شایعه AT&T به دنبال فروش بخش گیمینگ Warner Bros

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
حالا بحث کلا منحرف میشه نمی دونم درسته این بحث یا نه ولی چجور میگی طراحی ضعیف باس ها؟

حالا من منظورت رو متوجه نشدم دقیقا خود ساخته های راکستدی رو گفتی یا بازی استودیوهایی که از سیستم مبارزه بتمن آرکام و کلا این سری بازی پیروی کردن ولی، آرکام سیتی رو شاید تا حدی قبول کنم ولی آرکام آسایلم باس هاش ضعف داشت؟ باس های AA خیلی فراتر از سیستم مبارزه بودن... ولی خوب اگه بخوایم رو باس هایی بحث کنیم که باهاشون مبارزه تن به تن کردیم، من نقصی ندیدم واقعا. به نظرم AA یکی از بهترین های بازی های تاریخ از نظر طراحی و تنوع و مبارزه با باس ها بود.

به نظرم تنها برتری AA نسبت به AC همین باس فایت ها بودن.
کل سری آرکهام نقدا رو بخونی اکثراً از کیفیت باس‌فایت‌ها نسبت به بقیه بازی می‌نالن. اکثر باس‌فایت‌ها بدون چالش خاصی + یه سری حرکات خیلی تکراری دارن که بیشتر شبیه بقیه دشمن‌های بازی‌شون می‌کنه تا باس‌فایت اونم تو بازی سوپرهیرویی که باس باید یه حسی بده که اصلاً هیچ حریفی تو بازی نمی‌تونه بهت بده.:D باس جوکر توی AA مثلاً افتضاح بود نسبت به کلیت بازی. ولی خب این جز معدود نقص‌های بازی‌های این مدلیه. چون اساس این سبک سری آرکهام و تمام چیزایی که ازش الهام گرفتن کامبت خیلی روونه با dodge و counter و حرکات ساده‌ی دیگه بدون چالش کمبو زدن و غیره، توی باس‌فایت‌ها هم مجبورن اونا رو به سبک دشمن‌های عادی ولی ارتقا داده شده طراحی کنن که چالش لازمه رو نمی‌تونن داشته باشن.
 
  • Like
Reactions: mobile1199

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
به به چه ترکیبی Activsion ، EA , T2I ....

147928

شاید خیلیا باور نداشته باشن ولی اگه بگیم T2 بدتر از اکتی و EA هست بیراه نگفتیم T2 تماما خودش رو پشت موفقیت های راکستار قایم کرده ولی قشنگ خود خود شیطانه !!
Game Publisher Cancels Contract With Developer, Then Tries to Poach Its Entire Team



با این وضعیت باید از آینده پیش روی راکستار هم ترسید
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
ارکام نایت حداقل متایی که حق ش بود 90 بود! (با استانداردهای نسل هشت)

چه عیبی به بازی میتونید وارد کنید؟ بتموبیل ش هم جزئه بهترین بخش های بازی بود و اتفاقا اینکه یک تیم اکشن ادونچر ساز همچین سیستم هندلینگ و کمبتی در اوردند نشان از قدرت راک استدی داره!

ایراد اصلی و بسیار اساسی گیم این بود که گیم اسپات منتقد RPG باز رو گذاشته بود گیم رو نقد کنه! طرف تو عمرش بعید میدونم حتی ژانر دیگه ای رو پلی داده باشه :D
نظیر حرکتی که دو سری برای TLOU زدن. فقط فرق ـش این بود که سر آرکهام نایت، بعد از نقد گیم اسپات از گوشه و کنار یه سری منتقد گمنام برای خودشیرین بازی پا شدن نمره های پرت و پلا دادن به گیم :D

اون وقت ایراداتی که گرفتند چی بود؟ سرجمع 2 تا مورد در همه نقد ها مشترک بود! اول این که بتموبیل بیش از اندازه استفاده شده که همون بتموبیل هم جذابیت بازی رو دو چندان میکرد، مورد دوم هم نبود باس فایت ها به اون شکل قدیم بود، که کاملا دخیل بودن سلیقه منتقد ها رو نشون میداد...

و گرنه آرکهام نایت فراتر از شاهکار بود در مقایسه با آرکهام سیتی... طی 3 سال کلی المان رو چه در گیم پلی و چه در تکنیک های ساخت بازی عوض کردن! شما دیگه لودینگ تایم نداشتی وسط گیم! کات سین ها همه ریل تایم بودن اونم به حماسی ترین شکل ممکن :D اون طرف هم پورت افتضاح PC کلی ضربه زد به این تایتل... فقط میتونم بگم مظلوم واقع شد. همین...

به به چه ترکیبی Activsion ، EA , T2I ....


به قرآن دست مایکرو بیفته حله :D حالا گیم ـشون مثل ROTTR یه مدت انحصاری زمانی شه مطلب نداره واقعا، فقط دست اون سه کله پوک نیفته :D
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,833
نام
نریمان
به قرآن دست مایکرو بیفته حله :D حالا گیم ـشون مثل ROTTR یه مدت انحصاری زمانی شه مطلب نداره واقعا، فقط دست اون سه کله پوک نیفته :D
احتمال خریده شدنشون توسط مایکروسافت (به صورت یکجا) نزدیک به صفره. مایکروسافت هیچوقت خریدی توی این سطح نداشته و بعید می‌دونم علاقه ای هم داشته باشه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
به قرآن دست مایکرو بیفته حله :D حالا گیم ـشون مثل ROTTR یه مدت انحصاری زمانی شه مطلب نداره واقعا، فقط دست اون سه کله پوک نیفته :D
مایکرو همون استودیوهایی که خریده رو بتونه درست منیج کنه هنر کرده! اضافه کردن استودیو مسائل بعدی هم داره، اینطور نیست که یه لقمه آماده دستت افتاده باشه، شما هر کدوم از استودیوهایی که تا الان خریداری شده رو ببینی نقلو انتقالو تغییر داشتن، منیج کردن استودیوهای وارنر جدا از هزینه های پس از خرید، ریسک بالایی برای مدیریتشون وجود داره و حتی ممکنه بخاطر تمرکز روی یه بازی خاص درب بعضیاشون تخته بشه! فعلا هم همون سه کله پوک پیشنهاد دادن! و با وضعی که میخواد یکجا و به این شکل بفروشه از نظر من هم خرید بیخودیه! مثلا IP ها رو قیمت بالا هم می زد ارزش خریدش بالاتر از این حالت بود و می شد اقدام کرد برای اینسومنیاک :D
 

Guzu

کاربر سایت
Dec 22, 2019
569
نام
Gurzukahn
  • Like
Reactions: g4mer

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,833
نام
نریمان
رییس WarnerMedia اخیرا یه مصاحبه داشته که توش راجع به WB interactive / WB Games هم صحبت کرده.

The expansion of HBO Max will be one part of the global growth plans. CNN also is envisioned as a key element of that, along with WarnerMedia’s interactive business, Kilar said, giving major props to the cable news network:

“I think their ceiling is so high, and I’m very, very much a believer in news and information around the globe,” he said. “And frankly, we have the best brand in the world in CNN when we look at website traffic and the power of the brand. Also, we have a very strong interactive team of about 2,000 software developers that tell interactive stories; the opportunity to go global with that is very, very big as well.”

با توجه به صحبت‌هاش به نظر میاد تمایلی به فروش، حداقل در حال حاضر ندارن.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
باید دید فقط میخوان از شر بخش موبایل خلاص بشن یا این قضیه ادامه داره و بخش های دیگه گیمینگ رو هم میفروشن
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,592
نام
mohammad
چون مایکی میخواد تو ژانر های مختلف عنوان خودشو داشته باشه...

و وارنر برای NetherRealm گفته که آی پی MK رو هم همراهش می فروشه...برخلاف بقیه استدیو ها...

این احتمال وجود داره بزودی خبر خریداری شدن این استدیو توسط مایکی بیاد
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,162
نام
سبحان
چون مایکی میخواد تو ژانر های مختلف عنوان خودشو داشته باشه...

و وارنر برای NetherRealm گفته که آی پی MK رو هم همراهش می فروشه...برخلاف بقیه استدیو ها...

این احتمال وجود داره بزودی خبر خریداری شدن این استدیو توسط مایکی بیاد
مایکروسافت از قبل هم ابراز علاقه کرده بود به خرید استودیو های وارنر
اگه اکتی بخرتشون که همرو مجبور میکنه کالاف دیوتی بسازن
Ea باز تا حدودی بهتره ولی دست کمی از اکتی نداره پس بهترین گزینه همون مایکروسافت هست چون آزادی عمل و بودجه لازم رو برای ساخت بازی بهشون میده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر