Multi Platform Assetto Corsa Competizione

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
خب نسخه بعدی Assetto Corsa با پسوند Competizione معرفی شد.

assetto_corsa_Low.jpg

این نسخه کاملا تحت لیسانس مسابقات GT3 (Blanckpain) ساخته خواهد شد، پس دوست داران ماشینهای GT3 شبیه سازی بهتر از این نسخه از A.Corsa پیدا نخواهند کرد.
AC Competizione کاملا آنلاین خواهد بود،شامل رتبه بندی راننده ها برا اساس طرز رانندگی داخل پیست و امتیازاتی که بدست میارن.

بار گرافیکی بازی برای اولین بار در یک بازی ریسینگ شبیه ساز بر دوش Unreal Engine 4 خواهد بود.
مطمئنا موتور فیزیک داخلی استودیو به همراه UE4 نتیجه فوق العاده ای رقم میزنه.
مهمتر از همه بواسط استفاده از UE4 ، درخواست چند ساله طرفداران این بازی برآورده میشه و اون اضافه شدن چرخه شب و روز و تغییرات آب و هوا هست.

features_simulazione_02.jpg

این لیسانس شامل تمام ماشینهای این کلاس اعم از فراری،لامبورگینی،مرسدس،مکلارن،آئودی،بنتلی و... خواهد شد.

همینطور پیستهای این نسخه بر اساس تقویم رسمی مسابقات انتخاب شده که در زیر لیست شده.

  • Zolder
  • Monza
  • Brands Hatch
  • Silverstone
  • Circuit Paul Ricard
  • Misano
  • Spa-Francorchamps
  • Hungaroring
  • Nurburgring
  • Circuit de Barcelona-Catalunya
اینبار نه تنها شاهد شبیه سازی پیشرفته رفتار ماشینها در پیست خواهیم بود، بلکه Kunos با استفاده از موشن کپچر از رانندگان واقعی تیمهای رسمی مسابقات به همراه مکانیک ها، مهندسین و درکل(Pit Crew) تصویر برداری کرده و قرار هست در بازی نهائی گنجونده بشه.
مطمئنا بازی خودش رو محدود به فقط سری BlancPain نمیکنه و در ادامه میتونه لایسنس های بیشتری از سری مسایقات FIA و کلاس GT رو در اختیار بگیره که به عنوان DLC ریلیز بشه.

این نسخه فعلا برای PC برنامه ریزی شده و قرار هست در همین تابستان پیش رو نسخه بتا/Early Access برای کاربران استیم ریلیز بشه.
3.jpg

2.jpg

1.jpg

پست اول مطمئنا بزودی تغییرات عمده ای میکنه\m/
 
آخرین ویرایش:
این نسخه ای که اومده نسخه کامله؟ حجمش چرا فقط ده گیگه پس؟ من بخش آنلاین رو بازی نمیکنم الان بخش کریر و تعداد ماشین ها کامل هست؟
حجمش کمه کلا، برا خودمم عجیب بود اولش چطوری حجم اینقدر کم تونستن نگه دارن.
آره کامله، هم کریر و هم کل بازی همه چی سرجاش هست.
 
خب یک چند ساعت دیگه پای بخش کریر نشستم ببینم چی به چیه.
همین اول خیالتون راحت کنم اگر الان میخواین این بخش استارت بزنید، کلا دست نگه دارید، بازی همونقدر که تو بخش رانندگی،طراحی پیست و ماشین ها، فیزیک و صدا مثال زدنی هست، از طرف دیگه بخش کریر فوق العاده پرباگی داره.
کامل حس میشه که هنوز این بخش تموم نکرده بوده استودیو ولی مجبور بودن که بازیو منتشرش کنن.
کریر کمی گیج کنندست، هیچ اطلاعاتی بازی به شما نمیده که باید چکار کنید، بعضی وقت ها سیو نمیشه و کلی باگ ریز میز دیگه.
بازی تو هر قسمت دیگه فوق العادست ، پیشنهاد من اینه که از بخش آنلاین لذت ببرین، یا مسابقاتی که خودتون با AI تو آفلاین میسازین.
فکر کنم آپدیت بزرگی که تو تابستون میاد و قرار هست که ماشینهای 2019 به بازی اضافه کنه (رایگان)، تا اون موقع به استودیو باید وقت داد یه دستی به بخش کریر بکشه.
=========================
جدای از بخش کریر، واقعا باید به استودیو به گرفتن همچین خروجی از انجین UE4، اونهم تو یک بازی ریسینگ دست مریزاد گفت.
خیلی از ویژگیهای بازی تو این انجین آماده نبود، مثلا وقتی شروع کردن به ساخت بازی،UE حتی ساپورت VR نداشت که از بدیهیات یک بازی ریسینگ امروزی هست. البته UE هنوز Triple Screen ساپورت نمیکنه.

یکی از نکاتی که شاید به چشمتون نخورده باشه اینکه وقتی میخواد مسابقه شروع کنین، تو پنل Setups بازی 3 تا تنظیمات ماشین آماده در اختیار شما قرار میده :

Safe Setup که مشخصه ممکن باهاش تایم خیلی خوبی تو پیست نزنین ولی ماشین خیلی قابل اعتمادتر هست و رانندگی باهاش ریسک زیادی نمیخواد.
Aggressive Setup هم مشخصا برا وقتی که اینقدر پیست و ماشین خیلی خوب میشناسین و میخواین تایم بهتری بزنین، مثلا برای تایم گیری (Qualify)
Wet Setup برای هوای بارونی

بعدا بمرور یکسری نکات دیگه هم مرور میکنیم.
 
آپدیت 1.02 امروز منتشر شد، کلی از مشکلات پرفورمنس، گرافیکی برطرف شد.
یکسری جزئیات بخش کریر هم بهبود پیدا کرده، قبلا بازی به شما اعلام نمیکرد که چی از شما میخواد ولی الان با کادرهای متنی و... خیلی خوب راهنمائی میکنه.

جزئیات آپدیت :

GENERAL:
- The .exe now starts in "-nohmd" mode if "-vr" is not specified.
This now allows direct shortcuts with "-vr" command and reduces the number of required launch modes in Steam.
- Fixed a crash when pausing the game from the helicam.

GAMEPLAY:
- Added savegame system in Career and Championship modes.
- Savegame feature is not available in Hotlap and Hotstint mode
- Improved general .json encoding system.
- Added structure to manage multiple savegames (Single Player).
NOTE: not yet enabled in the public build.
- Added auto-saving after complete sessions in Career and Championship.
- Fixed driver stint status in savegame.
- Fixed incorrectly forced 10-minute driver stint length in championship and career.
- Fixed inaccurate session results in some savegames.
- Fixed Fanatec LEDs building in reverse order (due to a change in the Fanatec SDK).
- Updated controller presets.
- Fixes to MP replays (e.g. flickering spawned cars when the replay was shorter than the session).
- Fixes to game stability.
- Tweaks to accident/yellow-flag highlights.
- Fixed a bug of 'ghost cars' appearing in some cases in multiplayer highlights.
- Added option to customize weather for championship rounds.
NOTE: selecting "Custom" weather allows the player to customize the weather for every championship round before each event.
- Fixed end-race cameras and car positions (e.g. back from replay after end-race highlights).
- Fixed HUD disappearing after trying to play an invalid replay.
- Revised AI skill levels in Career in various difficulty settings.
- More straightforward session-end:
Added status message at the end of sessions informing the player to wait for all opponents to cross the finish line before proceeding to the next session.
- Fixed ignition turning off when killing the engine during pit stops.

UI:
- Added mouse input in VR.
- Fixed an issue with navigating the MFD in VR.
- Fixed tyre sets section being incorrectly active when wet compound was selected in the tyre and strategy windows in the Setup screen.
- Fixed incorrect title in the Championship car selection menu.

AUDIO:
- Audio communications optimization.

GRAPHICS:
- Added another AA method.
Temporal is now more effective against jaggies, while KTAA is more effective against ghosting.
- Revised steering animations on various cars to delay hands switching over too early.
- Fixed rim speed different from tyre speed.
- Fixed slow motion rim/tyre speed in replays.

MULTIPLAYER & RATINGS:
- Reduced the join lag when a new car model joins a session.
- Drivers cannot join ongoing race sessions anymore (server settings option "isRaceLocked").
- Fixed race track status not being properly reset after the race session.
- Changed the way backend systems store data, so data is still correctly saved even under high loads.
- Racecraft Rating calculations are temporarily suspended.
- Rating widget now will correctly detect reconnections. While disconnected, it will simply dissapear.
- Backend systems performance improvements.
- Advanced MP options: Fixed the slider weights for night and rain.
- Advanced MP options: Increased the significance of "clean": Users with higher SA won't see unrestricted servers anymore, unless "clean" is reduced below 50%.
- Advanced MP options: Increased the significance of "latency": Users with higher SA won't see unrestricted servers anymore, unless "clean" is reduced below 50%.
- Advanced MP options: Increased the significance of track weights, especially low values will massively rank down corresponding servers.
- Matching now (almost) ignores servers in race sessions, instead of ranking them down.
- Fixed CP servers not showing up for a number of user IP addresses.

PHYSICS & FFB:
- Force Feedback Post-Processing is now available like in the original Assetto Corsa.
Copy your "ff_post_process.ini" and associated LUTs to "Documents/Assetto Corsa Competizione/Config".
 
سلام دوستان...من این بازی رو نصب کردم برنامه x360 رو تو فولدر بازی کپی و اجرا کردم و دکمه های گیمپد رو با موفقیت کانفیگ کردم ولی تو بازی هر کاری کردم نتونستم گیم پدم رو تنظیم کنم برای بازی...ضمنا گیم پدم معمولیه و مال xboxنیست...میدونین این مشکل چجوری حل میشه؟حتی کیبورد رو هم نتوستم تو بازی کانفیگ کنم.
ورژن بازی 1.0.0 هستش.
 
سلام دوستان...من این بازی رو نصب کردم برنامه x360 رو تو فولدر بازی کپی و اجرا کردم و دکمه های گیمپد رو با موفقیت کانفیگ کردم ولی تو بازی هر کاری کردم نتونستم گیم پدم رو تنظیم کنم برای بازی...ضمنا گیم پدم معمولیه و مال xboxنیست...میدونین این مشکل چجوری حل میشه؟حتی کیبورد رو هم نتوستم تو بازی کانفیگ کنم.
ورژن بازی 1.0.0 هستش.
چک کن تنظیمات مثل این انجام دادی یا نه.
راهنمای تنظیمات

من فکر کنم محتویات x360ce به جای پوشه اصلی باید تو این پوشه بریزی:
Assetto Corsa Competizione\AC2\Binaries\Win64

از همونجا هم اجراش کن و بعد تنظیم.
 
  • Like
Reactions: sebastian vett
دوستان بعد از اینکه بازی رو شروع میکنم بعد ۳-۴ دقیقه بازی کردن، فریم ریت دچار افت شدید میشه و بازی به شدت کند میشه...کانفیگ ویدیوی رو هم تا میتونستم کم کردم ولی بازم مشکل حل نشد.کسی میدونه راه حلش چیه؟
ورژن بازی ۱.۰.۰ هستش.
 
چک کن تنظیمات مثل این انجام دادی یا نه.
راهنمای تنظیمات

من فکر کنم محتویات x360ce به جای پوشه اصلی باید تو این پوشه بریزی:
Assetto Corsa Competizione\AC2\Binaries\Win64

از همونجا هم اجراش کن و بعد تنظیم.
تو فولدر اصلی بازی کپی کردم و نسخه ۶۴ بیت x360 رو ریختم، مشکل برطرف شد.
تو اون فولدری که شما فرموده بودین فایل رو ریختم ولی فایده ای نداشت.بعد اینکه تو فولدر اصلی کپی کردم تونستم گیمپد رو با موفقیت کالیبره و باهاش بازی کنم.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
دوستان بعد از اینکه بازی رو شروع میکنم بعد ۳-۴ دقیقه بازی کردن، فریم ریت دچار افت شدید میشه و بازی به شدت کند میشه...کانفیگ ویدیوی رو هم تا میتونستم کم کردم ولی بازم مشکل حل نشد.کسی میدونه راه حلش چیه؟
ورژن بازی ۱.۰.۰ هستش.
خیلی ورژن بازیت پائین، کلی ویژگی جدید، آپدیت بزرگ فیزیک و تایر مدل، AI، بهبود پرفمورمنس و کلی نکات ریز و درشت دیگه اضافه شده.
الان ورژن بازی 1.07 هست، بالای 7-6 آپدیت بزرگ نداری.

@sebastian vett
برات پ.خ کردم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sebastian vett
لطفا نحوه اپدیت کردنشو میگین. از کجا اپدیت ها رو بگیرم؟
بازی رو
خیلی ورژن بازیت پائین، کلی ویژگی جدید، آپدیت بزرگ فیزیک و تایر مدل، AI، بهبود پرفمورمنس و کلی نکات ریز و درشت دیگه اضافه شده.
الان ورژن بازی 1.07 هست، بالای 7-6 آپدیت بزرگ نداری.
ک
خیلی ورژن بازیت پائین، کلی ویژگی جدید، آپدیت بزرگ فیزیک و تایر مدل، AI، بهبود پرفمورمنس و کلی نکات ریز و درشت دیگه اضافه شده.
الان ورژن بازی 1.07 هست، بالای 7-6 آپدیت بزرگ نداری.
نحوه اپدیت کردن بازی رو میگین؟
از کجا فایل های اپدیت رو بگیرم؟
آیا لازمه که بازی با ورژن قدیمی تر رو پاک کنم و ورژن جدید رو نصب کنم؟
 
آپدیت 1.08 منتشر شد:


GENERAL:
- Fixed “Skip Intro Sequence” setting not working.
- Added driverStintTimeLeft and driverStintTotalTimeLeft to sharedMemory.
- Added rainTyres flag to shared memory and digital displays.
- Fixed sessions in shared memory, added session index.
- Fixed current lap time in shared memory, added deltaLapTime and estimatedLapTime.
- Fixed bug with fuelUsed value in shared memory.
- Fixed tripDistance in shared memory.
NOTE: more documentation on shared memory data is available in the following link: DOCS - ACC Shared Memory Documentation
- Replay version is changed.
- Fixed MOTEC venue name bug.
- Exposed forceFeedbackIntervalSteps in the controls.json in documents/Assetto Corsa Competizione/Config to increase Force Feedback frequency (0= 333Hz 1=222Hz 2=111Hz, default is 2).
NOTE: high-end wheels will benefit from using a higher frequency, but older wheels should keep setting "2" for compatibility.

GAMEPLAY:
- AI now observes blue flags vs. player and other AI cars.
- Fixed inconsistent and wrong Career preset values (notably extra long Qualifying sessions in Endurance races when playing in "Long" mode).
- Practice sessions are now globally limited to 60 minutes.
- Added pitlane open/closed logic to stop the AI from entering the pits in the first lap in mixed weather conditions.
NOTE: the pitlane now opens when the leader completes the 1st lap. If the player pits before the pitlane is open, there will be no pit crew ready.
- Championship code structure reviewed.
NOTE: polesitters are going to take 1 point.
- Possible fix for AI late pit-exit limiter deactivation at Monza.
- Added cutting warnings in Savegame.
- Added session fuel consumption to Savegame.
- Fixed superfluous RaceComm messages when loading a Savegame.
- Fixed AI running faster for a few minutes after loading a Savegame.
NOTE: these fixes will require new game saves to function correctly. Loading older saves will still lack the correct data.
- Fixed various crashes that could occur when exiting the replay.
- Added automatic driver swap in the MFD when pitting.
NOTE: in Sprint races, the MFD will automatically jump to the next driver when entering the pits, and driver swap will be blanked out outside of the pit window.
- Fixed a bug with ghost car after returning to pit.
- Fixed Helicam remaining enabled on session change.
- Fixed Silverstone full formation lap bug with AI.
- Reduced yellow flag relative speed threshold.
- Fix for a bug with the Ferrari after a garage teleport, where the car would continue a lap down due to a respawn glitch.
- Fixed fuel time calculation for pitstops based on how much fuel the car already has - previously the refuel time in free refuel mode depended on refuel amount, regardless of how much fuel the car already had.
- Fixed pitlane entry message for AI (and better pitlane entry for Barcelona).
- Fixed wrong assists applied when returning from special modes, such as Career.
- Increased session overtime in Career events from 2 mins to 3 mins.
- Fixed different professionalism bonus texts in the Career.
- Completely reworked Custom Championship architecture.
- Fixed Custom Championship entry generation.
- Fixed qualifying rule based on number of races in Custom Race Weekend mode.
- AI flash lights when lapping.
- New system for safer car location state.
- AI now slow down to get space in qualifying.
- AI now uses current delta time to aid in the decision to abort a qualify lap to take space.
- Fixed potential crashes during reverse replay.
- Updated and fixed pit triggers for all tracks.
- Fixed possible wrong states on consecutive replays of restarted sessions.
- Fixed yellow flag warning during podium sequence.
- Fix for Savegame gamemode that was saving a different value after a different game load.

AUDIO:
- Fixed potential crash with audio comms disabled.
- Tweaked audio behavior for external sound fading (to fix inconsistent audio in F3/F7 cameras).
- Fixed gear compressor timing for the Porsche 991II GT3 Cup.
- Added basic car spotter
- Added new audio warnings for flags
- Added new audio messages for stint ending and stint over

VR/TRACKING:
- Fix for the reset view (Ctrl+Space) not working with menus and HUD layers when using the HTC Vive (Steam VR plugin).
- Enabled trackIR in freecam (F7) and chasecam (F1) views.
- Fixed inverted axis in TrackIR.

UI/HUD:
- Fixed showroom being zoomed on triple-screen resolutions.
NOTE: the new FOV is applied after a game restart.
- Added Stats page to the Driver profile UI.
- Added the possibility to enable the spotter in the Audio options.
- Fixed tyre set selector issues in the pitstop strategy section of the Setup/MFD.
- Game Mode helper texts revised in the UI.
- Stabilized realtime leaderboard in the starting phase of the race.
- MFD: certain elements now allow continuous increase/decrease on button down (fuel, tyre pressures, brake bias).
- Fixed a condition when the MFD weather forecast wouldn't update.
- MFD: driver selector is now locked in pit window modes once the player has completed the mandatory stop.
- Fixed leaderboard race number on points table page.
- Added nationality on leaderboard page / points table.
- Fixed selectors on leaderboard page.
- Added personal best laptimes to loading screens and Singleplayer Circuit Info.
- Fixed and tweaked multiple Custom Race Weekend and Custom Championship options in the UI.
- Added driver stint rule message on the pitstop MFD page.
- Fixed fuel test slider inconsistencies.
- Updated Rating Profile Help texts.
- Removed replay button visibility without recorded time.
- Added penalty indicator to HUD standings and realtime track position widget (also affects pitmenu standings and broadcast HUD).
- Numerous text description and navigation-related corrections all across the UI.
- More obvious indication on the HUD when the driver stint goes into overtime.

GRAPHICS:
- More effective advanced sharpen filter in video settings.
- Fixed polystyrene distance markers inverted in Brands Hatch.
- Fixed various visual bugs on the Hungaroring and Brands Hatch.
- Fixed graphical LOD issue on the Porsche Cup.
- Various graphical updates on the Audi R8 LMS.
- Added driverStintTimeLeft and driverStintTotalTimeLeft pages to the Racelogic display.
- Racelogic pages rearranged (laptime, delta, stint driven, stint time left, total driving time left). Default key to cycle is ALT+D.
- Tweaked RPM lights layout for the Bentley Continental GT3 2018.
- Fixed a bug with ligth cones when opponents visibility was used (focused car had front lights off after changing car with Shift+Arrows).
- More consistent placeholder values on dash displays.

PHYSICS:
- Wet asphalt water film depth now influences aerodynamics.
NOTE: you might need to raise your ride height up to 4-5mm to regain the same splitter and diffuser balance and performance on a wet track.
- General UI setup and MFD tyre pressure logic refactoring. No more automagic for ambient pressures.
Whatever the ambient temperature, the slicks are now preheated at 70°C and you can input the pressure you want for that preheated temperature.
Preset setups are already adjusted. Old saved setups will start with very low pressures and you generally need to add 4 to 5 psi extra.
Simply put a tyre pressure you desire, usually 2psi less than the hot pressure you want, and go.
- Minimum tyre pressures now at 20.3psi, as per Pirelli document request. Pay attention as the pressure can get lower than that when the tyres get cold without blankets while waiting at the grid start and can easily deflate on kerbs.
- Fixed MFD pitstops screen tyre pressures.
- All cars updated preset setups with new tyre pressures.
- Improved flat tyres grip, you should now be able to return to pits with a flat tyre.
- Fixed high fuel consumption under pit limiter.
- Fixed engine consumption in idle.
- Tyre blankets for slick tyres now at 70°C.
- Optimum tyre pressure tweaks.
- Fixed ignition on by default with manual engine start in certain cars.
- Fixed motion data stopping in the middle of the cooldown lap.
- Fixed incorrect AI tyre pressures after a pitstop.
- Honda NSX GT3 fuel consumption tweaks.
- Mclaren 650S GT3 improved TC logic.
- Fixes in Lexus RC F GT3 fast damper preset setup.
- New aggressive Barcelona preset setup for Audi R8 LMS, Mercedes-AMG GT3, Lamborghini Huracán GT3, Bentley Continental GT3 2018, Porsche 991 GT3-R, Ferrari 488 GT3.

MULTIPLAYER & RATINGS:
- Increased the minimum pre-race time to 80s for public MP, decreased to min 5s for private MP.
- Small improvement to the MP formation lap, preventing the ability to outrun the leader with good timing.
- Servers won't spam "late" warnings for event resets.
- Fixed ghostcar (disconnected car) during MP replay.
- RC Rating was rewritten and now works again both in SP and MP.
- RC will start at 0 while the old Elo value is still remembered.
- Numerous SA Rating improvements. Most changes raise the requirements to gain Trust, so global SA ratings are expected to drop a few points.
- Fixed a bug where lifting on straights would generate Trust.
- SA and RC will change at a slower rate for low AI strength (< 90%), while the balance between Trust and OBWP is untouched.
- Fixed FP2 and Q2 not displayed in server list.
- Enabled collision bag for both MP and SP. SA penalties should only be applied to cars that are "root" contacts, no OBWPs for being caught in a mass accident.
- Fixed replay auto save in MP when the weekend changes.
- Server passwords are now stored.
- Increased low-latency (LAN servers) ping accuracy, possibly removing jittering. The effects will also improve regular Multiplayer netcode prediction, but won't be as significant.
- Added DT, 5s, 15s penalties as admin commands.
- The driver swap info widget is now more compact.
- Numerous fixes to driver swaps situations.
- Team names are now visible in MP.
- Netcode preparation for new pitstop rules, preview instructions will be added in the forum.
- Server weather configuration now has more weight on the cloud level, configuring high cloud levels drastically improve the chances of rain (when dynamic weather is used).
- Server weather configuration now uses rain level as a chance for a completely rainy weekend (when dynamic weather is used). Server admins can use both weatherRandomness and rain level to achieve different types of random rain experience.
- Enabled the collection of new driver statistics.
- Possible fix for MFD crash in MP when changing pit strategy after a driver swap

دوباره یک آپدیت بزرگ اومده، همه چی دوباره بهبود داشته مثل فیزیک، AI، گرافیک، صدا و... .

استودیو هم آروم آروم داره آماده میشه که آپدیت سال 2019 مسابقات Blacnpain بصورت رایگان منتشر کنه.
این آپدیت شامل 6 عدد ماشین جدید بهمراه ترک Zandvoort میشه که تو پائیز بصورت رایگان منتشر میشه.
====================
علاوه بر اون Kunos چشم اندازی از آینده ACC نشون داد.

The Intercontinental GT Pack

70178820_3604056792953946_9181549114205143040_o.jpg 69928325_3604056762953949_2242959744492896256_o.jpg 70426902_3604057702953855_5163995877567627264_o.jpg 70191002_3604057149620577_8855874921109127168_o.jpg 69829596_3604057579620534_6955132028958277632_o.jpg

این DLC در واقع یک سری مسابقات رسمی تحت مالکیت کمپانی SRO (صاحب امتیاز مسابقات Blancpain) هست.
SRO چند سالی میشه که این مسابقات برگذار میکنه و هدف مسابقات هم برگزاری مسابقات GT3 در پیست های بزرگتر و در ساعات طولانی تر هست(یکجورائی استقامتی هست).
این سری در 5 پیست پرطرفدار واقع در آمریکا، اروپا،آسیا، استرالیا و آفریقا برگذار میشه:
Bathurst -SPA - Suzuka -Laguna Seca - Kaylami​

با این توضیح که ترک افسانه ای Kaylami واقع در آفریقای جنوبی برای اولین بار بصورت لیزراسکن شده برای یک بازی شبیه ساز منتشر میشه.

1 - Bathurst.JPG
2- Laguna.JPG
3 - Spa.JPG 4 - Suzuka.JPG
5 -Kaylami.JPG
 
آخرین ویرایش:
پشمام فر خورد :D کیالامی شت!!!!!!!
ماکان 6تا ماشین چیا هستن؟ فقط استون و پورشه قابل حدسن 4تای دیگه چین؟

پ‌ن: دیگه SRO هم شعورش میرسه بره سمت کیالامی بعدش لیبرتی مدیا جای اینکه این پیست‌ها رو برگردونه اینترلاگوس و هاکنهایم (که هم گرندپری‌هاشون نسبت به بقیه پرهیجانن هم خیلی بین طرفدارا محبوبن) رو از تقویم F1 حذف میکنه :))
 
آخرین ویرایش:
پشمام فر خورد :D کیالامی شت!!!!!!!
ماکان 6تا ماشین چیا هستن؟ فقط استون و پورشه قابل حدسن 4تای دیگه چین؟

پ‌ن: دیگه SRO هم شعورش میرسه بره سمت کیالامی بعدش لیبرتی مدیا جای اینکه این پیست‌ها رو برگردونه اینترلاگوس و هاکنهایم که هم گرندپری‌هاشون نسبت به بقیه پرهیجانن هم خیلی بین طرفدارا محبوبن رو از تقویم F1 حذف میکنه :))
علاوه بر ونتیج و پورش که خودت اشاره کردی، مکلارن 720 ،همینطور R8 جدید، NSX جدید وهوراکان جدید میشه.
====================
آره واقعا هاکنهایم که حیف شد، اما اینترلاگوس دیگه واقعا باید آپدیت بشه، هرسال دریاچه میشه اونجا:D
کایلامی قرار هست تو AMS 2 هم باشه ولی فکر نکنم لیزراسکن باشه.
 
  • Like
Reactions: Eazy-E
اما اینترلاگوس دیگه واقعا باید آپدیت بشه
ولی بیشتر از اینترلاگوس سنگاپور، مکزیک، روسیه، امارات بیشتر به آپدیت شدن نیاز دارن. البته لیبرتی مدیا تو اینترلاگوس نقشی نداره دولت برزیل اگه اشتباه نکنم واسه مسائل امنیتی اجازه نمیده تو سائوپائولو باشه. ولی تو بقیه موارد که دخیله :D آقا ما هیچکدوم اینا رو نخواستیم هاکنهایم و نوربورگرینگ رو برگردونین :D

------------------------------

جدا از بحث DLCها دیگه صبر ندارم تاپیک کنسولی بازی رو بزنم تایید کنید دیگه لامصبا :D
واسه کنسول هم بدن پول پلاس نداریم باید با AI بورینگ سروکله بزنیم کلا بدبختیم :D

------------------------------

این مصاحبه عالیه! مصاحبه با Aristotelis Vasilakos در مورد فیزیک بازی و تغییراتی که بعد آپدیت‌ها دادن

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or