
قشنگ میدونم شما چه حسی داری راجب به مد برکترو , برای من 100 بار این حس ها اتفاق افتاده و چه حرصی هم خوردم .
جدا از این قضیه که لید دیزاینز مپ ها گفته مشکلات رو میدونیم و داریم روش کار می کنیم . باید بگم سطح پلیرها هم خیلی مهمه رفیق .
شاید باورت نشه . من وقتی از سرورهای اروپا به میدل ایست میرم یا برعکس / اصلاپیشرفت در بازی متفاوت میشه . حتی حتی! کراس پلی رو روشن یا خاموش هم میکنی فرق رو میبینی!
مثلا بگم / اینقدر پلیر های پلی استیشن خستن(اروپا) / یک راند کامل به عنوان اتکر نمیتونستیم آبجکت اول BreakAway رو بگیریم ! اینقدر که تیم ما خسته بود و دیفندر ها خوب جا گیری کرده بودن . حالا برعکسش تو کراس پلی روشن و سرورهای میدل ایست . ما دیفندر بودیم . کل BreakAway تو 20 دقیقه جمع شد
یا تو مپ Kaleidoscope اون آبجکت وسط مپ رو که یه بیلدینگ بزرگیه نمیتونستیم پوش بدیم!! (باز هم پلی استیشن / باز هم اروپا)
اما وقتی کراس پلی رو روشن میکنم و میرم سرورهای میدل ایست . اتکر اینقدر وحشی میشه که بارها شده همون Hourglass رو تو 20 دقیقه به عنوان اتکر جمع کردیم!
یا اربیتال وقتی اتکر هستی! رسما گرفتن اون برج از دیفندر جهنمه! شاید 90 به 10 نشه گرفتش .
این یک بخشیش مربوط به پلیرهای بازیه که اصلا تلاشی برای شناخت بازی (مخصوصا تجهیزات)نمیکنن / یک بخش بزرگیش هم همون چیزیه که شما گفتید / بد بودن دیزان مپ و سکتورها!
مثلا کافیه برای اون آبجکت HourGlass برج روبروش که چهار آسانسور داره رو فتح کرد / با تیم پلی پوش داد اون برج رو گرفت و بعد حمله کرد به آبجکت اصلی . اما پلیرها اصلا تلاشی برای اون ساختمون دسته جمعی انجام نمیدن . تلاش میکنن ها! اما دو نفر! با دو نفر که کار راه نمیوفته! هی از زیر آبجکت اصلی میرن بلا!
اون بالا هم که 8 تا تانکُ 18 تا شیلدُ 32 تا هاورکرافت منتظرته

یه ویدئو چندروز پیش دیدم . تو همون آبجکت طرف لوله ی تانک رو گذاشته درست دم در ورودی آسانسور

یا اون همه ساختمون دیگه داره اون مپ / چهارتا اسنایپر برن جاهای دیگه خط بگیرن / ویکل هارو با تیر HighPower اسنایپ لول 60 بزنن . با چهارتا تیر اون اسنایپ میشه تمام ویکل هارو زد!
هلی کوپتر که رسما دوتا هیت بخوره تمومه! یا نمیدونم با دوربین Soflam! من ندیدم اصلا کسی از این ابزار استفاده کنه! تو 80 لولی که آپ کردم شاید 3 نفر!
اون ابزار وحشتناک خوبه واسه زدن هرنوع ویکلی تو بازی!! اینکه همه میگن ویکل ها OP هستن درسته! اما اینقدر ابزار خفن هست واسه زدنشون و کسی نمیشناسه که نگو!
یا نمیدونم وقتی اون هواپیمای عمود پرواز میره که بالای برجها نیرو پیاده کنه / همه نشستن توش منظره رو تماشا میکنن . دِ آخه لعنتی بپر بزار ما هم ریسپاون بشیم دیگه . چیرو نگاه میکنی
این یه ساید قضیه است که مربوط به پلیر هاست . یه سایدش هم مربوط به هسته ی بازیه که مشکل داره! مثلا بازی اصلا نباید اجازه بده اون بالا ویکل کال بشه! یعنی چی اون بالا WIldcat کال کنی!
یا نمیدونم وقتی اسپشیالیست دوزر(شیلد دار) رو بر میداری تیرها کاملا از توش رد میشن!! اصلا این یه باگه! وقتی سوار آسانسور میشی تیر از تو شیلد رد میشه(گفتن تو این آپدیت فیکس کردن)


به قول شما باز آبجکت آخر کالدیسکوپ خوبه! چهارتا ساید داره / چهارتا بالا پائین داره! دوتا ساختمون داره . یا نمیدونم اربیتال کلی رپل داره / آسانسورهاش راه های ارتباطی زیر آبجکت رو پوش میدن . ولی HourGlass وحشتناکه! ساختمون اصلی و آبجکت آخر رسما یه هلی پد داره / چهارتا در لخت برای آسانسور .
یک نکته رو هم راجب به تیکت گفتین / هفته ی اول دسترسی زودهنگام تیکت اتکر نصف اینی بود که شما الان میبینی / خیلی سریع بازی تموم می شد به نفع دیفندر ها / اومدن 2x کردن تیکت اتکر رو . اما مشکلی که شما اشاره کردی رو حل نکرد . یه آبجکت میگیرن کامل ریست میشه تیکت هاشون . تو بتلفیلد V / به ازای هر ثانیه که یک دیفندر نتونسته باشه به خط عقب گرد آبجکت ها برگرده / یه تیکت به تیم اتکر اضافی میشد .
مثلا 25 تا پلیر جا موندن / تو سه ثانیه 75 تا تیکت به اتکر میداد .دیفندر مجبور بود حتما برگرده به خطوط عقب تر(مارک هم میشد تازه!!) اینجا نه! اینقدر سیستم پردازش ضعیفه که به فرد عقب مونده میگه اگر برنگردی تا این تایم میمیری!

یه نکته ی دیگه رو هم من اضافی کنم / کلا هسته ی برکترو وقتی میشه 64 به 64 . برای دیفند کردن از آبجکت دهن آدم سروریس میشه . میشه مگه 64 نفر آدم رو که به هر نحوی دارن میدوئن سمت آبجکتت کنترل کرد ؟!! دو تارو روبروت زدی! 10 تارو روبروت زدی! یه اسکواد خوب تو اتکر ها باشه / ساندنس بردارن بیان پشت آبجکت کار تمومه! فاتحه آبجکت رو باید خوند .
این بالانس تا زمانی که پلیرها گوشه گوشه ی مپ رو نشناسن و هسته ی خود بازی هم فیکس نشه اتفاق نمیوفته . میگم بارها شده به عنوان دیفندر عالی بودیم! اصلا من حیرت کردم اینقدر خفن بودیم . اما اکثریت مچ ها اتکر ها رنده میکنن... .
باید کمی صبر کرد / مشکلات اصلی بازی حل بشن / بالانس ویکل و گان پلی کامل اعمال بشه / بالانس آبجکت ها و نقاط ریسپاون اعمال بشه / بعد قشنگ از این مد و درگیریهاش لذت برد . تو آپدیت چندساعت بعد گفتن که کلی تغییرات دادن تو مد برکترو - باید دید این تغییرات تا چه حدی بازی رو بالانس میکنه .
++ خیلی از دوستای ما اینقدر حجم درگیری تو این مُد زیاده! هی میگن بریم کانکوئست یه گوشه خف کنیم کسی کاری به کارمون نداشته باشه