Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
بنظرم نباید همه کاسه و کوزه ها رو سر اشرف شکست. دیگه همه چیز که دست این بیچاره نیست. مسئولیت این چیزها بیشتر به عهده تیم مارکتینگ بازی و تصمیم‌گیری نهایی در مورد میزان و زمان نمایش محتوای بازی هم با مقامات بالاتر شرکت هست. البته می‌دونم اشرف می‌تونست در مورد سمت و سوی تریلر به تیم مشاوره بده.

برای مقایسه تریلر های Gameplay Premier اوریجینز و ادیسی که تفاوت چندانی ندارند، اما میشه گفت تا حدودی گیم پلی بازی رو بیشتر و بهتر نشون دادند.


 
بنظرم نباید همه کاسه و کوزه ها رو سر اشرف شکست. دیگه همه چیز که دست این بیچاره نیست. مسئولیت این چیزها بیشتر به عهده تیم مارکتینگ بازی و تصمیم‌گیری نهایی در مورد میزان و زمان نمایش محتوای بازی هم با مقامات بالاتر شرکت هست. البته می‌دونم اشرف می‌تونست در مورد سمت و سوی تریلر به تیم مشاوره بده.

برای مقایسه تریلر های Gameplay Premier اوریجینز و ادیسی که تفاوت چندانی ندارند، اما میشه گفت تا حدودی گیم پلی بازی رو بیشتر و بهتر نشون دادند.



تا حدودی؟ :|

الان که دوباره اینارو تماشا کردم بیشتر عصبانی شدم
 
من واقعا فک نمیکردم کسی این بازیو حتی نگاهم بکنه
اوریجینز اودیسی والالا
ننگ به نیرنگتان
خون اتزیو آدیتوره
میچکد از چنگتان
من هنوز اون صحنه ای که بعد از اعدام خانواده اتزیو جلو چشمم هست، ولی بعدا به اتزیو میگن دنبال تو هم هستن و باید مخفی بشی ولی اتزیو میره تک تک قاتلان پدرش رو به درک واصل میکنه، و در مورد اولین انتقام میگه من اتزیو ادیتور هستم، فرزند فلان برای انتقام اومدم.... خدایی چقدر اپیک، چقدر داستان زیبا و چه شخصت پردازی و موسیقی عمیقی داشت، ... الان شده مالا کا:|
 
حکایت AC شده حکایت اون زاغی که از تناسب حرکات کبکی خوشش اومد و خواست راه رفتنش رو تقلید کنه اما در نهایت نه تنها راه رفتن اونو یاد نگرفت بلکه مال خودشم فراموش کرد! (توی این نسخه زاغم داریم همون مثل یوبیه!)

بهترین ستینگ تاریخی برای AC، چین یا ژاپن بود که متاسفانه رفتن سراغ وایکینگ هایی که سر جمع توی تاریخ، 200 سال Bold شدن و یک میلیاردم غنای تاریخی ژاپن و مخصوصا چین رو ندارن.
حالا ور میدارن پرش میکنن با اودین و ثور و صدتا شخصیت اسطوره ای که یه مثقال ارزش تاریخی نداره.
اسم بازیو بذارید Legend's Creed دیگه.
عالی گفتی آفرین
این شعرو باید اشرف اسماعیل قاب کنه بزنه سردر اتاقش
بازکشید از روش خویش (مخفیکاری) پای
در پی او (ویچر) کرد به تقلید جای
در پی اش القصه در آن مرغزار
رفت بر این قاعده روزی سه چار (اودیسی اوریجینز والالا)
عاقبت از خامی خود سوخته
رهروی کبک نیاموخته
کرد فرامش ره و رفتار خویش
ماند غرامت زده از کار خویش
 
من هنوز اون صحنه ای که بعد از اعدام خانواده اتزیو جلو چشمم هست، ولی بعدا به اتزیو میگن دنبال تو هم هستن و باید مخفی بشی ولی اتزیو میره تک تک قاتلان پدرش رو به درک واصل میکنه، و در مورد اولین انتقام میگه من اتزیو ادیتور هستم، فرزند فلان برای انتقام اومدم.... خدایی چقدر اپیک، چقدر داستان زیبا و چه شخصت پردازی و موسیقی عمیقی داشت، ... الان شده مالا کا:|
اینم اون صحنه است، تا الان صد بار دیدمش ازش خسته نشدم!
 
تا حدودی؟ :|

الان که دوباره اینارو تماشا کردم بیشتر عصبانی شدم

آره :D

اون تریلر ها قطعا بهتر کارگردانی شدند و مکانیزم های بیشتری از گیم پلی نشون میدن، اما باز حالت سینماتیک دارند و اینطور نیست که نمایش دقیقی از گیم پلی بازی ارائه بدن.
 
  • Like
Reactions: Kiarash_united7
یک سؤال، که می دونم جواب های کلیشه ای زیادی وجود داره براش که خیلی ها باعث وایرال شدنش شدن (!) ولی بر اساس تجربه و نظر خودم میگم که قانع کننده نیست! :D و عبارت دیگه حرف دل باشه نه حرف بقیه; اونم اینکه چرا انقدر هیتر پیدا کرد این IP ـه محبوب؟ :D
 
نمیدونم بقیه چه انتظاری داشتن ولی اودیسه بعد از شماره 2 بازی جز بهترین‌ها بود که تجربه کردم، به نظرم مسیری که در پیش گرفتن مثله تغییر کلی مکانسیم کمبت و آزادی عمل در انتخاب مسیر داستانی کار مثبتی بوده حالا هر چقدر هم از شعار فرقه یعنی باقی ماندن در سایه فاصله گرفته باشه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or