Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
این مشکلات همه حل میشن
چیزی که مهمه آپدیت های فصلیه ببینیم اینا واقعا برنامه ای دارن مپ های جدید رو یه تغییری تو دیزاینشون ایجاد کنن یا نه یا تعداد سلاح ها چقدر قراره اضافه بشه یا مپ های پرتال چقدر قراره پشتیبانی بشه
یا این که چقدر قراره پشتیبانی بشه در طول سال
قراره بعد از دو سال پشتیبانی نسخه جدید بدن یا قراره فعلا بیخیال نسخه بعد بشن و پشتیبانی طولانی مدت با مپ های زیاد در طول چند سال
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh
:)) :)) قشنگ میدونم شما چه حسی داری راجب به مد برکترو , برای من 100 بار این حس ها اتفاق افتاده و چه حرصی هم خوردم .
جدا از این قضیه که لید دیزاینز مپ ها گفته مشکلات رو میدونیم و داریم روش کار می کنیم . باید بگم سطح پلیرها هم خیلی مهمه رفیق .
شاید باورت نشه . من وقتی از سرورهای اروپا به میدل ایست میرم یا برعکس / اصلاپیشرفت در بازی متفاوت میشه . حتی حتی! کراس پلی رو روشن یا خاموش هم میکنی فرق رو میبینی!
مثلا بگم / اینقدر پلیر های پلی استیشن خستن(اروپا) / یک راند کامل به عنوان اتکر نمیتونستیم آبجکت اول BreakAway رو بگیریم ! اینقدر که تیم ما خسته بود و دیفندر ها خوب جا گیری کرده بودن . حالا برعکسش تو کراس پلی روشن و سرورهای میدل ایست . ما دیفندر بودیم . کل BreakAway تو 20 دقیقه جمع شد :D


یا تو مپ Kaleidoscope اون آبجکت وسط مپ رو که یه بیلدینگ بزرگیه نمیتونستیم پوش بدیم!! (باز هم پلی استیشن / باز هم اروپا)
اما وقتی کراس پلی رو روشن میکنم و میرم سرورهای میدل ایست . اتکر اینقدر وحشی میشه که بارها شده همون Hourglass رو تو 20 دقیقه به عنوان اتکر جمع کردیم!
یا اربیتال وقتی اتکر هستی! رسما گرفتن اون برج از دیفندر جهنمه! شاید 90 به 10 نشه گرفتش .
این یک بخشیش مربوط به پلیرهای بازیه که اصلا تلاشی برای شناخت بازی (مخصوصا تجهیزات)نمیکنن / یک بخش بزرگیش هم همون چیزیه که شما گفتید / بد بودن دیزان مپ و سکتورها!

مثلا کافیه برای اون آبجکت HourGlass برج روبروش که چهار آسانسور داره رو فتح کرد / با تیم پلی پوش داد اون برج رو گرفت و بعد حمله کرد به آبجکت اصلی . اما پلیرها اصلا تلاشی برای اون ساختمون دسته جمعی انجام نمیدن . تلاش میکنن ها! اما دو نفر! با دو نفر که کار راه نمیوفته! هی از زیر آبجکت اصلی میرن بلا!
اون بالا هم که 8 تا تانکُ 18 تا شیلدُ 32 تا هاورکرافت منتظرته =)) یه ویدئو چندروز پیش دیدم . تو همون آبجکت طرف لوله ی تانک رو گذاشته درست دم در ورودی آسانسور :))
یا اون همه ساختمون دیگه داره اون مپ / چهارتا اسنایپر برن جاهای دیگه خط بگیرن / ویکل هارو با تیر HighPower اسنایپ لول 60 بزنن . با چهارتا تیر اون اسنایپ میشه تمام ویکل هارو زد!
هلی کوپتر که رسما دوتا هیت بخوره تمومه! یا نمیدونم با دوربین Soflam! من ندیدم اصلا کسی از این ابزار استفاده کنه! تو 80 لولی که آپ کردم شاید 3 نفر!
اون ابزار وحشتناک خوبه واسه زدن هرنوع ویکلی تو بازی!! اینکه همه میگن ویکل ها OP هستن درسته! اما اینقدر ابزار خفن هست واسه زدنشون و کسی نمیشناسه که نگو!

یا نمیدونم وقتی اون هواپیمای عمود پرواز میره که بالای برجها نیرو پیاده کنه / همه نشستن توش منظره رو تماشا میکنن . دِ آخه لعنتی بپر بزار ما هم ریسپاون بشیم دیگه . چیرو نگاه میکنی 8-}

این یه ساید قضیه است که مربوط به پلیر هاست . یه سایدش هم مربوط به هسته ی بازیه که مشکل داره! مثلا بازی اصلا نباید اجازه بده اون بالا ویکل کال بشه! یعنی چی اون بالا WIldcat کال کنی!
یا نمیدونم وقتی اسپشیالیست دوزر(شیلد دار) رو بر میداری تیرها کاملا از توش رد میشن!! اصلا این یه باگه! وقتی سوار آسانسور میشی تیر از تو شیلد رد میشه(گفتن تو این آپدیت فیکس کردن) =))=))
به قول شما باز آبجکت آخر کالدیسکوپ خوبه! چهارتا ساید داره / چهارتا بالا پائین داره! دوتا ساختمون داره . یا نمیدونم اربیتال کلی رپل داره / آسانسورهاش راه های ارتباطی زیر آبجکت رو پوش میدن . ولی HourGlass وحشتناکه! ساختمون اصلی و آبجکت آخر رسما یه هلی پد داره / چهارتا در لخت برای آسانسور .

یک نکته رو هم راجب به تیکت گفتین / هفته ی اول دسترسی زودهنگام تیکت اتکر نصف اینی بود که شما الان میبینی / خیلی سریع بازی تموم می شد به نفع دیفندر ها / اومدن 2x کردن تیکت اتکر رو . اما مشکلی که شما اشاره کردی رو حل نکرد . یه آبجکت میگیرن کامل ریست میشه تیکت هاشون . تو بتلفیلد V / به ازای هر ثانیه که یک دیفندر نتونسته باشه به خط عقب گرد آبجکت ها برگرده / یه تیکت به تیم اتکر اضافی میشد .
مثلا 25 تا پلیر جا موندن / تو سه ثانیه 75 تا تیکت به اتکر میداد .دیفندر مجبور بود حتما برگرده به خطوط عقب تر(مارک هم میشد تازه!!) اینجا نه! اینقدر سیستم پردازش ضعیفه که به فرد عقب مونده میگه اگر برنگردی تا این تایم میمیری! :))8-}

یه نکته ی دیگه رو هم من اضافی کنم / کلا هسته ی برکترو وقتی میشه 64 به 64 . برای دیفند کردن از آبجکت دهن آدم سروریس میشه . میشه مگه 64 نفر آدم رو که به هر نحوی دارن میدوئن سمت آبجکتت کنترل کرد ؟!! دو تارو روبروت زدی! 10 تارو روبروت زدی! یه اسکواد خوب تو اتکر ها باشه / ساندنس بردارن بیان پشت آبجکت کار تمومه! فاتحه آبجکت رو باید خوند .

این بالانس تا زمانی که پلیرها گوشه گوشه ی مپ رو نشناسن و هسته ی خود بازی هم فیکس نشه اتفاق نمیوفته . میگم بارها شده به عنوان دیفندر عالی بودیم! اصلا من حیرت کردم اینقدر خفن بودیم . اما اکثریت مچ ها اتکر ها رنده میکنن... .
باید کمی صبر کرد / مشکلات اصلی بازی حل بشن / بالانس ویکل و گان پلی کامل اعمال بشه / بالانس آبجکت ها و نقاط ریسپاون اعمال بشه / بعد قشنگ از این مد و درگیریهاش لذت برد . تو آپدیت چندساعت بعد گفتن که کلی تغییرات دادن تو مد برکترو - باید دید این تغییرات تا چه حدی بازی رو بالانس میکنه .
++ خیلی از دوستای ما اینقدر حجم درگیری تو این مُد زیاده! هی میگن بریم کانکوئست یه گوشه خف کنیم کسی کاری به کارمون نداشته باشه =))
آره دقیقا درست میگی من یه حرفی رو چند وقت پیش تو تاپیک BF5 زدم اینجا هم دوباره میگم شاید خالی از لطف نباشه ، این که به نظرم نسل جدیدی از پلیرها وارد بتلفیلد شدن مشخصا از BF5 ، و یه جورایی احساس میکنم این جماعت کلا هیچ درکی از سبک و سیاق گیم پلی بتلفیلد ندارن ، خیلی بی حال و خنثی بازی میکنن ، بار ها شده خودم به تنهایی سه تا راکت هومینگ لانچر زدم به هاورکرفت راکتم تموم شده فقط لنگ یه دونه شلیک دیگه بودم یک نفر از 60 نفر پیدا نمیشد یه دونه محض رضای خدا شلیک کنه به این لعنتی تا اینجوری راه نیفته همه رو زیر کنه کل تیمو به هم بریزه ، اینی که میگم نمیخوام بی احترامی به پلیرهای بتل رویال یا چیزی کنم ولی خیلی ها تو فرندهای پلی استیشن خودم رو میشناسم طرف قبل از این که بیاد تو BF2042 نشسته سه ساعت فورتنایت بازی کرده یا اون یکی خوره وارزونه حالا اومده تو بتلفیلد خب طبیعیه کسی که دو ساله داره بتل رویال بازی میکنه و مدام توی این خونه یا اون خونه کمپ کرده بلکه یه جوری بیشتر دوام بیاره و این سبک بازی تمام وجودش رو گرفته نمیتونه با گیم پلی بتلفیلد که متمرکز روی درگیری شدید و مستقیمه کنار بیاد و وقتی میاد تو بتلفیلد هم داره سعی میکنه با همون فرمول بتل رویال بازی کنه ، اینی که میگم معنیش این نیست که کسایی که بتل رویال بازی میکنن حقی ندارن بیان پای بتلفیلد ولی میگم اگه میان باید یکم شهامت به خرج بدن و خودشون رو با سبک بتلفیلد هماهنگ کنن ، هر چند خودم تا الان یکی دو ساعت بیشتر برای بتل رویال وقت نزاشتم و به نظر شخصی خودم بتل رویال کاملا برای سبک شوتر مضر هست .
 
آره دقیقا درست میگی من یه حرفی رو چند وقت پیش تو تاپیک BF5 زدم اینجا هم دوباره میگم شاید خالی از لطف نباشه ، این که به نظرم نسل جدیدی از پلیرها وارد بتلفیلد شدن مشخصا از BF5 ، و یه جورایی احساس میکنم این جماعت کلا هیچ درکی از سبک و سیاق گیم پلی بتلفیلد ندارن ، خیلی بی حال و خنثی بازی میکنن ، بار ها شده خودم به تنهایی سه تا راکت هومینگ لانچر زدم به هاورکرفت راکتم تموم شده فقط لنگ یه دونه شلیک دیگه بودم یک نفر از 60 نفر پیدا نمیشد یه دونه محض رضای خدا شلیک کنه به این لعنتی تا اینجوری راه نیفته همه رو زیر کنه کل تیمو به هم بریزه ، اینی که میگم نمیخوام بی احترامی به پلیرهای بتل رویال یا چیزی کنم ولی خیلی ها تو فرندهای پلی استیشن خودم رو میشناسم طرف قبل از این که بیاد تو BF2042 نشسته سه ساعت فورتنایت بازی کرده یا اون یکی خوره وارزونه حالا اومده تو بتلفیلد خب طبیعیه کسی که دو ساله داره بتل رویال بازی میکنه و مدام توی این خونه یا اون خونه کمپ کرده بلکه یه جوری بیشتر دوام بیاره و این سبک بازی تمام وجودش رو گرفته نمیتونه با گیم پلی بتلفیلد که متمرکز روی درگیری شدید و مستقیمه کنار بیاد و وقتی میاد تو بتلفیلد هم داره سعی میکنه با همون فرمول بتل رویال بازی کنه ، اینی که میگم معنیش این نیست که کسایی که بتل رویال بازی میکنن حقی ندارن بیان پای بتلفیلد ولی میگم اگه میان باید یکم شهامت به خرج بدن و خودشون رو با سبک بتلفیلد هماهنگ کنن ، هر چند خودم تا الان یکی دو ساعت بیشتر برای بتل رویال وقت نزاشتم و به نظر شخصی خودم بتل رویال کاملا برای سبک شوتر مضر هست .
با بخش زیادی از حرف هاتون موافقم . اما جایی که میگین این ضعف رو از سمت پلیرهای بتل رویال ها میبینین نه :D
تا یادم نرفته این رو بگم که من بالای 2500 ساعت فورتنایت بازی کردم!:-SS 99% بتل رویالهارو بازی کردم و واقعا هسته ی اصلی مدش رو دوست دارم . همین الان که فورتنایت خیلی تو اوفوله اگر برین تو بازی / 70% لابی هاردکور پلیرهایی شدن که نسخه ی من و شمارو 1 / 2 / 3 میپیچن (توضیح میدم چرا) . ولی تو وارزون حرف شما نسبتا درست تره , لابی کژوال گیمر بیشتری داره وبه همون نسبت اونها مسیر بازی رو عوض می کنن . حالا با خط گذاشتن باشه / کمپ کردن باشه یا ... .
شاید الان تو لابی های وارزون تو سرورهای پلی استیشن / 15% هاردکور پلیر باشن . ولی این مقدار تو سرورهای کامپیوتر خیلی بیشتره که من همیشه ترجیح میدادم و میدم که یه پلیر با مهارت خفن (حتی با برتری FOV و M/K بودن) من رو بزنه تا یه کنترلر پلیره کمپر!

یک جایی هست که ما میگیم عیب از پلیرهاست که حوصله ی کمتری در شناخت مکانیزم های گیم دارن / مثل الان که من توی 2042 میبینم . یک جایی هم هست میبینیم مکانیزم های هسته ی بازی / پلیرهارو به این سمت هول میده! یعنی یک مکانیزم اشتباهی تو بازی شکل میگیره که شمارو هول میده سمت کثیف بازی کردن و همکاری نکردن تو کارهای تیمی . مثلا مکانیزم جا گیری تانک ها تو بتلفیلد V تو همین مد برکترو .
اینقدر اینفانتری بازی کردن تو اون مُد سخت و انرژی میخواست / که اون هاردکور باز ترغیب می شد یه تانک بگیره / به عنوان اتکر بره تهِ تهِ مپ . کمپ کنه . هم اینکه زدنش تقریبا غیر ممکن میشه(بالانس افتضاح ویکل زدن تو V دیگه حد نهایت خودش بود!! تانک میومد جلو به هزار روش میشد تو 5 ثانیه زدش! میرفت عقب به منفی هزار روش نمیشد زدش! پس ترجیح کسی که ویکل برمیداشت این بود که اصلا جلو نیاد!) / هم اینکه طرف میبینه چه کاریه اینهمه انرژی صرف کنم برای گرفتن آبجکت . K/D برام مهمتره و تانک میتونه K/D من رو 100/0 کنه!
Iwo jima که به نظرم بهترین مپ بتلفیلد V بود هم این مشکل رو داشت . کافیه فقط تو آبجکت دوم یه نگاه به ساحل بندازی! 6 تا 10 تا ویکل تهِ تهِ مپ خط گرفتن میزننت . نه جلو میان که تو کار تیمی (کپچر کردن فلگ) شرکت کنن / نه بازی قابلیتی به دیفندرها میده که به راحتی بزنتشون .

تو بتلفیلد V / تا همین اواخر بالانس بازی تو این مسائل افتضاح بود . میتونم باز مثالش رو سیستم ریوایو و انیمیشن دار شدن این اتفاق بدونم / معلومه که هیچ عقل سلیمی دوست نداره تو اوج درگیری برای ریواو کردن تیم میتش دو ثانیه انیمیشن ببینه! چندروز پیش همینجا گفتم . من اگر وقت داشتم تو اون منطقه دو ثانیه انیمیشن ببینم که اصلا اون طرف نمیمرد! دَر میرفت خودش . پس من ترجیح میدم کسی رو تا حد امکان ریوایو نکنم . این مشکل تا کجا پیش رفت . دقیقا تا همین اواخر بازه زمانی بتلفیلد V . کژوال پلیرها همه از بازی رفتن / یکی رفت فورتنایت / یکی رفت ایپکس / یکی رفت واروزن ... . حالا اون کسی که بازی براش ارزش داشت موند تو بازی و مکانیزم هارو شناخت . حالا اون پلیر تونست وقت بزاره بفهمه بهترین راه برای اینکه کسی رو ریوایو کنی اینه که اسموک بندازی . بعد بری ریوایوش کنی . کافیه الان یکبار اپریشن مترو V رو بازی کنی . همه جا اسموکه! همه دارن هم دیگرو ریوایو میکنن :D

من تقریبا تو این دو هفته اینقدر این صحنه رو تو 2042 دیدم که طرف دو قدمیمه! اما نگاه هم به جنازه من نمیندازه که ناک شدم . 10تا ویدئو دارم که تو 5 قدمیم دوتا اسپشیالیست فالک - 4تا انجل و یکی از اسکواد میتمن! اما هیچ کس به خودش زحمت نمیده بیاد ریوایو کنه . اینجا معلومه که بازیکن ها شناختی از ابیلیتی های کاراکترشون ندارن! وگرنه که به نظر من 2042 نهایت ریوایو کردن رو تو هسته ی خودش جا داده . دوتا اسپشیالیست قوی بازی رسما کلاس مدیک هستن و به راحتی میتونن همرو ریوایو کنن . این اتفاق رو مخصوصا مخصوصا تو سرورهای پلی استیشن دیدم . باز سرورهای کراس پلی خیلی بهتره! تو یه راند 5 بار ریوایو میشی!

یا همینطور مکانیزم تانک هارو که تو بتلفیلد V گفتم / تو 2042 عالی شده! بازی دیگه اون ضعف هارو نداره که غیرممکن باشه زدن ویکل ها!
تو هر فاصله ی چندتا ابزار وجود دارن که میشه به سادگی باهاش کار کرد .
شما تو 500 متری هم میتونی تانک رو به سادگی با لانچر یا اسنایپ بزنی! یکی هاورکرفت برداشت / شما کافیه یه جا که بهت راش میده C5 بندازی (یکم بازی تو محل انفجار C5 یا رجیستر شدن موشک ها به ویکل مشکل داره که گفتن تو این آپدیت حلش کردن) کار هاورکرفت ها تموم میشه . یا همین Soflam! یا اسمارت گریند کاراکتر ساندنس! یا سیستم خفن هک کردنشون که باز یکی از اسپشیالیست ها داره! اینها عالین واسه زدن ویکل . یه مچ پلیرها اینهارو بلد باشن / کل سرور جهنم میشه براشون . کابوس هلکوپتر ها هک کردنه! توهین به این حیوون دوست داشتنی نباشه / اما پایلوت ها مثل سگ از هک شدن میترسن :))
چرا من چندروز پیش گفتم 2042 بیشترین هماهنگی تیم و اسکواد رو احتیاج داره! آیدیم رو گذاشتم که دوستان اد فرندز کنن با هم پلی بدیم . واسه خاطر همین هاست . بازی میگه هرکاری که میخوای انجام بدی / باید تیم پلی خوب داشته باشی . این میخواد چه دیفند کردن از یک آبجکت باشه / چه میخواد زدن یک تانک باشه .
اما! باز به قول شما یک نفره زدن اینهمه ویکل واقعا سخت و طاقت فرساست . من بارها شده لاک کردم به هلی / اولین شلیک که خوب طرف فلیر شلیک کرده سوخته / دومی اگر هنوز تو رادارم باشه و نزده باشه من رو , بهش زدم / سومی دیگه تا من ریلود کنم و بزنم طرف از رادار خارج شده . راه حلش هم دقیقا همکاری پلیرهاست که قربونشون برم SVK گرفتن دستشون / تهِ مپ دارن تق تق تیر میزنن :)) بخدا من اول هر راند قشنگ راننده اسنپ میشم / هلی برمیدارم / دو تا سه بار میام پلیرهارو از HQ سوار میکنم میبرم میرسونم تا آبجکت ها =)) بازی همینطوریش باطراحی و مپ های بزرگش دردهارو زیاد کرده! پلیرها دیگه نباید بنزین بریزن رو آتیش که :D

++ نکته ی آخر رو هم بگم و برم . شرمنده باز مطلبم طولانی شد .به شخصه فکر میکردم هیچ وقت تو بخش AOW نه سرور برازر میبینم / نه اسکوربورد به سبک بازی های گذشته . چرا که این مسائل کاملا طرز رفتار پلیرهارو عوض میکنه :
1 - اگر سرور براوزر وجود نداشته باشه / سه ماه دیگه که رنک پلیرها و استایل بازی کردنشون مشخص شد / مچ میکینگ بازی میتونه معجزه کنه . منِ رنک پائین وقتی بازی رو بلد نیستم / پرو پلیر رو عذاب نمیدم و با هم رده های خودم بازی میکنم . تا به یه حد استانداردی از بازی برسم / بعد برم تو سرورهایی که پلیرهای بهتری داره .
ریوایو نمیکنم ؟ باشه کل سرور ریوایوم نمی کنن . زحمت ویکل زدن به خودم نمیدم ؟ باشه میرم با کسایی که مثل خودم بازی میکنن پلی میدم . حتی برعکسش! من خیلی خفنم و مهارت دارم / میوفتم تو سروری که اکثرا خفنن و مثل گرگ کمین کردن برای زدنم! خوب پوش میدم! خوب ساپورت میکنم همرو! تمام بازی همینکارو انجام میدن .
فکر کنم منظورم رو متوجه شده باشین . دیگه هرکسی نمیتونه با سرور بروازر هرجا که خواست بره و تاثیر بزاره تو روند یک راند . میشه یک مچ میکینگ فوق العاده عادلانه برای همه .

2 - باز چرا فکر میکنم اون اسکوربُرد در حال حاضر بازی نسبتا کافیه / چون اون تاثیر ذهنی K/D پلیر بودن رو ازش میگیره . الان شما فقط میتونی K/D اسکواد و عملکردشون رو ببینی . نه تک به تک کاربرهای تیم روبرو و خودی رو . بازی الان میگه میخوای مفید باشی / تاثیر مثبت تو روند راند ها داشته باشی!
اسکوادت رو Carry کن . اسکووادت رو بکش بالا . با اسکوادت تیمت رو نجات بده .
اسکوربرد همین الانش هم تو بازی هست . اما فقط تیم های برتر بازی رو نشون میده . مثلا رنک یک تا پنج (دقیق یادم نیست چند تا چند رو نشون میده) کل بازی رو . این مسیری که برای 2042 برداشتن (فقط تو همین بحث تیم پلی بازی کردن) رو به شخصه تا حد زیادی میپسندم . حتی شما بیشتر دقت کنی میبینی در پایان هر راند مفید ترین پلیرهارو به همه نشون میده . بیشترین پلیری که ریوایو کرده! بیشترین پلیری که ویکل هارو زده! بیشترین پلیری که زمان بیشتری در آبجکت ها سپری کرده .

همه ی اینهارو که کنار هم مثل یک پازل بچینی . میبینی چه طرز تفکر جالبی پشت این انتخاب ها بوده . کافیه فقط کمی بهش فرصت بدی تا خودش رو ثابت کنه / اما اینقدر مسائل دیگه مثل پرفرمنس بدُ رجیستر نشدنُ باگُ گلیچ تو بازی هست / که اون موجِ منفیه این اتفاقهای مثبت رو هم میشوره با خودش میبره .
 
این سیستم انتخاب vehicle هم واقعا درستش کنن کاش بنظرم.
اگه وسیله برداری و بمیری ، سری بعدی ۹۰ ثانیه کول داون داره و نمیتونی دیگه همون وسیله نقلیه سری قبلی رو برداری تو اون بازه زمانی☹️!.

این c5 drone هم خیلی باگه واقعا .
قشنگ یکی بخواد هررررر تانک و وسیله دیگه هرجا باشه راحت هانت میکنه بدون هیچ زحمتی.

تانک ها هم اصلا تیراشون splash damage خوبی نداره و واقعا باید هیت کنید تا کیل بگیرین.

مهم تر از همه اینکه چراااااا وقتی با rpg یا تانک و .. هیت میکنه اصلا دمیجش رو نمینویسه؟ خیلیی باگه بزرگیه واقعا ادم نمیدونه الان چند چنده با دشمن😂

پ.ن: دوستان از repair tool اصلا غافل نشین که صفر تا ۱۰۰ جون هرچیو ۳-۴ ثانیه ای پر میکنه اصلا خیلیی هیولا شده این(البته اصلااا دمیج خوبی نمیزنه به تانک دشمن بر خلاف بتل ۴).
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh
دوستان آپدیت معلوم شده چه ساعتی میاد ؟
تقریبا یه 9 دقیقه دیگه - 11:30

احتمال داره بعد ها ۴ هم اضافه بشه به portal ?
اصلا بعید نیست .چیزی که تام هندرسون ماه ها پیش گفته بود . محتوای فصلی شامل دو مپ برای AOW هست / دو مپ برای بخش پرتال
 
  • Like
Reactions: TeTration
با آپدیت جدید ریکویل و bloom همه اسلحه هارو بهتر کردن دیگه تنها اسلحه قابل استفاده PP-29 نیست ریکویل PP-29 هم خیلی بیشتر کردن ولی هنوز مشکل hit reg هست به پورتال هم مود tdm رسمی BF3 vs BC2 اضافه کردن ولی هنوز پورتال xp اسلحه نمیده فقط لول میشه آپ کرد اونم به صورت محدود . گفتن هاورکراف ها هم نرف میکنن ولی تغییری نکرده هنوزم برا خودشون جولان میدن حتی باگ از ساختمون بالاکشیدن هم هنوز درست نکردن :D



-------------------------------------



یه خبر خوب هم بدم دیزاینر اصلی bf2042 از دایس جدا شد الان میتونیم امیدوار باشیم BF بعدی حداقل قابلیت های یه بازی آنلاین مثل اسکوربورد و ویس چت رو داشته باشه !

پ.ن : این. یارو ه سال 2019 اومده دایس قبل اینکه بیاد لید دیزاینر Bf شه روی candy crush کار میکرده :)):)):)) الان میفهمم چرا وضعیت بازی اینطور شد امکان نداشت کسی که روی BF3/4 کار کرده همچین تصمیم گیری های برای bf2042 میکرد

 
آخرین ویرایش:
با آپدیت جدید ریکویل و bloom همه اسلحه هارو بهتر کردن دیگه تنها اسلحه قابل استفاده PP-29 نیست ریکویل PP-29 هم خیلی بیشتر کردن ولی هنوز مشکل hit reg هست به پورتال هم مود tdm رسمی BF3 vs BC2 اضافه کردن ولی هنوز پورتال xp اسلحه نمیده فقط لول میشه آپ کرد اونم به صورت محدود . گفتن هاورکراف ها هم نرف میکنن ولی تغییری نکرده هنوزم برا خودشون جولان میدن حتی باگ از ساختمون بالاکشیدن هم هنوز درست نکردن :D



-------------------------------------



یه خبر خوب هم بدم دیزاینر اصلی bf2042 از دایس جدا شد الان میتونیم امیدوار باشیم BF بعدی حداقل قابلیت های یه بازی آنلاین مثل اسکوربورد و ویس چت رو داشته باشه !

پ.ن : این. یارو ه سال 2019 اومده دایس قبل اینکه بیاد لید دیزاینر Bf شه روی candy crush کار میکرده :)):)):)) الان میفهمم چرا وضعیت بازی اینطور شد امکان نداشت کسی که روی BF3/4 کار کرده همچین تصمیم گیری های برای bf2042 میکرد

البته فکر کنم این هنوز اپدیت اصلی برا رفع مشکلای اساسی بازی نبود
بازی به حدی مشکل بولت اسپرید داشت که کلا داشت خودش به تنهایی گند میزد به بازی که دیگه مجبوری این اپدیت رو دادن
پ.ن: ادم رزومه طرف رو میبینه می خواد سرش رو بزنه تو دیوار که چطور همچین کسی شده لید دیزاینر😐
بازی یه سری مشکلاتی داره که ادم خندش میگیره چطور کسی اونجا به سرش نزده رفعشون کنه یا اصلا چرا باید وجود داشته باشه
مثلا یه موردش اینه خیلی راحت میتونستن وقتی پلیر بالا برجه درخواست وسیله رو براش غیر فعال کنن
چرا باید طرف بتونه بالا برج هاورکرفت یا تانک درخواست بده😐
خب من ر.‌..م تو اون مغز نداشته ای که کارگردان بازی داره
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or