Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
مشکلات فنی که به کنار :D
بنظرم کمبت بازی اصلا خوب نبود... من اصلا حال نکردم :D امیدوارم مال بیلد قدیمی باشه :D طرف توی یک ثانیه با تیر کمون 5-6 تا تیر زد :| داداش مسلسل نیست که :|

و نمیدونم بخاطر بزرگانی مثلا ویچر و RDR2 عه یا نه ولی انیمیشن های بازی واقعا حس جالبی نمیدادن... اون لحظه ای که تو سینماتیک ویو بود بعد اسبه با سرعت بالا داشت میرفت و رسید به پیچ، بدون هیچ تغییر سرعتی یک دفعه صرفا روش اینوری شد، ته ضد حال بود...
ولی محیط بازی خیلی قشنگ بود!

در کل هایپ اومد پایین...

پ.ن. اون لحظه ای که کشتیشون به قلعه رسید و رفتن که قلعه رو فتح کنن، همین صحنه رو سال 2013، توی تریلر معرفی Ryse دیدیم. حس میکنم گرافیک و انیمیشن هایی که 2013 دیدم حس بهتری بهم دادن :D
 
آخرین ویرایش:
چقدر شبیه ادیسه بود! انگار تموم سیستم کمبت و انیمیشنهای ادیسه رو کپی کردن گذاشتن اینجا! اسب سواریش هم کپی ادیسه بود که ادیسه هم خودش دست کمی از افتضاح نداشت! تنها نکته مثبت که دیدم اتمسفر دارک این 30 دقیقه بود بقیه چیزها شدیدا تکرار مکرراته.
 
  • Like
Reactions: saeed_sg
اینو من دیدم یاد ویچر 3 افتادم :|
محیط کپی ویچره به کنار اولش که داره با اسب از وسط مردم رد میشه لعنتی هنوز انیمیشناش یکم هم تغییر نکرده و هوش مصنوعی NPC ـا هم تو درودیوار، یعنی بالافاصله بعد از رد دد بیای اینو ببینی حالت بد میشه :دی
 
یادش بخیر، چقدر تریلرای یونیتی حس نسل بعدی داشتن
اینو من دیدم یاد ویچر 3 افتادم :|
حالا من که پیشفرض هیترم:-"
ولی این رو باید با بلک فلک مقایسه کنی و نه یونیتی:-"

گرچه Unity از عنوان های بعدش همچنان نسل بعدی تره:دی
 
بعد از AC:Od دیگه هر کسی امید بازگشت AC به ریشه‌هاش داره باید خیلی زودتر از اینها امید رو در خودش میکشته چون داره خودش رو زجر میده
اینو خیلی وقت پیش به امیر آکیبا هم گفتم که فقط در صورتی AC واقعی برمیگرده که این AC‌های تقلبی فروش نکن که ظاهرا از این خبرها نیست
 
با این که اودیسی رو‌ خیلی دوست داشتم ولی بنظرم کامبتش رو یخورده بیشتر باید تغییر میدادن.دیگه سه نسخه با کم و بیش همون کامبت مخصوصا این که نقش افرینی شده و ساعت های طولانی با همون گیم پلی بازی میکنیم به ورطه تکرار میفته.این حمله به قلعه منو بدجور یاد ماموریتای بلک فلگ انداخت.
 
وقتی دو سال دو سال یه بازی رو میدی همین میشه دیگه همه چیش کپی قبلیشه. خداییش این انیمیشنای ضعیف و خشک نصف لذت بازی رو میگیره تا زمان لانچ هم احتمالا فقط افکت اتیش و خونش بهتر بشه فکر نمیکنم بازی اصلی با چیزی که الان دیدیم تفاوتی داشته باشه
 
اینکه گیم پلیش شبیه اودیسه باشه کاملا انتظار میرفت ولی بنظرم از اودیسه یه بهتره و تونستن استایل مبارزه وایکینگی به خوبی نمایش بدن با نکاتی مثل پرت کردن اسلحه و شکستن سپر و خونیین بود مبارزه
کارکتر زنش هم بهتر از کساندرا طراحی شده بود
در کل خوب بود در حد اودیسیه چیزی ازش کم نداره
 
فقط این ضربه نهاییش با پا :)))) یه لگد میزنه طرف 40 متر پرت میشد اونور. باز اودیسی این حرکت پا و اون تیرکمونی که شوت میکرد دشمنو جز آپشنا بود اگه حال نمیکردی نمیزدی. این جز انیمیشنا عادیشه اینجا

کوچیکترین حس وایکینگی هم منتقل نکرد. مثل یه نینجا زرتی از دیوار قلعه بالا رفته . خسته نباشن واقعا.

کات سین ها هم همچنان وفادار به فاجعه اودیسی، مقوا کاملا . کارتونای عروسکی صدا سیما بیشتر حس رو منتقل میکنن والا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or