Multi Platform Assassin's Creed

سلام
بعد از سری شاهکار POP , تیم سازنده POP: SOT شروع به ساخت بازی دیگری کردند به نام Assassin's Creed .
فعلا قراره این بازی برای کنسول PS3 ساخته بشه. اما 90% این بازی Multi Platform خواهد بود.
البته من این حرفمو طبق این مدارک زدم :
quote:
The game is multiplatform.

I've seen it running on PC and 360 hardware to date.
UBI didn't spend money on the conversion teams just to scrap it all.

Hell this was actually intended to be released on the Xbox and PS2 as well at one point but they scrapped that decision a little while back.

They're also betting on this franchise as their next big thing so expect it to be really tight, they've been working on it for ages now.
I'll actually bet the graphics will be better than what you've seen in the end and the animation system is jaw dropping so far.


another quote:
quote:
It's never that simple.
Even if it's a timed exclusive for one console we'll never hear the end of it till it goes across the board.

But in the end it will be a port TO the PS3 and not from the PS as the game was up and running long before the PS3 hardware was finalised.

The game will kick ass.
Everyone should be happy it's multiplat as not to miss out.


and some more:
quote:
I really haven't seen much to be honest
To say UBI is being VERY secretive with this game is an understatement.
Mostly the early tests and concepts.

Thus far the screens we're seeing are on the mark with what I've seen, the brighter colors used to note off important elements/areas/people.

And graphics aside it was the character environment interaction/animations that floored me.


Just wait till you see this thing in motion.


Source: http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=440099&page=2


شما میتونید دو تریلر منتشر شده ی این بازی رو از این لینک بگیرید :

http://uk.gamespot.com/ps3/action/projectassassins/index.html

درضمن اسم شخصیت بازی هم Altair قراره باشه.

عکس های بازی :
assassinscover.jpg

instory1.jpg

instory2.jpg

femaleassassin1_enl.jpg

منتظر خبرها , تریلر ها , عکس ها , اطلاعات و ... این بازی باشید.:-"
 
آخرین ویرایش:
BBC بخش فارسی و مطلبی درباره 'نسل بعد بازی' :

عبارت "نسل بعدی"، ورد زبان بسیاری از کسانی است که در صنعت تولید بازی های کامپیوتری کار می کنند، اما معنی این عبارت چیست؟ و از بازیهایی که چنین عبارتی به آنها اطلاق می شود چه باید انتظار داشت؟
تازه ترین بازی های عرضه شده در بازار همه تصاویر خوبی دارند اما قابلیت موجود در توان پردازش دستگاه هایی مثل اکس باکس 360 یا پلی استیشن 3 تنها به تولید تصاویر زیبا محدود نمی شود.
این دستگاه ها موقعیتهای جدید فراوانی را برای تغییر طرح بازی در اختیار تولید کنندگان و برنامه نویسان بازی قرار می دهند.
در استودیو شرکت یوبی سافت (Ubisoft) در مونترآل گروهی متشکل از 300 طراح، برنامه نویس و گرافیست، چهار سال وقت خود را صرف تولید یک بازی به نام کیش یک آدم کش (Assasin's Creed) کرده اند، که در قرون وسطی اتفاق می افتد و درواقع در ژانر آن دسته از بازیهای حادثه ای قرار می گیرد که ماجرایی را نیز دنبال می کنند.
جید ریموند، یکی از تهیه کنندگان موسسه یوبی سافت می گوید: "خیلی ها عبارت 'بازی های نسل بعد' را شنیده اند و تا کنون هم تصور بر آن بوده که این عبارت تنها به معنی گرافیک بهتر است."
"مثلا در یک بازی بوکس، وقتی به صورت حریف نزدیک می شوید جزئیات بیشتری در حرکات صورت می بینید. یا در بازی های اتوموبیل رانی، شما یک اتوموبیل واقعی را مقابل خود می بینید که براق تر از بازی های پیشین است و محیط هم واقعی تر به نظر می رسد."
"اما از نظر من 'بازی های نسل بعد' به معنی یک نوع جدید بازی است."
داستان 'کیش یک آدم کش' در زمان جنگ های صلیبی و درون سه شهر بزرگ رخ می دهد.
درون هر شهر هزاران شخصیت انیمیشن وجود دارد که همگی توسط کامپیوتر کنترل می شوند و بازی‌کن می تواند شخصیت تحت کنترل خود را هر جای شهر که مایل باشد ببرد.

خانم ریموند می گوید: "ما این قانون را ساختیم و برای خودمان این چالش را ایجاد کردیم که سعی کنیم شهرهای بزرگی را بسازیم که بازی‌کن می تواند با همه اجزاء آن تعامل (Interaction) داشته باشد. یعنی می توانید هرچیزی در این شهر را بردارید، از رویش بالا بروید یا پایین بپرید."
"یعنی ما ابزارهایی را ساختیم که بتوانند مدل های سه بعدی را تشخیص دهند و بطور اتوماتیک لبه هایی بر روی آن ایجاد کنند که شخصیت تحت کنترل بازی‌کن بتواند آنها را بگیرد یا به هر شکل با آنها تعامل داشته باشد."

مکعب های لگو

ساخت محیط بازی وقت بسیاری گرفت چون هر چیزی که از دیوار بیرون زده بود می بایست مشخصه های یک نقطه قابل آویزان شدن یا گرفتن را پیدا کند.
پاتریس دزیله، کارگردان این بازی گفت: "چالش اینجا بود که ما می بایست به بازی‌کن می فهماندیم که چه مسیری را طی کند و مشخصه های هر مرحله را تعریف می کردیم اما در این بازی یک مسیر خاص وجود ندارد."

وینست پونتبریاند، از تهیه کنندگان شاغل در یوبی سافت توضیح می دهد که: "در یک بازی معمولی خطی (Linear)، شما مرحله تعریف می کنید. اما در بازی ما چون بازی‌کن می تواند در بخش های مختلف شهرها حرکت کند، خیلی زود فهمیدیم که نعریف مرحله، به سبک بازیهای خطی که از یک نقطه آغاز می کنند و در یک نقطه مرحله به پایان می رسد، ممکن نیست."

شخصیتهایی که در پس‌زمینه هستند

یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی تولید کنندگان بازی، ساختن شخصیتهایی است که هرچند توسط کامپیوتر کنترل می شوند اما رفتاری طبیعی دارند.
اینجاست که فن آوری های پنهان شده درون جعبه دستگاه های بازی به کار می آید.
کیش یک آدم کش در این بازی می توان با هر جزء محیط به شکلی ارتباط برقرار کرد و به هر گوشه ای از شهر سر کشید
متیو مازرولس، برنامه نویس هوش مصنوعی می گوید: "الان همه تمایل دارند از دستگاه های چندپردازنده ای استفاده کنند که هر پردازنده هم چند هسته دارد. این کار عملا به این معنی است که بجای یک پردازنده چندین پردازنده در خدمت شما هستند که این افزایش قدرت محاسباتی، در انجام محاسبات پیچیده هوش مصنوعی، که رفتارهای را طبیعی نشان می دهند، کمک بسیار بزرگی هستند."
خانم ریموند هم می گوید: "ما بر روی یک دستگاه معادلات فیزیکی کار کردیم که حرکات شخصیتها را، وقتی با آنها برخورد می کنید، یا آنها را به عقب هل می دهید، طبیعی نشان می دهد."
"در نتیجه اگر به گروهی از عابران برخورد کنید، زمین خواهید خورد و مثلا اگر با تمام قدرت خودتان را به یکی از شخصیتهای زن حاضر بازی بزنید، می توانید او را به زمین پرتاب کنید."
همچنین یکی دیگر از ابزارهایی که این شرکت بر روی آن کار کرده، یک برنامه کامپیوتری است که یک گروه شخصیت کامپیوتری با مشخصه های ظاهری کاملا متفاوت لباس، رنگ موی سر و رنگ پوست تولید می کند.

"داستان یک بازی‌کن"

آیا مواردی مثل بالا رفتن کیفیت تولید، محیط هایی که هر چه بیشتر به جهان واقعی شبیه هستند، و درگیری احساسی بیشتر بین شخصیتهای داستان، می توانند بازی ها را به محصولی با مخاطب عام تولید کنند؟
خانم ریموند گفت: "بازی های کامپیوتری در قالب یک ابزار تفریح، فقط در سطح یک پدیده بزرگ هستند و هنوز به عمق آن نفوذ نکرده اند. به نظر من ما اکنون در جایی قرار داریم که صنعت سینما در آستانه انتقال از فیلم صامت به فیلم غیرصامت قرار داشت."
"ما تازه به جایی رسیده ایم که قابلیتهای یک محیط و شخصیتهای تعاملی را کشف کنیم. ما تازه درک می کنیم که یک داستان تعاملی که شما برای بازی‌کن داستان تعریف می کنید، چیست. اما این پدیده واقعا باید به داستان یک بازی‌کن تبدیل شود."
آقای دزیله گفت: "من معتقدم هر چه با در نظر گرفتن این اصلوب، در 'بازی های نسل بعد' پیش برویم، قواعد تولید بازی های کامپیوتری مبهم تر می شوند و آنچه بازی‌کن از بازی کردن تجربه می کند، بسیار فراگیرتر از لذت یا تجربه بازی های فعلی خواهد بود. چون با سست شدن قواعد بازی، دیگر تنها شاهد آن دسته بازی هایی نخواهید بود که باب طبع بازی‌کن ها هستند."

http://www.bbc.co.uk/persian/science/story/2007/10/071014_ba-next-gen-games.shtml
 
کی کیاد؟

دوستان این assassin s creed ما کی میاد تو خماریشیم مگه نگفتن تو ابان میاد؟ شنیدم می خوان تاخیر بزنن بهش بچه ها من نمودم من assassin می خوام:(
 
واسه Pc کی میاد ؟

دوستان این assassin s creed ما کی میاد تو خماریشیم مگه نگفتن تو ابان میاد؟ شنیدم می خوان تاخیر بزنن بهش بچه ها من نمودم من assassin می خوام:(

سه ماهه ی اول 2008.
خوب در این مورد بحث شد ما هم فیض ببریم! میشه بدونم منبع شما برای عرضه بازی تو q1 2008 چیه؟؟؟ لینک داری؟! بازی کماکان همون موقعی عرضه میشه که نسخه کنسولی عرضه میشه...از gs بالاتر تو تاریخ release داریم؟؟؟
http://www.gamespot.com/search.html?type=11&stype=all&tag=search;button&qs=assassins+creed&x=26&y=13
 
عزیزان امروز داخل سایت Gamespot زده بود که این بازی برای pc هفته دوم نوامبر میاد یعنی با روز ریلیس بقیه کنسول ها در ضمن تو سایت یوبی سافتم اسمی از تعویق نبرده و حتی کاور این بازی رو گذاشته:laughing::laughing::laughing::laughing:
 
خوب در این مورد بحث شد ما هم فیض ببریم! میشه بدونم منبع شما برای عرضه بازی تو q1 2008 چیه؟؟؟ لینک داری؟! بازی کماکان همون موقعی عرضه میشه که نسخه کنسولی عرضه میشه...از gs بالاتر تو تاریخ release داریم؟؟؟
http://www.gamespot.com/search.html?type=11&stype=all&tag=search;button&qs=assassins+creed&x=26&y=13
شرمنده.
اما من مطمئنم گیم اسپات زده بود Q1 2008 یک زمانی.
در هر صورت:-"
 
سلام

دوستان من تا الان جایی ندیدم که تفاوتی بین دو نسخه 360 و پی اس 3 نوشته شده باشه

اگر کسی خبری از تفاوت یا تفاوتهای احتمالی داره لطف کنید بگید
 
عجب بازییه توپیه من که از کرایسیس هم بیشتر دوستش دارم:love: محیط های باز، گیم پلی جدید، گرافیک بشدت باحال:lol: من که دیگه طاقتم داره تموم می شه آخه ما PCبازها چه گناهی کردیم که باید اینقدر منتظرش بمونیم:(:-"
 
الان منتظریم که بیادولی وقتی هم که میادبازهم مشکل داریم چون cod4 روداریم بازی میکنیم واونوقته که
گیرمیکنیم کدومشون رو بازی کنیم:confused:
 
سلام به گیمر های باحال بچه ها تو سایت www.play.com نوشته assassin s creed تا 13 روز دیگه میاد تاریخش درسته؟ یعنی واقعا تا دو هفته دیگه میاد من که باور نمی کنم :confused::eek::biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or