Multi Platform Batman: Arkham Knight

ناظم بخش : لو دادن و سوال پرسیدن از داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تذکر قبل از اسپویلر= 1 هفته بن.

خب بالاخره پروژه مرموز استدیو Rocksteady
که از قبل AO بحثش بود مشخص شد! جدیدترین نسخه از سری بتمن برای کنسول ها نسل جدید و PC!






  • گاتهام در AO فقط 2 برابر بزرگ تر از AC بود,اما در AK حدود 5 برابر بزرگ تر هست.:dگاتهام به 3 بخش تقسیم شده.
  • RS هم یک صحبت هایی داشته در رابطه با جزییات مدل ها و تعداد چند ضلعی ها که چه پیشرفتی نسبت به نسخه های قبلی کردند.
  • بازی فقط بخش تک نفره داره.
  • هر زمانی که خواستید می تونید از Batmobile استفاده کنید.
  • RS چند تا villain جدید هم خلق کرده.
با تشکر از بنیامین عزیز (DOCTOR.WHO)





دیگر مثل قبل "کات سین" های بازی از قبل رندر شده نخواهند بود.تمامی کات سین ها به صورت Real-Time اجرا خواهند شد.

در بازی فقط یک Loading وجود خواهد داشت. و در ادامه بازی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

در ابتدای بازی شما همان "سوئیت" قدیمی خود را به همراه دارید ولی در ادامه قابلیت ارتقاء را خواهید داشت.

شلوغی در خیابان ها بیشتر شده، بیش از 50 تبهکار در هر کوچه و خیابان پرسه می زنند و در حال نابود کردن ماشین ها و مغازه ها هستند.

چیزهایی از قبیل کت بارانی "گوردن" و یا "شنل" بتمن از قابلیت فیزیک Apex برخوردار خواهند بود و همچنین نسبت به باد و حرکات، تغییرات واقعی را نسبت به خود نشان خواهند داد.

زمان ریزش باران، تک تک قطرات از شیارها و سوئیت "بتمن" به صورت بسیار زیبایی سرازیر خواهند شد و جریان پیدا خواهند کرد.

زمانی که "گوردن" صحبت می کند، تمام چین و چروک های صورت او مشخص خواهد بود.

شهر در بازی پرجزئیات تر از قبل خواهد بود. ابرها در حال حرکت هستند و شما در این میان ماه را به صورت بسیار زیبایی مشاهده خواهید کرد.

تابلوهای نئون در تک تک مناطق شهر می درخشند و جلوه زیبایی را به این شهر بخشیده اند.

از دریچه های فاضلاب شهر دودهایی به صورت بسیار طبیعی بیرون خواهند آمد.

در افق آسمان ها، حرکت هلیکوپترها و بالون ها را به صورت بسیار طبیعی مشاهده خواهید کرد.

سازندگان تایید کرده اند که برای آنها جزئیات مهمتر از بزرگ تر بودن شهر است. آنها نمی خواهند که بزرگترین را خلق نمایند، بلکه می خواهند زنده ترین و پویاترین شهر را تا بحال در این سری به ارمغان بیاورند.

"بت موبیل" با هدف بهترین ماشین در همه بازی ها طراحی شده است. این ماشین به تنهایی 160 مگابایت از حافظه را اشغال خواهد کرد.

صدها هزار "چندضلعی" و "تکسچر" و "سایه زن" های مختلف بر روی تک تک قسمت های بازی به کار برده شده است.

این نسخه از بازی حالت "چند نفره" نخواهد داشت.

در مورد عنوان بازی نیز گفته شده که آنطور که شما فکر می کنید نخواهد بود، ما یک شخصیت جدید به همین نام خلق کرده ایم که اطلاعات بیشتری را فعلا در این مورد نمی توانیم منتشر کنیم.

Rocksteady یک چیز کاملا جدید را خلق خواهد کرد.

ضدقهرمانی در این بازی برای بتمن در نظر گرفته شده که تمام مهارت هاش رو به چالش میکشه.

Batmobile رو هر موقع که بخواهید می تونید با یک دکمه درخواست کنید.

خیابون ها به خاطر Batmobile بسیار پهن تر طراحی شده. میتونید از سوی سکوها با این خودرو پرش های بسیار بلندی انجام بدید و کلی مانور پذیری داشته باشید
میتونید با سرعت از خودرو eject کنید و با glide به سمت شیشه ساختمان افراد مورد نظر رو مورد حمله قرار بدید. شکستن شیشه یک چیز جدید اعلام شده!

موقع پرواز از تمامی گدجت ها می تونید بهره ببرید. میتونید با یک ضدفن حریف را به سمت حریفی دیگر پرتاب کنید. یک takedown زمینی جدید اضافه شده. با یک پشتک می توانید batarang به صورت دشمنان پرتاب کنید.

در بخش های predator (همون مخفی کاری) می تونید تا 4 نفر رو پشت سر هم takedown کنید. در بازی جدیدی می تونید از فواصل دوتر هم وارد یک دریچه هوا بشوید (حالا با غلت خوردن یا شیرجه)

معماهای Riddler ظاهرا با خودرو سر و کار داره. به عنوان مثال وارد یک مسیر خاص میشید و با رد شدن از موانع مختلف چراغ ها رو خاموش می کنید.

Batmobile می تونه موشک و اکتریسیته (همون stun که برای میخکوب کردن استفاده می شد) شلیک کنه. این خودرو توقف ناپذیره و با ضربه به هر خودروی دیگری در مسیر اونها به چند قدم اون ور تر شوت می شوند!

داستان بازی بعد از مرگ جوکر ادامه داره و خلافکارها می خواند با هم متحد بشند. بیشتر درباره Scarecrow صحبت شده که در سطح شهر کلی بمب پخش کرده!

Oracle (دختر کارگاه گوردون و Batgirl سابق) نقش پررنگ تری خواهد داشت و می تونید به پایگاه اون سر بزنید و مکالمه ای داشته باشید.

بازی پر از easter egg های بتمن هستش!

صدا پیشه بتمن Kevin Conroy هستش. تمامی صداپیشگان سابق برگشته اند.

Gothom City پنج برابر بزرگتر از AC هستش. به 3 بخش تقسیم شده. هیچ گونه لودینگی وجود ندارد و بدون وقفه وارد ساختمون ها می شوید.

صحبت هایی در مورد مدل جدید کاراکتر ها شده. یکی از کاراکترها چند ضلعی های (polygon) بیشتری حتی از Asylum داره!

بتمن بازی رو با batsuit قدیمی خودش شروع میکنه و در بعضی نقاط میتونه آپگرید کنه.

این بازی با Unreal engine بهینه و تقویت شده و توسط خود استدیو ساخته می شود.

با تشکر از حسین (WANDΞR)







برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید


بازی در تاریخ 2 تیر 94 منتشر می‌شود.


ناظم بخش : اسپویل داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تدگر = 1 هفته بن.
 
Last edited by a moderator:

amin hj

کاربر سایت
Nov 30, 2013
259
نام
امین
من نمیفهمم :| چرا میگین نا امید کننده بود؟ :| این بازی شاهکاره و هیچ ایرادی نداره به عقیده در مورد مخفی کاری ها هم که مثل نسخه های قبلی بود با اضافه شدن Fear Takedown یعنی اضافه شد جای چیزیو نگرفت :|
 

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
Boss fight های Origin شاید از بقیه نسخه ها بهتر بوده باشن ولی همچین هم عالی نبودن، Deathstroke ظاهرش فقط خوب بود، وگرنه اتفاقا به نظر من باس فایت ناامید کننده ای بود، دقیقا یک سری QTE بود که باید پشت سر هم دکمه می زدی، من Origins رو سه بار تموم کردم، حتی رو NG+ هم که دکمه های Counterـش معلوم نبود بازم راحت بود! چون تمامی حرکاتش تکراری بود و پشت سر هم تکرار می شد، کافی بود یه بار اجراشون کنه تا دیگه همه حرکاتش رو Counter کنی.
ارکهام اوریجینز از نظر مبارزات با ارکهام سیتی فرقی نداشت و فقط یه سری کمبو جدید اضافه شده بود . باس فایت دث استروک هم تقریبا همون باس فایت راس الغول بود با یکم تغییر .

چالش برانگیزترین باس فایت بازی همون باس فایت های Bane بود که واقعا سخت می شدن تو NG+، جز اون بقیه باس فایت ها چنگی به دل نمی زد.
مخصوصا اخریش :x

دقیقا Origins نسبت به City که Rocksteady ساخته بود جز یه کپی چیزی نبود، جالب بود که تمامی Gadget ها جز یه مورد هم دقیقا کپی شده Gadget های Arkham city بود! کمبت بازی یه سری اشکلاتی داشت، بعضی ها فکر می کردند کمبت بازی سخت شده اما این سختی به خاطر بالا بردن درجه سختی نبود بلکه به خاطر مشکلاتی بود که کمبت بازی نسبت به بتمن های Rocksteady داشت، کمبت اصلا روونی Freeflow های بتمن های قبلی رو نداشت، از مشکلات حادش هم می شه به اتک های دابل اون Material artist ها شاره کرد که باید دو بار کانتر می زدی و این وسط Aim گجت رو نشون می داد و گند می زد به freeflow. سر همین موضوع چندین بار تاپیک زده شد تو فروم وارنر ولی بازم فیکسش نکردن، دستشون درد نکنه!
زحمت هم ندادن همون منوی انتخاب گدجت رو هم تغییر بدن :| درسته کمبت به روونی ارکهام سیتی نبود و حالا به نظر شما به خاطر مشکلاتش بوده ، ولی همون کمبت رو موقع بازی فکر میکردی متفاوته و به نظر من خیلی خوب بود حتی .

Origin شهر رو هم دو برابر بزرگ کرده بود ولی واقعا اون Level design کارهای راکستیدی کجا و لول دیزاین اریجینر کجا، به لطف همین یه گجت جدیدی که اضافه کرده بودن اتاق های Predator خیلی ساده و ابکی شده بود.
شهر دوم یه جورایی حالت مرده داشت ! و حتی یه مشکل اساسی بازی هم اتمسفرش بود که خیلی خسته کننده بود . یعنی محیط شهر و رنگ اسمون و ... یکم اذیت میکرد !

لطف دیگه ای که Origins به سری کرد گند زدن به timeline سری بود که یک سری اشتباهات خنده دار داشت!
از باگ های وحشتناک بازی هم نگذریم که به خاطرشون من یه بار مجبور شدم خود بازی رو از اول شروع کنم، یک بار DLC رو! در حالی که بتمن های RS همشون از پولیش شده ترین بازی های بودن که دیدم. اسکایریم که 100 برابر AO بود وسعتش باگ هاش از AO کمتر بود.
در مورد باگ ها حرفت درسته ولی وارنر فکر کن چند وقت واسه بازی کار کرد ؟ :D دور و بر یه سال بود ! rs تخصصش تو بازی خودش بود و وارنر montreal یه تجربه داشت با پورت ارکهام سیتی رو وی یو و یه سری تغییرات تو بازی که انصافا هم خوب در اورده بود ولی یه سری مشکلات هم به بازی اضافه شد متاسفانه .

نکات مثبت AO رو ولی نادیده نمی گیرم، طراحی شخصیت ها رو به خوبی مدرن کرده بودن و سینماتیک های خیلی خوب و سطح بالایی هم داشت بازیشون، و به نظر من داستان خیلی خوبی هم داشت ولی متاسفانه مثل بقیه نسخه های سری مشکل پرداخت کم به شخصیت ها رو داشت، شخصیتی که جزو تبلیغات بازی باشه رو همون اول کار تو یه باس فایت ابکی بترکونی واقعا خوب نیست!

سری Arkham بتمن سیمولیتر بوده همیشه، جذاب ترین بحث تو کمبت سری هم "Knockout" کردن نیست، بلکه بالا بردن freeflow comboـه، 0 شدن کمبوت بعد از رسیدن به عدد 200 به مراتب بدتر و رو اعصاب تر از مردن به یه باس فایته. همیشه تو Arkham ها وقتی کمبوت می ره بالا، احساس خوبی دست می ده به پلیر دست می ده یه جورایی چون کمبت بازی و حرکاتش خیلی خوب و قشنگه، دقیقا برا همینه که چلنج مپ Joker carnival تو City یکی از پر طرف دار ترین مپ های بازی بود و ملت ذارت و ذارت ازش تو Youtube فیلم اپلود می کردن تا کمبوهاشون رو به رخ بکشن، وگرنه هیچ کدوم از بتمن های، از اسایلوم تا نایت بازی کردنشون روی Normal mode هیچ سحتی ای نداره و خیلی راحت می شه بدون یک بار مردن تمومشون کرد. Origins لطف کرده بود و دقیقا همون انیمشین ها و حرکات City رو پیاده کرده بود تو بازی و هیچ چیز جدیدی به کمبت بازی اضافه نکرده بود جز همون Material artist ها که باگ داشتن! نایت اومده کلی حرکات و دشمنای جدید اضافه کرده به بازی و بالا بردن Combo اصلا و ابدا به اسونی قبل نیست. ولی اگه بتونی تو Comabat به عدد کمبو بالایی برسی و تمامی حرکات ممکن رو پیدا کنی فوق العاده لذت بخش می شه مبارزات.
به جز martial artist ، کمبو های thug های معمولی هم فرق کرده بود یکم :D اصلا ارکهام اوریجینز 5 ماه قبل اومدن بازی اعلام شد که وارنر قصد اضافه کردن مبارزات جدید رو نداره و فقط میخواد قبلی ها رو بهتر کنه که هم بهتر کرد و هم بدتر ! مثلا بدون اپدیت های بازی من میخواستم کمبو با قلاب بتمن بزنم (grapple) اصلا کار نمیکرد ! :| ولی انصافا باس فایت های بین و fire fly خیلی خوب درست شده بودن ! دیگه اخر بازی من وحشت کردم زمانی که بین یه نسخه قوی تر titan رو به خودش تزریق کرد :|

از نظر من تربیت داستانی تو بازی هم به این شکله:
Knight>Origins>city>Asylum
از نظر اهمیت دیگه ؟ اینم میشه :D
گیم پلی هم
City=Knight>Asylum>>Origins

سیتی رو مساوی قرار دادم با نایت چون هر چند حرکات خیلی خوبی به بازی اضافه شده، اما اون روونی سیتی رو نداره (سیتی با اختلاف جزئی بهتره)، دو تا حرکت رو هم از سیتی حذف کردن که با اونا خیلی راحت می شد کمبو رو بالا برد (Bat swarm و رسیدن کمبو به 12)، ولی اینجا کار سختتر شده
انصافا ارکهام نایت از نظر بالا بردن کمبو راحت تره ! شما کافیه یه جا وایسی و فقط مربع یا مثلث رو بزنی ! طرف رو زمین افتاده رو بلند میکنه و میزنه خیلی اسون تر میکنه کار رو :D ولی خب نوچه های ارکهام نایت یا two face یه سریشون سلاح های جدیدتر دارن و یا میتونن کسایی که بیهوش شدن رو بهشون بیارن که کارو جدی سخت تر میکنه :D ولی اگه دقت کنی دویدن افراد تو ارکهام سیتی خیلی سریع تر بود (predator) ولی این جا من دو نفر رو هم زمان میزنم و اونا تا بیان خیلی دیره :D
حرفام در جواب حرفای بالاتر به رنگ سبز نوشتم .

- - -ویرایش - - -

من نمیفهمم :| چرا میگین نا امید کننده بود؟ :| این بازی شاهکاره و هیچ ایرادی نداره به عقیده در مورد مخفی کاری ها هم که مثل نسخه های قبلی بود با اضافه شدن Fear Takedown یعنی اضافه شد جای چیزیو نگرفت :|

خیلی سریع تموم شد رفت :( یا مثلا بعد فول نایتفال پروتوکل و پلات کردن بازی تنها جذابیت بازی میشه تو batmobile . و یا این قدر این بازی بعد تموم کردنش برام تکراری شد ، رو اوردم به مود هایی مثل free roam و no gravity و god mod و ... که انصافا هم جذاب کردن بازی رو ! من با no gravity طبق یه اموزش رفتم بیرون گاتهام و تونستم برم تو فضای ارکهام سیتی و ارکهام اوریجینز و خیلی جاهای دیگه که به نظرم اگه تو این بازی نیز اون مکان ها میبودن ، انصافا شاهکار میشد بازی ! ولی خب متاسفانه تو سه گانه راک استیدی هر بار شما نمیتونستی به مکان قبلی دسترسی داشته باشی به طور واقعی و فقط تو ارکهام اوریجینز امکان پذیر بود .
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
عجب ! این sound card 1000 واتی رو به من نشان بده اول هرکوجا که هست ! من نمدانم ! :))

نابغه کارت صدام که زدم titanium هست که البته خواستم sound blaster z بگیرم گفتن ماله خودم بهتره تاییدم شده که از 10 پشتیبانی کامل می شه ازش نگهش داشتم.
این sound هم مخفف sound system هست که مدل Panasonic 5.1 هست که بهترین زمان خودش شد.

نابغه کارت صدام که زدم titanium هست که البته خواستم sound blaster z بگیرم گفتن ماله خودم بهتره تاییدم شده که از 10 پشتیبانی کامل می شه ازش نگهش داشتم.
این sound هم مخفف sound system هست که مدل Panasonic 5.1 هست که بهترین زمان خودش شد.
 

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
435
اونقدر موضوع عوض کردید که من نمیدونم به کدومش جواب بدم کدومش بمونه! بله سری ارکام به داشتن باس فایت های ضعیف مشهوره! نه من کلا سری ارکام رو بازی نکردم :) ! از باس فایت های بازی هم
کلاود برست(ترکوندن تانکِ اما باس فایت هم هست!)
ریدلر
اسم اون infected یادم نمیاد! همون بکسور!
تانک همین deathstork
دریل ارکام نایت
بله از اول میشد حدس زد جیسون تاد هست! اما چون بتمن توهم جیسون تاد میدید باید نتیجه گیری میکرد ارکام نایت همون جیسون هست؟ اون موقه میشد worlds greatest RAMMAL!
بازی خطی هست و قرار هم نبود بهمون انتخابی بده! اون ها هم توهم بودن نه انتخاب!
تغیر جیسون هم زیاد غیر قابل درک نیست! مثل بتمن که فکر میکرد جیسون مرده اونم فکر میکرد بتمن به قصد به نجاتش نیومده! اما بعد دونستن حقیقت به قول شما کوتاه اومد و به نجات بتمن هم اومد.

توی AA مبارزه ی نهایی با جوکر ، کیلرکراک ، پویزن آیوی مبارزه های بدی بودن ؟
توی AC مبارزه با سالمون گراندی ، کلی فیس . . .
توی AO مبارزه ی با اسلید ، کیلر کراک ، سوپر بین . . .
توی AK مبارزه با ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلاود برست یه تانک بود ، اصلا من اینو باس فایت حساب نمیکنم ، فکر نکنم هیچ کس بتونه اینو باس فایت حساب کنه ، فقط کافیه قایم بشی ، هدف بگیری و فرار کنی !!!!!
ریدلر رو امروز تمامش میکنم پس چیزی نمیگم تا خودم نرفتمش . . .
گلایت (همون infectedــه) نزدیکترین چیز به یه باس فایت توی این بازی هست که اونم آدم فکر میکنه داره با titan thug های AC مبارزه میکنه !
فکر نکنم هیچ کس از مبارزه ی اسلید توی این بازی راضی باشه ! کسی که شهرتش به مبارزه ی تن به تن هست و واقعا رقیب خوبیه برای بتمن باید با تانک باهاش مبارزه کنیم ؟!؟!
باورم نمیشه اصلا اسم آرکام نایت رو برای باس فایت ها آوردی ؟! برای جیسون فقط باید بری زیر اون گارگویلی که روش نشسته و خودت رو بکشی بالا همین ! هیچ کار دیگه ای نباید بکنی ، نیازی نیست اون سرباز ها رو بزنی ، نیازی نیست اون torrent ها رو از کار بندازی ، فقط باید بری زیر اون گارگول ها و تمام !! به این میگی باس فایت !
"worlds greatest RAMMAL" واقعا :| ؟؟ بازم میگم برو under the redhood رو ببین ، اون موقع میبینی بتمن این بازی چقدر خنگه ؟!؟
اگه قرار نبود بهمون انتخابی بده پس چرا میده ؟ توی اون قسمت زندانی کردن رابین ، من 5 بار انتخاب کردم برم توی زندان ، اما آخرش اون کاری رو کرد که دلش میخواست ، پس مرض دارن انتخاب رو میدن به بازی باز وقتی آخرش هیچ انتخابی نیست ؟
برای جیسون هم سه باره میگم برو under the redhood رو ببین یا کمیک بوک batman: under the redhood رو بخون ، وقتی یه انیمیشن یه همچین استاندارد بالایی برای پایان یه همچین داستانی میسازه ، انتظار بیشتری از یه بازی میلیون دلاری دارم ! ===== من سالهاست از تو متنفر هستم ، شست و شوی مغزی شدم ، سالهاست دارم نقشه ی کشتن تو و نابود کردن شهرت رو میکشم ، به جایی رسیدم که کشتن آدم ها برام اهمیتی نداره ؛ اما همین که گفتی "فکر کردم تو مردی" همه چیز درست شد ، الان رفیقیم و منم نجاتت میدم BFFs forever :x:-*===== آره واقعا منطقیه
/:)

شکی نیست که AK اصلا باس فایت های خوبی نداره و AO با وجود باس فایت های ضعیفش، در مجموع تو سری از نظر باس فایت بهترینه، ولی AO ضعیف ترین نسخه ی سری بود و اینو نمی شه هیچ جوره عوض کرد. شما از AO خوشت اومد دلیل بر این نمی شه که بیای AK رو بکوبی چون AO چندین لول سطحش از AK پایین تره. نظر اکثر پلیر ها و منتقد ها هم چیزی جز این نیست.

آها یعنی پلیر ها و منتقدین اومدن اعلام کردن "AK سطحش از AO بالاتره" ، یه لینک صفحه ی AK رو استیم رو گذاستم ، اگه بری ببینی ، حتی یک نقد مثبت هم از طرف کاربرها توی صفحه ی اولش نیست اون وقت میگی . . . :|
اگه متن من رو در واقع خونده بودی میدیدی که 10 درصد از AO گفتم و 90 درصد از AK ؛ AK برای نقد شدن و کوبیده شدن نیازی به بازی دیگه ای نداره ، خودش به اندازه ی کافی اشکال داره ، اما خوب وقتی راک استدی یه بازی که خودش به شهرت رسوندش و کلی فن و هایپ براش ساخت رو منتشر میکنه کسی که میترسه مورد حمله ی فن ها قرار بگیره بر میگرده میگه بازیش عالیه !!! بهت قول میدم اگه کارگردان بازی knack کوجیما بود ، الان متاش بجای 54 روی 94 بود !!! درست مثل Crysis 2 که اگه یه شرکت دیگه با یه اسم دیگه بازیش رو داده بود با خاک یکسانش میکردن . . .

شما ها از AO يا بازى هاى ديگه خوشتون مياد دليل نداره بياين بازى رو بكوبونين و ... دليلى هم نداره اينجا نظر بدى هر چى تو ذهنت اومد ( عين بچه ها ) بنويسى)x

- - -ویرایش - - -

اين بحث همينجا تموم ميشه از ناظم هم ميخوام پست هاى مربوط به اين بحث رو پاك كنه

دلیلی که AK رو میکوبم ضعف های خودشه نه خوبی های یه بازی دیگه ، آره منم عین یه بچه ی 27 ساله دارم نظرم رو میدم :| شما چند سالته عزیز ؟
درضمن این تاپیک Batman Arkham Knight هست و برای بحث در مورد همین بازی هست ، ما هم داریم همین کار رو میکنیم ، اگر خیلی ناراحتین وارد تاپیکی که هدفش همینه نشین . . .

دوست عزیز یکم ادب داشته باش حداقل !!!
منم با نظر دوستان کاملا موافقم . گرچه ضعیف ترین عنوان (اگه blackgate رو حساب نکنیم ) بود تو سری ولی انصافا باس فایت های خوبی داشت ! یعنی ارکهام سیتی و اسایلوم و اوریجینز بین هر مرحله باس فایت بود ولی تو ارکهام نایت فک کنم باس فایتی وجود نداشت اصلا !!! :| تو ارکهام اوریجینز دث استروک چه قدر اذیت کرد ولی این جا در حد پریدن بود !!
بازی کلا یکی دو تا باس فایت داشت به معنای واقعی ولی خیلی راحت میشد ردش کرد ! من تو ارکهام سیتی اولین بار که بازیش کردم سر grundy موندم :| تو این بازی رو بدون یک بار مرگ تو 13 ساعت مداوم تموم کردم ...
زمانی که ارکهام اوریجینز اومد همه از دم شاکی بودن که مبارزات تکراریه ... در صورتی که کمبو های جدید تر هم اضافه شده بودن و دشمنا هم قوی تر بودن ! بعد حالا تو این بازی این قدر کمبو جدید اضافه شده که بچه 5 ساله هم بشینه پشت بازی راحت همه رو میزنه :| اخه یعنی چی !
در کل به نظر من راک استیدی ضعیف ترین بازیش رو ساخته (نه این که ضعیف هست بازی و به درد نمیخوره ! منظورم اینه از 2 تای قبلی ضعیف تره )

و از نظر خوب بودن داستان تو سری ارکهام به نظر من به ترتیب اینا هستن :
1- arkham city
2- arkham asuylum
3- arkham knight
4- arkham origins
5- arkham origins blackgate

از نظر گیم پلی هم موارد زیر هست :
1- arkham knight
2- arkham origins
3- arkham city
4 - arkham asylum
5- arkham origins blackgate (افتضاح :|)

منم دقیقا همین رو میگم ، توی AO یه سری چیزی جدید به مبارزات اضافه کرده بودن (مثل Armored thug ها) و همینطور گیمپلیش ، اما سختش هم کرده بودن - - - - توی AK برداشتن 8-9 تا مورد جدید اضافه کردن ، اما همشون بازی رو آسونتر میکنه ، در عین حال درجه سختی رو هم پایین آوردن ، اگر میخوان بازیشون رو آسون کنن که noob پسند باشه اشکالی نداره ، حداقل یه درجه سختی که بازی رو حداقل نرمال کنه هم توی بازی بزارن !! هارد این بازی از نورمال Arkham city هم آسونتره !
 

Chimera

کاربر سایت
Jun 19, 2015
86
آها یعنی پلیر ها و منتقدین اومدن اعلام کردن "AK سطحش از AO بالاتره" ، یه لینک صفحه ی AK رو استیم رو گذاستم ، اگه بری ببینی ، حتی یک نقد مثبت هم از طرف کاربرها توی صفحه ی اولش نیست اون وقت میگی . . .
:|
اگه متن من رو در واقع
خونده بودی میدیدی که 10 درصد از AO گفتم و 90 درصد از AK ؛ AK برای نقد شدن و کوبیده شدن نیازی به بازی دیگه ای نداره ، خودش به اندازه ی کافی اشکال داره ، اما خوب وقتی راک استدی یه بازی که خودش به شهرت رسوندش و کلی فن و هایپ براش ساخت رو منتشر میکنه کسی که میترسه مورد حمله ی فن ها قرار بگیره بر میگرده میگه بازیش عالیه !!! بهت قول میدم اگه کارگردان بازی knack کوجیما بود ، الان متاش بجای 54 روی 94 بود !!! درست مثل Crysis 2 که اگه یه شرکت دیگه با یه اسم دیگه بازیش رو داده بود با خاک یکسانش میکردن . . .
این که برای کوبیدن بازی به نسخه استیم استناد می کنی که نقد های منفیش بخاطر مشکلات پرفرورمنسشه نه بخاطر داستانو گرافیکو گیم پلی و ... قابل تقدیر و در عین حال قابل توجهه!
من تمامی اشکالات AO رو گفتم، اشکالاتی که تمامی Community بازی باهاش مشکل داشتن، شما نمی خوای قبول کنی به من ربطی نداره

من گفتم باس فایت های AK حتی معمولی هم نیست این کاملا درسته، ولی این از معدود نقاط ضعف بازیه و در مجموع AK بسیار کیفیت خوب و بالایی داره
اون سخت تر شدن AO هم گفتم بازم می گم، AO سحت تر نشده بود بلکه مبت Freeflowـش مشکلات بنیادی داشت، این باعث شده بود کمبتش از بقیه سری پایین تر باشه و به خوبی اونا نباشه. AO هم به آسونی بازی های RS بود، از اون ور مپ های مخفی کاریش که دیگه بشدت اسون تر بودن به لطف Gadget انبالانس جدید که دو یا سه تا از دشمنا رو همون اول خیلی راحت حذفشون می کرد!

آخه چیو قبول کنم ، بحث ما سر ضعف های AK هست ، حالا هر چی میخوای AO بگو ، دوباره میگم (خودت هم بولد کردی نمیدونم چرا ، ولی بازم اینو گفتی) من 10 درصد از AO گفتم و 90 درصد از AK . . .
نصف حرفای منو تایید کردی الان نمیدونم چرا ؟!؟!

من فقط رفایی که به من زدی رو نقل قول نمی کنم، تو همین پست قبلی اومدی گفتی که AO حداقل سختش کرده بودن ... دارم می گم همچین چیزی نیست! منتها شما هی می خوای بپیچونی، منم دیگه بحثی با شما ندارم چون هر چی بگم شما حرف خودتو می زنی که از نظر من اشتباست
 
آخرین ویرایش:

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
435
این که برای کوبیدن بازی به نسخه استیم استناد می کنی که نقد های منفیش بخاطر مشکلات پرفرورمنسشه نه بخاطر داستانو گرافیکو گیم پلی و ... قابل تقدیر و در عین حال قابل توجهه!
من تمامی اشکالات AO رو گفتم، اشکالاتی که تمامی Community بازی باهاش مشکل داشتن، شما نمی خوای قبول کنی به من ربطی نداره
آخه چیو قبول کنم ، بحث ما سر ضعف های AK هست ، حالا هر چی میخوای AO بگو ، دوباره میگم (خودت هم بولد کردی نمیدونم چرا ، ولی بازم اینو گفتی) من 10 درصد از AO گفتم و 90 درصد از AK . . .
نصف حرفای منو تایید کردی الان نمیدونم چرا ؟!؟!
:-$

از اون ور مپ های مخفی کاریش که دیگه بشدت اسون تر بودن به لطف Gadget انبالانس جدید که دو یا سه تا از دشمنا رو همون اول خیلی راحت حذفشون می کرد!
کاملا قبول دارم ، predator ــه AO واقعا افتضاح بود و فقط هم بخاطر گجت هاش نبود ، هوش دشمن ها افتضاح بود توی AO . . .
اما توی همین موضوع شما که میگی توی AO از همون اول 2-3 تا دشمن رو حذف میکنی ، توی AK که همون اول تا 5 تا دشمن رو با fear takedown حذف میکنی . . .
یه چیزی دیگه توی بازی های قبلی توی predatorشون وقتی دشمن ها nerves یا terrified میشدن فقط توی یه خط راست حرکت نمیکردن ، گاهی یک دفعه برمیگشتن و پشت سرشون رو نگاه میکردن (چندین بازی همین طوری لو رفتم) اما توی AK دشمن ها فقط جلوشون رو نگاه میکنن ، تازه بیشتر وقت ها هم برای6-7 ثانیه فقط یک جا میاستن بدون اینکه دور و اطرافشون رو نگاه کنن ، انگار دارن التماس میکنن که بتمن بگیرتشون !

من فقط رفایی که به من زدی رو نقل قول نمی کنم، تو همین پست قبلی اومدی گفتی که AO حداقل سختش کرده بودن ... دارم می گم همچین چیزی نیست! منتها شما هی می خوای بپیچونی، منم دیگه بحثی با شما ندارم چون هر چی بگم شما حرف خودتو می زنی که از نظر من اشتباست
والا من نمیدونم چطور شما جواب میخونی و جواب میدی ؟!؟! داری جواب من یه پست خودت رو quote میکنی و به جواب من به یکی دیگه پاسخ میدی ؟! چی بگم والا ! اون وقت من میپیچونم ؟!
 
آخرین ویرایش:

A$$A$$IN

کاربر سایت
Nov 24, 2009
168
نام
ALIREZA
توی AA مبارزه ی نهایی با جوکر ، کیلرکراک ، پویزن آیوی مبارزه های بدی بودن ؟
توی AC مبارزه با سالمون گراندی ، کلی فیس . . .
توی AO مبارزه ی با اسلید ، کیلر کراک ، سوپر بین . . .
توی AK مبارزه با ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلاود برست یه تانک بود ، اصلا من اینو باس فایت حساب نمیکنم ، فکر نکنم هیچ کس بتونه اینو باس فایت حساب کنه ، فقط کافیه قایم بشی ، هدف بگیری و فرار کنی !!!!!
ریدلر رو امروز تمامش میکنم پس چیزی نمیگم تا خودم نرفتمش . . .
گلایت (همون infectedــه) نزدیکترین چیز به یه باس فایت توی این بازی هست که اونم آدم فکر میکنه داره با titan thug های AC مبارزه میکنه !
فکر نکنم هیچ کس از مبارزه ی اسلید توی این بازی راضی باشه ! کسی که شهرتش به مبارزه ی تن به تن هست و واقعا رقیب خوبیه برای بتمن باید با تانک باهاش مبارزه کنیم ؟!؟!
باورم نمیشه اصلا اسم آرکام نایت رو برای باس فایت ها آوردی ؟! برای جیسون فقط باید بری زیر اون گارگویلی که روش نشسته و خودت رو بکشی بالا همین ! هیچ کار دیگه ای نباید بکنی ، نیازی نیست اون سرباز ها رو بزنی ، نیازی نیست اون torrent ها رو از کار بندازی ، فقط باید بری زیر اون گارگول ها و تمام !! به این میگی باس فایت !
"worlds greatest RAMMAL" واقعا :| ؟؟ بازم میگم برو under the redhood رو ببین ، اون موقع میبینی بتمن این بازی چقدر خنگه ؟!؟
اگه قرار نبود بهمون انتخابی بده پس چرا میده ؟ توی اون قسمت زندانی کردن رابین ، من 5 بار انتخاب کردم برم توی زندان ، اما آخرش اون کاری رو کرد که دلش میخواست ، پس مرض دارن انتخاب رو میدن به بازی باز وقتی آخرش هیچ انتخابی نیست ؟
برای جیسون هم سه باره میگم برو under the redhood رو ببین یا کمیک بوک batman: under the redhood رو بخون ، وقتی یه انیمیشن یه همچین استاندارد بالایی برای پایان یه همچین داستانی میسازه ، انتظار بیشتری از یه بازی میلیون دلاری دارم ! ===== من سالهاست از تو متنفر هستم ، شست و شوی مغزی شدم ، سالهاست دارم نقشه ی کشتن تو و نابود کردن شهرت رو میکشم ، به جایی رسیدم که کشتن آدم ها برام اهمیتی نداره ؛ اما همین که گفتی "فکر کردم تو مردی" همه چیز درست شد ، الان رفیقیم و منم نجاتت میدم BFFs forever :x:-*===== آره واقعا منطقیه
/:)



!
تعریف من از باس فایت دشمنی هست که قویتر از بقه دشمناست معمولا داستان حول اون شخصیته و اخر مراحل باهاش مبارزه میکنیم. حالا اونایی که هم گفتم باس فایت محسوب میشن! حتی جیسون تادی هم که نگفتم(من دریل ارکام نایت رو گفتم) باس فایت محسوب میشن!

بله رمال! :D شما انتظار داری بتمن از روی توهماتی که میبینه به هویت ارکام نایت پی ببره! خب نمیشه که...
انتخاب هم گفتم تو پست قبلی! انتخاب نیستن! توهم هستن! بخشی از داستان که به نظر من به خاطر منتقل کردن حس توهم و اینکه کاراکتر انتخابی رو اعمالش نداره تو بازی گنجونده شدن.
در مورد under the redhood هم که هی مثالش رو میزنید! قرار نیست همه داستان ها شبیه هم باشن. هر کدوم هم ضعف و قدرت نسبی خودشون رو دارن!
جیسون با فرض اینکه بتمن با ترجیح دادن ماموریت دیگه ای و از روی قصد به نجاتش نیومده از بتمن متنفر بود و قصد کشتنش رو داشت! و با نقض شدن فرض اولیش تصمیمش هم عوض میشه! تمام! منطقی نیست؟



:| دوستان همه بحثا به کنار :| چه بلایی سر تاپیک اومد ؟ :-o خدا رحم کنه فقط ...
الان هم این قدر رو هم نپرین سر بازی ها :| هر کی دلش خواسته و خوشش اومده بازی میکنه دیگه ! قرار نیست بهم ثابت کنیم که نه این بهتره و اون بدتره که :|


خب فروم ه دیگه! قراره کاره دیگه ای جز بحث سر موضوعی انجام بدیم؟ بحث هم حول تاپیک هست. تو کار ناظم ها هم دخالت نکنیم بهتره! :D
 
آخرین ویرایش:

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
:| دوستان همه بحثا به کنار :| چه بلایی سر تاپیک اومد ؟ :-o خدا رحم کنه فقط ...
الان هم این قدر رو هم نپرین سر بازی ها :| هر کی دلش خواسته و خوشش اومده بازی میکنه دیگه ! قرار نیست بهم ثابت کنیم که نه این بهتره و اون بدتره که :|
 

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
خب فروم ه دیگه! قراره کاره دیگه ای جز بحث سر موضوعی انجام بدیم؟ بحث هم حول تاپیک هست. تو کار ناظم ها هم دخالت نکنیم بهتره! :D
:D:D این بحثا بعدش یا تاپیک قفل میشه یا کشته میده بیرون ! بحث هم حدی داره :D

من قبلا همین حرفتو زده بودم در جا اخطار گرفتم مواظب باش :D

- - -ویرایش - - -

:-& از این سوییت و ماشین batman returns خیلی بدم میاد ولی عالی طراحی شده ! عین نسخه واقعیشه :x

IMG_1020-0.jpg


:x:x:x

IMG_1021.jpg


--------------------------

من عاشق سوییت ارکهام اوریجینزشم :x:x این پک قراره تو ماه اگوست منتشر شه :| یعنی فقط 1 ماه دیگه ! :x:x
فقط نمیدونم اگه این لباس ارکهام سیتی نایتوینگ هست ، پس چرا کله این بدبخت این شکلیه ؟:| این مدل مو چیه دیگه ؟

Skins featured are for Batman (1970s, Jim Lee, Origins’ Dark Knight & Batman Returns), Catwoman (1990′s), Nightwing (Arkham City) and Robin (One Year Later).
We’ll also be getting the Batman Returns Batmobile!
 

Parsa.e

کاربر سایت
Sep 5, 2013
618
نام
Parsa
:D:D این بحثا بعدش یا تاپیک قفل میشه یا کشته میده بیرون ! بحث هم حدی داره :D

من قبلا همین حرفتو زده بودم در جا اخطار گرفتم مواظب باش :D

- - -ویرایش - - -

:-& از این سوییت و ماشین batman returns خیلی بدم میاد ولی عالی طراحی شده ! عین نسخه واقعیشه :x

IMG_1020-0.jpg


:x:x:x

IMG_1021.jpg


--------------------------

من عاشق سوییت ارکهام اوریجینزشم :x:x این پک قراره تو ماه اگوست منتشر شه :| یعنی فقط 1 ماه دیگه ! :x:x
فقط نمیدونم اگه این لباس ارکهام سیتی نایتوینگ هست ، پس چرا کله این بدبخت این شکلیه ؟:| این مدل مو چیه دیگه ؟
پوليه يا رايگان؟
 

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
435
من این skin pack new 52 رو دانلود کردم اما همش مینویسه waiting to install جریانش چیه ؟ یه جا نوشته بودن بخاطر رجین اکانت و بازی رو . . . هست درست نفهمیدم !! من الان اگه کد Skinهای توی بازی رو redeem کنم هم همین طور میشه ؟ راه حلی داره این جریانش ؟

راستی الان داشتم Challenge ها رو میرفتم ، اونی که مال Azrael هست رو برین خیلی خداست ، اصلا نباید ضربه بخورین ، من تا 127X Freeflow گرفتم همون بار اول ، دفعه های بعدی دیگه بیشتر 80 نمیتونم برم !!! بتمن ها همیشه چلنج هاش رو دفعه ی اول یه امتیاز بالایی میگیرم ، اما دفعه های بعدی پشت سر هم خراب میکنم !
راستی توی بعضی چلنج ها ، یه علامت قرمزی داره که اگه امتیازت بیشتر از سه ستاره شد یه تعدادی از اینا رو هم برات ثبت میکنه ، اینا به چه دردی میخورن ؟ من 14 تاش رو گرفتم فایده ای هم دارن ؟

یه سوال دیگه ، برای فعال کردن nightfall اگه بازی 100% باشه یا نباشه ، تروفی میده ؟ من الان 96%م و این ریدلره خیلی زیاده فکر نکنم حوصلش رو داشته باشم ! اگه واسه 100% تروفی نداره تمومش کنم . . .
 

Parsa.e

کاربر سایت
Sep 5, 2013
618
نام
Parsa
صد در صد پولیه :D:D ولی برای کسایی که سیزن پس رو دارن قطعا رایگانه .
كوفتت بشه :d:| من همينجور دارم با خودم كلنجار ميرم كه بخرم سيزن پس رو يا نه
بدبختى بازيم ريجن دو بايد پوند بخرم كه بيشتر در مياد
 
آخرین ویرایش:

ahmad_reza

کاربر سایت
May 21, 2013
658
نام
ahmad
دوستان با گوشی وصلم اسپولتر نمیتونم بزارم

الان من 42 درصد رفتم تمام تمام برج مراقبت و ماشین جنگی و غیره زدم ولی اجازه نمیده مراحل بعد برم از پل هوایی رد بشم دیگه باید چکار کنم تا اجازه عبور از پل بده
 

Parsa.e

کاربر سایت
Sep 5, 2013
618
نام
Parsa
دوستان با گوشی وصلم اسپولتر نمیتونم بزارم

الان من 42 درصد رفتم تمام تمام برج مراقبت و ماشین جنگی و غیره زدم ولی اجازه نمیده مراحل بعد برم از پل هوایی رد بشم دیگه باید چکار کنم تا اجازه عبور از پل بده
مراحل داستانى رو برو خودش باز ميشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر