد که به مخاطب هاش فرصت تست بده برای سلیقشون و مشکلاتی که خودشون میتونن به چشم ببینن . من یادم نمیاد EA همچین آفری رو بازی های AAA خودش / Dayone داده باشه . منظورم تست 10 ساعته ی بازیه . شما هر ملیتی بجز ایرانی - سوریه ی و کره شمالی داشته باشی . میتونی EA پلی رو با کارت بانکی شخصیت تهیه کنی و بازی رو تست کنی

(سوری و کره شمالی رو نمیدونم / ولی تو ایرانش هم 10 تا راهکار داره

)
راجب به بخش آخر صحبتتون هم که گفتین بازی با شرایط الانش نباید عرضه می شد یا دو شماره اخیر پشت سر هم گند زدن . حقیقتش برای شخص من اینطوری نبوده .
همونطور که هرکسی به بازی نقدی داره هیتر نیست! هرکسی هم که از بازی لذت میبره و تجربش رو دوست داره اینسایدر الکترونیک آرتز و حقوق بگیرش نیست . من +130 ساعت روی کنسول Ps5 این بازی رو تجربه کردم و از مبلغی که خرج کردم راضی ام . همونطور که تو خیلی از دقایق بازی بخاطر مشکلاتش حرص خوردم! همونطور هم خیلی از دقایق لذت بردم و برام دلنشین بوده .
یک چیزی رو بگم و صحبتم رو طولانی تر از این نکنم / برای شخص من بهترین بازی شوتینگ نسل هشت بلاشک بتلفید1 بود . چندروز پیش یک دوستی از من پرسید الان همون حسی رو که هفته های اول از بتل 1 میگرفتی رو از بازی میگیری ؟ چه نمره ی نسبت به اون بازی به 2042 میدی ؟
به دوستم گفتم اگر همون هفته های اول به بتل 1 8/5 تا 9 میدادم - به این بازی با این شرایطش 7 یا 7/5 میدم . چرا که تو این بازی ساختارهای دلنشین تری رو نسبت به بتل V میبینم . بتلفیلد V در اوایل مسیر خودش یک آپگریدِ نسبتا ضعیف از 1 بود . اما اینجا تقریبا همه چیز جدیده! بازی ورژن آپگرید شده نیست و ساختار بازی داد میزنه که روی یک فرم دیگه ی نوشته شده . لطفا برین مطلبم که تو 48 ساعت تجربه ی بتای 2042 رو گفتم بخونین . همونجا هم اشاره کردم این بازی اصلا شبیه به بتلفیلدهای قبلی نیست! یک اتفاق جدیده . اتفاقی که نیاز به شناخت و آپگرید داره - همچنان هم نظرم همینه
من بازی رو کاملا دوست دارم و فکر میکنم این پتانسیل رو داره که به یک اثر معرکه تبدیل بشه

