Xbox Avowed

سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
اطلاعات جدید از جز کوردن:

- بر پایه موتور بهبود یافته ای از The Outer Worlds ساخته میشه.
- بازی کلاس های مختلفی داره.
- dual-wielding در کامبت و مبارزات میتونه بصورت ترکیبی استفاده بشه.
- سلاح های مختلف دو دستی یا یک دستی انواعش وجود داره. خنجر، شمشیر، تیرکمون و ... .
- جادوها تنوع بالایی دارند و برای فن های pillars آشناتر هستند، مثل صاعقه که دشمن ها رو میسوزونه یا fireball که آتش و مواد مذاب پرتاب میکنه. جادوهای status effect و poison و ... .
- weapon enchanting هم داره مثل الدر اسکرولز.
- مبارزات بیشتر loadout-based هستند، یعنی لیست بلندی از جادو و spell در اختیارتون قرار میده.
- کلاس warrior روی حملات فیزیکی و قدرتی تمرکز داره. کلاس caster هم که مشخصا بیشتر رو جادو و spellbook متمرکزه.
- موجودات و هیولاهای مختلفی تو بازی هست. موجوداتی سوسمار مانند، یا شبیه اژدها و ...
- بازی با وجود اینکه مشابه الدر اسکرولز بنظر میرسه اما به دید بصری خیلی رنگارنگ تره. غارهای درخشان و پر از قارچ، جنگل های سرسبز و گیاه های عجیب و بزرگ، معابد و مقبره های پر نور که اعماقش پر از اسکلته و ...
- کاراکتر میتونه شنا کنه.
- محیط ها تخریب پذیر هستند. با جادو میتونید مناطق بسته رو باز کنید.
- محیط بازی بیشتر از اینکه مثل الدر اسکرولز یک open world بزرگ و یکپارچه باشه، شبیه outer worlds یک مپ hub داره و محیط های مختلف به هم کانکت میشن. محیط های کوچک و dungeon ها هم تو همین محیط ها پخش هستند.
- احتمالا در سال 2022 به مرحله ای میرسه که در E3 2022 قابل بازی (و نمایش) باشه.
- مرحله تولید خیلی جلو رفته و بزودی ورژن قابل بازی با مکانیک های تعبیه شده رو بصورت داخلی تست و بررسی بکنند.
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
یسری منابع از "Deep into Pre-production" گفتن که طبق مقاله (که سورس این منابع هست) هیچ اشاره ای به این نمیشه. اتفاقا میگه بیلدی که دیده مال چندین ماه پیش بوده و طبق سورس هاش از pre-production عبور کردن و به یک ورژن ابتدایی رسیدن که خیلی از مکانیزم ها قابل بازیه. و احتمالا خیلی هم بیشتر پیش رفتن.
Sources familiar with internal plans have reached out to us in recent months offering details on Avowed, moving through pre-production towards a playable alpha state. Indeed, Obsidian is likely close to having a working early version of the game, with many mechanics and core gameplay pillars already implemented. I can't be sure how old some of the footage I've seen is, and there's a good chance it's far further along.

خود جز هم این حرفو زده:

1634062610196.png

چند بار هم گفت بازی احتمالا به همون پنجره 2023 میرسه. (پلن اولیه برای Q1 2023 هست بنظر)

---------------------------------------------

- محیط بازی بیشتر از اینکه مثل الدر اسکرولز یک open world بزرگ و یکپارچه باشه، شبیه outer worlds یک مپ hub داره و محیط های مختلف به هم کانکت میشن. محیط های کوچک و dungeon ها هم تو همین محیط ها پخش هستند.

این موردو البته میگه دقیق نمیدونه و حدس میزنه. و برعکس طبق چیزی که از job listing بیرون درز کرده به یک مپ پیوسته اشاره داشته:
As for the story and layout, I can only speculate. I'm not sure whether it will go full-blown open world like the modern Elder Scrolls games or utilize something more like The Outer Worlds' hub system, which connects large areas with an overworld map, complete with interior areas and dungeons. I'd expected it to be the latter, as it gives Obsidian greater control over the pacing of the narrative, which is one of the studio's biggest strengths. There is some evidence that it may go fully open world though, given previous job listings (thanks for the tip, Camonna Tong).
 
آخرین ویرایش:

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
449
این رو هم Klobrille گفته در مورد بازی:
By the way, I've seen pre-alpha gameplay of Avowed as well, so I can back-up Jez here. It looks fantastic already. It heavily reminds me of a more vibrant Skyrim, with a beautiful fantasy landscape. Fun fact, the first-person spell shown in the teaser trailer is in the game exactly as it was shown. First-person animations/spells in general seem to be a big focus.
میگه انیمیشن های طلسم با دست که تو تیزر تریلر دیدیم دقیقا به همون شکل تو بازی هست و کلا توجه ویژه ای به انیمیشن های اول-شخص شده.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
به نظرم من بعیده بازی OW کامل باشه با توجه به اینکه ابسیدین چند تیم ـه کار میکنه و توانایی کار کردن رو یـ OW تمام و کمال رو نداره واسه اینکه RPG بازی فدا نشه به همون Hub System بسنده میکنه چون اینجوری خیلی راحت میشه بازی رو جمع کرد .
 

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
449
به نظرم من بعیده بازی OW کامل باشه با توجه به اینکه ابسیدین چند تیم ـه کار میکنه و توانایی کار کردن رو یـ OW تمام و کمال رو نداره واسه اینکه RPG بازی فدا نشه به همون Hub System بسنده میکنه چون اینجوری خیلی راحت میشه بازی رو جمع کرد .
من برعکس فکر میکنم بازی کاملا اوپن ورلد باشه با توجه به اینکه توی یکی از آگهی هاشونم اشاره شده. اینکه میگی با Hub System میشه راحت تر بازی رو جمع کرد بیشتر برای Outer World میشه توجیح کرد بخاطر بودجه و زمان محدودی که برای اون بازی داشتن. اصلا نمیتونم منطق پشت این ایده Hub System بودن بازی رو درک کنم وقتی یه IP مشابه دیگه دارن که قراره ادامه هم بدن اونو و بیان IP جدیدشون رو که دیگه محدودیت بودجه و زمان رو هم ندارن به همون شکل بسازن فقط با یه ستینگ متفاوت!! نمیخوام بگم Hub System بده و ممکنه داستان و روایت خیلی بولد تر باشه تو این بازی و بخوان اینجوری کنترل بهتری داشته باشن ولی خب چه کاریه وقتی یه بازی دیگه داری دوباره بیای به همون سبک بازی جدیدت رو بسازی؟!!
در مورد چند تیمه بودن هم واقعا اینجوری نیست که کلی از نیروهاشونو درگیر پروژه های دیگه کنن. شاید بشه گفت ۷۰ درصد نیروهاش با توجه به اطلاعاتی که قبلا بدست اومده بود روی Awoved کار میکنن و اون ۳۰ درصد هم در حدی نیست که بشه گفت تاثیری تو تصمیمشون برای اوپن ورلد بودن یا نبودن بازیشون داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
یعنی با بودجه و شرایط فعلی استودیو بخوان این بازی در استانداردهای Outer World بسازن باید جمع کنن برن پی کارشون.
من هم فکر نمیکنم بخوان کاری که با اون بازی کردن بسط بدن به باقی بازیها.
حتی فکر میکنم نسخه دوم ow هم یک جهش کامل به سمت AAA باشه و ضعفهای قبلی دور ریخته باشن.
 
  • Like
Reactions: pbgame and Bax

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
جادوها کلا با علائم مخصوصشون cast میشن، پس انیمیشن های اول شخص زیادی احتمالا درست شده. مثلا کلوبریل گفت اون جادو تو تیزر بازی رو عینا دیده تو نسخه pre-alpha:

tumblr_9a330fae4d848d48178b1dcbd61f99c7_272a4cd5_400.gif


Two-handed spells like Fireball are conjured using complex-looking hand gestures, but decimate enemies in a storm of magma and fire.

جادوها هم مثل سلاح ها میتونن دو دستی باشند. یعنی جادوها حکم یک اسلحه رو دارن که باز از این نظر هم شبیه الدر اسکرولزه.
 

hadi_gamer

کاربر سایت
Oct 2, 2005
1,152
نام
هادی
من متوجه نمیشم چرا این بازیها رو اول شخص میسازن.مگه سوم شخص چه اشکالی داره.آیا احتمال داره گزینه سوم شخص هم تو بازی باشه؟من اصلا نمیتونم اول شخص بازی کنم.
 

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
دیروز Josh Sawyer استریم داشت و ازش پرسیدن که چقدر Obsidian امکان داره تو بازی هاش از سلبریتی و بازیگر استفاده کنه؟
تو جواب هم Josh گفت که Obsidian بیشتر به Voice Acting اهمیت میده و اینکه اگه یه بازیگری Voice Acting اش هم خوب باشه استفاده میکنن
بعد از این حرفاش تو گوگل سرچ کردم تا بفهمم چه کسایی تو بازی های قبلی اینا Voice Actor بودن (یکی از ویژگی های خوب سری Pillars of Eternity که خیلی هم مشهود هست صداگذاری محشر بازی هست (خداوکیلی صداگذاری تو بازی های Obsidian محشر هست) ، حقیقتا پشمام ریخت ، یه سری که بودجش کم بوده چقدر Voice Actor های خوبی داشته
Voice Actor های سری:
Matthew Mercer - ایشون Voice Actor ساب انگلیسی Levi تو Attack on titan ، همچنین Leon از RE6 و سری Batman ، سری Persona ، یاکوزا ، Death stranding و ... بوده
Ashley Johnson - فکر نکنم توضیح لازم باشه :D
Laura Bailey - اینم فکر نکنم توضیح لازم باشه
Marisha Ray - ایشون هم Voice Actor بازی های Metal Gear ، Persona ، Final Fantasy و ... بوده
Liam O'Brien - تو بازی های The Last of Us ، Death Stranding ، The Evil Within ، Persona و ... Voice Actor بوده
Travis Willingham - سابقه ایشون شامل سری The Last of Us ، Spider-Man ، Middle-earth و ... میشه
و خیلیای دیگه هم که ننوشتم ، واقعا به عنوان یه سری که بودجشون کم بوده Voice Actor هاشون محشر بوده ، دیگه نمیدونم این افراد به عنوان Voice Actor تو Avowed هم هستن ، چون ممکنه تایم لاین بازی با Pillars تفاوت داشته باشه ولی با توجه به سابقه خود Obsidian مطمئنا صداگذاری بازی قراره محشر باشه ، تازه اینجا مشکل بودجه هم ندارن
پ.ن: جالبه که Josh قبلا وقتی ازش راجب دنباله Fallout New Vegas میپرسیدن میگفت که نمیخواد روی یه نسخه دیگه کار بکنه ولی تو استریم دیروز گفت که اگه اختیار پروژه دست خودش باشه ، کارگردانی یه نسخه دیگه رو هم میکنه;;)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر