Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
چرا واقعا :دی
من با تنها چیزی که مشکل دارم این وسط اینه که چرا این گیم ها رو با تایتل "اساسینز کرید" دارن میکنن تو پاچه ملت!

یه دوره این قدر این سری ابهت داشت که شایعات در این حد بودن که AC بعدی تو ژاپنه بر فرض مثال! آقا ما یه گیم بخوایم با خط داستانی منسجم و بدون آپگرید های چرت و پرت و این المان های RPG مزخرف باید به کی بگیم :دی به قرآن همین الان میتونن از یه کارکتر مثل اتزیو یکی دو تا تایتل دیگه راحت بدن بیرون! نمیفهمم چه اصراریه که سری رو از ریشه هاش این قدر دور کنن...

گفتنی ها رو دوستان گفتن در کل... به شخصه برای من این فرانچایز بعد Syndicate تموم شد رفت.

پ.ن: اشرف اسماعیل، تو روحت :دی
 
حالا خوب 50 درصد از کسای که غر میزنن میگن اساسین چقدر بد شده همون تو هفته اول بازی روی میخرن صد ها ساعت بازی میکنن
هیچ وقت یادم نمیره موقعی که میخواستم سیندیکیت بگیرم یکی تو مغازه بم گفت حاجی اصلا حال نمیده من 60 ساعت بازی کردم خوب نیست ??
اگر خوب نبوده چرا 60 ساعت بازی کردی؟؟
واقعا حالتون بهم نخورده؟ اشباع نشدید؟ پیمانه این مدل اساسین ساختن پر شده، COD پرفروشه ولی همونم یه سری المانهارو در نظر میگیره و تغییرات میده تا مخاطبو جذب کنه حتی با 5 ساعت گیم پلی سینگل، این بازی همون اودیسست، گیم پلی، گرافیک، لول دیزاینی که دیدم توی این نمایش، مکانیزمها، تنها تفاوت جزییش توی سیستم کامبت بود، اگر شما اودیسه رو 60 ساعت بازی کرده باشی تقریبا هیچ تفاوتی بین این دو نسخه نمی تونی پیدا کنی.
 
آخرین ویرایش:
یعنی باید به یوبی سافت گفت یوبی شابلون

لعنتی همون اودیسه پیچوندی توش بعد می گی تفاوت بزرگی کرده؟ شدیدا هم پر ایراد اجرا می شد

امیدوارم بلای یونتی بیاد سرش شاید یه استراحت بدن بهش
 
گرچه Unity از عنوان های بعدش همچنان نسل بعدی تره:D
واقعا به unity ظلم شد :دی با اختلاف نرم ترین گیم پلی و روون ترین انیمیشنای پارکور رو داره، طراحی محیطا عالی، گرافیک از زمان خودش جلوتر بود و برا همین الانم خیلی خوبه همه اینا فدا مشکلات فنیش شد بماند که آخرین نسخه "Assassin's creed"ـی بود، همونجا سری تموم شد بنظرم.
حالا هنر میخواد بازی الانت از بازی 6 سال پیشت بدتر بنظر برسه.
 
حالا گرافیک و انیمیشنارو کاری ندارم
بزرگترین مشکل بازی برای من مبارزاتشه که دقیقا مثل دو نسخه قبلی بود
ضربات بی وزن و حریف هایی که واکنش خاصی به ضربات نشون نمیدن
امیدوار بودم یه دستی به سر و روی مبارزاتش بکشن و یه حسه گاد آف واری بهش بدن ولی یوبیساف تا شیره یه سبکو نکشه بیخیال نمیشه
دقیقا مثل گان پلی Far Cry که بعد از موفقیت نسخه 3 چند تا نسخه بعدی هم کاملا کپی زد ازش
شانس آوردیم Far Cry 3 گان پلی خوبی داشت...
کلاً پارکور از بازی حذف شده دیگه بعد Unity نه؟:دی من بعد ACIII دیگه بازی نکردم چیزی. خدا رو شکر که بازی نکردم حقیقتاً این تنها چیزی که نیست ACـه.:دی
پارکور بعد از Syndicate حذف شد نه Unity
حالا اگه اینو بگم ممکنه بریزن سرم ولی Syndicate به نظر من جز بهترینه این سریه و اصلا به حقش نرسید، حتی DLC خوبی هم داشت

اگرم ACIV Black Flag بازی نکردی حتما بکن بازی خیلی خوبیه
 
من اخرین نسخه ای ک تونستم ازین فرنچایز بازی کنم همون اوریجینز بود ک ب زور و اکراه تمومش کردم بعدشم دیگه قیدش رو زدم
یوبیسافت استاد سینماتیک ساختنه فقط تمام نمایش هایی هم ک قبل از عرضه نشون میده الکی و فیک هستش،همین اشغالی هم ک الان دیدیم 10برابر بدتر میشه
موقع عرضه :دی
یاد نمایش watch dogs افتادم خداشاهده نسل بعد ک هیچی ، 3 نسل بعد هم یوبی سافت نمیتونه همچین گرافیک و گیمپلی رو از تو بازیاش در بیاره :دی
 
از اول هم مشخص بود که همون odyssey هست که پوسته وایکینگی روش گذاشتن که البته تو کار copy/paste هم موفق نبودن چون این چیزی که من دیدم بیشتر شبیه یه کلون دست چندمی از ویچر بنظر میرسه + همون کمبت/روند/انیمیشن های چرت قبلی ! :D
 
درد و بلای Red Dead بخوره تو سرت...
دقیقا تنها فایده‌ی این ویدئو همین بود که یادم آورد The Witcher 3 و RDR II چه شاهکارهایی بودن. خصوصا اون قسمتی که از دوربین سینماتیک استفاده کرد، از شدت احمقانه بودنش دلم می‌خواست Rockstar رو ماچ کنم! :))
 
با این لیک به خیلی از درگیری‌ها و جنگ‌های بیهوده پایان داده شد چون همه فهمیدن بازی قراره چطور باشه. تازه مپ بازی هم قراره بزرگتر از همیشه باشه :D با توجه به مقدار زیاد باگ‌ها میشد فهمید از بیلدهای ابتدایی هستش اما خب چیزی که مشخصه اینه که قرار نیس معجزه‌ای رخ بده و کُلیت بازی قابل مشاهده است. سیندیکیت کجایی که یادت بخیر :D
چیز برای اشاره زیاد داشت این تریلر اما اون سینماتیک کمرا و لگد زدن به دشمنا از همه بهتر بود :)) یوبی با این ip به جاهای خیلی جالبی داره میرسه
 
این چیزی که ما دیدیم همون ادیسی بود با محیط های کاملا شبیه ویچر
گرافیک در حد ویچر اول نسلی هست روی کنسول ها
خرابه انیمیشن اسبه شدم ، سر پیچ ها دور درجا میزنه :D
حقیقتا تصور یوبی سافت از مخاطباشو درک نمیکنم
انیمیشن صحبت کردن حرکت کردن و کلا اکت شخصیت بازی هیچ فرقی نکرده
نشون دادن احساسات کاراکتر بازی تو دیالوگا و صدا گذاری افتضاحه
بازی قشنگ شیش هفت سال از پیشرفت تکنولوژی عقبه
کیفیت مبارزات تو بعضی صحنه ها از اودیسی هم پایین تره
و در آخر چرا اسم اساسین رو این بازی هست؟؟؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or